SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RaveN
2012-08-23, 08:05
Opel Ampera
Autor Wiadomość
YANNOSICK 
Ampera driver


Wiek: 37
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 798
Skąd: Holland
Wysłany: 2017-07-30, 22:51   

mixpol napisał/a:
Co ciekawe w Amperze w wersji z przyciskiem z "domkiem" nie ma możliwości włączenia
linii na kamerze cofania więc nie ma problemu:)

Fakt. W polifcie linii nie ma. Są wykrzykniki ostrzegawcze.
_________________
Ładuję podczas parkowania! Nie parkuję by ładować!
 
     
metu 


Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 89
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-07-31, 09:20   

mixpol napisał/a:
Być może te linie można korygować lub wyłączać poprzez pozostałe 2 przewody.


W Lexusach linie z kamery skręcają razem z kierownicą :)
 
     
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 338
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-07-31, 10:56   

metu napisał/a:
mixpol napisał/a:
Być może te linie można korygować lub wyłączać poprzez pozostałe 2 przewody.


W Lexusach linie z kamery skręcają razem z kierownicą :)


I to jest generowane przez kamerę, nie przez wyświetlacz? W sumie ciekawe podejście. W leafie linie są generowane przez wyświetlacz (też się skręcają przy skręcaniu kierownicą).
 
     
Rafał 
Opel Ampera


Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 99
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-07-31, 12:55   

metu napisał/a:
mixpol napisał/a:
Być może te linie można korygować lub wyłączać poprzez pozostałe 2 przewody.


W Lexusach linie z kamery skręcają razem z kierownicą :)



Dlatego te pozostałe 2 przewody to najpewniej magistrala CANBUS, z której pochodzi informacja o położeniu kierownicy.
Byłem pewien, że Ampera też ma przyłącze 6 przewodowe do kamery.
 
     
mixpol 
mixpol

Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 50
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-07-31, 17:46   

Taka ciekawostka. Zawiesiło mi się radio. Nie działa przycisk radia i wyboru źródła dźwięku.
Radio pracuje na częstotliwości programu I PR choć nigdy tej stacji nie programowałem(:
Cały czas wyświetla komunikat jak na fotce. Czy jest jakaś procedura resetu, bez odpinania
akumulatora 12V?

 
     
YANNOSICK 
Ampera driver


Wiek: 37
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 798
Skąd: Holland
Wysłany: 2017-07-31, 20:18   

Użyj drugiego kluczyka i powinno być OK tylko bez zapamiętanych stacji i ustawień.
_________________
Ładuję podczas parkowania! Nie parkuję by ładować!
 
     
kalex 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 134
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-07-31, 20:37   

Mi się też kiedyś zwiesił po komunikacie TA. Ale odpuścił po wyłączeniu auta.
 
     
mixpol 
mixpol

Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 50
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-08-01, 01:04   

Cytat:
Użyj drugiego kluczyka i powinno być OK tylko bez zapamiętanych stacji i ustawień.


Użyłem drugiego kluczyka i po uruchomieniu auta radio włączyło się w trybie DAB.
Po zamianie kluczyka radio uruchomiło się w trybie CD. Nie wiedziałem, że kluczyk
personalizuje ustawienia.
 
     
Rafał 
Opel Ampera


Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 99
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-08-01, 17:44   

Można wyłączyć personalizację kluczyków w menu.
 
     
YANNOSICK 
Ampera driver


Wiek: 37
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 798
Skąd: Holland
Wysłany: 2017-08-01, 17:48   

Dla każdego kluczyka inne ustawienia radia, ulubionych stacji, rds/tmc, głośności, preferencji navi, ustawień komfortu, ustawień pojazdu, klimy/wentylacji, zamków... nie wiem jak z jednostkami i ikonami menu???
_________________
Ładuję podczas parkowania! Nie parkuję by ładować!
 
     
heli

Dołączył: 06 Sie 2017
Posty: 1
Skąd: Bytom
Wysłany: 2017-08-07, 08:20   

Witam chciałbym się dowiedzieć od kolegów czy ktoś wymyślił już jak zrobić update nawigacji aby była również mapa Polski.Ampera 2012r
 
     
YANNOSICK 
Ampera driver


Wiek: 37
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 798
Skąd: Holland
Wysłany: 2017-08-07, 10:09   

Przełożyć radio z polifta. Podobno to najtańsza opcja.
_________________
Ładuję podczas parkowania! Nie parkuję by ładować!
 
     
jackdp 
Jacek

Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 70
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-08-07, 12:12   

Najtańsza opcja to użyć smartfona z dowolną nawigacją.
 
     
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 293
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-12, 23:04   

Jakie macie patenty na ładowanie Ampery fabryczną "ładowarką" poza domem (w kontekście zabezpieczenia się przed ewentualną kradzieżą)?
_________________
 
     
kalex 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 134
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-08-13, 08:36   

Ja się zastanawiam nad wykonaniem jakiejś "skrzynki" z uchwytem który można by przypinać do felgi jakimś zapięciem rowerowym.
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1081
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2017-08-13, 08:52   

Auto nie rygluje wtyku w sobie?
Type 2 tam jest / 1?
One mają tą opcję.
Stare auta już miały ryglowane sprzed 20, centralnym zamkiem.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
P106 4os 5D Electrique
 
     
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 293
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-13, 09:36   

Nie rygluje. Mozesz go odpiac, bedzie wyl tylko alarm. Nic wiecej.
A ja myslalem o lince stalowej i przypieciu za jej pomoca ladowarki do felgi u-lockiem rowerowym.
_________________
 
     
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 338
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-08-13, 14:24   

A nie masz dziurki w tym przycisku we wtyczce? Tam by można włożyć jakąś małą kłódkę. Lepsze to niż nic.
 
     
Panaceum 
..... na wszystko

Wiek: 47
Dołączył: 20 Kwi 2017
Posty: 74
Skąd: Ów-Krak
Wysłany: 2017-08-13, 18:42   

Pawiel napisał/a:
Jakie macie patenty na ładowanie Ampery fabryczną "ładowarką" poza domem (w kontekście zabezpieczenia się przed ewentualną kradzieżą)?

Metoda pierwsza: mała kłódka (taka do walizek) we wtyku Typ 1, bo u mnie zatrzask nie działa i normalnie można odłączyć w trakcie ładowania.
Metoda druga, gdy nie pada zbyt mocno: gniazdo przedłużacza i ładowarka w samochodzie. Przez lekko uchyloną szybę wchodzi przedłużacz i wychodzi kabel z wtykiem do gniazda samochodu.
_________________
Ford C-Max Energi 2015
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 1489
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-08-13, 23:30   

vwir napisał/a:
A nie masz dziurki w tym przycisku we wtyczce? Tam by można włożyć jakąś małą kłódkę. Lepsze to niż nic.
W oryginalnej nie ma.

Panaceum napisał/a:
Metoda druga, gdy nie pada zbyt mocno: gniazdo przedłużacza i ładowarka w samochodzie. Przez lekko uchyloną szybę wchodzi przedłużacz i wychodzi kabel z wtykiem do gniazda samochodu.
Niektórzy wrzucają do bagażnika.

Ogólnie ja zostawiam bez zabezpieczeń i jeszcze nic nie zginęło, tfu tfu :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Rafał 
Opel Ampera


Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 99
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-08-13, 23:41   

Ja wrzucam ładowarkę do bagażnika i zamykam lekko klapę na pierwszy klik.
Szczelina jest na tyle duża, że kable nie są mocno przyciskane.
 
     
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 293
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-14, 22:06   

Rafał napisał/a:
Ja wrzucam ładowarkę do bagażnika i zamykam lekko klapę na pierwszy klik.
Szczelina jest na tyle duża, że kable nie są mocno przyciskane.

taki sposob pokazal mi kiedys Yanosick. To czasem powod rdzy na tylnej klapie.
_________________
 
     
SergiuszB 


Wiek: 37
Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 29
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-08-16, 21:12   

to prawda możliwe??? :-D :roll:

video! GPS!

też tak chce! :-D

to HD-LINK IW03GF daje takie!!! kto da ragy podlączyć to do Volta???

jak to dziala!
Ostatnio zmieniony przez SergiuszB 2017-08-16, 22:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
SergiuszB 


Wiek: 37
Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 29
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-08-16, 21:17   

witam wszystkich!!!
mam Volt 2012.

diagnostykę AMPERA - GDS2 dala następni usterki:
- U0140 (4 RAZY)
- U0184
- U0151
- U179A (2 RAZY)
- P0AC4
- P1E00
- U0109
- B0954 (WYMIENIĆ 1 CZUJNIK PARKOWANIA I ZAPRACUJE PARKTRONIC)
- U0198
- B270A
- B317A
- B3600
- B3935 (UWIERZYTELNIANIE TRANSPONDERA - WLAŚNIE WYMIANA KŁUCZA...)
- C0750
- C0755
- C0760
- C0765
Mam jeden kłucz to jednak trzeba dwa - to zamówiłem +1.
ale myszłe, że to nie klucz i czujniki, a coś z elektro przewodami(zwarcie do masy, albo nizkie napięce)

w kogoś było coś takiego???
co poradicie? )))
szukam dobrego elektryka!!! ;)
 
     
Daro

Dołączył: 19 Sie 2017
Posty: 1
Wysłany: 2017-08-19, 19:51   

Witam wszystkich fanow ampery. Jestem nowym uzytkownikiem tego autka. Do dzisiaj dzialalo wszystko ok ale rano odpalajac auto pokazal sie komunikat SPRAWDZ SYSTEM LADOWANIA HVC. Podlaczam ladowarke i auto sie nie laduje. Czy ktos zna ten problem? czy tylko serwis pomoze?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13