SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
W Warszawie będzie carsharing... spalinowy
Autor Wiadomość
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2018-02-13, 10:05   

tymczasem w Warszawie będzie carsharing... spalinowy ;)

https://www.bankier.pl/wi...ch-4072943.html
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
KGB 
Antypartyzant

Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 540
Skąd: z łona matki
Wysłany: 2018-02-13, 16:08   

Cytat:
Paweł Terlecki tłumaczył, że wpuszczenie od 300 do 500 aut na minuty spowoduje paraliż komunikacyjny (w Warszawie jest dziś ponad milion samochodów osobowych), a miejsca parkingowe dla elektrycznego carsharingu mogłyby powstać pod warunkiem, że będą ulokowane "w infrastrukturze podziemnej" (której nie ma).


kim jest ten wybitny znawca infrastruktury drogowej, oprócz tego, ze jest pisuarem, czego kazdy sie raczej domyslil :

Kod:
Ur. 19 lutego 1961 r. Radny Prawa i Sprawiedliwości.

Prawnik, specjalista od prawa kanonicznego.

Polityką zajął się na początku lat 80. Jako student należał do pierwszej „Solidarności”. Potem był Ruch Odbudowy Polski Jana Olszewskiego i PiS.


i co na to papierowy tygrys polskiej elektromobilnosci, jego (radnego) premier magister historii ?
_________________
dużo jeżdżę i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widzę takich wariatów co zapierd...a, aż głowa puchnie....
ledwo co ich wyprzedzam
  
 
     
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1589
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2018-02-13, 16:44   

Nie wiem co masz do PIS-u ( ale to nie chodzi o preferencje polityczne) . Burdel jaki mamy w Warszawie zawdzięczamy HGW a ona wciąż jest szarą eminencja PO. Oraz wszystkim przydupasom których przez wiele lat hołubiła i tolerowała. Tylu tak debilnie przygotowanych rozwiązań drogowych jakie wymógł na projektantach i wykonawcach najsłynniejszy w Europie Miejski Inżynier Ruchu nie znajdziesz we wszystkich krajach Europy razem wziętych . A one wszystkie znalazły się w Warszawie.
A człowiek który jedyna wiedzę o komunikacji ma bo jest zapalonym pedalarzem potrafił wybudować w w Warszawie przez 10 lat działania 168 km dróg rowerowych ale z nich nawet nie powstał jedne spójny ciąg pozwalający na przejazd rowerem przez Warszawę.A dróg miejskich przez 10 lat wybudowano w Warszawie dokładnie 2,5 km. Jako jedyny w Polsce nie pozwalał na uruchomienie wypożyczalni rowerów elektrycznych. I dzięki temu jesteśmy jedynym miastem na świecie gdzie rowery elektryczne w publicznych wypożyczalniach mogą być pobierane i oddawane wyłącznie na dwóch stacjach w Warszawie .
Takich przykładów głupoty a wręcz nienawiści do posiadaczy pojazdów elektrycznych nie znajdziesz nigdzie w Europie. Ostatecznie Pan Puchalski jako najważniejszy obecnie szef spółki miejskiej wydającej miliardy na np osłupkowanie każdego możliwego skrawka chodnika aby nikt nie miał gdzie parkować cudem wydał zgodę na przyjęcie na stan 3 samochodów elektrycznych które ufundowała UE.
Dziwisz się że tak to działa - bo ja już przestałem. Każdy szuka gdzie by tu przytulić kaskę - vide ostatnie akcje CBA w ratuszu.
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/
 
     
piero 

Dołączył: 09 Sty 2018
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-14, 12:46   

Ponoć Innogy szykuje jakiś pilotaż wkrótce. Co ciekawe, jeśli dobrze rozumiem, we flocie mają być różne modele aut.
 
     
robbo2k

Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 87
Wysłany: 2018-02-14, 14:21   

@jaś_pik.... Musisz kłamać? Rowery elektryczne sa na 10 stacjach w pobliżu skarpy.
Ja rozumiem iz HGW odpowiada również za lata prezydentury Lecha Przypominam iz niejaki Galas był 17 lat .... i jakoś wtedy PISOwi nie przeszkadzał.

Wynocha z polityką i więcej faktów

Puchalski wyraznie napisał dlaczego wprowadzono rowery elektryczne

– Okazało się, że mamy duży problem na Skarpie Wiślanej. Mnóstwo rowerów zjeżdża tam w dół, a niewiele wjeżdża pod górę. Wymyśliliśmy więc taki eksperyment, który zresztą bywa już stosowany w innych miastach na świecie. Zobaczymy jak się sprawdzi – tłumaczy Puchalski.


A co do wypożyczalni miejskiej to tylko wersja Toyota I-ROAD za 2-3 euro za godzine jest sensowna. Wszystko inne to tylko przepuszczanie pieniedzy.
  
 
     
piero 

Dołączył: 09 Sty 2018
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-14, 15:03   

robbo2k napisał/a:
A co do wypożyczalni miejskiej to tylko wersja Toyota I-ROAD za 2-3 euro za godzine jest sensowna. Wszystko inne to tylko przepuszczanie pieniedzy.


To dosyć kontrowersyjne stwierdzenie, możesz uzasadnić?
 
     
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1589
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2018-02-14, 15:28   

robbo2k napisał/a:
@jaś_pik.... Musisz kłamać? Rowery elektryczne sa na 10 stacjach w pobliżu skarpy.

Są wyłącznie na dole i na górze skarpy , nigdzie więcej , czyli w dwóch miejscach czy nie ?.
A rowerów elektrycznych nie wolno oddać w innych stacjach niż w tych dwóch miejscach
I to wystarcza aby zarzucić mi kłamstwo?
robbo2k napisał/a:
Ja rozumiem iz HGW odpowiada również za lata prezydentury Lecha Przypominam iz niejaki Galas był 17 lat .... i jakoś wtedy PISOwi nie przeszkadzał.

A to Pis go zatrudniał ?
Z tego co pamiętam to L.K. dał mu naganę ale wyrzucić nie dał rady. Zaś HGW nachwalić się go nie mogła . Znasz przykłady dobrych rozwiązań komunikacyjnych przez niego zatwierdzonych? Jeśli tak to podaj. Bo większość jego ulubionych rozwiazań komunikacyjnych po kilku miesiącach musiała być przerabiana ( w spósb ppdwójnie kosztowny kosztowny ) bo tworzyły się koszmarne korki. Tak się złożyło że ze strony finansującej brałem udział w kilku spotkaniach związanych z obsługa komunikacyjną w mieście. Nie jestem drogowcem ani komunikantem ale po tych spotkaniach jako obserwator widziałem że zatwierdzał rozwiązania wbrew opiniom specjalistów jako Pan i władca.


robbo2k napisał/a:
Puchalski wyraznie napisał dlaczego wprowadzono rowery elektryczne

– Okazało się, że mamy duży problem na Skarpie Wiślanej. Mnóstwo rowerów zjeżdża tam w dół, a niewiele wjeżdża pod górę. Wymyśliliśmy więc taki eksperyment, który zresztą bywa już stosowany w innych miastach na świecie. Zobaczymy jak się sprawdzi – tłumaczy Puchalski.

Z moje wiedzy w żadnym innym mieście UE gdzie wprowadzono system wypożyczeń rowerów elektrycznych nie znany jest taki eksperyment - być może ja się na tym nie znam . Skoro masz wiedzę to podaj gdzie takie rozwiązania zostały przyjęte. Znam z relacji osób które pytały sę Puchalskiego aby podał przykłady to odpowiedział prosto - nie pamiętam.
Wiesz więcej - opisz aby wszyscy mieli pełną wiedzę.
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/
 
     
robbo2k

Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 87
Wysłany: 2018-02-14, 22:58   

@jas.... ale to HGW go wywaliła a Lech niby nagana ale zostawił. czyli to jednak winna Lecha.

Idac twoim rozumowaniem Te 11 stacji elektrycznych jest w Warszawie to jedno miejsce "Warszawa"
Jak ktos pisze ze stacja na Pl. Trzech Krzyzy to to samo co stacja na Starym Mieście i uznaje to za jedno miejsce to wiarygodny nie jest ani trochę. Więc nie rób z ludzi idiotów ta demagogią

Galas był 17 lat i oczywiście przez ten czas tylko było gorzej... te miasto to piekło teraz musi być.

Ty chyba nie zrozumiałeś cytatu. Puchalski powiedział iż rower elektryczny to eksperyment w Warszawie , a rowery elektryczne są stosowane już zagranica. Oczywistym jest iz kosz infrastruktury i samego roweru elektrycznego jest wielokrotnie większy stad ryzyko i eksperyment. Z czasem bedzie zapewne sie rozwijał


Co do i-ROAD to jest to tania i szybsza alternatywa dla roweru. mamy w Warszawie 3 duze sieci samochodów na minuty oraz 3 sieci skuterów. Nie ma sensu tworzyć kolejnego miejskiego systemu. Dlatego własnie takie małe samochodziki jak i_ROAD czy smart EV byłyby lepszym pomysłem niz kolejny spalinowy miejski konkurent
  
 
     
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1589
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2018-02-14, 23:58   

@robbo2k -

HGW wywaliła po ilu latach ?
Lendzion dlaczego wyleciała ?
Dlaczego zatrudniła Puchalskiego ?

Jednak nie opisałeś - skoro masz tak szeroką wiedzą o systemie Veturillo że sam nie wiesz bo raz piszesz że jest ich 10 raz jedenaście - kłamiesz czy wpuszczasz w maliny ?
Ja nie mam wiedzy o tym systemie innej niż z prasy/netu,od wielu lat po Warszawie zawsze jeżdżę pojazdami elektrycznymi .
Skoro masz taką wiedzę to nasz oświeć - bo coś Ci nie wierzę.
Ja i żona pracujemy blisko miejsca zamieszkania na Jerozolimskich mieszkamy na Saskiej Kępie - po ulicach bezpośrednich w linii prostej ja mam do pracy 4 km żona 6 km . Jej podroż zbiorkomem na tej trasie zazwyczaj zajmuje 1 - 1,5 h , mnie skuterem elektrycznym 10 minut ( z postojem na światłach - ja nie przeciskam się przed innych) . Rowerem to max 30 minut gdyby istniała bezpośrednia ścieżka rowerowa ( niestety Polska ma taki klimat że mogę korzystać z roweru tylko przez 4 miesiące w roku ) ale że te trasy nie mają żadnego logicznego połączenia ścieżką rowerową -to nie mogę z nich korzystać bo musiałbym pokonać trasę długości 12 -16 km - a podobno tych tras a jest ich już ze 200 km w Warszawie.
Z Twoich tekstów daje odczytać jakby Puchalski Ci płacił - tak?

A meritum - bez wpuszczenia pojazdów elektrycznych na buspasy - inne działanie nie ma sensu.
Jeśli jednak zostaną wybrane jako miejskie spalinowozy i zostaną wpuszczone na buspasy to będzie to najgorsze możliwe posunięcie godne rozwiązań komunikacyjnych Galasa.
A po co toyoty czy smarty - przecież polski samochód elektryczny będący w fazie konkursowej będzie idealnym pojazdem dla tego typu miejskich wypożyczalni :)
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/
  
 
     
piero 

Dołączył: 09 Sty 2018
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-17, 15:48   

piero napisał/a:
Ponoć Innogy szykuje jakiś pilotaż wkrótce. Co ciekawe, jeśli dobrze rozumiem, we flocie mają być różne modele aut.


Z tyłu chyba Leaf a na pierwszym planie Ioniq?
  
 
     
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1589
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2018-02-18, 20:52   

Komuś już się udało skorzystać z Innogy e-car sharing?
Apka jest do pobrania na androidalne smartfony od piątku
https://lh3.googleusercontent.com/6c3xkvC8FReP5mjQ_XOdGINd4dRw_KMEnqmH5Xh1XbrmZi9dlF8n7QwVz1nnmE436m0=h900-rw
Strona apki : https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.keratronik.pda.android.innogye_carsharing&rdid=pl.keratronik.pda.android.innogye_carsharing&pli=1
Co prawda strona projektu jeszcze nie została włączona : http://innogycarsharing.pl
Ale z apki można co nieco wyczytać :
Usługa innogy e-Car Sharing jest dostępna na terenie Warszawy i działa na razie w fazie beta testów do 31 marca 2018 roku. To pierwszy w pełni elektryczny car sharing w Warszawie. Dołącz do testów!
Po zakończeniu najmu wypełnij specjalną ankietę i podziel się swoimi wrażeniami z przejażdżki. Dzięki Twojej opinii będziemy mogli pracować nad dalszym rozwojem naszej najnowszej usługi, a w podziękowaniu obniżymy Twoją opłatę za przejazd o 50%.

W projekcie pilotażowym testujemy aż 4 różne modele aut: BMW i3, Hyundai IONIQ, Nissan Leaf i Renault ZOE. Możesz przetestować każde z nich!
Dostępnych podczas pilotażu jest łącznie 5 samochodów o wdzięcznych imionach: Julia, Zosia, Antek, Janek i Kuba. W wyborze nazw zainspirowała nas lista imion najczęściej nadawanych małym Warszawiakom w 2017 roku.

Dlaczego innogy e-Car Sharing?
-Różne modele aut
Testujesz 4 różne modele aut: BMW i3, Nissan Leaf, Renault ZOE i Hyundai IONIQ.
- Ekologia
Dbasz o środowisko – nasze samochody są w pełni elektryczne.
- Wygoda i oszczędność
Płacisz tylko za czas korzystania z auta. Parkujesz bez opłat w strefie parkometrów.

Jak to działa?
1. Zarejestruj się
Pobierz aplikację i załóż konto. Przygotuj prawo jazdy i kartę płatniczą.
Dokonaj przelewu w wysokości 1 zł.
2. Zarezerwuj samochód
Znajdź na mapie samochód. Zarezerwuj go. Masz 20 minut, aby dotrzeć do auta.
3. Przygotuj się do jazdy
Otwórz samochód dzięki aplikacji. Przed rozpoczęciem jazdy dokonaj precyzyjnych oględzin pojazdu. Jeżeli zobaczysz uszkodzenia lub zabrudzenia zgłoś je wypełniając raport uszkodzeń, który pojawi się w aplikacji mobilnej tuż po wynajęciu samochodu.

4. Zaparkuj i zakończ najem
Zaparkuj w miejskiej strefie parkowania w Warszawie – nie kupuj biletu parkingowego.
Nie zostawiaj auta na parkingach prywatnych (np. galerie handlowe czy parkingi podziemne).

5. Płatność
Jeśli wypełnisz ankietę, dostaniesz 50% zniżki. Opłatę pobierzemy z karty, a fakturę wyślemy na adres e-mail.

Kto może skorzystać z usługi?
Osoby, które mają prawo jazdy od co najmniej 12 miesięcy, skończone 18 lat oraz kartę płatniczą.
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/
  
 
     
piero 

Dołączył: 09 Sty 2018
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-18, 23:25   

Coś więcej ma być zdaje się wiadomo we wtorek. Że apka dostępna to raczej nic dziwnego, bo w Google trzeba przejść pewne procedury, stąd pewnie chcieli się zabezpieczyć, że będzie dostępna na czas premiery.
 
     
jedrak11

Dołączył: 19 Lut 2018
Posty: 1
Wysłany: 2018-02-19, 11:01   

Dowiedziałem się, że usługa będzie dostępna od środy do końca marca. Aplikacja na razie jest testowana wewnętrznie i do środy nie da się wynająć samochodu. Podobno jutro ma być jakaś konferencja prasowa
 
     
robbo2k

Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 87
Wysłany: 2018-02-19, 13:29   

Dzisiaj rano Janek był gdzieś za Łomżą. Teraz wszystkie pod innogy stoją wieć zakładam jakąś prezentacje. Pewnie do tej pory samochody robiły za flotówkę słuzbową

 
     
robbo2k

Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 87
Wysłany: 2018-02-19, 13:39   

jas_pik napisał/a:
@robbo2k -

HGW wywaliła po ilu latach ?
Lendzion dlaczego wyleciała ?
Dlaczego zatrudniła Puchalskiego ?

Jednak nie opisałeś - skoro masz tak szeroką wiedzą o systemie Veturillo że sam nie wiesz bo raz piszesz że jest ich 10 raz jedenaście - kłamiesz czy wpuszczasz w maliny ?
Ja nie mam wiedzy o tym systemie innej niż z prasy/netu,od wielu lat po Warszawie zawsze jeżdżę pojazdami elektrycznymi .
Skoro masz taką wiedzę to nasz oświeć - bo coś Ci nie wierzę.
Ja i żona pracujemy blisko miejsca zamieszkania na Jerozolimskich mieszkamy na Saskiej Kępie - po ulicach bezpośrednich w linii prostej ja mam do pracy 4 km żona 6 km . Jej podroż zbiorkomem na tej trasie zazwyczaj zajmuje 1 - 1,5 h , mnie skuterem elektrycznym 10 minut ( z postojem na światłach - ja nie przeciskam się przed innych) . Rowerem to max 30 minut gdyby istniała bezpośrednia ścieżka rowerowa ( niestety Polska ma taki klimat że mogę korzystać z roweru tylko przez 4 miesiące w roku ) ale że te trasy nie mają żadnego logicznego połączenia ścieżką rowerową -to nie mogę z nich korzystać bo musiałbym pokonać trasę długości 12 -16 km - a podobno tych tras a jest ich już ze 200 km w Warszawie.
Z Twoich tekstów daje odczytać jakby Puchalski Ci płacił - tak?

A meritum - bez wpuszczenia pojazdów elektrycznych na buspasy - inne działanie nie ma sensu.
Jeśli jednak zostaną wybrane jako miejskie spalinowozy i zostaną wpuszczone na buspasy to będzie to najgorsze możliwe posunięcie godne rozwiązań komunikacyjnych Galasa.
A po co toyoty czy smarty - przecież polski samochód elektryczny będący w fazie konkursowej będzie idealnym pojazdem dla tego typu miejskich wypożyczalni :)


Stacji jest 10 od marca będzie 11 (Orlen sponsoruje jedną elektryczną i bodaj 10 zwykłych).
Nie jest możliwe 6 km w 1-1,5h zbiorkomem nie z Saskiej Kępy na Jerozolimskie.
Rowerem można jeździć po jezdniach, nie wiem czemu chcesz nadrabiać 8 km.

Puchalski mi nie płaci, a pomysł spalinowego carsharingu uważam za absurdalny.
Tras rowerowych jest 200km ulic 2837km... widać różnice?

Budowa dróg rowerowych w działającym mieście nie jest prosta. Przez centrum nie ma takiej drogi ani jednej (no może poza Stadion - Most Św. - Świętokrzyska- Prosta)
 
     
piero 

Dołączył: 09 Sty 2018
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-19, 14:50   

robbo2k napisał/a:
Dzisiaj rano Janek był gdzieś za Łomżą. Teraz wszystkie pod innogy stoją wieć zakładam jakąś prezentacje. Pewnie do tej pory samochody robiły za flotówkę słuzbową


Czy to należy czytać, że chcą udostępnić 5 aut? :roll:
 
     
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1589
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2018-02-19, 14:55   

Przecież to dałem w poście :)
Cytat:
Dostępnych podczas pilotażu jest łącznie 5 samochodów o wdzięcznych imionach: Julia, Zosia, Antek, Janek i Kuba
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/
 
     
piero 

Dołączył: 09 Sty 2018
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-19, 17:41   

jas_pik napisał/a:
Przecież to dałem w poście :)
Cytat:
Dostępnych podczas pilotażu jest łącznie 5 samochodów o wdzięcznych imionach: Julia, Zosia, Antek, Janek i Kuba


Jakoś nieuważnie czytałem, dzięki za dopowiedzenie.
 
     
domino

Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 846
Skąd: Wielka Brytania
Wysłany: 2018-02-21, 00:14   

http://gramwzielone.pl/au...giem-jakie-ceny

21 lutego innogy Polska uruchomi usługi w pełni elektrycznego innogy e-Car Sharingu w Warszawie.
Cennik - 0,6 zł za minute nie jest źle ;)
 
     
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1589
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2018-02-21, 00:51   

domino napisał/a:

Cennik - 0,6 zł za minute nie jest źle ;)

To nie wszystko jest jeszcze opłata za kazdy przejechany kilometr a to juz wychodzi duzo drożej niż gdziekolwiek indziej w PL.
Ale podobno jeśli po każdym przejeździe wypełnisz ankietę to dostaniesz zniżkę :mrgreen: nawet 50%
Ale dobrze że chociaż wydali przed chwila apkę na iOS-a :)
Bo wcześniej wyglądało to na dyskryminację :)
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12