SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
PowerWall nada się do konwersji aut ze spalinowych na elektr
Autor Wiadomość
MojaTesla 

Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2014
Posty: 209
Skąd: Bodo
Wysłany: 2015-05-03, 20:22   PowerWall nada się do konwersji aut ze spalinowych na elektr

Witam, 3 dni temu Tesla przedstawiła swój nowy produkt: http://www.teslamotors.com/powerwall
Tak na tym myślałem i czy nie nada się to na akumulatory do konwersji aut ze spalinowych na elektryczne?

Taki PowerWall ma 10kWh energii! To połowa tego co mają inne elektryki (poza Teslą), a można kupić np 2. Waży tylko 100kg, ma 10 lat gwarancji i kosztuje naprawdę niewiele bo 3500$.
_________________
Tesla Model S 85 VIN54341
fb.com/MojaTesla
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2003
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2015-05-03, 20:42   

Chętnie już bym zakupił :)
Ciekawe kiedy trafi do PL i za jaką cenę ?
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
RaveN 
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 1204
Wysłany: 2015-05-03, 20:55   

Tesla napisał/a:
Tak na tym myślałem i czy nie nada się to na akumulatory do konwersji aut ze spalinowych na elektryczne?

Taki PowerWall ma 10kWh energii! To połowa tego co mają inne elektryki (poza Teslą), a można kupić np 2. Waży tylko 100kg, ma 10 lat gwarancji i kosztuje naprawdę niewiele bo 3500$.

Zakładam, że te ogniwa są inne niż w autach Tesli i się do aut nie nadają. Przede wszystkim moc wyjściowa jest słaba w przeliczeniu na taki zestaw - 3,5 kW na 10 kWh, to rząd wielkości za mało? Zresztą bardziej zestaw 7 kWh się nadaje (paca cykliczna), aniżeli ten 10 kWh (praca rzadka jako rezerwa).
_________________
Samochody Elektryczne - SamochodyElektryczne.org
 
 
MojaTesla 

Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2014
Posty: 209
Skąd: Bodo
Wysłany: 2015-05-03, 22:08   

chmmm, w sumie racja, 2kW ciągłej mocy i 3,3kW na przyśpieszenia to za mało.
Ja Teslą (ponad 2 tony) jak jeżdżę to średnio zużywam 23kW mocy, ale inne lżejsze elektryki (Nissan LEaf) teoretycznie zużywają 12kW. Jakby tak kupić więcej takich powerwall i połączyć równolegle, byłaby większa moc
_________________
Tesla Model S 85 VIN54341
fb.com/MojaTesla
 
 
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1307
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-05-03, 23:06   

Są różne aku i mają różne cechy. Porównajmy takie akumulatorki 18650. Są takie o pojemności 2600 mAh, ale max 3A i są takie co mają 1300mAh i 10A. Pierwsze dają "zasięg", drugie "przyśpieszenie". Dla konstruktorów pojazdów elektrycznych to nie jest największy problem. Dużo większym jest to, że dzisiaj w tzw. "wolnym kraju" to trzeba baaardzo dużo zapłacić, żeby zarejestrować samodzielnie zbudowany motorower, nie mówiąc o samochodzie. Mafia czuwa, mafia radzi, mafia nigdy Cię nie zdradzi (nie mogłem się pohamować).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 11