SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[Romet 4e] Czym objawia sie rozladowanie akumulatorow?
Autor Wiadomość
radoslavv 


Wiek: 32
Dołączył: 02 Kwi 2018
Posty: 15
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-08-07, 20:26   

Na razie mam w miare nowy pakiet, wiec nie bede wymienial, bo kasa poszlaby w bloto, ale w przyszlosci, jesli nie zmienie fury to na pewno wybiore litowo-jonowe.

Ten wskaznik naladowania baterii dziwnie dla mnie dziala. Ostatnio przejechalem 30km i skoczyl z 5 kresek (full) na 2. Teraz przejechalem juz ponad 40km i nadal pokazuje full ;-) No ale tak czy owak za Wasza namowa doladuje go dzis do maksa i bede sie staral ladowac co 30-40km. Rozumiem, ze to pomoze utrzymac mi zywotnosc aku? Oby byla to gra warta swieczki ;-)

Gienek zastanawia mnie tylko jedno. Gosc od ktorego kupowalem chyba dosc mocno w elektrycznych sprawach siedzial (facet kolo 60tki). Skoro lit-jon mozna w tej cenie ogarnac, waga prawie 10x nizsza, nie wspominajac o wygodzie i zywotnosci, to po kiego on kupowal te olowiaki :roll:
_________________
Romet 4E
  
 
 
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1032
Wysłany: 2018-08-07, 21:01   

Tak, ladowanie po kazdej jezdzie daje BARDZO duzo (nawet i czesciej niz 30-40km...). Czemu kupowal olowiane? Nikt Ci tego nie wyjasni:) ja do skutera tez kupilem, ale tylko dlatego, ze byly bardzo tanie, a do litow potrzeba jeszcze: bms, i innej ladowarki zazwyczaj; wiec niekiedy znajac pojazd „wygodniej“ zostac przy tym, co sie ma...;)

Niemniej jednak litowe sa naprawde nieporownywalnie lepsze..
 
 
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1234
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-08-07, 21:48   

Ja od 20 lat nie kupiłem nowego aku (mam 4 samochody i dwa pojazdy elektryczne). Post z "przeszłości" https://www.elektroda.pl/...08&yoursposts=1 ,mam również te aku, mają tak skromnie 90% pojemności.
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2288
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-08, 12:13   

radoslavv napisał/a:
Na razie mam w miare nowy pakiet, wiec nie bede wymienial, bo kasa poszlaby w bloto, ale w przyszlosci, jesli nie zmienie fury to na pewno wybiore litowo-jonowe.
Zawsze możesz sprzedać ten pakiet jako prawie nowy i kasa na LiIon będzie. Pytanie czy ktoś już taką przeróbkę robił w tym aucie.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11