PowerWall nada się do konwersji aut ze spalinowych na elektr |
Autor |
Wiadomość |
MojaTesla
Wiek: 38 Dołączył: 29 Cze 2014 Posty: 209 Skąd: Bodo
|
Wysłany: 2015-05-03, 20:22 PowerWall nada się do konwersji aut ze spalinowych na elektr
|
|
|
Witam, 3 dni temu Tesla przedstawiła swój nowy produkt: http://www.teslamotors.com/powerwall
Tak na tym myślałem i czy nie nada się to na akumulatory do konwersji aut ze spalinowych na elektryczne?
Taki PowerWall ma 10kWh energii! To połowa tego co mają inne elektryki (poza Teslą), a można kupić np 2. Waży tylko 100kg, ma 10 lat gwarancji i kosztuje naprawdę niewiele bo 3500$.
 |
_________________ Tesla Model S 85 VIN54341
fb.com/MojaTesla |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 2124 Skąd: Warszawa/Wawer
|
|
|
|
 |
RaveN
Administrator

Dołączył: 02 Cze 2008 Posty: 1210
|
Wysłany: 2015-05-03, 20:55
|
|
|
Tesla napisał/a: | Tak na tym myślałem i czy nie nada się to na akumulatory do konwersji aut ze spalinowych na elektryczne?
Taki PowerWall ma 10kWh energii! To połowa tego co mają inne elektryki (poza Teslą), a można kupić np 2. Waży tylko 100kg, ma 10 lat gwarancji i kosztuje naprawdę niewiele bo 3500$. |
Zakładam, że te ogniwa są inne niż w autach Tesli i się do aut nie nadają. Przede wszystkim moc wyjściowa jest słaba w przeliczeniu na taki zestaw - 3,5 kW na 10 kWh, to rząd wielkości za mało? Zresztą bardziej zestaw 7 kWh się nadaje (paca cykliczna), aniżeli ten 10 kWh (praca rzadka jako rezerwa). |
_________________ Samochody Elektryczne - SamochodyElektryczne.org
|
|
|
|
 |
MojaTesla
Wiek: 38 Dołączył: 29 Cze 2014 Posty: 209 Skąd: Bodo
|
Wysłany: 2015-05-03, 22:08
|
|
|
chmmm, w sumie racja, 2kW ciągłej mocy i 3,3kW na przyśpieszenia to za mało.
Ja Teslą (ponad 2 tony) jak jeżdżę to średnio zużywam 23kW mocy, ale inne lżejsze elektryki (Nissan LEaf) teoretycznie zużywają 12kW. Jakby tak kupić więcej takich powerwall i połączyć równolegle, byłaby większa moc |
_________________ Tesla Model S 85 VIN54341
fb.com/MojaTesla |
|
|
|
 |
gienek333
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 1360 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-05-03, 23:06
|
|
|
Są różne aku i mają różne cechy. Porównajmy takie akumulatorki 18650. Są takie o pojemności 2600 mAh, ale max 3A i są takie co mają 1300mAh i 10A. Pierwsze dają "zasięg", drugie "przyśpieszenie". Dla konstruktorów pojazdów elektrycznych to nie jest największy problem. Dużo większym jest to, że dzisiaj w tzw. "wolnym kraju" to trzeba baaardzo dużo zapłacić, żeby zarejestrować samodzielnie zbudowany motorower, nie mówiąc o samochodzie. Mafia czuwa, mafia radzi, mafia nigdy Cię nie zdradzi (nie mogłem się pohamować). |
|
|
|
 |
|