SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Daihatsu Sirion EV
Autor Wiadomość
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 3018
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-04-11, 10:08   

EVgarage napisał/a:
to już raczej nie będzie taka superancka opcja bo nie będą miały już nominalnej pojemności...
To się je będzie selekcjonowało jak te z laptopów :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 522
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-12, 07:47   

Hehe, no tak, faktycznie. Ale to dopiero będzie zabawa... ;)
_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 522
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-15, 09:52   

Ostatnio otrzymałem ładowarkę, 3.1kW, naładuje od zera do pełna w jakieś 7h:


To ostatni duży element, którego brakowało do mojej układanki.

Wjechały także kompletnie nowe przednie hamulce wraz z przewodami w stalowym oplocie:


Uruchomiłem już napęd, kółka się kręcą więc po świętach pewnie wybiorę się na jakąś krótką przejażdżkę.
Osobna kwestia to to, że jak tak patrzę na auto od boku to przód stoi nieco wyżej niż tył. Będę zatem potrzebował obniżających sprężyn zawieszenia. Spodziewałem się takiej sytuacji choć zawsze mam nadzieję, że będę się mylił...
_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
YANNOSICK 
Ampera driver


Wiek: 39
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 939
Skąd: Holland
Wysłany: 2017-04-15, 11:04   

Dołóż z przodu kilkadziesiąt kilo litu.
_________________
Ładuję podczas parkowania! Nie parkuję by ładować!
 
 
kalex 

Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 396
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-04-15, 11:12   

No właśnie jak będzie nie wyważony to będziesz się bujał. A w zimie drift na łukach.
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 522
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-15, 12:27   

Na więcej litu nie ma za bardzo miejsca, w zasadzie na nic już prawie nie będzie miejsca z przodu.

Rozkład masy raczej będzie równiejszy niż oryginalnie więc niekontrolowane poślizgi nie są moim zmartwieniem. Po prostu seryjne sprężyny przygotowane są na lżejszy tył.
_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 522
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-22, 10:07   

Pierwsza przejażdżka zaliczona, super fajnie.



Przód prawie poskładany, zamontowana ładowarka, układ chłodzenia kontrolera i inne drobne akcesoria.



Ciekawym kłopocikiem, o którym wcześniej nie myślałem jest to, że ładowarka ma zintegrowaną diodę sygnalizującą stan. Chcąc mieć podgląd na to będę musiał zastosować światłowód poprowadzony w jakieś widoczne miejsce
_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2388
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2017-04-22, 10:52   

Gratulacje :mrgreen:
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 3018
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-04-22, 11:11   

EVgarage napisał/a:
Pierwsza przejażdżka zaliczona, super fajnie.
Przełomowa długo wyczekiwana chwila, również gratuluję!!! :-) Satysfakcja musi być olbrzymia, powodzenia w dokończeniu dzieła!
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
RaveN 
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 1212
Wysłany: 2017-04-22, 13:04   

EVgarage napisał/a:
Pierwsza przejażdżka zaliczona, super fajnie.

Fajnie, chyba się do Ciebie uśmiechnę i odwiedzę zobaczyć ;)
_________________
Samochody Elektryczne - SamochodyElektryczne.org
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 522
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-22, 14:12   

Dzięki. Oczywiście zapraszam ;)

A czy na Forum można wstawić filmik np z FB, żeby był widoczny jak zdjęcia?
_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
RaveN 
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 1212
Wysłany: 2017-04-23, 13:59   

EVgarage napisał/a:
A czy na Forum można wstawić filmik np z FB, żeby był widoczny jak zdjęcia?

Nie wiem. A link nie wystarczy?
_________________
Samochody Elektryczne - SamochodyElektryczne.org
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 522
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-24, 07:35   

Chyba wystarczy, z ciekawości zapytałem ;)
_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 522
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-29, 08:36   

Kolejne kroki poczynione; zacząłem składać wnętrze, co jest dość czasochłonne przez montaż dodatkowych wygłuszeń oraz konserwację skórzanych foteli.



Miałem też problem z ABSem, wypluwał błąd z nieprawidłowym sygnałem z jednego z czujników ale po kolejnej jeździe próbnej wydaje się, że problem jest rozwiązany.

Problem, który wyskoczył w międzyczasie to awaria elektrycznej pompy do wspomagania produkcji niemieckiej, wydaje się, że bez konkretnej przyczyny... Problem niskiej rangi i mam już pompę na podmiankę.
_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 522
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-29, 08:47   

Przy okazji sprawdzania ABSu chciałem tez sprawdzić przyspieszenie. Nie jechałem jeszcze szybciej niż 80 bo jednak trochę straszno bez wykończonego wnętrza ale jest nieźle, jestem całkowicie zadowolony z przyspieszenia. Maksymalny prąd, jaki "udało" się pobrać z akumulatorów to 664A. ;)

Poniżej zamieszczam linki do filmików na FB, zapraszam do oglądania, powinny działać bez logowania:
https://www.facebook.com/...54539744686090/
https://www.facebook.com/...?type=3&theater

Życzę przyjemnego dużego łikędu ;)
_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 43
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1224
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2017-04-29, 13:22   

Idzie.
Szacun.
:)
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Citroen Berligo Electrique
Saxo 2D 5os Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 3018
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-04-29, 15:18   

EVgarage napisał/a:
Nie jechałem jeszcze szybciej niż 80 bo jednak trochę straszno bez wykończonego wnętrza
No faktycznie bez wykończonego wnętrza odgłosy bezbłędne :-) Też bym tak chciał pomajstrować, ale tyle czasu to chyba dopiero na emeryturze bym miał :-) Powodzenia!
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Carcik 
Instalator Paneli PV


Wiek: 26
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 532
Skąd: Piła
Wysłany: 2017-04-29, 19:02   

EVgarage napisał/a:
Maksymalny prąd, jaki "udało" się pobrać z akumulatorów to 664A.

Pakiet 111V to udało się pociągnąć sporo więcej niż 50kW bo tyle chyba silniczek ma :-)
Ciekawe ile sekund 0-100km/h będzie miała ta rakieta :)
_________________
Citroen Saxo Electrique
9,6kWh Li-Ion + 1,1kWh Pb = 10,7kWh
Zasięg 78 kilometrów i rośnie

Montaż Paneli Fotowoltaicznych
https://www.facebook.com/ecoautomationpila/
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 522
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-29, 20:12   

Sporo więcej nie, moc mechaniczna wg mnie może dojść do 55kW albo coś w ten deseń.

Co do dźwięku to faktycznie jest super fajny, mogłoby tak zostać. Głośność też jest idealna ;)
_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
Ed 

Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 43
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2017-05-03, 17:53   

Wow, nieźle przyspiesza, nie spodziewałem się. To chyba silnik był słusznym wyborem? Zawsze mam mieszane uczucia oglądając konwersje, które pogarszają osiągi auta
 
 
highend 


Wiek: 42
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 3030
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-05-04, 17:22   

zap****a równo :mrgreen:

gratulacje, kawał świetnej roboty.

dawaj go na zlot EV :)
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 522
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-05-04, 20:14   

Dzięki ;)
Rzeczywiście przyspiesza ładnie, sądzę, że silnik był jaknajbardziej dobrym wyborem, trudno o coś lepszego w tym przedziale cenowym. Z pewnością można rzec, że moje założenie, żeby auto "po" nie było gorsze niż "przed" będzie spełnione.

O Zlocie myślałem ale auto niegotowe, niezarejestrowane, dużo pracy i nie mam nikogo zaprzyjaźnionego żeby użyczył lawetki. Bardziej realnie w przyszłym roku...
_________________
Blog: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
Issac

Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 17
Wysłany: 2017-05-11, 12:24   

EVgarage,

Możesz jakoś przedstawić podsumomwanie dotychczasowe z kosztami ?
 
 
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 522
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-05-11, 15:52   

Mógłbym ale nie widzę sensu. Tu nie chodzi o to, żeby liczyć każdą złotówkę, zastanawiać się czy coś tam się opłaca albo nie. Leafa albo trojaczka może sobie kupić każdy a mi chodzi o ideę jeżdżenia takim samochodem jaki mi się podoba i z takim silnikiem jaki mi się podoba ;)
 
 
Issac

Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 17
Wysłany: 2017-05-11, 16:45   

EVgarage, Żle mnie zrozumiałeś. Popieram Twoj tok myślenia w 100%
Poprostu zastanawiam się czy się brać za to z 30kPLN i jak to mniej więcej wygląda, gdzie można coś uciąć w zależności od potrzeb, gdyż miałbym bliźniaczy projekt.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 11