SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Aplikacja MyVoltStar do Volta/Ampery - zamiast OnStar'a :-)
Autor Wiadomość
Drobny

Dołączył: 12 Lut 2018
Posty: 12
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2018-02-12, 16:54   

Witam.
Chciałbym zapytać czy zależy to od modułu komunikacji czy nazwy producenta? Zauważyłem że apka prosi o połączenie z urządzeniem OBDlink
Pytam ponieważ jeżeli wymogiem komunikacji jest współpraca z modułem STN 1170 to super. Ale jak tylko i wyłącznie z urządzeniem markowym OBDlink to już lipa
BTW. posiadam Volta 2017 i chciałbym sprawdzić i podzielić się spostrzeżeniami dla potomnych. Ale nie będę płacił 500zł za urządzenie markowe.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1870
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-02-12, 20:27   

Drobny napisał/a:
Chciałbym zapytać czy zależy to od modułu komunikacji czy nazwy producenta?
Mam Vscana na STN1170, sprawdzę czy nie ma z nim problemów (MyGreenVolt nie miał).

Drobny napisał/a:
BTW. posiadam Volta 2017
To rzadkość u nas - na pewno wszyscy tu są ciekawi zasięgu z tym trochę większym pakietem :-)

Drobny napisał/a:
Ale nie będę płacił 500zł za urządzenie markowe.
399, przesyłka gratis :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Drobny

Dołączył: 12 Lut 2018
Posty: 12
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2018-02-13, 08:29   

Dzięki za odpowiedź. Odnośnie Auta to zamierzam uruchomić jakiegoś vloga aby trochę pokazać co to za auto, jak wygląda zasięg itp. Ale ze względu na pracę zawodową mam ograniczony czas
PatrykS
jak sprawdzisz to będę wdzięczny za odpowiedź. I jak bys mógł podesłąć na priv link gdzie można ew. kupić taki moduł w tak okazyjnej cenie :)
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1870
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-02-13, 13:26   

Drobny napisał/a:
jak sprawdzisz to będę wdzięczny za odpowiedź.
Wczoraj nie miałem okazji, dziś postaram się sprawdzić.

Drobny napisał/a:
I jak bys mógł podesłąć na priv link gdzie można ew. kupić taki moduł w tak okazyjnej cenie
U Viakena w Krakowie oba kupiłem, oni sprzedają też na Allegro - jeden za 399, drugi za chyba 169.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1870
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-02-14, 20:16   

PatrykS napisał/a:
Drobny napisał/a:
jak sprawdzisz to będę wdzięczny za odpowiedź.
Wczoraj nie miałem okazji, dziś postaram się sprawdzić.
Sprawdziłem i działa bez zarzutu - dojechałem do 16% bez włączenia silnika.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Drobny

Dołączył: 12 Lut 2018
Posty: 12
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2018-02-15, 08:27   

super.
zamawiam i dam znać jak sprawdzę u siebie.
 
     
Drobny

Dołączył: 12 Lut 2018
Posty: 12
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2018-02-18, 18:58   

UPDATE
Niestety aplikacje z pakietu MyVoltApp nie współpracują z ECU Volta 2017. A szkoda
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1870
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-02-18, 21:47   

Drobny napisał/a:
UPDATE
Niestety aplikacje z pakietu MyVoltApp nie współpracują z ECU Volta 2017. A szkoda
No faktycznie kiepsko. A MyGreenVolt?
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
  
 
     
Drobny

Dołączył: 12 Lut 2018
Posty: 12
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2018-02-19, 09:10   

MyGreenVolt działa bez problemu. Nawet na zwykłym ELM
BTW.
Za co odpowiadają PID-y:
- CLUTCH_SLIP
- TIMING_ADVANCE

są w ustawieniach dodatkowych. Niestety na stronie developera tej Apki nie znalazłem tej informacji.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1870
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-02-19, 11:16   

CLUTCH_SLIP podaje chyba położenia trzech sprzęgieł, ale u mnie nie działało to poprawnie. TIMING_ADVANCE to chyba kąt wyprzedzenia zapłonu.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
frankofranko

Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 4
Wysłany: 2018-02-19, 12:43   

Czy ktoś z Was testował aplikację MyVoltStar na STN 1170 (koszt około 150zł)
Ja mam Vgate i nie działa.
Tzn telefon wysyła info do Vgate który otrzymuje dane ale samochód nie reaguje.
Pytam bo zależy mi na tej funkcjonalności (auto stoi koło 400m od biurka) a koszt OBDlink MX to 400zł

Vgate działa na aplikacji My volt Hold choć dziś będę jeszcze ja testował ale włącza i wyłacza silnik.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1870
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-02-19, 13:45   

frankofranko napisał/a:
Czy ktoś z Was testował aplikację MyVoltStar na STN 1170 (koszt około 150zł)
Testowałem z OBDLink MX BT i Vscan, działa na obu tak samo. Zdalne włączanie ogrzewania przeważnie działa, ale spotykałem się z dziwnymi sytuacjami, że nie zadziałało, tak jakby limit 2 prób 10-minutowych był wyczerpany (z kluczyka też nie dawało się włączyć).
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
frankofranko

Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 4
Wysłany: 2018-02-19, 19:50   

Hej dzieki za info. Mozesz podeslac prosze jakis link do vscana na ktorym dziala myvoltstar? Dzis testowalem myvolthold na vgate i zadzialalo. Auto przejechalo jeszcze okolo 3-4km na baterii aczkolwiek na ekranie przelaczyl sie na silnik i zaczal liczyc kilometry na paliwie. Silnik sie nie wlaczyl. Po tych km sie wlaczyl gdy ponownie go wylaczylem holdem to za 300m znow sie wlaczyl i wszedl od razu na wysokie obroty.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1870
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-02-19, 21:54   

frankofranko napisał/a:
Mozesz podeslac prosze jakis link do vscana na ktorym dziala myvoltstar?
Polski ELM327 v3 Bluetooth MS HS CAN FORD STN1170
Taki tytuł ma aukcja. Nabrałem wątpliwości, czy na pewno sprawdzałem MyVoltStar'a z Vscan'em - potwierdzę to jeszcze.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Arek_ban

Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 6
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 2018-02-20, 10:55   

Proszę o info na jakich tańszych interfejsach z BT odpalę MyVoltHold i MyVoltStar i AMPERA z 2012 roku
Ma ktoś sprawdzony ?
 
     
Drobny

Dołączył: 12 Lut 2018
Posty: 12
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2018-02-20, 12:17   

Arek_ban napisał/a:
Proszę o info na jakich tańszych interfejsach z BT odpalę MyVoltHold i MyVoltStar i AMPERA z 2012 roku
Ma ktoś sprawdzony ?

Raczej kazdy interfejs z chipem STN1170
Trochę mylące jest podawanie na aukcjach przed sprzedawcó opisu "polski ELM327.....STN1170" ponieważ STN i ELM to dwa odrębne chipy w interfejsach.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1870
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-02-20, 19:09   

PatrykS napisał/a:
Nabrałem wątpliwości, czy na pewno sprawdzałem MyVoltStar'a z Vscan'em - potwierdzę to jeszcze.
Spróbowałem i niestety nie udało mi się, a z OBDLinkiem jak najbardziej. Dziwne, bo MyVoltHold z tej samej stajni nie miał problemu. Może w Vscan'ie wbrew zapewnieniom sprzedawcy jest coś innego niż oryginalny STN1170?

Drobny napisał/a:
STN i ELM to dwa odrębne chipy w interfejsach
Nie do końca - STN jest zgodny z ELMem.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Drobny

Dołączył: 12 Lut 2018
Posty: 12
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2018-02-21, 11:56   

No patrząt pod kątem protokołów i obsługiwanych PID'ów to sie trochę pokrywają...oczywiście z przewaga STN-a
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12