SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Tesla Model S
Autor Wiadomość
Darekk

Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 1
Wysłany: 2017-07-26, 19:50   

Panowie i Panie, czas na zakupy 8-) . Wszystkie modele S mają Smart Air Suspension included, ale to jeszcze nie wszystko, ceny spadły od 1% do 6% w zależności od modelu. Tesla S z moim wyposażeniem :-D spadła z 91050EUR na początku lipca do 86000EUR
 
     
highend 


Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2736
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-07-27, 10:16   

ja tam wolę używaną 2014 lub 2015, model z literką "D"
:)
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 546
Wysłany: 2017-07-27, 12:18   

Evcar: tylko 2015! Lub sama koncowke 14, juz z AP;)
 
     
highend 


Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2736
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-07-27, 15:05   

wodnik7 napisał/a:
Evcar: tylko 2015! Lub sama koncowke 14, juz z AP;)


będę pamiętał. :kufel
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
zb1g


Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 52
Wysłany: 2017-07-27, 16:02   

wodnik7 napisał/a:
Evcar: tylko 2015! Lub sama koncowke 14, juz z AP;)

Też tak chciałem. Do tego miałem warunki: beżowe siedzenia, D i wersja europejska.
No i było ciężko coś znaleźć ciekawego albo cena koło 65tyś lub wyżej.
Skończyło się na zakupie od tesli przez EFL. Przynajmniej w koszty idą pełne raty wraz z ubezpieczeniem a nie tylko do limitu 20tyś euro. A różnica 15tyś między 2-3 letnim a nowym i z AP 2.0 była do przełknięcia.
Fakt, że się chyba pospieszyłem bo teraz 75D 1 sekundę szybsza i była by pneumatyka.
Ale trzeba czekać do października i superchargery już nie będą dożywotnio darmowe.

Tak swoją drogą to ciekaw jestem czy obniżki cen to już efekt GigaFactory czy sprzedaż zaczyna siadać.
 
     
GTX7 
GTX7


Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 158
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-08-19, 01:01   

Witam po dłuższej przerwie :-)
W sobotę ok 20.00 startuje z Poznania następnie w niedzielę przez Łódź i Wrocław będzie trwała próba przejechania ponad 1000 km egzemplarzem Model S 100D.
Zainteresowanych i znajomych zapraszam do spotkania na jednym z 3 przystanków.

Szczegóły bardziej na bieżąco na https://www.facebook.com/Quriers.Przesylki/ lub https://www.facebook.com/TeslaShuttle/
 
     
andrewkarusz 

Dołączył: 19 Wrz 2017
Posty: 1
Wysłany: 2017-09-19, 22:21   

Czy za rok będzie mozna kupic w Polsce uzywaną Tesle S? Jak to wygląda?
 
     
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 546
Wysłany: 2017-09-20, 05:58   

mozna juz teraz kupic uzywana tesle.. Troche dziwne stawiasz pytanie.. Na allegro np. znajdziesz kilka, ewentualnie na innych serwisach.

To auto jak inne, produkowane od kilku lat..
 
     
kalex 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 143
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-09-22, 13:47   

Panowie , chodzi mi po głowie S-ka. Zastanawiam się czy sobie nie wynająć i się przymierzyć. Korzystał może ktoś ?
 
     
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 546
Wysłany: 2017-09-22, 13:54   

Kalex, jak sie przejedziesz, juz z glowy nie wyjdzie:)

W rybnuku wynajmuja greengoo.pl. We Wroclawiu nie znam..
 
     
kalex 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 143
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-09-22, 15:15   

wodnik7 napisał/a:
Kalex, jak sie przejedziesz, juz z glowy nie wyjdzie:)


Tak podejrzewam :mrgreen:
 
     
YANNOSICK 
Ampera driver


Wiek: 37
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 838
Skąd: Holland
Wysłany: 2017-09-22, 15:17   

Nie ma sensu wynajmować bo tak jak piszą chłopaki jeżeli chodzi Ci po głowie to już właściwie podjąłeś decyzję.
_________________
Ładuję podczas parkowania! Nie parkuję by ładować!
 
     
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 546
Wysłany: 2017-09-22, 15:18   

Jesli kasz firme, bierz w leasing. Oplaca sie, po prostu.

Jesli nie masz, czatuj na okazje (jak ja;)
 
     
tutomash

Dołączył: 13 Wrz 2017
Posty: 8
Wysłany: 2017-09-23, 14:43   

Hej z tego co się orientuję to tesla model s ma gwarancję na 100 tyś km lub na 8 lat. Czy jeżeli kupił bym taką tesle np z 2013 lub 2014 roku z mniejszym przebiegiem powiedzmy że 70 tyś km to czy mogę udać się z takim samochodem do serwisu aby w ramach gwarancji wszystko mi sprawdzili ?

Czy jest to możliwe? Ile kosztuje serwis, wymiana klocków, zawieszenie ogółem naprawy takiego auta ?
 
     
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 546
Wysłany: 2017-09-23, 17:53   

100 tylko w Norwegii. Reszta Europy 80.000

To elektryk, klockow sie noe zmienia chyba do 200000:) ja mam 110000 i 6mm.

Naprawa w serwisie po gwarancji drogo (godz chyba 140€), w ramach gearancji kazda duperela gratis.

Serwisowac nie musisz, jak cos w ramach gearancji bedzie do naprawy, naprawia.

W Polsce sa magicy umiejacy naprawiac taniej niz serwis..:)

Ile chcesz wydac?

Pamietaj, wersja USA nie ma zadnej gwarancji w Europie!
 
     
kalex 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 143
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-09-23, 19:28   

Ja będę zgłębiał temat. Ciekawi mnie cena za ładowanie na SC. W moim przypadku w rachubę wchodzi tylko nowa bo była by w leasingu. Trochę mnie martwi te 80 tysi gwarancji , trochę mało.
 
     
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 546
Wysłany: 2017-09-23, 19:49   

Efl daje tez leasing na uzywane..

Jak cos ma wyskoczyc, raczej do 80.000 wyskoczy.. na silnik i baterie jest 8 lat.

Efl ma bardzo dobre raty, mozna bardzo dopasowac. Ostatnio szef sprzedazy na Polske mi mowil, ze schodza 3-4 na tydzien, do Polski wlasnie. Zdziwilem sie:)
 
     
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 546
Wysłany: 2017-09-23, 19:51   

Apropos ladowania: gdy kupisz nowa do konca roku z polecenia (np mojego:) dostaniesz 1000€ upustu i darmowy SC do konca uzytkowania tego auta:)

Przydaje sie naprawde; inaczej nie bylibysmy w stanie zjezdzic Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Wloch az poza Neapol w 11 dni (ponad 5000km)
 
     
highend 


Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2736
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-09-24, 09:44   

przepraszam, ale musiałem:

https://www.youtube.com/watch?v=VaEAKbeXN3w

facet rzeczywiście wygląda jak azjatycki Elon Musk (ktoś dał taki genialny komentarz).
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
zb1g


Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 52
Wysłany: 2017-09-24, 10:14   

Trochę podobny, ale większość filmu i tak nie patrzyłem na niego :oops:
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1601
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-11-01, 18:56   

Znalazłem informację, że norweska ładowarka UMC i adaptery od niej różnią się od europejskich - czy ktoś zna te różnice lub ma taką wersję i mógłby obmierzyć?
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 546
Wysłany: 2017-11-01, 19:48   

Wg niemieckiego forum mozna norweskie bez problemu uzywac w Europie, a odwrotnie nie..
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1601
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-11-02, 00:26   

wodnik7 napisał/a:
Wg niemieckiego forum mozna norweskie bez problemu uzywac w Europie, a odwrotnie nie..
Zgadza się, ponoć te norweskie nie sprawdzają uziemienia. W sumie można by w serwisie Tesli sprawdzić, czy są oddzielne wersje adapterów na Norwegię - bo w końcu można je kupować osobno od samej UMC.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
rafmat

Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 110
Wysłany: 2017-11-14, 08:32   

Czy ktoś z forumowiczów posiadający Teslę lub Amperę-e mógłby podzielić się informacją w jaki sposób zimno wpływa na zasięg tj. proste porównanie zasięg na pełnym naładowaniu np. latem 21st. i zimą np. 0-3st. Interesuje mnie w jakim stopniu aktywne chłodzenie grzanie wpływa na baterię i zasięg. W Zoe jest pasywne chłodzenie baterii z pompa ciepła, chyba nie ma grzania baterii (tego jeszcze nie sprawdziłem) w porównaniu wychodzi znaczna różnica np. latem średnio w trybie eco 150km a jesienią/zimą 110km, fakt, że cały czas ogrzewanie pracuje czasami na maksa ale zaobserwowałem, że raczej zasięg spada ze względu na temperaturę baterii... Auto garażowane w temperaturze zawsze powyżej 12-15st.
 
     
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 546
Wysłany: 2017-11-14, 17:03   

tesla - latem mam kolo 200Wh/100km, zima przy podobnej jezdzie 220Wh/100km. Czyli 10% wieksze zuzycie.

W sumie jak w deszczu - tez bierze wiecej pradu.

Ogrzewania baterii sie nie doliczysz, tesla wszystko robi sama i nic Ci nie pokaze:) Ogrzewanie w range mode to ok 3kW, w normalnym (ktorego nie uzywam, bo nie ma sensu) jest to okolo 6kW. Czyli juz czuc. Po przejechaniu ponad 80kkm moge powiedziec, ze bateria "zjadla" 10km zasiegu. Czyli okolo 2,5%.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12