SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

Blogi użytkowników pojazdów elektrycznych - Tesla Model S po 500.000km :)

highend - 2018-11-07, 20:31
Temat postu: Tesla Model S po 500.000km :)
:) zakładać nowy temat ? :) ktoś chętny poczytać o wrażeniach? ;)
Było Berlingo, był iOn, był Leaf... no to teraz Model S :mrgreen:

jas_pik - 2018-11-07, 21:12

No pewnie :)
Na teslą z takim przebiegiem to i pewnie ja uzbieram :mrgreen:

rafmat - 2018-11-08, 12:57

Kupić pewnie można i dalej posłuży ale czy to jest opłacalne... Trzeba zapewne sporo kasy w remont zawieszenia wrzucić, środek zazwyczaj bardzo już używany, czy nie lepiej dołożyć i kupić auto z rozsądnym przebiegiem?
bro - 2018-11-08, 14:06
Temat postu: Re: Tesla Model S po 500.000km :)
highend napisał/a:
:) zakładać nowy temat ? :) ktoś chętny poczytać o wrażeniach? ;)
Było Berlingo, był iOn, był Leaf... no to teraz Model S :mrgreen:


ja bardzo chętnie!

krawcu - 2018-11-08, 22:03

I ja też chętnie poczytam/pooglądam Twoje doświadczenia.
highend - 2018-11-09, 00:07

rafmat napisał/a:
Kupić pewnie można i dalej posłuży ale czy to jest opłacalne... Trzeba zapewne sporo kasy w remont zawieszenia wrzucić, środek zazwyczaj bardzo już używany, czy nie lepiej dołożyć i kupić auto z rozsądnym przebiegiem?


jaki remont zawieszenia? skąd taka wiedza - jezdziles? :)

bo to brzmi jak biadolenie posiadacza spalinowca: "kurcze fajny elektryk, no ale baterie drogie i potem ta ich utylizacja, a prąd z węgla przecież"

highend - 2018-11-09, 00:12

Na razie za wiele nie mam do napisania, poza tym, że cena niska bardzo, wersja europejska

Model S85, rocznik 2014, 524.000km

wyposażona w takie rzeczy jak:
- pneumatyczne zawieszenie regulowane
- modem LTE
- podwójna ładowarka (22kW) ciągnie 100km/h na ładowarce AC :mrgreen:
- brak autopilota (nawet 1.0 nie ma)

Aktualnie jest u lakiernika do poprawek i czekam ;)
przejechałem dystans z Holandii do siebie, łącznie 1050km, z kilkoma ładowaniami na SC

zasięg typical po naładowaniu do 100% = 325km i tyle na pewno się da przejechać, a zapewne więcej jak pojadę oszczędniej

próbuję wyciągnąć historię serwisową i umówić się w ogóle z serwisem bo jest problem z aktualizacją oprogramowania (musi auto jechać na serwis aby tam jakies ustawienia zrobili - ktoś miał identyczny problem na forum Tesli).

inny problem to (faktycznie remont zawieszenia :mrgreen: ) - przy ostrym dodaniu gazu ciągnie auto w lewo, a jak się odpuści gaz to.. auto wraca. Równiez doszukałem się tego u paru ludzi na forum Tesli (identyczne objawy) - u nich było coś w zawieszeniu... niedokręcone.

Szukamy na razie co może być - zawieszenie wygląda na igłę ;) i nic się nie tłucze.

Tyle na razie.

highend - 2018-11-09, 00:13

aaa.. z drobiazgów - połamana osłona dolna za zderzakiem (taka plastikowa płyta) - zapewne od najechania na krawężnik, koszt używanej na alledrogo: 600-700 zł. Musze zamówić. Ale zanim to zrobię sprawdzę ile kosztuje w serwisie, nr części 6008189-00-F :)
bodix - 2018-11-09, 07:45

Dołączam się, jestem bardzo ciekaw twoich doświadczeń. Gratulacje i zadowolenia życzę oraz mam nadzieję, że nie znikniesz z naszego forum, mało mamy tu kolegów z Teslami.
bro - 2018-11-09, 09:17

highend napisał/a:

przejechałem dystans z Holandii do siebie, łącznie 1050km, z kilkoma ładowaniami na SC


to moje marzenie. z jakiej strony kupowałeś?

highend napisał/a:

zasięg typical po naładowaniu do 100% = 325km i tyle na pewno się da przejechać, a zapewne więcej jak pojadę oszczędniej


bardzo ciekawe jak będzie zachowywać się w okolicach 0%, czy nie będzie odcinać zasilania przy 5%+

PatrykS - 2018-11-09, 09:47

bro napisał/a:
bardzo ciekawe jak będzie zachowywać się w okolicach 0%, czy nie będzie odcinać zasilania przy 5%+
W baterii Tesli jest bardzo dużo ogniw łączonych równolegle - szansa, że w którejś z kilkudziesięciu takich grup wszystkie ogniwa będą bardzo mocno odstawać od średniej jest mała.
bro - 2018-11-09, 11:04

nawiązuje do filmów Bjørna Nylanda, gdzie samochody (mocno używanymi bateriami) potrafiły stanąć daleko przed 0%
wodnik7 - 2018-11-09, 11:50

Tesla nie odcina.
rafmat - 2018-11-09, 12:20

highend napisał/a:
rafmat napisał/a:
Kupić pewnie można i dalej posłuży ale czy to jest opłacalne... Trzeba zapewne sporo kasy w remont zawieszenia wrzucić, środek zazwyczaj bardzo już używany, czy nie lepiej dołożyć i kupić auto z rozsądnym przebiegiem?


jaki remont zawieszenia? skąd taka wiedza - jezdziles? :)

bo to brzmi jak biadolenie posiadacza spalinowca: "kurcze fajny elektryk, no ale baterie drogie i potem ta ich utylizacja, a prąd z węgla przecież"


Zależy jak była eksploatowana czy na trasach czy po mieście ale generalnie przy przebiegu 0,5mln km w każdym zawieszeniu jest już co robić zresztą sam napisałeś, że ściąga. Jak nic się nie tłucze to jest ok, jeśli była regularnie serwisowana to na bieżąco zużyte części były zapewne wymieniane i zawiecha będzie w dobrej kondycji. Wszystko zależy od ceny jaką dałeś na gotowo bo akcyzę musiałeś chyba zapłacić :) . Zdradź ile Cię cały ten interes kosztował? LTE oryginalne w standardzie było dopiero w 3 kwartale 2015r. więc pewnie ktoś zrobił upgrade modułu connectivity w serwisie. AP1 jako standard choć nie zawsze programowo włączony (przynajmniej cały sprzęt) dostępny był od początku 2015r. W ogóle w 2015r. auto przesło szereg zmian na skutek pojawienia się napędu na 4 koła "D". Sporo rzeczy jest pozmienianych, podobnie jak później w 2016r. podczas liftu. Jaka wersja, wrzuć jakieś fotki, no ciekawi zapewne wszystkich stan baterii ale w Teslach dużo nie ucieka :) .
Ogólnie gratulacje. PS. Na co dzień jeżdżę nie tylko sadzomiotem :) i mam kilka EV.

bro - 2018-11-09, 12:58

wodnik7 napisał/a:
Tesla nie odcina.


mhym

https://www.youtube.com/watch?v=PLKNu-mfkIc

wodnik7 - 2018-11-09, 13:18

Jesli bms nie moze czegos przeliczc, bo np jechales 400km powoli i delikatnie, a potem 20km przycisnales gazu na full, to moze odciac - ale dlatego, ze znienilo sie drastyxzniensposob jazdy.

Po przejechaniu ponad 150.000km moge powiedziec, ze mi sie cos takiego nie zdarzylo.

A czesto dojezdzalem „na oparach“ pod SC, by jak najoptymalnirj czasowo ladowac.

bro - 2018-11-09, 13:23

jeszcze tylko disclaimer - nie neguję ani Twojego doświadczenia, ani tego że to jest świetny samochód. jestem ogromnym entuzjastą Tesli i wszystkiego co robią.
niestety to piekielnie drogi samochód więc nie jeżdżę, ale kiedyś może będzie mnie stać na używany. Natomiast kupując używany nigdy nie wiesz w jaki sposób poprzedni właściciele go użytkowali. Stad ciekawosc jak bedzie w tym przypadku..

wodnik7 - 2018-11-09, 14:03

Bro, spoko, nie ma sprawy: bateria jest jednak odpowrna, to widac po wielu statystykach.

Ja probuje swojego uczciwie, i delikatnie w sumie jezdoznego, sprzedac, ale nie potrafie;)

4lata, 190.000 do negocjacji. I jakos ludzie wola te z USA...grrr

jatko - 2018-11-09, 15:04

mhh 190, jak tempo spadku ceny się utrzyma to przed zlotem będzie mnie stać na to auto :-P

wracając do tematu. Na mobile.de Tesle z przebiegiem 500+ są wystawione za ok 130kzł, znając highend'a, Nie wydał więcej niż 100kzł 8-)

wodnik7 - 2018-11-09, 15:14

Chyba wydal delikatnie ciut wiecej:)

Jatko, kupuj:) ale duzo nizej nie moge zejsc...

rafmat - 2018-11-09, 15:22

No za 100k zł to na pewno się mega opłacało ale musiała być to mega okazja, auto mimo wszystko 2014r. wiec 4 lata a takie z "normalnym" przebiegiem w wersji EU oscylują w granicach 180-200k zł. Cena zależy także od wyposażenia bo można kupić wersję podstawową a można i full'a. Pytanie jeszcze o baterię bo są 60, 75 także i one są tańsze. Cenę bardzo winduje literka D no i sprzęt do autopilota na pokładzie w standardzie ale to już minimum 2015r. i cena grubo ponad 260k zł. Generalnie mimo dużych kosztów to zakup tesli jako EV to rozsądny wybór.
wodnik7 - 2018-11-09, 15:27

W 2014 nie bylo jeszcze 70 ani 75;)
rafmat - 2018-11-09, 15:29

A 60?
wodnik7 - 2018-11-09, 15:52

Byla, acz rzadko.
highend - 2018-11-09, 15:54

26500euro = 115K PLN
taniej nie było i nie ma obecnie najtańsze wystawione zaczynają się od 30K euro w górę.

ja tu do dzisiaj nie umiem fotek wklejać :mrgreen:

rafmat - 2018-11-09, 16:19

plus 3,1% akcyzy niestety... wrzuć fotki na jakiś serwer darmowy popatrzymy. Cena chyba bardzo dobra.
Carlos - 2018-11-10, 02:51

Jest wysyp Tesli z taxi. Austria Szwajcaria, Holandia .
takie z przebiegiem powyżej pół miliona można wyrwać już za 20 do 25 000 euro.

jatko - 2018-11-10, 17:37

Daj proszę namiary na ów auta w takich cenach
Carlos - 2018-11-10, 18:01

Takich cen nie znajdziesz w internecie.
Trzeba negocjować na placu.
Przeważnie z jakimś ciapatym turkopodobnym lub jugolem.
Kolega kupił niedawno białego golasa model S85 który latał na lotnisku z przebiegiem 470 tyś za 23tyś euro. Lekko poobijany, ale wystarczyło odświeżyć i odmalować lakier.

jatko - 2018-11-10, 21:33

ale się nakręciłem, w szczególności jak kobita dała zielone światło na zwiększenie budżetu na zakup takiej Tesli(20-25k euro) zamiast Ampery, jak jej nie przejdzie to będę prosił o pomoc w poszukiwaniach
Carlos - 2018-11-10, 22:22

Ceny będą spadać. Elon straszy że wypuści nowy model Y i model S dostanie nową budę.
Poczekajcie do wiosny

highend - 2018-11-10, 23:37

to mówicie, że przepłaciłem 2500-5000 euro skoro można kupić za 20.000 euro? :shock:

no nic, każda z nich zapewne poobijana - pytanie co i jaki wypas, nie każda ma AIR suspension chociażby ;)

Moja się kończy "poprawiać" będą fotki co i jak było robione, bo mam to obiecane ;)

Na dzisiaj wiem tyle, że zawieszenie zostało calusieńkie przejrzane i.... nic tam nie ma - w sensie wszystko jest cacy.

Zatem będę musiał poprosić w serwisie Tesli o "autobahn upgrade" :mrgreen:

A czy ceny będą spadać - zobaczymy. Nowe Tesle mają płatne superchargery, używane do 2017 roku mają darmowe... więc? :roll: :-P

highend - 2018-11-10, 23:39

Carlos napisał/a:

Kolega kupił niedawno białego golasa model S85 który latał na lotnisku z przebiegiem 470 tyś za 23tyś euro. Lekko poobijany, ale wystarczyło odświeżyć i odmalować lakier.


daj namiary na kolegę i zdjęcia i napisz gdzie kupił.
ja prosto z mobile.de ale zgodzę się, że pewnie na jakichś placach można znegocjować lepszą cenę... :)

highend - 2018-11-10, 23:40

jatko napisał/a:
ale się nakręciłem, w szczególności jak kobita dała zielone światło na zwiększenie budżetu na zakup takiej Tesli(20-25k euro) zamiast Ampery, jak jej nie przejdzie to będę prosił o pomoc w poszukiwaniach


bierz Teslę :mrgreen:

highend - 2018-11-10, 23:43

zdjęcie


jatko - 2018-11-10, 23:54

highend napisał/a:
jatko napisał/a:
ale się nakręciłem, w szczególności jak kobita dała zielone światło na zwiększenie budżetu na zakup takiej Tesli(20-25k euro) zamiast Ampery, jak jej nie przejdzie to będę prosił o pomoc w poszukiwaniach


bierz Teslę :mrgreen:

Oj, mnie tam nie trzeba przekonywać bo od dawna chce mieć tylko pieniędzy brak, a jak mój ojciec mawia: "Brak pieniędzy to poważny błąd" .. tylko czemu popełniam go tak często :P

Przeanalizowałem i 30kkm rocznie które robię byłbym wstanie ogarnąć Teslą, przy założeniu SC w Ostrowi Mazowieckiej i posiłkowaniu się Greenwayem, że o panelach na dachu nie wspomnę

Chyba jedyny fiuczer poza zasięgiem który bym chciał mieć w Tesli to ładowarka 22kW(D w tych pieniądzach raczej niemożliwe, że o autopilocie nie wspomnę), dalej im mniej tym lepiej ...mniej rzeczy do popsucia

Pytanka dwa
1.Brałeś Leasing czy gotówka/kredyt
2.Ile Cie wyniosło ubezpieczenie ?

highend - 2018-11-11, 10:58

przecież jest ładowarka 22kW (w mojej ;)
sądzę, że wszystkie exTaxi mają taką ładowarkę ;)

1. tajemnica

2. jeszcze nie zarejestrowałem, ale pakiet OC/AC około 5000 PLN trzeba liczyć minimum

PatrykS - 2018-11-11, 15:44

highend napisał/a:
2. jeszcze nie zarejestrowałem, ale pakiet OC/AC około 5000 PLN trzeba liczyć minimum
O, czemu aż tyle? Za Amperę wartą wtedy ponad 90kPLN płaciłem 2,2kPLN.
RaveN - 2018-11-11, 16:37

highend, widzę że się doczekałeś wreszcie Tesli ;)
Moje pytanie - co Cię skłoniło do S85, bo wiem że kiedyś na celowniku miałeś wersję D (wydawało mi się, że to Twój wymóg)?

Carlos - 2018-11-11, 17:05

[quote="highend"]
Carlos napisał/a:


daj namiary na kolegę i zdjęcia i napisz gdzie kupił.
ja prosto z mobile.de ale zgodzę się, że pewnie na jakichś placach można znegocjować lepszą cenę... :)

Zdjęć nie mam.
Ja naprawiam auta. Nie handluję nimi :)
Widziałem na żywo. Usterki typowe dla auta służbowego.
Widać że nikt go nie oszczędzał. Najgorzej ze środka wyglądają plastiki przy drzwiach i bagażniku.
Zdjęcia mogę zrobić jak będę u niego
Kupił bezpośrednio od ubezpieczyciela. Bez żadnych pośredników.
Handlarze mają swoje wtyki. Czasem muszą kupić kilka aut w pakiecie żeby było tanio. Czasem zdarzy się muka a czasem udaje się wyrwać furę po kosztach.

highend - 2018-11-11, 21:50

Carlos napisał/a:

Widziałem na żywo. Usterki typowe dla auta służbowego.
Widać że nikt go nie oszczędzał. Najgorzej ze środka wyglądają plastiki przy drzwiach i bagażniku.
Zdjęcia mogę zrobić jak będę u niego
Kupił bezpośrednio od ubezpieczyciela. Bez żadnych pośredników.
Handlarze mają swoje wtyki. Czasem muszą kupić kilka aut w pakiecie żeby było tanio. Czasem zdarzy się muka a czasem udaje się wyrwać furę po kosztach.


a i to by wyjaśniało cenę :) pewnie wyglądała podobnie jak moja ;)

highend - 2018-11-11, 21:51

RaveN napisał/a:
highend, widzę że się doczekałeś wreszcie Tesli ;)
Moje pytanie - co Cię skłoniło do S85, bo wiem że kiedyś na celowniku miałeś wersję D (wydawało mi się, że to Twój wymóg)?


Cena... :)
wersja D kosztuje 250.000 PLN.. a tutaj ponad połowa taniej :) (26.500 euro dałem)

Kolejna będzie "D" i z AP 2.0 lub 2.5 ;)
:)

highend - 2018-11-11, 21:52

PatrykS napisał/a:
highend napisał/a:
2. jeszcze nie zarejestrowałem, ale pakiet OC/AC około 5000 PLN trzeba liczyć minimum
O, czemu aż tyle? Za Amperę wartą wtedy ponad 90kPLN płaciłem 2,2kPLN.


ubezpieczyciel wycenia auto na 180 tys.... to nic tylko kupić AC i zarobić 60 tys :shock: :mrgreen:

Carlos - 2018-11-11, 22:28

highend napisał/a:

...
wersja D kosztuje 250.000 PLN.. a tutaj ponad połowa taniej :)

Kolejna będzie "D" i z AP 2.0 lub 2.5 ;)
:)

Znalazłem w Holandii model S 85D 2015rok do oddania za 39tyś euro.
Właściciel zapewnia, że igiełka,na gwarancji serwisowana, nie bita tylko brać.
Jakiś czas temu stała na AutoScout24 za 39 900 euro.

highend - 2018-11-11, 22:33

Chciałbym aby auto było ładne (w końcu to Tesla), a lakiernik już skończył robotę.... co zrobił?

1. odklejenie metalowych talerzyków z dachu (po kogutach taxi) - bez uszkodzenia lakieru
2. naprawa tylnego zderzaka (obcierki)
3. naprawa prawego tylnego błotnika (wgniotka i widoczne ślady starej naprawy) - błotniki tylne są w Tesli demontowalne ! :shock: :mrgreen:

Tak więc auto mam nadzieję będzie wizualnie picobello tiptop :)
Jutro dzwonię do Tesli w Austrii umówić serwis.

Auto jak najbardziej jest bezwypadkowe - nie licząc obcierek, obtłuczeń - jak to taxi i jeszcze z takim przebiegiem.

Jak kupowałem do wyboru miałem dwie, ta druga miała wnętrze w lepszym stanie, ale za to jasne (beżowe) i pękniętą szybę, nie wysuwały się klamki (?) i nie działała klapa bagażnika. Bateria również pokazywała mniejszy zasięg. Wybrałem zatem tańszą o 1000 euro, ale za to z czarnym wnętrzem, które wymaga: wyprania podsufitki, naprawy lub wymiany fotela kierowcy oraz kierownicy. Sama kierownica nie jest wytarta, ale porysowana - od sygnetu pewnie ;) Fotel kierowcy deczko umęczony, fotel pasażera za to jak nowy. Kanapa tylna można powiedzieć w bdb stanie.
I pewnie plastiki w bagazniku do wymiany....

z uszkodzeń - osłona pod autem ułamana (pewnie najechanie na krawężnik) i nadkola plastikowe uszkodzone/połamane - generalnie kupuję nowe/używane (na allegro pełno tego)

Dwie opony przednie były całkowite nówki (2018 rok), dwie tylne kupiłem nowe.
Same felgi wymagają renowacji (podrapane ranty od krawężników) - ale to na razie zostawiam.

highend - 2018-11-11, 22:38

Carlos napisał/a:

Znalazłem w Holandii model S 85D 2015rok do oddania za 39tyś euro.
Właściciel zapewnia, że igiełka,na gwarancji serwisowana, nie bita tylko brać.
Jakiś czas temu stała na AutoScout24 za 39 900 euro.


to całkiem przyjemna cena :)
i pewnie ma AP 1.0 :)

jak mi się planowany biznes (na tesli) rozkręci to wersja "D" zawita szybciutko.... :)

ale będę celował w 2016 rok (darmowe SC) wersję "D" i autopilota 2.0
:)

wodnik7 - 2018-11-12, 11:21

Carlos napisał/a:

Znalazłem w Holandii model S 85D 2015rok do oddania za 39tyś euro.
Właściciel zapewnia, że igiełka,na gwarancji serwisowana, nie bita tylko brać.
Jakiś czas temu stała na AutoScout24 za 39 900 euro.


Sorry, ale to moze tylko byc sciema. Stala na AutoScout24 i nikt jej nie wzial za te cene??

Autopilot, D, gwarancja? One sie zaczynaja od ponad 50.000€, PONAD. Ja swoja D z gwarancja kupilem za ok 60.000€, miesiac temu, tez 2015rok.

No i jeszzce wlozyl felgi 21“ (wartosc okolo 4000€) w gratisie? Sorry, tutaj wiecej sie nie zgadza.

Carlos - 2018-11-12, 13:40

Mogę ci przesłać maila od niego. Rozmawiałem z nim także telefonicznie. Żadne zaliczki czy zakup przez pośrednika.
Jedziesz, oglądasz, kupujesz.

wodnik7 - 2018-11-12, 13:46

Przeslij.naprawde niewiarygodne.
rafmat - 2018-11-12, 14:00

Nie ma cudów, nikt nie sprzeda auta wartego 60tys. Eur za 1/3 ceny hehe, jak była taka cena to trzeba było brać od ręki... A później się okazuje, że auto zastawione w leasingu i trzeba jeszcze wpłacić ostatnią ratę heheh.... Cudów nie ma, handlarze są wszędzie i taka okazja by nawet 1h nie powisiała... Zgodzę się z wodnikiem i innymi, 2015r. "D" 85 (model po sporych zmianach), AP1, ważna gwarancja, aktywne SC i normalny przebieg 50-80tys. km to wydatek rzędu 250-280tys. zł. Samej akcyzy za takie auto wychodzi około 7tys. zł. Cudów nie ma wersje D się trzymają w cenie.
kalex - 2018-11-12, 14:13

Trzymają cenę i stoją miesiącami. Nie ma co negować że ktoś może chcieć sprzedać taniej, może go na to stać i chce mieć z bani. Mnie osobiście jeszcze nigdy nie udało się sprzedać auta za tyle co stoją w ogłoszeniach. Ja sprzedałem o tamte dalej stoją .
wodnik7 - 2018-11-12, 14:39

Prosze Cie, ale nie za cene 50% nizsza - plus felgi, ktore“gole“ kosztuja 4000€.. cudow raczej nie ma. 10-20% rozumiem, ale mniej? I miesiacami w tej cenie stal na autoscoucie? Nie rozumiem.
jatko - 2018-11-12, 16:10

Chyba że mieszamy netto/brutto to by się zgadzało
wodnik7 - 2018-11-12, 16:27

Ja nigdy niczego w netto nie podaje, bo uwazam to za scieme: wielszosc ludzi nie ma form, wiec interesuje ich koszt ostateczny. Ale nawet jesli policzyc +20%, to wciaz jest to za malo-tym bardziej, ze podobno to auto juz od meisiecy bylo na sprzedaz (wiec czemu ktos je zdjal z AutoScout24? Dziwne, bardzo nawet.
highend - 2018-11-12, 23:28

brak konkretów i brak zródeł = wyssane z palca
jedyna opcja Tesli D za 39 tys € to albo USA albo rozbitek
albo jakaś mega okazja znikająca w 5 minut.

rafmat - 2018-11-12, 23:32

highend napisał/a:
brak konkretów i brak zródeł = wyssane z palca
jedyna opcja Tesli D za 39 tys € to albo USA albo rozbitek
albo jakaś mega okazja znikająca w 5 minut.


Dokładnie, nic dodać nic ująć.

rafmat - 2018-11-13, 20:01

http://elektrowoz.pl/lado...ciciele-cennik/

Wydaje mi się, że starsze Tesle się będą jeszcze długo trzymać w cenie...

highend - 2018-11-13, 20:06

rafmat napisał/a:
http://elektrowoz.pl/ladowarki/koniec-darmowych-superchargerow-tesli-teraz-placa-juz-wszyscy-nowi-wlasciciele-cennik/

Wydaje mi się, że starsze Tesle się będą jeszcze długo trzymać w cenie...


a nawet gdyby trzeba było w nich wymieniać baterię - to nadal się będzie ładować za darmo :mrgreen:

wodnik7 - 2018-11-13, 21:20

Chcecie znac moje zdanie? Najlepszy 2015, lub wczesny polift. Bo ma SC, i dlugo gearancje. A auto samo w sobie tylko z aluminium, wiec nic sie nie moze stac.

Chociaz nawet ladujac platnie na SC wychodzi ok 3x taniej niz na grenwayu; o nocnej taryfie nie wspominajac.

Dla jezdzacych duzo (transport osob na lotnisko czy podobne) nie ma tanszego auta w eksploatacji chyba:) a ktos, kto jezdzi 20-30.000km rocznie, tez zapszczedzi. Wiec niech trzymaja cene, nie mam nic przeciwko:)

rafmat - 2018-11-13, 21:30

Też mi się tak wydaje, że obecnie najrozsądniejszy zakup to 2015r. wersja D z AP1, niestety polifty z autopilotem mają jeszcze spore ceny powyżej 300tys. zł najmniej. W 2015r. sprzęt do AP1 pojawił się w standardzie i auto przeszło gruntowną modernizację, bardzo dużo rzeczy się pozmieniało na lepsze i dzięki temu między innymi stało się mniej awaryjne. 2015r. to rozsądny wybór możliwości do ceny no i 4x4 przede wszystkim przyczepność i większa oszczędność. Egzemplarze przedliftowe mają jeszcze jedną istotna zaletę - ładowarkę 22kW lub 11kW i możliwość dorzucenia drugiej jako slave jeśli nie ma wiec w sumie wychodzi 22kW co bardzo się przydaje na słupkach AC. Poliftowe mają max 16,5kW AC on board i to jeszcze nie wszystkie bo to zależy czy ktoś wykupił opcję upgrade.
jatko - 2018-11-14, 10:27

highend napisał/a:

a nawet gdyby trzeba było w nich wymieniać baterię - to nadal się będzie ładować za darmo :mrgreen:


Hipotetyczne pytanie:
Czy baterie różnej pojemności można podłączyć p&p? Np zamiast 60 kWh włożyć 100 kWh

krawcu - 2018-11-14, 10:42

Wydaje mi się że włożyć można ale to ile masz dostępnej pojemności to programowo jest ograniczane - patrz zwiększanie zasięgu w czasie huraganu oraz możliwość zakupu baterii 75kWh która była w rzeczywistości programowo ograniczoną 90kWh - jeśli się nie mylę.
zb1g - 2018-11-14, 16:09

krawcu napisał/a:
Wydaje mi się że włożyć można ale to ile masz dostępnej pojemności to programowo jest ograniczane - patrz zwiększanie zasięgu w czasie huraganu oraz możliwość zakupu baterii 75kWh która była w rzeczywistości programowo ograniczoną 90kWh - jeśli się nie mylę.

Chyba się mylisz. Ostatnio 75 była ograniczana do 60 a na początku produkcji 60 do 40 ale żeby 90 do 75 to nie.

Pojemności baterii w Teslach wg elektrowoz.pl
W wypadku Modelu S pojemności deklarowane przez producenta to zawsze liczby całkowite (60, 70, 75 itd.), które znajdują się na tylnej klapie auta. W zależności od pomiaru, baterie Tesli okazały się ciut większe (S 60) lub mniejsze (S 90D) niż wynikałoby z oznaczeń:

bateria Tesla Model S 60 – 61 kilowatogodzin (kWh) pojemności całkowitej / 58,5 kWh do wykorzystania,
Tesla Model S 70 – 71,2 kWh / 68,8 kWh,
Tesla Model S 75/75D – 75 kWh / 72,6 kWh
Tesla Model S 85/85D/P85D – 81,5 kWh / 77,5 kWh
Tesla Model S 90D/P90D – 85,8 kWh / 81,8 kWh.
Tesla P100D – 102,4 kWh / 98,4 kWh.

krawcu - 2018-11-14, 16:18

Sprawdziłem i faktycznie była sprzedawana 75kWh ograniczona programowo do 60kWh.
Carlos - 2018-11-15, 20:34

Cena była brutto ale haczyk to to, że holender sprzedawał auto z Norwegii. Znaczy zarejestrowany w Norwegii a stał w Holandii.
Poszedł.
Przyznać się który kupił tego z USA?


"...Stan wzorowy. Gwarancja Tesla do 2023.
Możliwy Leasing . Do samochodu stacja ładowania pojazdów 7 KW ( widoczna na zdjęciu) wraz z montażem gratis. Wszystkie końcówki i przejściówki gratis

Auto zaktualizowane do najnowszego software-u. Samochód posiada kartę systemów pokładowych 4G ORANGE Końcówka ChAdemo ładuję na stacjach z prędkością 286 km na godzinę. Redukcja Supercharger US EU ładuje z prędkością 350 km na godzinę. Stacja ładowania domowa z prędkością 39 km na godzinę. Do auta zakupiono również ładowarkę 230V do gniazdka aby ładować w terenie . Auto jest oficjalnie zarejestrowane i dodane do konta Tesla.com. Autem można sterować z aplikacji takich jak MYTESLA lub TESLA PLUS
Akumulatory w stanie perfekcyjnym. Pojazd zarejestrowany w PL wraz z ważnym przeglądem i ubezpieczeniem.

Pojazd po faceliftnigu wykonanym przez TS Sportline
System autonomicznej jezdy "Tesla Autopilot beta"
System autonomicznego parkowania bez pasażerów w środku " Tesla Summon beta "
System wspomagania parkowania " Tesla Intelligent Parking Assist self-parking system "
System automatycznego hamowania i jazdy w korku " Tesla Adaptive Cruise Control , Tesla Intelligent Cruise Control
System autonomicznej zmiany pasa ruchu " Tesla Lane Assist"
System zarządzania bramami grażowymi i wjazdowymi poprzez GPS "Tesla HomeLink Wireless Control System"
System automatycznego oświetlenia reflektorowego pojazdów samochodowych "Tesla Adaptive Front Lighting System"
System automatycznego otwierania, zamykania i ruszania pojazdem Tesla " Keyless Go I Keyless Entry
Optyczne rozpoznawanie znaków drogowych "Tesla Optical Sign Recognition TOSR"..."

rafmat - 2018-11-16, 06:14

Sporo jak za auto z USA po dużych przeróbkach... Z tą gwarancją nie byłbym taki pewien no chyba, że klient w ramach gwarancji dostarczy auto z powrotem do USA :) i co po grubych przeróbkach softwarowych auto ciągle posiada gwarancję... szczerze wątpię, pisac można dużo a życie później wszystko weryfikuje. Karta Orange hehe zapomniał ktoś wspomnieć, że oryginalnie w CID Tesli są raczej eSIMy (zreszta jak w większości współczesnych aut) i póki co żaden polski operator nie obsługuje tej technologii, karte Sim można sobie włożyć do smartfona co najwyżej... Biorąc pod uwagę, że ceny wersji USA są o 25-30% niższe żadna to okazja nie jest => 257k zł brutto to mozna prawie Europejczyka mieć...
wodnik7 - 2018-11-16, 08:14

Mojej zony z pelna gwarancja P85D, stan igla, chcemy 290.000. bez przerobek.

Kto takie ulepy kupuje???

highend - 2018-11-16, 23:37

wodnik7 napisał/a:
Mojej zony z pelna gwarancja P85D, stan igla, chcemy 290.000. bez przerobek.

Kto takie ulepy kupuje???


jak to kto? Biedni ludzie, którzy chcą zaoszczędzić :)
i zgodnie z przysłowiem: kupując tanio kupujesz drogo ;)

btw. sam kupiłem tanio EU Teslę ex Taxi tak apropo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ale ja jestem świadomy klient :)

a teslę USA mógł kupić kolejny nie znający tematu ktoś kto ma pieniążki, ale pojęcie słabe.
I tacy ludzie kupują piękne sprowadzone z USA do niczego się nie nadające Tesle :shock: :mrgreen:

wodnik7 - Wczoraj 10:34

Sto procent racji, highend.. ta hostoria z gosciem, ktory na SuC w Poznaniu zauwazyl, ze jego tesla sie nie laduje (a taka droga i piekna), to byla prawdziwa.. ech.

Milej jazdy Tesla!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group