SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[Sprzedam] Citroen SAXO Electrique
Autor Wiadomość
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1979
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2016-01-03, 23:00   

Tak , NiCd lubią temperaturę pokojową :-D (nie tylko one - wszystkie) ale nie za dużą.
NiCD padają przy termperaturze powyżej 45 stopni :evil:
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
palo

Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 76
Wysłany: 2016-01-04, 09:42   

Na razie odpuszczam . Szukam czegoś bliżej ,jeżdżącego z aku . Tak więc ogłoszenie kolegi dalej aktualne .
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1207
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-01-07, 13:59   

Co do podgrzewania baterii to właśnie przeprowadził em eksperyment z podgrzewaniem owych. Na wylocie do zbiorniczka płynu chłodzenia zamontowałem podgrzewacz z pompką 1'5Kw stosowany do podgrzewania spalinowych. Na dworze było lekko na minusie (wczoraj). Po 3godz temperatura płynu wzrosła do 35stopni, na oko, czuć,że ciepłe. Z wyliczeń podobnie mi wychodziło na ciepło właściwe, płyn plus akumulatory jako 110 litrow wody.
Zasięg bez grzania do rezerwy 33km przy -9st. Przy -3st. po ogrzaniu 45km (i tu z trzema pasażerami a wcześniej sam). Auto może na handel ale jak popoprawiam usterki.
Saxo osobowe.
Trzeba tylko by nie przegrzać zmienić termiki wewnątrz, oryginalnie 55st, myślę o 30st. i ew.grzałka przez diodę by z sieci za dużo nie brał i dało się ładować i grzać.
U mnie bezpiecznika nie wywaliło, grzałem równo z ładowaniem.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Citroen Berligo Electrique
Saxo 2D 5os Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1979
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2016-01-07, 14:25   

Pir-serwis napisał/a:
C Po 3godz temperatura płynu wzrosła do 35stopni, na oko, czuć,że ciepłe.

Policz i ureguluj tak aby temperatura była poniżej 30 stopni. Wyższe są szkodliwe dla akumulatorów NiCd
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2954
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-01-07, 15:02   

ugotujesz sobie aku... ;) , poproszę Safta na miękko na szynce;)

moim zdaniem nie ma sensu ich grzać zimą... tym bardziej, że mrozy są na chwilę i np teraz jest normalna temperatura - lepiej zakryć chłodnicę by w czasie jazdy ich nie chłodziła zimą i tyle.

za dużo kolega kombinuje imho.
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1207
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-01-07, 15:22   

To temperatura płynu, nie baterii! A to dwie różne rzeczy.
A jak komuś zależy na zasięgu,hm.
Mnie w tej chwili bardzo bo chcę nim 180km a gniazdek nie mam po drodze tyle.
Co do chłodnicy to na czas jazdy wystarczy odłączyć pompkę płynu, bądź jak pisałem w innym dziale,zawór tródrożny. Sagen nie daje tyle ciepła przy normalnej jeździe.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Citroen Berligo Electrique
Saxo 2D 5os Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1207
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-01-08, 18:16   

highend napisał/a:
ugotujesz sobie aku... ;) , poproszę Safta na miękko na szynce;)

moim zdaniem nie ma sensu ich grzać zimą... tym bardziej, że mrozy są na chwilę i np teraz jest normalna temperatura - lepiej zakryć chłodnicę by w czasie jazdy ich nie chłodziła zimą i tyle.

za dużo kolega kombinuje imho.



Latem po ładowaniu ciecz miała 40-45stopni, to ile miały baterie? 50 co najmniej. Mowa o powolnym normalnym ładowaniu.
Zimą sytuacja odwrotna. Więc nie ma mowy by baterie miały więcej jak 25stopni.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Citroen Berligo Electrique
Saxo 2D 5os Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1979
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2016-01-08, 19:44   

Pir-serwis napisał/a:
Latem po ładowaniu ciecz miała 40-45stopni, to ile miały baterie? 50 co najmniej. Mowa o powolnym normalnym ładowaniu.

Coś niemożliwego. Sprawdzałem na swoim. Wentylator włącza się na 1 bieg - wolne obroty przy 30 stopniach . Drugi bieg - maksymalne obroty wentylatora chłodnicy już przy 34 stopniach. Akumulatory przy temperaturze ponad 40 stopni powinny być odłączone od ładowania. Miernik temperatury w Sagemboxie wyłącza ładowanie przy temperaturze wody 45 stopni. Takie są zabezpieczania w układzie ładowania i chłodzenia dla Saxo/P106 i pozostałych pojazdów.
Wg mnie ze względu na przepływ przez akumulatory temperatura elektrolitu nie jest wyższa niż temperatura cieczy chłodzącej.
Pir-serwis napisał/a:
Zimą sytuacja odwrotna. Więc nie ma mowy by baterie miały więcej jak 25stopni.

Tak ale dbaj aby temperatura nie była wyższa niż 30 - 35 stopni. Bo szybko je stracisz.
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
paskalex 


Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 103
Skąd: Kijow
Wysłany: 2016-01-12, 13:00   

Paweł, wyślij mi te zdjęcia też.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1979
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2016-01-12, 13:15   

Ponieważ Paweł ma kłopoty z kompem a wysłał mi te zdjęcia to tutaj je wrzucam

http://zapisz.net/view.ph...94ee631089c.jpg
http://zapisz.net/view.ph...94ee67315e8.jpg
http://zapisz.net/view.ph...94ee69cca4a.jpg
http://zapisz.net/view.ph...94ee6d86561.jpg
http://zapisz.net/view.ph...94ee70ef0c2.jpg
http://zapisz.net/view.ph...94ee73e4ba3.jpg
http://zapisz.net/view.ph...94ee7663500.jpg
http://zapisz.net/view.ph...94ee79c05cd.jpg
http://zapisz.net/view.ph...94ee7e75f3b.jpg
http://zapisz.net/view.ph...94ee81594e4.jpg
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
Carcik 
Instalator Paneli PV


Wiek: 25
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 532
Skąd: Piła
Wysłany: 2016-05-08, 21:09   

Czy skoro pojazd ma kratkę (cieżarowe) da się po zarejestrowaniu w Polsce zdemontować ją (przepisać na osobowe) ??

I czy da się przełożyć kanapę/pasy z wersji 4-osobowej i tak przerejestrować ? 2 siedzenia to ogromna wada dla mnie :( a na szrotach walają się spalinowe wersje 4 osobowe
_________________
Citroen Saxo Electrique
9,6kWh Li-Ion + 1,1kWh Pb = 10,7kWh
Zasięg 78 kilometrów i rośnie

Montaż Paneli Fotowoltaicznych
https://www.facebook.com/ecoautomationpila/
 
 
jatko 


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 340
Wysłany: 2016-05-09, 12:34   

da się, ale montażu musi dokonać firma posiadająca uprawnienia i wystawić papier
_________________
Za ok 2 tygodnie będę sprzedawał Citroen C4 Grand Picasso 2011r 2.0 hdi przebieg ok 143 000km. ... Czas na Amperę ... a może Teslę ??
 
 
Carcik 
Instalator Paneli PV


Wiek: 25
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 532
Skąd: Piła
Wysłany: 2016-05-09, 12:59   

Wiesz może ile taka przeróbka będzie kosztować ? Fotele i pasy dostarczę z 4-osobowego Saxo, mogę nawet to sam zrobić byle papier wystawili.

Mam nadzieje że 2 osobowe Saxo posiada wszystkie otwory montażowe 4 osobowej wersji.
_________________
Citroen Saxo Electrique
9,6kWh Li-Ion + 1,1kWh Pb = 10,7kWh
Zasięg 78 kilometrów i rośnie

Montaż Paneli Fotowoltaicznych
https://www.facebook.com/ecoautomationpila/
 
 
jatko 


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 340
Wysłany: 2016-05-09, 13:05   

Zapytaj się na stacji diagnostycznej, najlepiej takiej co prowadzi też warsztat samochodowy jaka jest procedura i jaki jest koszt. Coś mi świta że nie powinno przekroczyć 500zł, ale nie chciałbym wprowadzić Cie w błąd. Co do otworów montażowych powinny być, ale zadzwoń do Pawła i się dopytaj
_________________
Za ok 2 tygodnie będę sprzedawał Citroen C4 Grand Picasso 2011r 2.0 hdi przebieg ok 143 000km. ... Czas na Amperę ... a może Teslę ??
 
 
KGB 
Antypartyzant

Wiek: 36
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 543
Skąd: z łona matki
Wysłany: 2016-05-09, 14:19   

jest szansa,ze to powinien zalatwic przeglad rozszerzony,czyli 250pln ,ale najlepiej zapytac bezposrednio w OSKP
_________________
dużo jeżdżę i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widzę takich wariatów co zapierd...a, aż głowa puchnie....
ledwo co ich wyprzedzam
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1979
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2016-05-09, 15:02   

1. Firma która dokona przeróbek ( musi być na fakturę z opisem zmian ) oraz firma musi posiadać odpowiednie PKD
2. Badanie wyłącznie na stacji Okręgowej
3. Reszta dokumentacji w Starostwie.
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1207
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-05-30, 00:40   

Z uwagi ,iż trafił się kupiec na podzespoły auto (buda) zostaje na części. Ogłoszenie więc nieaktualne.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Citroen Berligo Electrique
Saxo 2D 5os Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1207
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-11-19, 13:03   

Przypadkiem udało mi się dokupić brakujące bebechy, więc auto ponownie aktualne. Plus taki, że będzie miało w komplecie akumulatory Saft, ale kiepskiej jakości, tak ,że przejedzie przyszłościowo, kilka, kilkanaście km. Okaże się jak je zamontuje. W każdym razie na pokaz i pierwsze jazdy będą, chyba, że jakiś magik je zregeneruje sobie..
Cena 7tyś.zł.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Citroen Berligo Electrique
Saxo 2D 5os Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
Marek S 

Wiek: 63
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 46
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-12-09, 18:17   

No to teraz się pogubiłem co jest do sprzedaży
 
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1207
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-12-10, 00:30   

Z racji tego .że udało mi się pozyskać trochę baterii, sagembox, postanowiłem ponownie ogłosić.
Ale dzisiaj sprzedałem sześć baterii więc brakuje znów do kompletu.
Do sprzedaży generalnie jest saxo jak w opisie, ale chcę je poskładać by jeździło.
A wtedy i cena inna i pokazać można wszystko.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Citroen Berligo Electrique
Saxo 2D 5os Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
Marek S 

Wiek: 63
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 46
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-12-10, 11:00   

No dobra będziemy gadać na ten temat. A jak jeździ BX ?
 
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1207
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-12-15, 16:18   

Niestety nie mam na niego czasu i stoi.
Szkoda,że wymontowałem nagrzewnicę, wpadło mi webasto gratis, tak to by je zamontował.
Najpewniej z obecnych litówek powkładam Safty, które mam, do saxo już za mało i może ktoś łyknie, nie to złom.
Latem okaże się.
Postaram się na zlot nim podjechać.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Citroen Berligo Electrique
Saxo 2D 5os Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
Marek S 

Wiek: 63
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 46
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-12-15, 16:28   

Szkoda ze daleko mieszkamy trudno wpaśc i zobaczyc czy pogadać
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11