SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

Samochody hybrydowe typu plug-in (PHEV/EREV) - Aplikacja MyVoltStar do Volta/Ampery - zamiast OnStar'a :-)

PatrykS - 2018-01-06, 23:07
Temat postu: Aplikacja MyVoltStar do Volta/Ampery - zamiast OnStar'a :-)
W poniższym wątku Rafał wskazał aplikacje MyVoltApp i MyVoltStar:
http://forum.samochodyele...c4eb6c2568f#top
Temat zakładam dla dzielenia się doświadczeniami z użytkowania tej drugiej aplikacji - na kolejnej stronie tego wątku jest parę wpisów z moich przygód z MyVoltStar. Po małym doszlifowaniu konfiguracji działa mi z moją Amperą 2012r., interfejsem OBDLink MX i jakimś starym telefonem HTC z kartą pre-paid za 5zł miesięcznie. Mogę teraz włączyć sobie ogrzewanie jeszcze zanim wstanę od biurka w pracy, nawet gdy wypadnie mi parkować 300m od tego biurka z kilkoma żelbetowymi ścianami po drodze :-) Czy ktoś jeszcze używa może z sukcesem?

Jest jeszcze trzecia aplikacja MyVoltHold - nie daje się jej jednak wyszukać w sklepie Play, tu link:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.thunkable.android.myvoltapp.MyVoltHold
Amatorzy naładowania baterii w trasie do 100% będą zachwyceni, tak samo Ci którym przeszkadza silnik włączający się przy mrozie mimo pełnego akumulatora.

bodix - 2018-01-07, 10:32

MyVoltHold jest w sklepie Google Play do ściągnięcia za 4,99zł. Już zainstalowana, po sprawdzeniu opiszę.
kalex - 2018-01-07, 19:55

Czekam niecierpliwie.
bodix - 2018-01-08, 11:22

Niestety dziś rano nie doczekałem się tak niskiej temperatury, ale aplikacja MyVoltHold łączy się i jest możliwość odpalenia silnika w każdym momencie nawet na postoju. Zobaczymy jak w drugą stronę kiedy to system zadziała, może jutro będzie więcej niż -5 stopni.
PatrykS - 2018-01-08, 13:47

bodix napisał/a:
aplikacja MyVoltHold łączy się i jest możliwość odpalenia silnika w każdym momencie nawet na postoju
Ktoś porównał jej działanie do tego, co uzyskujemy po otwarciu pokrywy silnika przy włączonym zapłonie.
bodix - 2018-01-08, 19:27

Następny test wyładowania akumulatora już przerobiony. Aplikacja umożliwia wykożystanie niedostępnej normalnie energii i zjechania do 16% SOC to dało 5km dodatkowego zasięgu przy -2 stopnia i niezbyt oszczędnej jeździe. Po zjechaniu poniżej 16% mamy komunikat o obniżonej mocy napędowej i auto odpala motor do nieprzyjemnych obrotów oraz zaczynamy jechać jak skuterem - wolno. Akumulator widać, że zaczyna się ładować ale nie chciałem jechać gdzieś dalej więc obserwowałem wszystko na postoju. Wydaje się, że wszystko wróciło do normy za to wskazania są ciekawe bo od momentu kożystania z pojemności rezerwowej auto nie liczy kWh, a zużycie paliwa! pomimo, że silnik nie pracował. Tak to działa, czekam na jutro i niskie temperatury do ostatniego testu.
kalex - 2018-01-08, 19:56

Mnie najbardziej interesowało to 16% SOC. No to chyba fajna sprawa bo czasami brakuje mi z 5 km do domu na prądzie.
PatrykS - 2018-01-08, 20:24

bodix napisał/a:
Aplikacja umożliwia wykożystanie niedostępnej normalnie energii i zjechania do 16% SOC
Bez tej aplikacji ostatnio chcąc uniknąć włączenia się silnika jechałem ostatni kilometr trasy chyba z 10km/h i udało się, SOC zjechał do 16,8%, a silnik zwykle włącza mi się przy 19,2%. Ciekawe ile niżej można zjechać taką jazdą :-)
bodix - 2018-01-08, 21:48

Tak fajna sprawa bo faktycznie czasami brakuje tego kilometra do gniazdka. Patryk, mi przełączył się na silnik z tego co pamiętam w okolicy 26% , ciekawe czemu tak sobie wymyślił. Jeszcze jedna sprawa, czy tryb górski daje się włączyć na postoju i z miejsca odpalić silnik, bo mój pracował ale nie miałem czasu na dłużej posiedzieć i sprawdzić do jakiego momentu naładowania akumulatora pracuje.
PatrykS - 2018-01-08, 23:10

bodix napisał/a:
Jeszcze jedna sprawa, czy tryb górski daje się włączyć na postoju i z miejsca odpalić silnik, bo mój pracował ale nie miałem czasu na dłużej posiedzieć i sprawdzić do jakiego momentu naładowania akumulatora pracuje.
Tak, ładuje na postoju, silnik pracuje na podwyższonych obrotach pchając ok. 30kW w aku, ładując dość szybko do ok. 30%, potem wolniej do 35%.
bodix - 2018-01-15, 16:48

Dziś finał testów, niska temperatura spowodowała automatyczne odpalenie silnika, a za pomocą aplikacji MyVoltHold można z powodzeniem przejść na zasilanie bateryjne. Stwierdzam 100% skuteczność działania allikacji za niespełna 5zł+ oczywiście interfejs.
PatrykS - 2018-01-16, 11:11

Super, dzięki za potwierdzenie. Żeby w pełni uniknąć odpalenia silnika trzeba zdaje się właczyć aplikację (i kliknąć w niej wyłączenie silnika) przed włączeniem zapłonu.
PatrykS - 2018-01-22, 11:40

Sprawdziłem MyVoltHold i rzeczywiście można wykorzystać 3% więcej energii z akumulatora - a całkiem często brakuje mi właśnie tyle na ostatnie kilometry :-) Nie sprawdzałem czy daje się jeszcze więcej - nie włączył mi się komunikat o ograniczeniu osiągów ze względu na niski poziom baterii, więc kto wie :-)
kalex - 2018-01-30, 13:14

Odpaliłem dzisiaj 16% hardlimit - i nic. Przełączył mi się przy 23,50% SOC. :?:
Maras - 2018-01-30, 14:25
Temat postu: MyVoltHold
Ściągnąłem tę apkę i za waszym przykładem potestuję z Voltem 2015.
PatrykS - 2018-01-30, 15:51

kalex napisał/a:
Odpaliłem dzisiaj 16% hardlimit - i nic. Przełączył mi się przy 23,50% SOC.
Przy włączonym zapłonie kliknąłeś connect, wybrałeś interfejs, zaznaczyłeś 16% i kliknąłeś Engine OFF?
kalex - 2018-01-30, 19:26

PatrykS napisał/a:
i kliknąłeś Engine OFF?
tego akurat nie kliknąłem.
kalex - 2018-01-31, 14:28

No i du... Jak daje Engine Off to wysyła żądanie i otrzymuje komunikat zwrotny że jest w trybie "Auto".
PatrykS - 2018-01-31, 14:49

kalex napisał/a:
No i du... Jak daje Engine Off to wysyła żądanie i otrzymuje komunikat zwrotny że jest w trybie "Auto".
Nie pamiętam dokładnie, ale u mnie po ładnych paru sekundach od kliknięcia wyświetlał się chyba jakiś tekst z "OFF".
Maras - 2018-02-05, 06:40
Temat postu: MyVoltHold
Test w Amperze negatywny. Nie działa aniOn ani OFF. Hardlimit też lipa... . Albo mam kiepski interfejs, albo zbyt nową aktualizację softu w Amperze.
Pozostało spr w Chevym.

PatrykS - 2018-02-05, 10:24

Hmm, to mamy 2:2. Ja i bodix mamy interfejs OBDLink MX.
Maras - 2018-02-05, 12:52

PatrykS napisał/a:
Ja i bodix mamy interfejs OBDLink MX.

Ja mam jakiś tani z allegro... Do tej pory działał ok z Geenem i Torq.....

YANNOSICK - 2018-02-06, 08:16

U mnie na gównianym chińskim OBD nic nie działa albo działa niestabilnie. Na lepszy OBD czekam już miesiąc i chyba muszę zacząć szukać innego...
kalex - 2018-02-08, 06:52

U mnie się OBD łączy z aplikacją bo mam odczyty , ale nie wykonuje "poleceń".
Cytat:
Not every elm327 bluetooth module will work with this app
nie wiem jak to traktować.

Czy może "działać" w połowie?

vwir - 2018-02-08, 09:43

Różne interfejsy mogą mieć inny zestaw obsługiwanych komend. Zainstalujcie sobie ze sklepu play elm identifier i porównajcie wynik dla interfejsu który działa z takim, który nie działa. Będzie wiadomo czego szukać.

W moim przypadku (do leafspy) zadziałał ten interfejs: http://allegro.pl/interfe...6306582561.html
Wspiera sporo, to może u Was też zadziała.

Drobny - 2018-02-12, 16:54

Witam.
Chciałbym zapytać czy zależy to od modułu komunikacji czy nazwy producenta? Zauważyłem że apka prosi o połączenie z urządzeniem OBDlink
Pytam ponieważ jeżeli wymogiem komunikacji jest współpraca z modułem STN 1170 to super. Ale jak tylko i wyłącznie z urządzeniem markowym OBDlink to już lipa
BTW. posiadam Volta 2017 i chciałbym sprawdzić i podzielić się spostrzeżeniami dla potomnych. Ale nie będę płacił 500zł za urządzenie markowe.

PatrykS - 2018-02-12, 20:27

Drobny napisał/a:
Chciałbym zapytać czy zależy to od modułu komunikacji czy nazwy producenta?
Mam Vscana na STN1170, sprawdzę czy nie ma z nim problemów (MyGreenVolt nie miał).

Drobny napisał/a:
BTW. posiadam Volta 2017
To rzadkość u nas - na pewno wszyscy tu są ciekawi zasięgu z tym trochę większym pakietem :-)

Drobny napisał/a:
Ale nie będę płacił 500zł za urządzenie markowe.
399, przesyłka gratis :-)
Drobny - 2018-02-13, 08:29

Dzięki za odpowiedź. Odnośnie Auta to zamierzam uruchomić jakiegoś vloga aby trochę pokazać co to za auto, jak wygląda zasięg itp. Ale ze względu na pracę zawodową mam ograniczony czas
PatrykS
jak sprawdzisz to będę wdzięczny za odpowiedź. I jak bys mógł podesłąć na priv link gdzie można ew. kupić taki moduł w tak okazyjnej cenie :)

PatrykS - 2018-02-13, 13:26

Drobny napisał/a:
jak sprawdzisz to będę wdzięczny za odpowiedź.
Wczoraj nie miałem okazji, dziś postaram się sprawdzić.

Drobny napisał/a:
I jak bys mógł podesłąć na priv link gdzie można ew. kupić taki moduł w tak okazyjnej cenie
U Viakena w Krakowie oba kupiłem, oni sprzedają też na Allegro - jeden za 399, drugi za chyba 169.
PatrykS - 2018-02-14, 20:16

PatrykS napisał/a:
Drobny napisał/a:
jak sprawdzisz to będę wdzięczny za odpowiedź.
Wczoraj nie miałem okazji, dziś postaram się sprawdzić.
Sprawdziłem i działa bez zarzutu - dojechałem do 16% bez włączenia silnika.
Drobny - 2018-02-15, 08:27

super.
zamawiam i dam znać jak sprawdzę u siebie.

Drobny - 2018-02-18, 18:58

UPDATE
Niestety aplikacje z pakietu MyVoltApp nie współpracują z ECU Volta 2017. A szkoda

PatrykS - 2018-02-18, 21:47

Drobny napisał/a:
UPDATE
Niestety aplikacje z pakietu MyVoltApp nie współpracują z ECU Volta 2017. A szkoda
No faktycznie kiepsko. A MyGreenVolt?
Drobny - 2018-02-19, 09:10

MyGreenVolt działa bez problemu. Nawet na zwykłym ELM
BTW.
Za co odpowiadają PID-y:
- CLUTCH_SLIP
- TIMING_ADVANCE

są w ustawieniach dodatkowych. Niestety na stronie developera tej Apki nie znalazłem tej informacji.

PatrykS - 2018-02-19, 11:16

CLUTCH_SLIP podaje chyba położenia trzech sprzęgieł, ale u mnie nie działało to poprawnie. TIMING_ADVANCE to chyba kąt wyprzedzenia zapłonu.
frankofranko - 2018-02-19, 12:43

Czy ktoś z Was testował aplikację MyVoltStar na STN 1170 (koszt około 150zł)
Ja mam Vgate i nie działa.
Tzn telefon wysyła info do Vgate który otrzymuje dane ale samochód nie reaguje.
Pytam bo zależy mi na tej funkcjonalności (auto stoi koło 400m od biurka) a koszt OBDlink MX to 400zł

Vgate działa na aplikacji My volt Hold choć dziś będę jeszcze ja testował ale włącza i wyłacza silnik.

PatrykS - 2018-02-19, 13:45

frankofranko napisał/a:
Czy ktoś z Was testował aplikację MyVoltStar na STN 1170 (koszt około 150zł)
Testowałem z OBDLink MX BT i Vscan, działa na obu tak samo. Zdalne włączanie ogrzewania przeważnie działa, ale spotykałem się z dziwnymi sytuacjami, że nie zadziałało, tak jakby limit 2 prób 10-minutowych był wyczerpany (z kluczyka też nie dawało się włączyć).
frankofranko - 2018-02-19, 19:50

Hej dzieki za info. Mozesz podeslac prosze jakis link do vscana na ktorym dziala myvoltstar? Dzis testowalem myvolthold na vgate i zadzialalo. Auto przejechalo jeszcze okolo 3-4km na baterii aczkolwiek na ekranie przelaczyl sie na silnik i zaczal liczyc kilometry na paliwie. Silnik sie nie wlaczyl. Po tych km sie wlaczyl gdy ponownie go wylaczylem holdem to za 300m znow sie wlaczyl i wszedl od razu na wysokie obroty.
PatrykS - 2018-02-19, 21:54

frankofranko napisał/a:
Mozesz podeslac prosze jakis link do vscana na ktorym dziala myvoltstar?
Polski ELM327 v3 Bluetooth MS HS CAN FORD STN1170
Taki tytuł ma aukcja. Nabrałem wątpliwości, czy na pewno sprawdzałem MyVoltStar'a z Vscan'em - potwierdzę to jeszcze.

Arek_ban - 2018-02-20, 10:55

Proszę o info na jakich tańszych interfejsach z BT odpalę MyVoltHold i MyVoltStar i AMPERA z 2012 roku
Ma ktoś sprawdzony ?

Drobny - 2018-02-20, 12:17

Arek_ban napisał/a:
Proszę o info na jakich tańszych interfejsach z BT odpalę MyVoltHold i MyVoltStar i AMPERA z 2012 roku
Ma ktoś sprawdzony ?

Raczej kazdy interfejs z chipem STN1170
Trochę mylące jest podawanie na aukcjach przed sprzedawcó opisu "polski ELM327.....STN1170" ponieważ STN i ELM to dwa odrębne chipy w interfejsach.

PatrykS - 2018-02-20, 19:09

PatrykS napisał/a:
Nabrałem wątpliwości, czy na pewno sprawdzałem MyVoltStar'a z Vscan'em - potwierdzę to jeszcze.
Spróbowałem i niestety nie udało mi się, a z OBDLinkiem jak najbardziej. Dziwne, bo MyVoltHold z tej samej stajni nie miał problemu. Może w Vscan'ie wbrew zapewnieniom sprzedawcy jest coś innego niż oryginalny STN1170?

Drobny napisał/a:
STN i ELM to dwa odrębne chipy w interfejsach
Nie do końca - STN jest zgodny z ELMem.
Drobny - 2018-02-21, 11:56

No patrząt pod kątem protokołów i obsługiwanych PID'ów to sie trochę pokrywają...oczywiście z przewaga STN-a
Arek_ban - 2018-02-25, 17:49

Odpaliłem MyVoltStar jednak nie wszystkie komendy z sms-a działają w Amperze 2012
Czy podobnie jest u Was ? Znacie inne komendy ?

KOMENDY NIE DZIAŁAJĄCE:

start - star ogrzewania
stop - stop ogrzewania
lock - zamykanie wszystkich drzwi
unlock - otwieranie wszystkich drzwi
driver - otwieranie drzwi kierowcy
trunk - otwieranie bagażnika
panicon - panic
panicoff - wyłączenie panic

DZIAŁAJĄCE KOMENDY:

drl - dzienne przód przez 4 s.
gps - pozycja GPS
kitt - dyskoteka tylnych świateł
up - wszystkie szyby w góre
down - wszystkie szyby w dół
wipe - 1 raz wyczieraczki
wipeclean - spryskiwacze i kilka razy wycieraczki
status - stan auta - działa poprawnie z włączonym "zapłonem"

PatrykS - 2018-02-25, 22:01

Arek_ban napisał/a:
Czy podobnie jest u Was ?
Testowałem pierwsze cztery i szóstą z Twojej listy niedziałających, a także drugą, trzecią i ósmą z działających, i u mnie działają, przynajmniej przeważnie (Ampera 2012, OBDLink MX BT). Status co prawda zwraca prawie zawsze N/A w miejscu liczb, nawet przy włączonym zapłonie, testowałem na Volcie I i dwóch innych Amperach 2012.

Arek_ban napisał/a:
Znacie inne komendy ?
Wylistowałeś wszystkie z dokumentacji dostarczonej przez autora, innych nie znam.
PatrykS - 2018-02-26, 08:49

MyVoltHold dzisiaj się nieźle spisał - po chwili jazdy po osiedlu termometr złapał -11 stopni i włączył się spaliniak, uspokoiłem go zaraz aplikacją i dalej już w ciszy kręciłem się po uliczkach :-)
Maras - 2018-02-26, 11:19

Szczęściarz... Zamówiłem nowy OBD z chipsetem STN 1170 o którym pisałeś wcześniej ponieważ na dotychczasowym ta aplikacja nie działa . Swoją drogą Volt przy 0 już pali Pb. Ciekawe że Ampera jak się odpali wchodzi od samego początku na obroty jak w"HOLD", a Volt trzyma 1400 obrotów.

Jaki masz zasięg przy obecnych temp? Bo pomiędzy Voltem a Amperą różnica jest widoczna. W V nie zeszła mi poniżej 50km a w Amperze nawet 36km.

Arek_ban - 2018-02-26, 17:53

Maras napisał/a:

Jaki masz zasięg przy obecnych temp? Bo pomiędzy Voltem a Amperą różnica jest widoczna. W V nie zeszła mi poniżej 50km a w Amperze nawet 36km.


Skąd ta różnica ? Jakie roczniki i przebiegi porównywanych aut ?

Maras - 2018-02-26, 20:17

Ampera 2012/Volt 2015
Amperą pomyka żona :) raczej odcinki do max 10km. Ja Voltem więcej po 20-30km ale krótkie też.

Jednak naładowaną Amperą ostatnio przy 90km/h 46km a Voltem w podobnych warunkach ok 56km

PatrykS - 2018-02-27, 02:51

Maras napisał/a:
Jaki masz zasięg przy obecnych temp?
Trudno powiedzieć, bo nie wyjeżdżam do zera w moich codziennych podróżach po mieście.

Maras napisał/a:
Jednak naładowaną Amperą ostatnio przy 90km/h 46km a Voltem w podobnych warunkach ok 56km
W Volcie jednak większa bateria, do tego w 2013 poprawili coś w zarządzaniu energią.
Drobny - 2018-02-27, 08:51

PatrykS napisał/a:
MyVoltHold dzisiaj się nieźle spisał - po chwili jazdy po osiedlu termometr złapał -11 stopni i włączył się spaliniak, uspokoiłem go zaraz aplikacją i dalej już w ciszy kręciłem się po uliczkach :-)


Patryk. Zainwestuj w cos takiego. Ten programowalny układ ogranicza temperature tylko do -10 aby "oszukać" komputer.
https://www.ebay.com/itm/...5.c100752.m1982

Przy wysokich mrozach nie jest wskazane dla silnika spalinowego takie krótkotrwałe włączanie. Olej wtedy nie jest dokłądnie rozprowadzony. Unikniesz późniejszych awarii lub brania oleju jeżeli jednak przyjdzie ci jechać gdzieś w trasie.

Ja zauważyłem że Mój Volt przy obecnych mrozach włącza się na 5 min. Aby nabić temp płynu do 67 St. i potem spokój. Oczywiście startuję z ogrzewanego garażu. Ale po wyjściu z Pracy gdzie stoi 8h na -11 St. Pracuje raptem 10 min. Obroty 1450 RPM nie zależnie od obciążenia :)

Obliczyłem że "stracę" na tych 2 tyg mrozów ok 15-17 ltr. benzyny dopuki nie przyjdzie mi ten Chip z Ebay-a :)

PatrykS - 2018-02-27, 12:54

Drobny napisał/a:
Patryk. Zainwestuj w cos takiego. Ten programowalny układ ogranicza temperature tylko do -10 aby "oszukać" komputer.
Ha, z Kanady właśnie :-) Może być fajna sprawa, bo MyVoltHold'em nie mogę "wyłączyć" silnika przed włączeniem zapłonu - a po włączeniu zapłonu silnik od razu się włącza, jeśli samochód nie jest podłączony do prądu. Skoro bateria ma własne czujniki to chyba to rozwiązanie jest OK.
bodix - 2018-02-27, 19:08

Zamiast tego wynalazku butelka ciepłej wody na czujnik temperatury i nie ma problemu z odpalaniem silnika, a potem aplikacja i wyłączenie go na dobre.
Rafał - 2018-02-27, 23:15

Ludzie w Kanadzie radzą sobie z tym problemem wpinając rezystor ok. 40k równolegle do czujnika.
Można to zrobić też wewnątrz kabiny, pod siedzeniem pasażera można się wpiąć do przewodów:

Pin Size Color Circuit Function
26 0.35 L-BU/GY 636 Outside Ambient Air Temperature Sensor Signal
40 0.35 BK/L-BU 61 Outside Ambient Temperature Sensor Low Reference

Drobny - 2018-02-28, 08:46

Rafał napisał/a:
Ludzie w Kanadzie radzą sobie z tym problemem wpinając rezystor ok. 40k równolegle do czujnika.
Można to zrobić też wewnątrz kabiny, pod siedzeniem pasażera można się wpiąć do przewodów:

Pin Size Color Circuit Function
26 0.35 L-BU/GY 636 Outside Ambient Air Temperature Sensor Signal
40 0.35 BK/L-BU 61 Outside Ambient Temperature Sensor Low Reference


Jest to rozwiązanie tylko na zimę. ponieważ rezystor "podnosi" ci współczynnik sygnału w całym zakresie. Czyli jeżeli nie wypniesz go latem to będziesz widział na wyświetlaczu 50 lub wyżej St :)
Ten chip z Ebay ma programowalny układ który odcina temperaturę tylko poniżej -10. Czyli nie wpływa na odczyt temp czujnika dla każdej tempreatury która jest powyżej -10 St.
Myslę że to jest najlepsze rozwiązanie - wpinasz w oryginalną kostkę i zapominasz o istnieniu tego gadżetu. A to już samo robi robotę :)

Arek_ban - 2018-02-28, 23:14

Dziś sie już wkurzałem że kupiłem samochód pseudo elektryczny gdy po kilku krótkich trasach okazało się że 80% czasu pracował na benzynie a bateria na full.

Myślałem jak to ominąć oszukując czujniki a tu w między czasie takie ciekawe wpisy.

A może by tak wpiąć rezystor wraz z małym przełącznikiem zima/lato gdzieś w kabinie ? To by było proste i skuteczne rozwiązanie.
Czy ktoś wpinał się w wiązkę modułu HPCM2 pod fotelem do którego przychodzi sygnał z czujnika temperatury ? Dostęp nie jest tragiczny.

Pawiel - 2018-03-01, 22:36

Maras napisał/a:
Jaki masz zasięg przy obecnych temp? Bo pomiędzy Voltem a Amperą różnica jest widoczna. W V nie zeszła mi poniżej 50km a w Amperze nawet 36km.

Przy -12C, po prawie natychmiastowym właczeniu silnika spalinowego (dogrzewanie, tryb EV) robi się taki sam zasieg, gdybyś jechał przy + 10-12C na zimowych oponach. Co najmniej 60km. Tak do 63-64km. Nie więcej.
Ale gdy jest -8C i nie korzystam z dogrzewania silnikiem, to zasięg spada do nie więcej niż 50km.
Jazda mieszana - trym miejski, pozamiejski... Dogrzewanie silnikiem drastycznie zwiększa zasięg przy bardzo niskich temperaturach.

Drobny - 2018-03-29, 17:23

Trafił może juz ktoś na info czy platforma będzie rozwijana na Volta Gen2? trochę wam zazdroszczę możliwości zdalnej komunikacji z autem
PatrykS - 2018-03-29, 21:23

Drobny napisał/a:
Trafił może juz ktoś na info czy platforma będzie rozwijana na Volta Gen2?
Nie wygląda na rozwijaną nawet na Gen1 - autor nie odpowiada na zaczepki niestety.

Drobny napisał/a:
trochę wam zazdroszczę możliwości zdalnej komunikacji z autem
Uboga ona jest, ale zawsze coś.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group