SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
BMW i3 rex
Autor Wiadomość
Andrzey

Dołączył: 10 Lip 2018
Posty: 1
Wysłany: 2018-07-10, 20:15   

krawcu napisał/a:
Korzyścią takiego podejścia może być to że BMW może zmienić podejście marketingowe i może przestanie oszukiwać ludzi że rex to nadal elektryk.


Ja jestem przed zakupem i3s i w dwóch salonach od razu mnie uprzedzili, że REX to nie elektryk, a więc chyba nie jest tak źle i już informują z czym to się wiąże.
 
 
aviator 
i3 94Ah rex

Wiek: 39
Dołączył: 13 Maj 2018
Posty: 29
Skąd: celomS
Wysłany: 2018-07-10, 22:03   

Ustawa o elektromobilnosci nie pozwala już na takie praktyki ale folderów nie zmienili :-P
_________________
y
 
 
Yapco 

Dołączył: 13 Cze 2018
Posty: 22
Skąd: Wwa
Wysłany: 2018-07-12, 08:53   

Generalnie chodzi pewnie o to, co będzie wpisane w dowodzie rejestracyjnym.
W przypadku mojego REX`a mam wpisaną tylko moc. Dane o pojemności nie są ujęte.
 
 
aviator 
i3 94Ah rex

Wiek: 39
Dołączył: 13 Maj 2018
Posty: 29
Skąd: celomS
Wysłany: 2018-07-12, 09:15   

A masz EE czy P/EE ???
 
 
Yapco 

Dołączył: 13 Cze 2018
Posty: 22
Skąd: Wwa
Wysłany: 2018-07-12, 10:44   

Mam EE, ale mój REX jest sprowadzony z NYC.
Ze 2 miesiące czekałem na dowód z tym wpisem, ale nie chodziłem i nie załatwiałem tego, żeby mi wpisali EE.
Tak wyszło :)
 
 
KilleR.racer 

Wiek: 39
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 288
Skąd: Zbójna k.Łomży
Wysłany: 2018-07-25, 12:50   

vwir napisał/a:
PatrykS, nie neguj, przecież wiadomo, że przy 50km/h leaf z 24kWh baterią ma 500km zasięgu ;)

Jak jesteś taki kozak to wyznacz sobie trasę po płaskim i wysil się tym swoim LEAF'em i jedz 50km/h na liczniku w LEAF czyli jakies 42-43 z GPS i potem komentuj. Nie miałem innego wyjscia albo doturlanie się do domu albo holowanie o 1:00 ciekawe przez kogo.
Normalnie tak nie jeźdzę to po pierwsze a po drugie to myslisz że wszystkie rozumy pozjadałeś bo masz LEAF'a . Tak samo jak pisałeś debilne bzdury o liczbie ładowań w moim LEAF. Masz ty wogóle pojęcie skąd te liczby się biorą??? Bo mam wrażenie że dowiedziałeś się trochę sam coś liznołeś i pitolisz trzy po trzy jaki to z ciebie nie kozak. Już mam dość tych twoich zajebistych komentarzy.
 
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 919
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-07-25, 13:26   

Nie masz racji, co widać czarno na białym, więc atakujesz mnie personalnie. Interesujące podejście. Wytłumacz więc wszystkim tu obecnym, w jaki magiczny sposób przejeżdżasz leafem 500km na jedym ładowaniu, bo zapewne wszyscy będą zainteresowani takim wynikiem.

A jeśli chodzi po pozjadanie wszystkich rozumów to zerknij na swoje komentarze i zastanów się, kto tu się zachowuje, jakby pozjadał wszystkie rozumy.
 
 
KilleR.racer 

Wiek: 39
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 288
Skąd: Zbójna k.Łomży
Wysłany: 2018-07-26, 13:57   

vwir napisał/a:
Nie masz racji, co widać czarno na białym, więc atakujesz mnie personalnie. Interesujące podejście. Wytłumacz więc wszystkim tu obecnym, w jaki magiczny sposób przejeżdżasz leafem 500km na jedym ładowaniu, bo zapewne wszyscy będą zainteresowani takim wynikiem.

A jeśli chodzi po pozjadanie wszystkich rozumów to zerknij na swoje komentarze i zastanów się, kto tu się zachowuje, jakby pozjadał wszystkie rozumy.

Atatkuję Cię personalnie bo nie mogę znieść twoich wypocin co piszesz.
Po pierwsze nigdzie nie napisałem że przejadę na jednym ładowaniu 500km , bo to jest nie realne chyba że masz tor 500km non stop płasko lub lekko z górki i jedzie stylem tzw hypermiling. Pewnie obce ci są filmiki Bjorna jak Amperą-e zrbił 620km. To nie znaczy że takie wyniki każdy ma i może osiągnąć.
Po drugie to był odcienek niecałych 30km i jazda jak mówiłem ponieżej 50km i na LEAFspy pilnowałem żeby nie przekroczyć 5kw chwilowego zużycia.
Po trzecie nigdy normalnie bym tak nie jechał ale to sytuacja wyjątkowa bo nie miałęm na kogo liczyć a musiałem dojechać do domu.
Po czwarte zapamiętaj sobie raz na zawsze że każde wpięcie wtyczki nawet na pusto bez podania AC z ładowarki w LEAFspy zlicza ci podłączenie L1/L2 a ty i inni po tobie nieświadomi powtarzając zbudry liczysz sobie razu min 100km taki przebieg dzienny razy każde wpięcie to przecież nie ten przebieg prawda??? To ew juz kręcą liczniki czy ot magia. Mam PV w domu i poracuję w domu i mam czas aby bawić się tym że jak nie ma słońca bo np jest poczmurno przez 10 min to wypinam wtykę i podpinam na nowo jak słońce wyjdzie z za chmury. Do tego auto jak stoi i nie jest pełne to się ładuje a jak trzeba nap gdzieś podjechać na chwilę np na pocztę czy do sklepu lub gdziekolwiek to odpinam i po powrocie po nawet 15min wpinam spowrotem bo auyto ma być gotowe do jazdy zawsze.

Widze że mając jakieś swoje doświadczenia wszystkich mierzysz swoją miarą a ty akurat mieszkasz tam gdzie nigdy nie zobaczysz takich wyników bo masz góry. Ale co tam do tego większość uzytkowników ładuje auto w nocy ja czasem też ale częściej w dzień bo karmię go z PV bo po co mam tracić 20% na oddaniu prądu a potem pobraniu go w nocy??? W dodatku z węgla??
Nie wiem jak u Ciebie ale mój realny rekord na jednym ładowaniu do żółwika to 214,5km ale pełne auto u mnie to 22,6kwh w baku ty jedynie takie cyfry możesz słyszeć od kogoś i od razu powiesz że to bajki, wiec pamiętaj o tych bajkach i czytaj je na dobranoc . Może coś ci z nich utkwi w głowie.
 
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2555
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-26, 14:22   

RaveN napisał/a:
Proszę o rozmawianie w przyjaznej atmosferze, aby nie trzeba było interweniować z moderacją.
Dołączam się do prośby :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 919
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-07-26, 14:36   

Ależ atmosfera jest przyjazna. Szkoda tylko, że osoba, która lansuje się na alfę i omegę nie ma pojęcia, o czym pisze i myli kWh z kW.

KilleR.racer napisał/a:
na LEAFspy pilnowałem żeby nie przekroczyć 5kw chwilowego zużycia

Człowieku, właśnie pokazałeś, jak bardzo nie masz pojęcia, o czym piszesz. Zużycie chwilowe poniżej 5kW przy 50km/h to coś zupełnie innego niż 4kWh/100km. Gdybyś jechał tak przez godzinę, to faktycznie zużyłbyś 4kWh, ale przejachałbyś 50km. Czyli miałeś zużycie średnie 4kWh/50km. Innymi słowy: 8kWh/100km. Już teraz widzisz, jak bardzo się kompromitujesz? Naprawdę, daruj sobie osobiste wycieczki, bo z każdym słowem pokazujesz tylko, jak bardzo nie masz jaj, żeby napisać wprost: 'faktycznie, pomyliłem się' i tylko brniesz w jakieś niestworzone historie.
A odnośnie drugiej historii, którą z jakiegoś powodu nagle przywołujesz - nie czepiałem się tego, że masz dużo ładowań, tylko dziwny był dla mnie fakt, że auto po roku intensywnego użytkowania i kilkuset ładowaniach miało idealnie tyle samo Ahr. Z dokładnocią do dwóch miejsc po przecinku. Jasne, że jest to prawdopodobne, ale jednak dość... 'interesujące'.
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2555
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-26, 21:07   

vwir napisał/a:
Ależ atmosfera jest przyjazna.
Yyyyy, po tych wpisach można odnieść całkiem inne wrażenie :-)

vwir napisał/a:
Szkoda tylko, że osoba, która lansuje się na alfę i omegę nie ma pojęcia, o czym pisze i myli kWh z kW.
Każdemu się zdarzy.

vwir napisał/a:
Zużycie chwilowe poniżej 5kW przy 50km/h to coś zupełnie innego niż 4kWh/100km.
Każde zużycie (w domyśle energii), chwilowe czy średnie, widziałbym raczej w kWh/100km czy kWh/km, nie w kW - bo to jednostka mocy, nie energii. Ale powoli to zaczyna przypominać dyskusje akademickie, i chociaż lubię nie powiem, to chyba w tym wątku ich już chyba wystarczy :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1308
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-07-26, 21:29   

I po co w takich samochodach silniki po 80kW :?: :-P .
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 2555
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-27, 10:22   

gienek333 napisał/a:
I po co w takich samochodach silniki po 80kW .
Na wypadek gdyby jednak stacje ładowania działały :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
mmazi
Spark EV


Dołączył: 27 Lip 2018
Posty: 53
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2018-07-27, 13:31   

gienek333 napisał/a:
I po co w takich samochodach silniki po 80kW :?: :-P .


Oj mój Smark ma 110kW i niezła zabawka z niego :)
 
 
aviator 
i3 94Ah rex

Wiek: 39
Dołączył: 13 Maj 2018
Posty: 29
Skąd: celomS
Wysłany: 2018-07-27, 14:42   

Temat o i3 to możemy ładnie zakończyć dyskusje, ze tu jest 125kW i średnie zużycie w mieście z ponad 2tys km (w tym 200km trasy) to 14,1kWh przy ciężkim bucie mojej piękniejszej połówki ;)
Da się dużo mniej, z góry i po trasie ale chyba lepiej podawać tylko te rzeczywiste i dane.
_________________
y
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11