[Kupię] EVSE Typ1 10 lub 16A |
Autor |
Wiadomość |
vaiker
Dołączył: 28 Lut 2017 Posty: 53 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2018-04-15, 02:08 [Kupię] EVSE Typ1 10 lub 16A
|
|
|
EVSE Typ1 10 lub 16A, Kupie, byle sprawna. |
Ostatnio zmieniony przez RaveN 2018-04-15, 10:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 2672 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 2124 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-05-04, 17:12
|
|
|
Mam EVSE KOPP z możliwością zmiany prądu 6/8/10A z wtykiem type 2 po 350 zł .Z wtykiem type1 450 zł |
_________________ Daj mi lajka na FB
https://www.facebook.com/mediapik/ |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 2672 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2018-05-07, 10:12
|
|
|
jas_pik napisał/a: | Mam EVSE KOPP z możliwością zmiany prądu 6/8/10A z wtykiem type 2 po 350 zł | 350?! Dużo tego masz? |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
rarek
rarek
Wiek: 45 Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 134 Skąd: http://egear.pl/
|
Wysłany: 2018-07-04, 07:30
|
|
|
mam 1 szt 16A |
_________________ 26s Lion 124Ah, 24S LiFePO4 30Ah; 66s2p NiMH 6,5Ah;
26s2p 53Ah lipol; 8s5p 5,8Ah Li-ion;
http://egear.pl/ |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 2672 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2018-07-21, 12:35
|
|
|
Tu chyba dość okazyjnie pójdzie:
https://www.ebay.co.uk/it...mw/142869204320
Jeśli ktoś od nas licytuje to niech da znać, to nie będę podbijał ceny. Jak nikt to spróbuję jutra szczęścia w tej aukcji. |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 2124 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-07-21, 13:43
|
|
|
Patryk , nie polecam tych EVSE.
Ja osobiście sprzedawałem na portalach te EVSE po 300 zł .
Najczęstsza przyczyna braku ładowania - zsunięcie się konektora żeńskiego z męskiego wlytowanego na płycie lub też brak kontaktu męskiego na płycie głownej.
Problem fabryczny wszystkich część przewodu z konektorami nie przymocowana do obudowy powoduej te problemy ( w kilku które do mnie trafiły był ten sam problem)
Dolna obudowa (denko) przyklejone na goraco na sporej powierzchni do górnej obudowy) .
Spsób rozbierania - przeciąć obszar klejenia dremelem - iczej połamie się dolna obudowa.
Plastik mocny ale kruchy przy uderzeniu .
Elektrycznie - wszystkie które do mnie trafiły nie posiadały przekaźnika na PE tylko zworę .
Pochodzenie ( Mercedes)
Opisane jako 7A/14A , zmierzone 6A i 12A |
_________________ Daj mi lajka na FB
https://www.facebook.com/mediapik/ |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 2672 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2018-07-21, 14:02
|
|
|
jas_pik napisał/a: | Patryk , nie polecam tych EVSE. | OK, dzięki za info.
jas_pik napisał/a: | Elektrycznie - wszystkie które do mnie trafiły nie posiadały przekaźnika na PE tylko zworę . | Generalnie tak powinno być - uziemienie powinno być zdaje się najgrubszym przewodem i najsolidniej połączone, przekaźnik tego raczej nie spełnia. |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
|