SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload
Tesla Shuttle

Poprzedni temat «» Następny temat
PowerWall nada się do konwersji aut ze spalinowych na elektr
Autor Wiadomość
MojaTesla 

Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2014
Posty: 209
Skąd: Bodo
Wysłany: 2015-05-03, 20:22   PowerWall nada się do konwersji aut ze spalinowych na elektr

Witam, 3 dni temu Tesla przedstawiła swój nowy produkt: http://www.teslamotors.com/powerwall
Tak na tym myślałem i czy nie nada się to na akumulatory do konwersji aut ze spalinowych na elektryczne?

Taki PowerWall ma 10kWh energii! To połowa tego co mają inne elektryki (poza Teslą), a można kupić np 2. Waży tylko 100kg, ma 10 lat gwarancji i kosztuje naprawdę niewiele bo 3500$.
_________________
Tesla Model S 85 VIN54341
fb.com/MojaTesla
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2124
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2015-05-03, 20:42   

Chętnie już bym zakupił :)
Ciekawe kiedy trafi do PL i za jaką cenę ?
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
RaveN 
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 1210
Wysłany: 2015-05-03, 20:55   

Tesla napisał/a:
Tak na tym myślałem i czy nie nada się to na akumulatory do konwersji aut ze spalinowych na elektryczne?

Taki PowerWall ma 10kWh energii! To połowa tego co mają inne elektryki (poza Teslą), a można kupić np 2. Waży tylko 100kg, ma 10 lat gwarancji i kosztuje naprawdę niewiele bo 3500$.

Zakładam, że te ogniwa są inne niż w autach Tesli i się do aut nie nadają. Przede wszystkim moc wyjściowa jest słaba w przeliczeniu na taki zestaw - 3,5 kW na 10 kWh, to rząd wielkości za mało? Zresztą bardziej zestaw 7 kWh się nadaje (paca cykliczna), aniżeli ten 10 kWh (praca rzadka jako rezerwa).
_________________
Samochody Elektryczne - SamochodyElektryczne.org
 
 
MojaTesla 

Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2014
Posty: 209
Skąd: Bodo
Wysłany: 2015-05-03, 22:08   

chmmm, w sumie racja, 2kW ciągłej mocy i 3,3kW na przyśpieszenia to za mało.
Ja Teslą (ponad 2 tony) jak jeżdżę to średnio zużywam 23kW mocy, ale inne lżejsze elektryki (Nissan LEaf) teoretycznie zużywają 12kW. Jakby tak kupić więcej takich powerwall i połączyć równolegle, byłaby większa moc
_________________
Tesla Model S 85 VIN54341
fb.com/MojaTesla
 
 
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1360
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-05-03, 23:06   

Są różne aku i mają różne cechy. Porównajmy takie akumulatorki 18650. Są takie o pojemności 2600 mAh, ale max 3A i są takie co mają 1300mAh i 10A. Pierwsze dają "zasięg", drugie "przyśpieszenie". Dla konstruktorów pojazdów elektrycznych to nie jest największy problem. Dużo większym jest to, że dzisiaj w tzw. "wolnym kraju" to trzeba baaardzo dużo zapłacić, żeby zarejestrować samodzielnie zbudowany motorower, nie mówiąc o samochodzie. Mafia czuwa, mafia radzi, mafia nigdy Cię nie zdradzi (nie mogłem się pohamować).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 11