SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RaveN
2017-10-19, 09:35
Ładowarki/EVSE do EV na Allegro/eBayu
Autor Wiadomość
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1808
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2018-03-20, 13:43   

Tania stacja 32A ale trzeba osobiście zdemontować : https://www.ebay.co.uk/it...kW/112874819871
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 687
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-03-20, 15:38   

To w końcu 32A czy 11kW?
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2201
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-03-20, 16:06   

vwir napisał/a:
To w końcu 32A czy 11kW?
Ze zdjęcia to pierwsze - Type 1 32A 7kW.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1808
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2018-03-20, 16:44   

A po drobnej przeróbce by PatrykS może być 22 kW :)
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2201
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-03-20, 20:37   

jas_pik napisał/a:
A po drobnej przeróbce by PatrykS może być 22 kW
No tu trochę mniej drobna - dochodzi zmiana kabla na trójfazowy Type 2 lub na gniazdo.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2201
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-04-09, 11:30   

Okazja na kable 22kW do stacji:
https://www.ebay.co.uk/it...OE/162780454918
Wziąłem dwa, jak ktoś chętny to mogę więcej, przesyłka wyjdzie taniej.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2201
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-04-29, 00:22   

Jak by ktoś chciał karmić amerykańską Teslę maksymalnym prądem przez przejściówkę Type 1 -> amerykańska Tesla to tu można kupić kabel do tego - 75A, naprawdę rzadkość po tej stronie Atlantyku:
https://www.ebay.co.uk/it...CE/163021335858
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
iwi

Dołączył: 08 Cze 2017
Posty: 115
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-07-06, 13:25   

Jak myślicie, jakbym zamiast przekaźnika na szynę TH35 dał przekaźnik półprzewodnikowy
https://allegro.pl/przekaznik-polprzewodnikowy-elektroniczny-ssr-40a-i7349087267.html to to będzie działać?
Potrzebuję zmniejszyć moją skrzynkę co zrobiłem na enelionie.
3 takie przekaźniki chciałbym dać. Wydaje mi się że mniej miejsca zamją niż ten potrójny przekaźnik.
_________________
Renault ZOE: TYP2
Mitsubishi Outlander PHEV III: J1772, CHAdeMO
 
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2201
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-06, 19:02   

iwi napisał/a:
Jak myślicie, jakbym zamiast przekaźnika na szynę TH35 dał przekaźnik półprzewodnikowy
https://allegro.pl/przekaznik-polprzewodnikowy-elektroniczny-ssr-40a-i7349087267.html to to będzie działać?
Będzie, bez przekaźników najprawdopodobniej też, wtedy będzie zupełnie mała. Standard zabrania półprzewodnikowych ze względów bezpieczeństwa.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
iwi

Dołączył: 08 Cze 2017
Posty: 115
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-07-07, 00:02   

PatrykS napisał/a:
bez przekaźników najprawdopodobniej też, wtedy będzie zupełnie mała.

Czyli nic sie nie stanie jak puszczę do wtyczki typ2 napięcie? 3fazy! Myślałem, że można to zrobić dopiero po dogadaniu się kontrolera z samochodem.
_________________
Renault ZOE: TYP2
Mitsubishi Outlander PHEV III: J1772, CHAdeMO
  
 
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2201
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-07, 09:44   

iwi napisał/a:
Czyli nic sie nie stanie jak puszczę do wtyczki typ2 napięcie? 3fazy! Myślałem, że można to zrobić dopiero po dogadaniu się kontrolera z samochodem.
Pewności nie ma - samochód może zareagować alergicznie na napięcie przed "dogadaniem", ale nie musi. Ważniejsze chyba jednak jest bezpieczeństwo - po to są te styczniki, żeby napięcia nie było przed poprawnym podłączeniem do samochodu, a dyndająca na kablu wtyczka prędzej czy później wpadnie do kałuży czy pechowo nadzieje się na wystający z płotu drut, o który akurat ktoś jest oparty, nie wspominając o zębach psa wbitych w kabel czy pomysłowości dzieci.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
iwi

Dołączył: 08 Cze 2017
Posty: 115
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-07-11, 11:38   

W zasadzie to jeśli chodzi o bezpieczeństwo to się nie boję, bo to ma być do mojej prywatnej ładowarki przenośnej, gdzie będę miał zasadę, że najpierw podłączam do samochodu a potem do gniazdka na ścianie. Tylko myślę nad tym czy coś się nie spali w samochodzie jak dostanie napięcie bez informacji z kontrolera.
_________________
Renault ZOE: TYP2
Mitsubishi Outlander PHEV III: J1772, CHAdeMO
 
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2201
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-11, 13:14   

iwi napisał/a:
Tylko myślę nad tym czy coś się nie spali w samochodzie jak dostanie napięcie bez informacji z kontrolera.
Spalić się nie spali z dokładnością do błędów projektu/wykonania/oprogramowania samochodu, może on jednak zgłosić błąd i odmówić (w co wątpię, aczkolwiek jeszcze nie sprawdzałem).
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13