Przesunięty przez: RaveN 2012-08-23, 07:05 |
Opel Ampera |
Autor |
Wiadomość |
YANNOSICK
Ampera driver

Wiek: 40 Dołączył: 24 Sie 2015 Posty: 939 Skąd: Holland
|
Wysłany: 2017-07-30, 21:51
|
|
|
mixpol napisał/a: | Co ciekawe w Amperze w wersji z przyciskiem z "domkiem" nie ma możliwości włączenia
linii na kamerze cofania więc nie ma problemu:) |
Fakt. W polifcie linii nie ma. Są wykrzykniki ostrzegawcze. |
_________________ Ładuję podczas parkowania! Nie parkuję by ładować!
 |
|
|
|
 |
metu

Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 121 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2017-07-31, 08:20
|
|
|
mixpol napisał/a: | Być może te linie można korygować lub wyłączać poprzez pozostałe 2 przewody. |
W Lexusach linie z kamery skręcają razem z kierownicą |
|
|
|
 |
vwir
Vectrix, Leaf
Dołączył: 04 Paź 2016 Posty: 1271 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2017-07-31, 09:56
|
|
|
metu napisał/a: | mixpol napisał/a: | Być może te linie można korygować lub wyłączać poprzez pozostałe 2 przewody. |
W Lexusach linie z kamery skręcają razem z kierownicą |
I to jest generowane przez kamerę, nie przez wyświetlacz? W sumie ciekawe podejście. W leafie linie są generowane przez wyświetlacz (też się skręcają przy skręcaniu kierownicą). |
|
|
|
 |
Rafał
Opel Ampera

Dołączył: 26 Lis 2016 Posty: 177 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2017-07-31, 11:55
|
|
|
metu napisał/a: | mixpol napisał/a: | Być może te linie można korygować lub wyłączać poprzez pozostałe 2 przewody. |
W Lexusach linie z kamery skręcają razem z kierownicą |
Dlatego te pozostałe 2 przewody to najpewniej magistrala CANBUS, z której pochodzi informacja o położeniu kierownicy.
Byłem pewien, że Ampera też ma przyłącze 6 przewodowe do kamery. |
|
|
|
 |
mixpol
mixpol
Dołączył: 13 Maj 2014 Posty: 67 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2017-07-31, 16:46
|
|
|
Taka ciekawostka. Zawiesiło mi się radio. Nie działa przycisk radia i wyboru źródła dźwięku.
Radio pracuje na częstotliwości programu I PR choć nigdy tej stacji nie programowałem(:
Cały czas wyświetla komunikat jak na fotce. Czy jest jakaś procedura resetu, bez odpinania
akumulatora 12V?
 |
|
|
|
 |
YANNOSICK
Ampera driver

Wiek: 40 Dołączył: 24 Sie 2015 Posty: 939 Skąd: Holland
|
Wysłany: 2017-07-31, 19:18
|
|
|
Użyj drugiego kluczyka i powinno być OK tylko bez zapamiętanych stacji i ustawień. |
_________________ Ładuję podczas parkowania! Nie parkuję by ładować!
 |
|
|
|
 |
kalex
Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 403 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-07-31, 19:37
|
|
|
Mi się też kiedyś zwiesił po komunikacie TA. Ale odpuścił po wyłączeniu auta. |
|
|
|
 |
mixpol
mixpol
Dołączył: 13 Maj 2014 Posty: 67 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2017-08-01, 00:04
|
|
|
Cytat: | Użyj drugiego kluczyka i powinno być OK tylko bez zapamiętanych stacji i ustawień. |
Użyłem drugiego kluczyka i po uruchomieniu auta radio włączyło się w trybie DAB.
Po zamianie kluczyka radio uruchomiło się w trybie CD. Nie wiedziałem, że kluczyk
personalizuje ustawienia. |
|
|
|
 |
Rafał
Opel Ampera

Dołączył: 26 Lis 2016 Posty: 177 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2017-08-01, 16:44
|
|
|
Można wyłączyć personalizację kluczyków w menu. |
|
|
|
 |
YANNOSICK
Ampera driver

Wiek: 40 Dołączył: 24 Sie 2015 Posty: 939 Skąd: Holland
|
Wysłany: 2017-08-01, 16:48
|
|
|
Dla każdego kluczyka inne ustawienia radia, ulubionych stacji, rds/tmc, głośności, preferencji navi, ustawień komfortu, ustawień pojazdu, klimy/wentylacji, zamków... nie wiem jak z jednostkami i ikonami menu??? |
_________________ Ładuję podczas parkowania! Nie parkuję by ładować!
 |
|
|
|
 |
heli
Dołączył: 06 Sie 2017 Posty: 3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2017-08-07, 07:20
|
|
|
Witam chciałbym się dowiedzieć od kolegów czy ktoś wymyślił już jak zrobić update nawigacji aby była również mapa Polski.Ampera 2012r |
|
|
|
 |
YANNOSICK
Ampera driver

Wiek: 40 Dołączył: 24 Sie 2015 Posty: 939 Skąd: Holland
|
Wysłany: 2017-08-07, 09:09
|
|
|
Przełożyć radio z polifta. Podobno to najtańsza opcja. |
_________________ Ładuję podczas parkowania! Nie parkuję by ładować!
 |
|
|
|
 |
jackdp
Jacek
Dołączył: 13 Kwi 2017 Posty: 117 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2017-08-07, 11:12
|
|
|
Najtańsza opcja to użyć smartfona z dowolną nawigacją. |
|
|
|
 |
Pawiel
Opel Ampera 2013

Wiek: 40 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 427 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-12, 22:04
|
|
|
Jakie macie patenty na ładowanie Ampery fabryczną "ładowarką" poza domem (w kontekście zabezpieczenia się przed ewentualną kradzieżą)? |
_________________ |
|
|
|
 |
kalex
Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 403 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-08-13, 07:36
|
|
|
Ja się zastanawiam nad wykonaniem jakiejś "skrzynki" z uchwytem który można by przypinać do felgi jakimś zapięciem rowerowym. |
|
|
|
 |
Pir-serwis

Wiek: 43 Dołączył: 11 Wrz 2010 Posty: 1224 Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany: 2017-08-13, 07:52
|
|
|
Auto nie rygluje wtyku w sobie?
Type 2 tam jest / 1?
One mają tą opcję.
Stare auta już miały ryglowane sprzed 20, centralnym zamkiem. |
_________________ Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX
Citroen Berligo Electrique
Saxo 2D 5os Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique |
|
|
|
 |
Pawiel
Opel Ampera 2013

Wiek: 40 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 427 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-13, 08:36
|
|
|
Nie rygluje. Mozesz go odpiac, bedzie wyl tylko alarm. Nic wiecej.
A ja myslalem o lince stalowej i przypieciu za jej pomoca ladowarki do felgi u-lockiem rowerowym. |
_________________ |
|
|
|
 |
vwir
Vectrix, Leaf
Dołączył: 04 Paź 2016 Posty: 1271 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2017-08-13, 13:24
|
|
|
A nie masz dziurki w tym przycisku we wtyczce? Tam by można włożyć jakąś małą kłódkę. Lepsze to niż nic. |
|
|
|
 |
Panaceum
..... na wszystko
Wiek: 49 Dołączył: 20 Kwi 2017 Posty: 95 Skąd: Ów-Krak
|
Wysłany: 2017-08-13, 17:42
|
|
|
Pawiel napisał/a: | Jakie macie patenty na ładowanie Ampery fabryczną "ładowarką" poza domem (w kontekście zabezpieczenia się przed ewentualną kradzieżą)? |
Metoda pierwsza: mała kłódka (taka do walizek) we wtyku Typ 1, bo u mnie zatrzask nie działa i normalnie można odłączyć w trakcie ładowania.
Metoda druga, gdy nie pada zbyt mocno: gniazdo przedłużacza i ładowarka w samochodzie. Przez lekko uchyloną szybę wchodzi przedłużacz i wychodzi kabel z wtykiem do gniazda samochodu. |
_________________ Często piszę z błędami, gdy okularów nie założę, wybaczcie. |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3091 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-08-13, 22:30
|
|
|
vwir napisał/a: | A nie masz dziurki w tym przycisku we wtyczce? Tam by można włożyć jakąś małą kłódkę. Lepsze to niż nic. | W oryginalnej nie ma.
Panaceum napisał/a: | Metoda druga, gdy nie pada zbyt mocno: gniazdo przedłużacza i ładowarka w samochodzie. Przez lekko uchyloną szybę wchodzi przedłużacz i wychodzi kabel z wtykiem do gniazda samochodu. | Niektórzy wrzucają do bagażnika.
Ogólnie ja zostawiam bez zabezpieczeń i jeszcze nic nie zginęło, tfu tfu |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
Rafał
Opel Ampera

Dołączył: 26 Lis 2016 Posty: 177 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2017-08-13, 22:41
|
|
|
Ja wrzucam ładowarkę do bagażnika i zamykam lekko klapę na pierwszy klik.
Szczelina jest na tyle duża, że kable nie są mocno przyciskane. |
|
|
|
 |
Pawiel
Opel Ampera 2013

Wiek: 40 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 427 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-14, 21:06
|
|
|
Rafał napisał/a: | Ja wrzucam ładowarkę do bagażnika i zamykam lekko klapę na pierwszy klik.
Szczelina jest na tyle duża, że kable nie są mocno przyciskane. |
taki sposob pokazal mi kiedys Yanosick. To czasem powod rdzy na tylnej klapie. |
_________________ |
|
|
|
 |
SergiuszB
#R1GOTOU

Wiek: 39 Dołączył: 28 Lip 2017 Posty: 38 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-08-16, 20:12
|
|
|
to prawda możliwe???
video! GPS!
też tak chce!
to HD-LINK IW03GF daje takie!!! kto da ragy podlączyć to do Volta???
jak to dziala! |
Ostatnio zmieniony przez SergiuszB 2017-08-16, 21:34, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
SergiuszB
#R1GOTOU

Wiek: 39 Dołączył: 28 Lip 2017 Posty: 38 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-08-16, 20:17
|
|
|
witam wszystkich!!!
mam Volt 2012.
diagnostykę AMPERA - GDS2 dala następni usterki:
- U0140 (4 RAZY)
- U0184
- U0151
- U179A (2 RAZY)
- P0AC4
- P1E00
- U0109
- B0954 (WYMIENIĆ 1 CZUJNIK PARKOWANIA I ZAPRACUJE PARKTRONIC)
- U0198
- B270A
- B317A
- B3600
- B3935 (UWIERZYTELNIANIE TRANSPONDERA - WLAŚNIE WYMIANA KŁUCZA...)
- C0750
- C0755
- C0760
- C0765
Mam jeden kłucz to jednak trzeba dwa - to zamówiłem +1.
ale myszłe, że to nie klucz i czujniki, a coś z elektro przewodami(zwarcie do masy, albo nizkie napięce)
w kogoś było coś takiego???
co poradicie? )))
szukam dobrego elektryka!!! |
|
|
|
 |
Daro
Dołączył: 19 Sie 2017 Posty: 1
|
Wysłany: 2017-08-19, 18:51
|
|
|
Witam wszystkich fanow ampery. Jestem nowym uzytkownikiem tego autka. Do dzisiaj dzialalo wszystko ok ale rano odpalajac auto pokazal sie komunikat SPRAWDZ SYSTEM LADOWANIA HVC. Podlaczam ladowarke i auto sie nie laduje. Czy ktos zna ten problem? czy tylko serwis pomoze? |
|
|
|
 |
|