SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RaveN
2012-08-23, 08:05
Opel Ampera
Autor Wiadomość
YANNOSICK 
Ampera driver


Wiek: 37
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 549
Skąd: Holland
Wysłany: 2017-04-21, 16:49   

tomo14858 napisał/a:
Były volt produkowane na Europę?
Były. W NL sprzedawano równolegle Volta i Amperę.
_________________
Ładuję podczas parkowania! Nie parkuję by ładować!
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 1038
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-04-21, 16:56   

YANNOSICK napisał/a:
tomo14858 napisał/a:
Były volt produkowane na Europę?
Były. W NL sprzedawano równolegle Volta i Amperę.
Też mi się tak wydaje, bo swego czasu było ich w Polsce używanych do kupienia więcej niż Amper, i w niższych cenach.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
YANNOSICK 
Ampera driver


Wiek: 37
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 549
Skąd: Holland
Wysłany: 2017-04-21, 18:34   

Bo to były golasy w wersji Full Bieda i do sprzedaży trafiły rok przed Oplem. Kosztowały jako nówki znacznie mniej.
_________________
Ładuję podczas parkowania! Nie parkuję by ładować!
 
     
metu 

Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 47
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-04-21, 18:40   

tomo14858 napisał/a:
Rozmawiałem ze sprzedawca bo mnie zainteresowała, niestety powypadkowa. Sprzedawca wysłał mi fotki po rozbiciu i w czasie naprawy. Jak dla mnie zbyt mocno rozbita.


Możesz wrzucić fotki?
 
     
tomo14858

Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 31
Wysłany: 2017-04-21, 19:32   

Mam nadzieję że sprzedający się nie obraził 😁

http://zdjecia.interia.pl...6D51369C2B4D3#/
_________________
Nissan Leaf (2015)-> Opel Ampera(2016) -> Opel e-ampera (odbiór 06.2017)
 
     
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 37
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 243
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2017-04-21, 20:15   

Dosyc powazna kolizja.
_________________
 
     
bodix


Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 130
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2017-04-21, 20:27   

Sprzedający nadwyraz uczciwy, że miał odwagę na taki gest.
_________________
Opel Ampera, Nissan e-NV200
 
     
jackdp 
Jacek

Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 38
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-04-22, 09:37   Więcej słupków do ładowania samochodów elektrycznych

Ciekawe czy zrealizują te zapowiedzi. Byłoby miło.

Przybędzie słupków do aut na prąd
I kolejna zapowiedź
 
     
Rafał 
Opel Ampera


Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 57
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-04-23, 11:13   

Jak ktoś się lubi bawić w naprawy to taki temat jest:

http://voorraadlijsten.bo...er-pdc-keyless/
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 1038
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-04-23, 12:25   

jackdp napisał/a:
I kolejna zapowiedź
Brzmi jak cytaty z czwartkowej konferencji INNOeCAR w Gdyni. Fajnie, że chcą postawić w Gdańsku na Matarni - tuż przy obwodnicy, można zakupy zrobić, znam parę osób, które będą bardzo zainteresowane będąc przejazdem :-) Ciekawe czy IKEA dotrzyma obietnicy postawienia tam swojej w tej sytuacji :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 37
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 243
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2017-04-23, 16:00   

Rafał napisał/a:
Jak ktoś się lubi bawić w naprawy to taki temat jest:

http://voorraadlijsten.bo...er-pdc-keyless/

Nie wyglada na powaznego dzwona uwlaczajacego stanowi technicznemu. Reflektor, zderzak i swiatla przeciwmgielne.
No i szyba i drzwi.
Czyzby trafila przechodnia?
_________________
 
     
vwir
Vectrix VX-1

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 142
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-04-23, 16:06   

?! A drzwi, próg, błotnik, maska, poduszki powietrzne, deska rozdzielcza, szyba przednia? Poza tym zderzak uszkodzony dokładnie w miejscu, gdzie masz ładowarkę.
 
     
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 37
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 243
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2017-04-23, 16:08   

vwir napisał/a:
?! A drzwi, próg, błotnik, maska, poduszki powietrzne, deska rozdzielcza, szyba przednia? Poza tym zderzak uszkodzony dokładnie w miejscu, gdzie masz ładowarkę.


No tak.
Przegladalem zdjecia na komorce, dopiero teraz sie przyjrzalem.
Poduchy strzelily.
Cofam slowa. Fura trefna.
Ale jakis miras na pewno zrobi u nas i opchnie z zyskiem.
_________________
 
     
Mariusz66 

Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 20
Skąd: Pogorze k. Gdyni
Wysłany: 2017-04-23, 18:10   

Witam wszyskich
Od ponad roku jestem posiadaczem Ampery z 2012 . Cieszę się że znalazłem to forum , gdzie można wymieniać wiedzę i doświadczenie z tym wyjątkowym autem
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 1038
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-04-23, 21:08   

Mariusz66 napisał/a:
Witam wszyskich
Od ponad roku jestem posiadaczem Ampery z 2012 .
Również witam sąsiada - czyżby to ta biała, o której ktoś mi wspominał, że widział w Gdańsku na Spacerowej niedaleko Zoo? Chętnie bym się spotkał i powymieniał doświadczenia na żywo :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
bodix


Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 130
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2017-04-23, 22:03   

Witaj Mariusz, przybywa kolegów do rozmów zwłaszcza w pomorskim.
_________________
Opel Ampera, Nissan e-NV200
 
     
Wojtasek0
Ampera for EVER


Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 14
Wysłany: 2017-04-23, 22:55   

Cześć wszystkim.
Dzisiaj wieczorem moja fabryczna ładowarka chyba oddala życie. Po podłączeniu do zasilania mruga diodami ma czerwono? ??
Czy ktoś was miał podobny problem? ??
Pozdrawiam
Wojtek
_________________

 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 1038
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-04-23, 23:40   

Wojtasek0 napisał/a:
Dzisiaj wieczorem moja fabryczna ładowarka chyba oddala życie. Po podłączeniu do zasilania mruga diodami ma czerwono?
Sprawdź uziemienie w gniazdku. Możesz też spróbować inne gniazdko, weź samą ładowarkę np. do łazienki czy kuchni, tam uziemienia powinny być OK.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 37
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 243
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2017-04-27, 19:29   

Mam pytanie do uzytkownikow Amper.
Jakie macie odczucia i pomysly na uzywanie biegu "L"?
Z tego co widze to sprawdzi sie w gorach przy zjezdzie. Ale na normalnej drodze przy normalnej jezdzie chyba jest malo przydatny.
_________________
 
     
kalex 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-04-27, 20:17   

Nie ma wtedy większego odzysku czasami? W korku jak znalazł ,nie trzeba używać hamulca.
 
     
YANNOSICK 
Ampera driver


Wiek: 37
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 549
Skąd: Holland
Wysłany: 2017-04-27, 20:53   

Od zeszłego roku przejechałem Amperą niemal 100.000 kilometrów z czego nawet 100 metrów nie przejechałem na D. Na holenderskim forum jest długi wątek gdzie chłopaki dyskutują po co właściwie ktoś stworzył D. Każda osoba uzyskująca niskie wyniki spalania robi to na L. Tryb D nie ma właściwie sensu.
_________________
Ładuję podczas parkowania! Nie parkuję by ładować!
 
     
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 37
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 243
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2017-04-27, 21:21   

Niskie, tzn ile kWh na 100km?
Mi wychodzi zużycie 13,7 _ 14,5 kWh/100km jesli nie uzywam klimy i ogrzewania.
Uzywam tylko D.
_________________
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 1038
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-04-27, 21:26   

Pawiel napisał/a:
Jakie macie odczucia i pomysly na uzywanie biegu "L"?
Z tego co widze to sprawdzi sie w gorach przy zjezdzie. Ale na normalnej drodze przy normalnej jezdzie chyba jest malo przydatny.
Mam podobne wrażenia, bardzo rzadko używam - właśnie czasem przy dłuższym stromym zjeździe, bo na tempomacie umożliwia uniknięcie nadmiernego rozpędzania. To samo można osiągnąć hamulcem, różnica jest tylko w wygodzie - brak machania nogą. Gdyby tryb ten umożliwiał zatrzymanie się jak w BMW i3 to w korku czy po parkingu faktycznie byłoby przydatne. Na logikę najlepiej unikać każdego hamowania, nawet odzyskowego, bo ono 100% sprawności nie ma. Wg mnie najlepiej "hamować" na N, aczkolwiek niepokoją mnie odczyty mocy pobieranej w takiej sytuacji - między 1 a 2 kW, sprawdzałem w iMiEVie i tam jest to 0,4kW i nie zmienia się.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 37
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 243
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2017-04-27, 21:42   

PatrykS napisał/a:
Pawiel napisał/a:
Jakie macie odczucia i pomysly na uzywanie biegu "L"?
Z tego co widze to sprawdzi sie w gorach przy zjezdzie. Ale na normalnej drodze przy normalnej jezdzie chyba jest malo przydatny.
Mam podobne wrażenia, bardzo rzadko używam - właśnie czasem przy dłuższym stromym zjeździe, bo na tempomacie umożliwia uniknięcie nadmiernego rozpędzania. To samo można osiągnąć hamulcem, różnica jest tylko w wygodzie - brak machania nogą. Gdyby tryb ten umożliwiał zatrzymanie się jak w BMW i3 to w korku czy po parkingu faktycznie byłoby przydatne. Na logikę najlepiej unikać każdego hamowania, nawet odzyskowego, bo ono 100% sprawności nie ma. Wg mnie najlepiej "hamować" na N, aczkolwiek niepokoją mnie odczyty mocy pobieranej w takiej sytuacji - między 1 a 2 kW, sprawdzałem w iMiEVie i tam jest to 0,4kW i nie zmienia się.

z tego, co zauwazylem, to L utrudnia mi osiagniecie plynnosci w jezdzie. Trudno ocenic mi kiedy odpuscic gaz by w odpowiednim miejscu auto prawie sie zatrzymalo, gdy uzywalem L. Odzysk na D jest takix jaki akurat potrzebuje, gdy lekko pomagam hamulcem.
_________________
 
     
Carcik 

Wiek: 24
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 512
Skąd: Piła
Wysłany: 2017-04-27, 23:36   

PatrykS napisał/a:
N, aczkolwiek niepokoją mnie odczyty mocy pobieranej w takiej sytuacji - między 1 a 2 kW

To może zostaw autko na N na 5h, jak rozładuje aku to wiadomo że to prawda. Jeśli nie spadnie poziom naładowania to może być błąd obliczania przepływu prądu.
_________________
Citroen Saxo Electrique
Pakietu z ogniw 18650 40p30s + 12V Pb
9,6kWh Li-Ion + 1,1kWh Pb = 10,7kWh
Zasięg 78 kilometrów i rośnie
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13