SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RaveN
2012-08-23, 08:05
Opel Ampera
Autor Wiadomość
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 389
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-13, 22:02   

Zgadza sie.
Moj to jest taki pol-lift. Ma stara konsole, ale jest reszta. Nie wiem, jak z ladowarka, w opcjach mam 6 i 10A.
_________________
  
 
 
Marcel01 

Wiek: 58
Dołączył: 26 Sie 2018
Posty: 3
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 2018-09-14, 05:46   

Pawiel napisał/a:
Nie wiem, jak z ladowarka, w opcjach mam 6 i 10A.


Ustawienie opcji 6/10 A nie ma znaczenia w sytuacji podłączenia EVSE z dopuszczalnym prądem ładowania większym lub równym 16 A - ładowarka zamontowana w samochodzie automatycznie wchodzi w tryb maksymalnego prądu ładowania. Pomiarów dokonałem zewnętrzym watomierzem/amperomierzem.
_________________
serwis EVSE
 
 
YANNOSICK 
Ampera driver


Wiek: 38
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 930
Skąd: Holland
Wysłany: 2018-09-14, 09:52   

Jak podasz 16A to ssie jak ze słupka.
_________________
Ładuję podczas parkowania! Nie parkuję by ładować!
 
 
Pawiel 
Opel Ampera 2013


Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 389
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-14, 22:28   

No tak, ale myslalem ze w poliftach jest tez opcja ladowania z pradem 16A , jako opcja w menu auta.
_________________
 
 
kalex 

Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 287
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-09-15, 15:40   

U mnie przedlift bierze 15A bez wiatraków , jak załączy chłodzenie/grzanie to jeszcze trochę podbija.
 
 
BogdanS


Dołączył: 11 Wrz 2018
Posty: 9
Skąd: Venlo
Wysłany: Wczoraj 12:57   

Wie ktoś co muszę z tym zrobić? Tzn co muszę zrobić żeby z publicznej ładowarki skorzystać? Mam keylock z firmy ale słupek nie chce dać prądu...
"Anulowanie/przerwanie ładowania
Ładowanie anulowania lub przerwano za względu na jedno lub kilka poniższych zdarzeń
- obejście ustawień ładowania wymaganych przez właściciela pojazdu z poziomu systemu OnStar
- niezmierzone przerwanie dopływu prądu do portu ładowania
- przerwanie ładowania wymuszone przez firmę dostarczająca prąd z poziomu systemu OnStar na życzenie właściciela.
Patrz instrukcja obsługi."
_________________
FIAT 126p, FIAT UNO 1,7D, VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro, FORD Escort 1.6 16V EFI, Opel Vectra B 1.6 16V, Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD, HONDA Insight 1.3 IMA, Opel Ampera 1.4 150Pk
 
 
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1092
Wysłany: Wczoraj 14:32   

Moglbys najpierw dokladniej okreslic z jakiej ladowarki i gdzie korzystasz? Bez tego nie da sie nic powiedziec raczej..
 
 
Maxi 


Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 56
Skąd: Płock
Wysłany: Wczoraj 22:02   

Prawdopodobnie masz oryginalny (nie przerobiony - za krótki pin sygnałowy) kabel .
 
 
BogdanS


Dołączył: 11 Wrz 2018
Posty: 9
Skąd: Venlo
Wysłany: Wczoraj 22:40   

Maxi napisał/a:
Prawdopodobnie masz oryginalny (nie przerobiony - za krótki pin sygnałowy) kabel .


Tzn ten oryginalny nie pasuje do słupka?
_________________
FIAT 126p, FIAT UNO 1,7D, VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro, FORD Escort 1.6 16V EFI, Opel Vectra B 1.6 16V, Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD, HONDA Insight 1.3 IMA, Opel Ampera 1.4 150Pk
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1918
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: Wczoraj 22:40   

Ale chce skorzystać ze słupka - w tym przypadku długość pinu CP jest odpowiednia .
Nie wiem jak to jest w Oplach ale podejrzewam że może być uaktywniony timer do ładowania ( o ile taki jest)
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2423
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wczoraj 23:53   

Ten komunikat znam z sytuacji, gdy piny sygnałowe są OK, ale nie dochodzi zasilanie. Może w słupku wyskoczył bezpiecznik albo różnicówka? Próbowałeś w innym słupku? Kabel też może mieć jakieś uszkodzenie.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 12