SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi i-MiEV (Warszawa)
Autor Wiadomość
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 3019
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-02-26, 09:44   

jas_pik napisał/a:
Co do ładowania na Chademo na razie udało mi się to zrobić 2 razy testowo z 40% do 80% poszło w 15 minut .
No to szybko - mi tyle idzie z 0 do 50%, potem dużo wolniej, 0-80% to z 40 minut (2011r., zostało ok. 70% pojemności).
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Slawek 

Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2017
Posty: 195
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2018-02-26, 10:11   

Ja aktualnie takiego szukam, jeśli się rozmyślisz to daj cenę na PW

MOTORASTA napisał/a:
Gratulacje dla Janusza że wreszcie nabył litowca ;) Jako że prócz C-Zero mam jeszcze nie zarejestrowane Mitsu z 2015 które chciałem sprzedać bo nie wiedziałem że ma 16Kwh - myślałem że we wszystkich trojaczkach zmniejszyli. Przekopałem dane katalogowe ogniw i gdzieś mi mignęło że te nowsze zdecydowanie szybciej się ładują CHAdeMO - możesz to potwierdzić swoim Mitsu ? chyba że masz jeszcze te starsze ogniwa. Ja mam 40km do ładowarki i nie zarejestrowane auto więc musiał bym je wieźć. Jeżeli się ładuje szybciej niż Citroen i wytrzymuje zdecydowanie więcej cykli to je sobie zostawię.
 
 
rzepon 

Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 42
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-02-26, 10:48   

Mi na greenway ładuje max 18,2kW mojego I-ON
_________________
http://www.evalbum.com/4085
 
 
Vas 

Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 37
Wysłany: 2018-02-26, 15:28   

jas_pik napisał/a:
Tak wszystkie iMiEV-y miały zawsze akumulator 16kWh , .

Cytat:
In June 2011 Mitsubishi announced the introduction of lithium titanate oxide SCiB battery technology for its two new models of electric vehicles, the i-MiEV and Minicab MiEV....SCiB battery to reach 80% capacity in 15 minutes,.....The SCiB is available in the Japanese market https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_i-MiEV#Battery

I-MIEV M -10.5kWh http://www.mitsubishi-mot...ade/gra_02.html
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2389
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2018-02-26, 15:35   

Ta wersja nigdy nie była eksportowana poza Japonię (chyba że prywatny import)
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
MOTORASTA

Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 111
Wysłany: 2018-02-26, 17:57   

Dziś -11 stopni od 30-80% 42min , mam 32Ah bateri i 142k przebiegu
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2389
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2018-02-26, 18:24   

Oj przydało by się grzanie akumulatorów w naszych "trojaczkach"
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 3019
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-02-27, 02:33   

rzepon napisał/a:
Mi na greenway ładuje max 18,2kW mojego I-ON
Spróbuj ładować od zera (tj. ~10% wg caniOna) - wtedy widzę nawet ponad 40kW, co prawda krótko, z minutę :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2389
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2018-02-28, 00:22   

W końcu dotarł OBDLink MX - i po przetestowaniu chyba z 10 różnych sztuk ELM-ów stwierdzam do Canion-a tylko to.
I w końcu poprawny pomiar pojemności akumulatora 45,33Ah :)
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
yoorek

Dołączył: 14 Sty 2018
Posty: 19
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-02-28, 20:40   

jas_pik napisał/a:
W końcu dotarł OBDLink MX - i po przetestowaniu chyba z 10 różnych sztuk ELM-ów stwierdzam do Canion-a tylko to.
I w końcu poprawny pomiar pojemności akumulatora 45,33Ah :)

Gdzie kupiłeś? Ja na mojego OBDLinka z Chin czekam już ponad miesiąc. :(
Testowałeś go też do aplikacji EVBatMon?
_________________
https://www.facebook.com/Yoorek.Elektrodriver/
 
 
yoorek

Dołączył: 14 Sty 2018
Posty: 19
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-02-28, 21:01   Moc

Panowie jaką moc mają Wasze i-Mievy / trojaczki? Mój z Norwegii ma w papierach 35 kW a nawet w Wikipedii nie ma takiej mocy, tylko 47 kW.
_________________
https://www.facebook.com/Yoorek.Elektrodriver/
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2389
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2018-02-28, 21:53   

Z Ebay-a :)
U mnie w dokumentach oryginalnych moc podana jest 49 kW i tak tez została wpisana w DR ( ale tak naprawdę jest to moc maksymalna) i jako taka jest też określona w instrukcji ale pod warunkiem że masz silnik Y4F1.
A po co płacić za EVBatmon skoro wszystko jest w Canion-ie :)
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
Ostatnio zmieniony przez jas_pik 2018-02-28, 23:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 3019
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-02-28, 22:52   

U mnie 35kW.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
yoorek

Dołączył: 14 Sty 2018
Posty: 19
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-03-01, 16:08   

jas_pik napisał/a:
Z Ebay-a :)
U mnie w dokumentach oryginalnych moc podana jest 49 kW i tak tez została wpisana w DR ( ale tak naprawdę jest to moc maksymalna) i jako taka jest też określona w instrukcji ale pod warunkiem że masz silnik Y4F1.
A po co płacić za EVBatmon skoro wszystko jest w Canion-ie :)

A jak w canionie znajde status % baterii? Ile jej ubyło po 6 latach?
_________________
https://www.facebook.com/Yoorek.Elektrodriver/
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2389
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2018-03-01, 16:58   

Canion pokaże Ci Ah przy wskazaniu przebiegu
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2389
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2018-03-02, 09:43   

Podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera :)
W niektórych Wersjach wyposażeniowych wystarczy dołożyć włącznik i już będą podgrzewane siedzenia .
Wystarczy sprawdzić czy są pod fotelem wszystkie wtyczki :)
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 3019
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-03-02, 10:13   

jas_pik napisał/a:
Wystarczy sprawdzić czy są pod fotelem wszystkie wtyczki
I jak u Ciebie?
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2389
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2018-03-02, 10:18   

Grzeje i kierowce i pasażera :)
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2389
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2018-03-02, 11:57   

Wymiana żarówek przednich - film pokazuje wersję spalinową i ale w elektryku jest identycznie
https://youtu.be/FGdDUTJhrOI
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2389
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2018-03-02, 11:59   

Programowanie plikota zdalengo strowania do IMiev ( oraz najnowszych bliźnikaów)
1.Włącz pilot
2. Naciśnij i przytrzymaj "Mode", "Send / On" i "Arrow left". Wszystkie ikony na ekranie zaświecą się po krótkim czasie
3. Następnie włóż klucz i obróć do pozycji "ACC" i odczekaj 3-5 sekund, następnie wróć do "Wył." (Wszystkie drzwi zamknięte, itp.)
4. Teraz przekręć klucz do "ACC", następnie "ON", a następnie z powrotem do "Off" 4 razy
5. W ciągu 30 sekund od jednego, ukończ krok 4 naciśnij przycisk "Send / On" na pilocie. Poczekaj na potwierdzenie z pilota
6. Naciśnij "Send / On" ponownie, aby potwierdzić, że samochód ją zweryfikował, teraz otrzymasz komunikat "Err" na pilocie, jeśli coś poszło nie tak.
7. Przekręć klucz na "ON" i potem z powrotem do "Off"
Cała procedura pokazana jest na filmie
https://youtu.be/UFF89jBMTIk
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2389
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2018-07-25, 00:49   

iMiev jeżdzi i nawija sobie kliometry , a teraz dołaczył do niego braciszek Peugeot iON jedyna róznica to taka że jest biały .
W końcu w domu zapanowała zgoda , nie wyrywamy sobie z synem samochodów . Tylko kazdy jeździ tym który akurat jest naładowany :)
W lecie ( temperatury zewnątrzne ponad 25 stopni ) oba maja zasięgi około 130 km ,dziennie pokuja oba po około 100 km i dalej wracają z 1/4 naładowania .
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2389
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2018-09-26, 21:26   

Temperatura na zewnątrz spadła i zasięgi już trochę zmalały ( przy temperaturze zewnętrznej ok 10 stopni) tylko 122 km ( na obu)
Ale coś innego chciałem tu opublikować .
Na podstawie badań zrobionych przez kolegów z Francji zrobiliśmy taką grafikę pokazującą różnice pomiędzy ładowaniem za pomocą EVSE (14A) oraz Chademo
SOC - to stan naładowania
I- prąd ładowania
P- moc ładowania
Oczywiście prosta wskazująca ładowanie od zera to tylko aproksymacja aby wykres wyszedł poprawnie .
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 3019
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-09-26, 21:40   

jas_pik napisał/a:
Na podstawie badań zrobionych przez kolegów z Francji zrobiliśmy taką grafikę pokazującą różnice pomiędzy ładowaniem za pomocą EVSE (14A) oraz Chademo
Widzę pełen prąd CHAdeMO (125A) przez jakieś 20 minut - u mnie przez może minutę widzę 120A, potem spada dość szybko. Jednak zmiana typu ogniw w 2012r. ma jakieś plusy.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1450
Skąd: Kraków

Wysłany: 2018-09-26, 22:29   

Może to późna pora, ale wykresy bez jednostek (jeszcze dla daltonisty) to trochę przesada :-( . Z 5 minut kombinowałem o co biega.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2389
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2018-10-09, 11:56   

Procedura auto adaptacji systemu ABS/ASR w trojaczkach ( gdy zacznie Ci się świecić kontrolka ABS/ASR na stałe lub mimo przekroczenia prędkości 10 km/h nie gaśnie lub od czasu do czasu mruga )
* uruchom zapłon aż zapali się lampka "Ready/Gotowy"
* ustaw kierownicę w pozycji środkowej (pozostaw w tym położeniu na 10 s)
* obróć kierownicę do oporu po lewej i przytrzymaj 2 s.
* obrócić kierownicę aż do oporu w prawo i przytrzymać przez 2 sekundy.
* ustawić kierownicę z powrotem w pozycji środkowej.
* Wyłącz zapłon i wyjmij klucz całkowicie.
* włączyć zapłon aż zapali się lampka "Ready/Gotowy" i pozostawić 10 s.
* wyłącz zapłon i wyjmij klucz
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11