SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Peugeot iOn - jeżdżę nim na codzień
Autor Wiadomość
highend 


Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2736
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-02-15, 12:28   

No właśnie też uważam, że da się ładować na -10 stopniach...
poza tym przy obecnych zimach mrozu prawie nie ma (może był tydzień), a temperatury -25 stopni to już abstrakcja.... taki mamy klimat ;)
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
elektryk22

Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 3
Wysłany: 2016-02-22, 12:20   

highend napisał/a:
mam już 700km na liczniku (wow)... ciągle jeżdżę i wbrew twierdzeniu sceptyków (a co jak Ci zabraknie prądu?) jakoś mi nigdy nie brakło. Kurcze dlaczego inni mają taki problem - dla mnie dziwny... :)
a tak btw. obejrzałem właśnie w ramach relaksu film "the dictator" - niezłe, niby komedyjka, ale dająca do myślenia - a piszę o tym, bo na końcu filmu pod fabrykę zajeżdża kolumna... i-Miev'ów ;) rozwaliło mnie to troszkę ;)


hehe, fajnie:) zastanawiałem się nad tym filmem, ale dla tej sceny juz wiem, że na pewno oglądnę;) a lakier na autku jest super. Zawsze mi się podobała biała perła. Na wszystkim:D
 
     
highend 


Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2736
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-04-16, 22:33   

jedziemy z tym tematem dalej.

1) iOn srebrny zostaje anglikiem (przeróbka nieopłacalna - inna ściana grodziowa, inna pokrywa baterii trakcyjnych - odwrotna, gdzie takie coś dostać do wersji EU?)... mozna rzec, że UK wersja ma odwrotne akumulatory ;) . Teoretycznie te odwrotne baterie mogłyby zostać (wtedy nawiew i bezpiecznik są tak jak w wersji UK) i niby niczym by to nie przeszkadzało. Ale ja tak nie chcę. Poza tym ściana grodziowa - wszystko inne.
Da się zrobić. Ale się nie opłaca.

2) mam 95% części do naprawy (w tym 2x przednie lampy wersja europejska)

3) czekam na wycenę od dwóch warsztatów

Zdjąłem maskę i lewy błotnik, uszkodzenia są wyłącznie "górą", dół auta nie ruszony
nawet zderzak przedni jest cały w sensie wewnętrznych elementów. Do wymiany tylko jego "skorupa" bo ułamana na końcu (nie do poklejenia).

iOn dziś uruchomiony ma nadal tyle samo naładowania ile miał po zakupie. Trzyma :)
co ciekawe uruchomiłem go na 12V akumulatorze od Leafa (tak tym starym, co padł... ;) )
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
highend 


Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2736
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-11-19, 11:02   

update: iOn srebrny jednak nie będzie anglikiem :mrgreen: cofam to co pisałem wyżej w poście.
wyjedzie na drogę gdzieś w marcu 2017r.
generalnie sprawa zrobiła się nieopłacalna, bo kosztowo wyjdzie tyle samo co bym kupił europejczyka, no ale mądry to ja nie byłem :mrgreen: ale za to jest na raty przynajmniej i wiem co mam.
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
Pitersen

Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 2
Wysłany: 2016-11-19, 19:50   

Witaj, chciałem się upewnić co do tego 1000 cykli w Ionie, pisałeś gdzieś na początku tematu o tym. Można przy zakupie samochodu gdzieś odczytać ile cykli juz mają baterie za sobą? :roll:
 
     
highend 


Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2736
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-11-20, 15:07   

Pitersen napisał/a:
Witaj, chciałem się upewnić co do tego 1000 cykli w Ionie, pisałeś gdzieś na początku tematu o tym. Można przy zakupie samochodu gdzieś odczytać ile cykli juz mają baterie za sobą? :roll:


nie wiem niestety
ale 1000 cykli ? wiecej mysle wytrzyma.
wiem, ze jest jakies urzadzenie podobnie działające do Leaf Spy. Ogarnę temat to tu napisze.
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
mann25 
6kWh/100km vmax120


Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 385
Skąd: VenloNL-DE IzbickoPL
Wysłany: 2016-11-20, 17:28   

1000cykli to prawie 3 lata i 100.000km jak by prawie codziennie ladowac i przejezdzac 100km
mysle ze 6 lat i 200.000km powinien dac rady, jeden z moich smartfonow (Galaxy s2) ma juz prawie 6 lat i byl codziennie ladowany lezal troche ale oryginalna bateria jeszcze trzyma
_________________
126p>Samara 1.3>Golf II 1.3>Mazda 626 IV 1.8>Sierra II 2.0>Cordoba 1.6>Golf IV1.6>A4 1.8 LPG>Polo III 1.4TDI>A2 1.4TDI>Polo IV 1.4BMTDI 2007>Passat B6 1.6BMTDI 2009>Passat B7 1.6BMTDI 2011>CaddyMaxi II 1.6BMTDI 2012r> 2020 CaddyMaxi 60kmEV+0,6l LPG REX?
 
     
YANNOSICK 
Ampera driver


Wiek: 37
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 838
Skąd: Holland
Wysłany: 2016-11-20, 19:27   

Myślę, że po 1000 cykli nawet nie będzie zauważalnej zmiany parametrów. Mam już nieco ponad 1200 "cykli"(w Amperze sczytać można jedynie ilość inicjacji ładowarki) i wydajność baterii jest nawet nieco wyższa niż rok temu.
_________________
Ładuję podczas parkowania! Nie parkuję by ładować!
 
     
highend 


Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2736
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-18, 23:49   

http://www.evpositive.com/evbatmon-for-i-miev.html

do sprawdzania stanu baterii trojaczków :)
aplikacja jest zarówno dla iOS jak i Android :)
istnieje też osobna wersja dla Outlandera PHEV.
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1597
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-12-19, 00:56   

highend napisał/a:
do sprawdzania stanu baterii trojaczków
Jakoś mam wrażenie, że to samo jestem w stanie wyliczyć sobie bezpłatnym caniOn'em, tylko niech już w końcu przyjdzie ta wigilia i zakończy trudną moją konspirację :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12