Nissan Leaf II (2018) Tekna w Polsce |
Autor |
Wiadomość |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-08-08, 06:22
|
|
|
Odebrałem wczoraj czarną Teknę niemal full wypas (coś tam z tapicerką mogłem więcej i kolorami nadwozia?).
I fakt, brak ustawienia kierownicy (przód /tył) może być denerwujące na początku. Ale po kilku manewrach można wybrać wygodną pozycję. Zresztą tak miałem i mam w innych autach np SSR i Jeep.
Z racji ciszy odgłosy zawieszenia i opon są słyszalne i trzeba to ignorować, co dzieje się samoistnie po paru kiloetrach.
Audio jest bardzo dobre, nie jestem audiofilem czy fanem super sprzętu ale miałem Bose, mam Alpine i Kenwood a i to Bose w Nissanie chyba jest najlepsze.
Jazda e pedałem... normalka. Czy to tryb D czy B auto się zwija jak diabli. Eco nawet nie tykam.
Jestem na etapie poznawania gadżetów np. parkowanie... bajer dla gawiedzi, ale samemu chyba szybciej. Do tego ten brak zaufania Dobrze, że wziołem, bo bym żałował miły dodatek. Kamerki super, ostrzeganie... czasem przsadne.
Jechałem na lewym pasie obok innego suva, normalnie i nagle hamowanie samoistne i alarm. Wg mnie nic się nie działo a tylko lekko to drugie auto się do mnie zbliżyło.
Problem Kretyńska rejestracja i logowanie do aplikacji. O ile na stronie poszło, to Aplikacja Nissan connect nie loguje. wyświetla się komunikat "Serwis niedostępny. Skontaktuj się z biurem Nissana" :roll
Brak też obsługi głosowej w samochodzie. Wybór języka polskiego, wyłącza tą funkcję. Może się mylę, bo dopiera z dwie godzinki poświęciłem na to autko. :
Kurcze, żona jednak woli swoje auto. Dobrze, że to czarne, to mniejszy obciach, że stary facet po fajnych brykach i motorach wsiadł do Nissana o "milusim" wyglądzie jak "aromat identyczny z naturalnym".
Poważnie : Dla Ego wolabym Teslę, dla wygody i zabawy ten Nissan jest akurat.
Nie naszą winą jest, iż mieszkamy na zadupiu. Ale winą że w tym zadupiu jakim jest nam dobrze. Vide nalepki i ich dystrybucja oraz Ustawa szumna o elektromobilności a realia.
Mapa Nissana nie wskazuje żadnego punktu ładowania w rozsądnej okolicy. Czyli kupił se chłop zegarek |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
gienek333
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 1568 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-08-08, 07:31
|
|
|
No to gratki . Co do ładowarek w okolicy, to możesz się w domu ładować, ładowarki przydają się daleko jak trza wrócić . |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-08-08, 11:24
|
|
|
Ad rem. Problem z aplikacją wynika z braku aktywacji połączenia Nissana z GSM. Tak to wygląda na ekrqnie nawigacji
Instrukcja logowania na stronie jest lekko inna od otrzymanej z Centrali. Mała różnica czy niedopowiedzenie. Ale to i tak nie zmienia faktu iż zaniedbano procedurę. Auto stało u dilera długi czas
Generalnie nikt nic nie wie. I na kliencie spoczywa obowiązek dociekania.
Nie chcę ..... ale muszem. Nissan to (...). marka.. i nawet Infiniti tego nie zmieni |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
Ostatnio zmieniony przez RaveN 2018-08-09, 10:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1553
|
Wysłany: 2018-08-08, 14:11
|
|
|
To moze ja dla porownania napisze, jak to w tesli jest.
Kupujesz nowa tesle, sciagasz aplikacje, logujesz sie mailem i haslem (ktore stworzyles do swojego konta przed kupnem tesli, aby widziex jak ja produkuja, nadaja VIN, transportuja przez ocean itp), i juz wszystko jest.
Jesli kupujesz teslr nie nowa, a uzywana: wysylasz maila ze skanem dowodu rejestracyjnego, tesla tworzy ci konto, i dzien pozniej sie logujesz.
Pikus:) |
_________________ https://www.teslanacodzien.pl - rzetelnie o teslach, ktorymi jezdzimy. Porady, informacje, technika. Warto czytac! |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-08-08, 14:26
|
|
|
Najfajniejsze, że kolejna Panienka, innej Panience powiedziała, że samochód musi być w zasięgu sieci "jakiejś" Wifi Cokolwiek to znaczy? Dla niej sieć, to sieć, nawet rybacka. Ona bardziej na odżywkach do włosów się przecież zna.
Musi być wojna , inaczej tacy będą się mnożyć
Po prostu może ktoś np. "zajumał kartę sim? i "sexsi na czacie". Ale teraz tak jest wszędzie - powierzchowna znajomość tematu, brak wiedzy i chęci jej posiadania .
Oczywiście, to nie jest śmierć i nie kalectwo, a raczej skutki pierwszych jaskółek elektryfikacji motoryzacji.
Są za to bardzo życzliwi i chętni. I mam ich blisko.
Wszyscy się uczymy. Z tym.... że co mnie to obchodzi, jako klient pwinienem otrzymać odpowiedź/rozwiązanie, a nie szukać i sugerować.
Ostatecznie to 40km ode mnie i dadzą autko zastępcze.
Będzie powód wyjazdu, bo tak to z 10 km dziennie tylko robięi co zrobić z czasem . ??
Ikona pokazuje zasięg GSM ale brak komunikacji ale sygnał jest. . Myślę ,że to serwisowe zabezpieczenie na czas transportu .
Nie mam ochoty czytać tych trzech tomów instrukcji . Odkrywam przypadkiem i tak generalnie to większość bajerów , psu na budę . Ale zabawa jest
Np. przed chwila parkowałem w ciasnym miejscu pomiędzy dwoma samochodami a z przodu góra piachu .
System dawał radę ale bardzo chciał równiutko i tak sobie korygował z minute lub dłużej . Normalnie , były by dwie opcje . Pierwsza ..szukamy dalej , druga wpychamy się bez pilnowania marginesu bezpieczeństwa .
Ale system działa |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
Ostatnio zmieniony przez Bronek 2018-08-09, 12:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
RaveN
Administrator

Dołączył: 02 Cze 2008 Posty: 1214
|
Wysłany: 2018-08-09, 10:29
|
|
|
Bronek, dzięki za dzielenie się doświadczeniami z użytkowania Leafa. Szczególnie z biegiem czasu będzie to interesujące, jak druga generacja się sprawuje.
Czy rozważasz podłączenie Leaf Spy i monitorowanie co np. kwartał albo 10.000 km stanu akumulatorów (State of Health / SOH), abyśmy mieli jakiś wgląd w ubytek pojemności? |
_________________ Samochody Elektryczne - SamochodyElektryczne.org
|
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-08-09, 11:58
|
|
|
RaveN napisał/a: | Bronek,
Czy rozważasz podłączenie Leaf Spy i monitorowanie co np. kwartał albo 10.000 km stanu akumulatorów (State of Health / SOH), abyśmy mieli jakiś wgląd w ubytek pojemności? |
Mam ambiwalentne chęci
Z jednej strony użytkować jak biała kobieta i do tego blondynka i w ogóle się nie przejmować parametrami tylko jeździć normalnie jak zwykłym samochodem. Z drugiej strony korci mnie aby poznać zasady, parametry i dokładnie jak to wszystko wygląda.
Teraz nawet na Amazonie już znalazłem moduł OBD Bluetooth i przedłużacz, bo normalnie tam nie wchodzi ta kostka pod klapkę. A oprogramowanie muszę ściągnąć z internetu.
Obecnie jest też problem z połączeniem GSM po prostu samochód nie ma kontaktu z siecią komórkową Jutro rano jadę do dilera ale mam czarne myśli. Zobaczymy?
Jeszcze nie ogarnąłem samochodu ale to tak jak z magnetowidem w dawnych czasach będzie tylko start i stop a reszta gadżetów po prostu będą.
Jedyną rzeczą która jest ekstra wspaniała i zawsze dla mnie istotna to tempomat A to do tego jeszcze aktywny z hamowaniem z ostrzeganiem i to rzeczywiście jest fajne i z tego to korzystam nawet jadąc po mieście Będąc dzisiaj na zakupach cały czas na tempomacie.
Nie chce mi się wsorem dzisiejszych czasów bylejakich, na które nota bene narzekam, analizować. Natomiast mogę podłączyć OBD i dawać screen y parametrów.
Ale to tak jak z grami wideo, liczy się grywalność a nie parametry. Ci co słabo grają szukają właśnie takich danych. Zamiast cieszyć się z gry.
Podobnie tu. Widzę tzw. teoretyków.. OK im też wolno żyć. Oni szukają ciągle lepszego. I taki będzie, np. za rok. Ale rok później będzie jeszcze lepszy lub kometa machnie ogonem.
Pomijam sprawę możliwości zakupu, niemniej znam takich co całe życie chcą.... i tyle. Ktoś powiedział :"Biedny ten co ma tylko pieniądze".
Dla mnie ważniejsza zabawa, subiektywne odczucia i radocha. |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
Ostatnio zmieniony przez Bronek 2018-08-09, 14:42, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-08-09, 12:05
|
|
|
cd. Wczoraj po raz pierwszy ładowałem tak dla ciekawości No i bardzo fajnie w 40% przez jakieś 8 godzin rano było ponad 80 chcę ładować tak do właściwych 80 70%. Wtedy jak już prawie będzie zdychał czyli góra raz na 10 dni. Czyli spokojnie taka ładowarka którą dają dla takich kierowców i dla takiego użytkowania koło komina wystarcza Sorry za brak znaków przestankowych ale piszę głosowo Jak widać to całkiem nieźle wychodzi To na razie tyle |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
highend

Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2011 Posty: 3037 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2018-08-09, 12:48
|
|
|
aktywny tempomat z hamowaniem awaryjnym - dokładnie tak jak piszesz.
w mojej pracy obserwuję prawie codziennie (!) informacje o wypadkach typu najechanie na tył, najczęściej bus dostawczy uderza w naczepę tira - zazwyczaj śmierć na miejscu. Przyczyna? najpowszechniejsze to zaśnięcie oraz używanie telefonu....
Taki aktywny tempomat pozwoliłby ocalić tych ludzi |
_________________ electrique.pl - www.electrique.pl |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-08-09, 14:46
|
|
|
Trzeba być czujnym, to nie taki miód. Tempomat zawsze był dla mnie obowiązkowy. Aktywny niby bardziej komfortowy, ale to może być złudne.
Jest też funkcja wykrywania pieszych. Szukam ochotnika, by sprawdzić. Chyba trzeba będzie w razie czego rodzinę mu utrzymywać? |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
krawcu
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 718 Skąd: Grodzisk Maz.
|
|
|
|
 |
kalex
Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 417 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-08-09, 19:27
|
|
|
Ano zostało
Pieszy |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-08-10, 18:42
|
|
|
Wizyta w serwisie.... lipa. A propos GSM.
Gdy mówiłem, że trzeba mnie podłączyć pod kompa, to olali tą sugestię. Dopiero jak wróciłem do domu, piinformowano, że trzeba mnie podłączyć do kompa ale jest już 15sta a facet co umie wsadzać... wtyczkę wychodzi do domu.
Nissan, brzmi dumnie. Do tego mają pod salonem ładowarkę chyba 6kw? Nie znam się jeszcze, zamykaną na klucz. Era diesla. u nas jeszcze długo potrwa.
Wizyta w sumie, po to by sprawdzić czy rzeczywiście potrafię czytać tekst ze zrozumieniem. Im to nie bardzo wychodzi, tłumaczyłem ja nie oni.
Procedura weryfikacji jest jasna, a tak zwana subskrypcja ma być tylko kilka lat za darmo Potem trzeba będzie płacić. Co na forach zagranicznych dziwi. Tam też takie problemy się dzieją, ludzie też są zbulwersowani obsługą serwisową- Nissan to lipa. Llipa Firma w relacjach z klientem (rapidgate) np... ale nie samochód. Ten jest fajny.
Cała ta firma i otoczka tego całego bałaganu, to jest po prostu taki ogólny trend bylejakości . Zrobić, wypchnąć za ogrodzenie i niech się klient buja. Nie ma już majstrów czeladników, uczniów... Teraz są Panienki i Chłopczyki ulizani i bradzo grzeczni. "Miłego dnia" mi mówją, a w du.. pie - wolę noc. Milusiiiiiińscy. |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
aviator
i3 94Ah rex
Wiek: 41 Dołączył: 13 Maj 2018 Posty: 74 Skąd: Kochlowice

|
Wysłany: 2018-08-10, 19:18
|
|
|
m.in. Dlatego nie kupiłem leafa. Olano nas 3 razy w 2roznych salonach, w tym 2 razy w tym samym. Pieniądze wydałem gdzieś indziej. Niesmak pozostał - obsługa serwisowa tylko potwierdza indolencje personelu.
BMW tez ma swoje za uszami, także chwalić zbytnio nie będę - a autko świetne - samych przyjemności i banana na twarzy życzę. |
_________________
 |
|
|
|
 |
bodix

Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 357 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2018-08-10, 20:21
|
|
|
Bronek, potwierdzam jakość obsługi elektryków w salonach Nissana słabiutka. W Gdańsku wprowadzili mnie w błąd ze względu na pakiety serwisowe i do dzisiaj nie odpowiedzieli czemu moje auto nie ma wgranej nowej mapy skoro mam pakiet darmowych aktualizacji na 3 lata. Jestem od początku w programie You+Nissam ale system tylko istnieje i nic więcej, absolutnie nie widzę korzyści z jego posiadania. Z auta jestem tak samo zadowolony jak z Ampery więc jeśli auto nadal będzie tak bezproblemowe jak dotychczas usługi serwisowe mi nie grożą i tu również upatruję niechęć salonów samochodowych do EV, zwyczajnie nie zarobią. |
_________________ Opel Ampera, Nissan e-NV200 |
|
|
|
 |
highend

Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2011 Posty: 3037 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2018-08-10, 20:38
|
|
|
za to w Sosnowcu człowiek od Leafów bardzo sympatyczny i zna się w temacie |
_________________ electrique.pl - www.electrique.pl |
|
|
|
 |
bodix

Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 357 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2018-08-10, 21:23
|
|
|
highend napisał/a: | za to w Sosnowcu człowiek od Leafów bardzo sympatyczny i zna się w temacie |
I właśnie dlatego tam kupiłem e-nv200. |
_________________ Opel Ampera, Nissan e-NV200 |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-08-10, 22:04
|
|
|
Przegląd ponoć to 300 zł. I fakt hamulca prawie nie używałem a to początki.
Aplikacja jest mi potrzebna, jak pisałem do klimy i kontroli ładowania.
Nie mam póki co ochoty analizować ekonomiczność itp.. Tryb Eco poczeka na konieczność użycia. Z własnej woli go nie włączę
O ile E-pedal jest fajny w mieście w dużym ruchu, to jednak trzeba wiedzieć, iż lekko spowalnia początkową fazę dodawania gazu. Trzeba bardziej depnąć. Takie samo "depnięcie" bez EPedału, to wyrywa do przodu jak z. procy.
To są niuanse. Tak jak czytałem i się potwierdza, sygnalizacja martwego pola w lusterkach działa ale niezauważalnie. Albo ja się jeszcze nie przyzwyczaiłem albo te światełka w lusterkach są za szeroko rozstawione i sygnalizacja słabo rozpoznawalna.
Parkowanie automatyczne ćwiczę sporadycznie. Natomiast na kamerkach bez lusterek można cofać i parkować.
Reszta to normalne auto.
Nie jestem rozczarowany, a nawet zadowolony. Bo jaki by ten serwis nie był, ale jest.
Ci co teraz bawią się elektrykami mają Wartość Dodaną w postaci nietuzinkowego posiadania rzeczy niby zwyczajnej ale diametralnie innej. Kiedyś tak było z motocyklami, teraz jeszcze jest z kabrioletami. |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1553
|
Wysłany: 2018-08-11, 18:51
|
|
|
Bronek napisał/a: | Do tego mają pod salonem ładowarkę chyba 6kw? Nie znam się jeszcze, zamykaną na klucz. |
Tez takie znam, Volkswagen tez ma taka, za bramka, nie wjedziesz po godzinach pracy.. hahaha:)
Sobie pomysle, ze jakby tesla swoeje superchargery zamykala na noc:))) masakra. Tam jest inaczej, w wiekszych centrach serwisowych jest zawsze otwarte, kawa, herbata (gratis), telewizja, toalety, pobawic sie mozna, i zawsze usmiechnieci strozowie.
Napisales, ze jaki by ten serwis nie byl, ale jest: sorry, ale ja tak nie patrze na to. Jak slaby, jak z restauracja: juz mnie nigdy nie ujrza.:) |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-08-11, 19:10
|
|
|
Po numerze jaki Tesla wywinęła z. prezentacją, a była szanasa abym albo ja albo syn szwagierki wybrał to auto, mam mieszane uczucia.
Ten młody człowiek z kasą wzorem wujka (mnie) szukając obecnie auta chciał zobaczyć elektryka z górnej półki..... ale Tesla zrobiła nas w konia.
Ponieważ ma forsę, wiec ją zarabia i nie ma czasu na jazdy po Berlinach itd..
Oczywiście on ma czas, bo 32 lata, ja prawie 2x więcej i już nie chcę czekać roku dwóch itd... Nauczony doświadczeniem, relatywizmu czasowego. Za rok... może być inna rzeczywistość.
Sprawa druga, to spisób wykorzystane a samochodu. U mnie ten Nissan nie zrobi więcej jak z 6 tyś km rocznie i to maksymalnie. Jeep żony na 8 tyś i dwa lata.
Urlopy, weekendy i wyjazdy dalsze robimy kamperem. Nawet czasem po więjsze zakupy. Kibel na pokładzie przewyższa wszystko o ekspresie do kawy nie wspomnę.
Rozumiem że każdy stara się uzasadnić swoje wybory i swoją nieomylność żeby się lepiej czuć albo żeby np. udowodnić sobie lub innym jaki to jest rozsądny itd..... No tak, ja też mam i dlatego bronię jak gdyby tego Nissana. Natomiast poważnie i obiektywnie samochód wart jest swojej ceny nie jest za drogi nie za tani rzadki spektakularny Tesla natomiast wyprzedza trochę epokę ale nie jest warta tych pieniędzy w naszych warunkach jej innowacyjność jak gogle jest mocno ograniczona u nas, poza tym serwis za granicą i trzeba ruszyć tyłek aby kupić.
Ale tu o Nissanie, Tesla to inna bajka w tym samym dziale biblotekia.
Ad Nissan : napisłem, że niedrogi! Ale to moja opinia. Kupując nowy samochód bo taka pora u nas przyszła, wydał bym podobną kasę np na jakieś Volvo czy? No właśnie co?
Sprzedałem Mercedesa G Chevi ssr i co ma mnie uradować. ELEKTRYK.
Jest prawee jedyny we wsi, startuje jak rakieta i zabija nie budząc ze snu. Czego chcieć więcej? |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
Ostatnio zmieniony przez Bronek 2018-08-11, 19:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1553
|
Wysłany: 2018-08-11, 19:20
|
|
|
Za to, co Ci zrobili, to im sie karny kutas nalezy; niestety, ale w sprzedazy maja baranow, i o tym juz tu pisalem. Ale nie jest to stanowisko firmy, o ile wiem.
Chodzi mi o dealerow, ktorz zamykaja szlabany, ladowarki itp. Masakra i ciemnosc, o slomie z butow wychodzacej nie wspomne.. |
_________________ https://www.teslanacodzien.pl - rzetelnie o teslach, ktorymi jezdzimy. Porady, informacje, technika. Warto czytac! |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-08-11, 19:34
|
|
|
Sorry pisaliśmy razem, edytowałem post wyżej
Tesla.... jest w planach o ile za te 3/4 lata coś innego nie wyskoczy.
U nas niestety, niby młodzi ludzie robią w tej a skażeni przeszłością swoich ojców (byleby do 15tej)
Takie samochody kupuje się sercem, duszą i tu trudno o super kalkulację. Działa to tak jak masz forsę lub pomsł na sfinansowanie :Jest propozycja , jesteś oczarowany czy też "zmanipulowany" , cyk i podpisana umowa. Tak było u mnie.
I kupuje się (przynajmniej ja) dla ich "inności", gadżetów, trochę z cuekawości może i próżności?
A tu zonk- nie aktywny TCU - czyli moduł telemetryczny. (Diler nie kuma w pierwszym kontakce i moich sugestii - CO TO ten TCU? ).
Miła Panienka - uczy mnie za to jak logować się na stronie Nissana ....gdzie mam już dawno konto.
Głupek klient, Ona na Fejsie szaleje, a on go tego Fejsa wywalił idiota. Taki fajny jest ten Fejs, jak życie Kardaszjanów.
Czytam na innych forach i opinia o serwisach Nissana bywa też nie zachęcająca.
Niedbalstwo i brak kompetencji zdarza się w każdym kraju.
JEST RÓŻNICA jednak- w "cywilizacji" lepiej działa system prawny, odszkodowawczy. Konsument ma większe możliwości i to dyscyplinuje dilerów...
W niektórych krajach, centrala Nissana śledzi posty na Forach tematycznych i odpowiada. (czasem)..
W poniedziałek zaliczę trzecią wizytę w sprawie braku komunikacji z samochodem. I czarno to widzę, bo brak elementarnej ochoty na edukację. Działania schematyczne i bez próby analizy czy wykroczenia za dotychczasowe nawyki brane ze aut spalinowych. Najpierw starają Ci udowodnić, że jesteś debil lub niemota. Że klikać to tylko oni potrafią a potem, głupia mina i :"Pan zostawi samochód musimy go podłączyć do komputera".
To ma zadziałać jak czary. Magia i Hight Tech, bo gość w usmarowanym kombinezonie wyjmie brudny laptop.
Czego szuka, to nie wie, ale liczy, że maszyna mu na czerwono pokaże. Po to jest, wiadomo ale tu chodzi o ogólną wiedzę, a tej nie ma. Bo i tak za rok będzie gdzie indziej pracował.
Póki co ćwiczę..
Parkowanie youtube : https://youtu.be/4rwXq8MjQwg |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-08-13, 15:10
|
|
|
No i zaliczyłem trzecia wizytę w serwisie ... jeżdżę sobie , bo nie mam nic innego do roboty a to groszowa sprawa i przy okazji testuję systemy .
Mają już ( Monty Python) "Maszynę robiącą PING" czyli interfejs do Leafa , podłączyli , po konsultacjach z GŁÓWNYM MAGIKIEM od Leafów i powinno się aktywować to TCU po 10 minutach .Połączenie z siecią NISSANA miało być a nie ma .
No to zmieniono parametry dla klienta , nie 10 minut a nawet doba
Następnie tydzień , rok a w ogóle to o co chodzi ? Auto jeździ? jeździ . To nie smartfon .
Nissan to gówniana Marka. zawsze to twierdziłem tylko Vwagen jest śmieszniejszy , nie licząc Veyrona
Ale tu mogę się mylić Bo po 17 tej ikonka się zmieniła, czyli udało się odblokować.
Zanim przeproszę Nissana, aczkolwiek nie wiem za co. Wydali auto niesprawne. To jeszcze rejestracja na stronie mnie czeka i tu też muli.
cdn. |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
Bronek
Leaf40/TM3AWD/LR

Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 1863 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2018-08-13, 21:18
|
|
|
hał czy chał czy how? Odszczekuję.
Działa, klima ładowanie, info dotyczące np temperatury w samochdzie. Planowanie trasy.
Mnie interesuje główie sterowanie klimatyzacją, grzaniem lub chłodzeniem on line.Dla dociekliwych są inne parametry. Ale to dziecinada, rankingi itd. Dla mnie... zawracanie tyłka. To tylko samochód.
Nisannściągnął sobie dane, jakieś info, itd...
To przydatne gdyby ktoś wybrał się w szaleńczą trasę po Polsce.
Szkoda, że jesteśmy jeszcze takim zadupiem w tym temacie, a szczególnie moje rejony.
Samochód z tymi gadżetami i wspomaganiem kierowcy sprawdził by się na długich trasach.
Abym zmienił sposób użytkowania i odszczekał następną kwestię... potrzeba sieci ładowarek.
Zaczyna mnie wciągać ta elektromobilność. |
_________________ Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD |
|
|
|
 |
highend

Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2011 Posty: 3037 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2018-08-13, 22:00
|
|
|
Bronek napisał/a: | hał czy chał czy how? Odszczekuję.
Działa, klima ładowanie, info dotyczące np temperatury w samochdzie. Planowanie trasy.
Mnie interesuje główie sterowanie klimatyzacją, grzaniem lub chłodzeniem on line.Dla dociekliwych są inne parametry. Ale to dziecinada, rankingi itd. Dla mnie... zawracanie tyłka. To tylko samochód.
|
mi to działało w Leafie w 2013 roku CarWings, sterowanie z telefonu. I nic od tamtej pory nie ulepszyli ? |
_________________ electrique.pl - www.electrique.pl |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|