SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nissan e-NV200 błąd EVSE
Autor Wiadomość
vaiker 

Dołączył: 28 Lut 2017
Posty: 41
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2018-07-11, 06:55   Nissan e-NV200 błąd EVSE

testowo podpiete inne evse zeby sprawdzic czy dziala, zaczela mrugac kontrolka czerwona FAULT, odpieto testowane EVSE i podlaczono oryginalne, juz tez zapala sie fault, podpieto jeszcze 2 inne evse, tez mruga fault, czyli to pierwsze cos nabroilo, pytanie co i gdzie szukac ?
Z instrukcji:
When an electric leakage occurs or the EVSE malfunctions
Stop use immediately. It is recommended that you visit a NISSAN certified LEAF dealer.

Jest tam jakis bezpiecznik w inwerterze jak w przypadku renault Z.E. ? czy moze cos sie z rezystorem CP moglo stac ? samo wpiecie wtyczki juz powoduje mruganie, nawet jak w aucie jest odpiety akumulator 12v, jakies styczniki zaczynaja klikac ale nie zaczyna ladowac, na desce rozdzielczej zapala sie kontrolka zielona wpietego kabla
Ostatnio zmieniony przez RaveN 2018-07-11, 09:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 919
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-07-11, 10:03   

Zainwestuj w interfejs, podłącz leaf spy pro i sprawdź błędy.
 
 
bodix


Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 305
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2018-07-11, 10:19   

Samo podpięcie kabla już sygnalizowane jest przez auto więc tu wszystko w normie. Nigdy nie miałem problemu z żadnym evse i zawsze ładowało, problem natomiast stanowiły gniazda przyłączeniowe 230V i ich słabe uziemienia.
_________________
Opel Ampera, Nissan e-NV200
 
 
vaiker 

Dołączył: 28 Lut 2017
Posty: 41
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2018-07-11, 16:30   

uziemienie jest ksiażkowe, ktos ma doswiadczenie w otwieraniu przetwornicy leafa ?
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 919
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-07-11, 17:06   

Tutaj masz szczegóły ładowarki (gość wymieniał wersję 3,3kW na 6,6kW):
http://www.mynissanleaf.c...=21106&start=30

A tutaj rozbiórka całego silnika, łącznie z lokalizacją bezpieczników:
https://www.youtube.com/watch?v=4GG3QRPGlPc
 
 
vaiker 

Dołączył: 28 Lut 2017
Posty: 41
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2018-07-20, 20:54   

od gniazda w atrapie do ladowarki pokladowej wchodzi tylko L i N, wczesniej piny CP i PP odchodzą jakimś odgałęzieniem, czy ktos ma pojecie do ktorej "puszki" one idą ? patrzac po schematach dzialania evse moglo zjarac rezystor podciągający wlasnie na pinie CP ale nie wiem w ktorym miejscu auta szukac modułu za to odpowiedzialnego, czy jest szansa dostac schematy leafa badz env gdzies ?
 
 
bodix


Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 305
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2018-07-21, 06:19   

vaiker napisał/a:
od gniazda w atrapie do ladowarki pokladowej wchodzi tylko L i N, wczesniej piny CP i PP odchodzą jakimś odgałęzieniem, czy ktos ma pojecie do ktorej "puszki" one idą ? patrzac po schematach dzialania evse moglo zjarac rezystor podciągający wlasnie na pinie CP ale nie wiem w ktorym miejscu auta szukac modułu za to odpowiedzialnego, czy jest szansa dostac schematy leafa badz env gdzies ?


Proszę ściągaj co chcesz

https://carmanuals2.com/brand/nissan/leaf-2013-373
_________________
Opel Ampera, Nissan e-NV200
 
 
vaiker 

Dołączył: 28 Lut 2017
Posty: 41
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2018-09-23, 07:57   

Problemem okazała się jednak ładowarka pokładowa , na podstawie innej wzorcowej ładowarki 6,6 kw( ktora juz została w pojezdzie) naprawiona i czeka sobie spokojnie na zaś
 
 
krawcu 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 473
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2018-09-24, 08:20   

A nie chcesz jej sprzedać?
 
 
tomekmisio 

Wiek: 42
Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 51
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2018-11-22, 13:56   

Witam
Panowie podpowie ktoś czy da się jakoś w prosty sposób przerobić oryginalnego EVSE jakie daje Nissan do e-NV200 bo te 10A to jest jakaś porażka. Gdzieś czytałem że trzeba jakiś rezystor podmienić choć żeby było 12-15A było by super.
Pozdrawiam Tomek
_________________
e-nv 200 2016r.
 
 
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1244
Wysłany: 2018-11-22, 14:06   

Pisz do PatryskaS, on ma to rozpracowane!
 
 
tomekmisio 

Wiek: 42
Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 51
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2018-11-22, 14:24   

wodnik7 napisał/a:
Pisz do PatryskaS, on ma to rozpracowane!

Dzięki będę próbował.
Pozdrawiam Tomek
_________________
e-nv 200 2016r.
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2555
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-11-22, 17:09   

wodnik7 napisał/a:
Pisz do PatryskaS, on ma to rozpracowane!
Niestety z tego co dotąd widziałem to te Nissanowe są zalane gumą i nawet nie ma jak im się dobrze przyjrzeć - o ich przeróbce niestety nie mam informacji. Z przenośnych potrafię przerobić Kopp'y (VW, Audi i inni je dawali do swoich samochodów) i jeden z modeli Interteka (od Volta/Ampery).
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12