Mitsubishi i-MiEV (Warszawa) |
Autor |
Wiadomość |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3731 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2018-02-26, 09:44
|
|
|
jas_pik napisał/a: | Co do ładowania na Chademo na razie udało mi się to zrobić 2 razy testowo z 40% do 80% poszło w 15 minut . | No to szybko - mi tyle idzie z 0 do 50%, potem dużo wolniej, 0-80% to z 40 minut (2011r., zostało ok. 70% pojemności). |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
Slawek
Wiek: 45 Dołączył: 23 Sie 2017 Posty: 246 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2018-02-26, 10:11
|
|
|
Ja aktualnie takiego szukam, jeśli się rozmyślisz to daj cenę na PW
MOTORASTA napisał/a: | Gratulacje dla Janusza że wreszcie nabył litowca Jako że prócz C-Zero mam jeszcze nie zarejestrowane Mitsu z 2015 które chciałem sprzedać bo nie wiedziałem że ma 16Kwh - myślałem że we wszystkich trojaczkach zmniejszyli. Przekopałem dane katalogowe ogniw i gdzieś mi mignęło że te nowsze zdecydowanie szybciej się ładują CHAdeMO - możesz to potwierdzić swoim Mitsu ? chyba że masz jeszcze te starsze ogniwa. Ja mam 40km do ładowarki i nie zarejestrowane auto więc musiał bym je wieźć. Jeżeli się ładuje szybciej niż Citroen i wytrzymuje zdecydowanie więcej cykli to je sobie zostawię. |
|
|
|
|
 |
rzepon
Dołączył: 23 Maj 2011 Posty: 50 Skąd: Lublin
|
|
|
|
 |
Vas
Dołączył: 04 Mar 2015 Posty: 42
|
Wysłany: 2018-02-26, 15:28
|
|
|
jas_pik napisał/a: | Tak wszystkie iMiEV-y miały zawsze akumulator 16kWh , . |
Cytat: | In June 2011 Mitsubishi announced the introduction of lithium titanate oxide SCiB battery technology for its two new models of electric vehicles, the i-MiEV and Minicab MiEV....SCiB battery to reach 80% capacity in 15 minutes,.....The SCiB is available in the Japanese market https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_i-MiEV#Battery |
I-MIEV M -10.5kWh http://www.mitsubishi-mot...ade/gra_02.html |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3059 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-02-26, 15:35
|
|
|
Ta wersja nigdy nie była eksportowana poza Japonię (chyba że prywatny import) |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
|
|
|
 |
MOTORASTA
Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 138
|
Wysłany: 2018-02-26, 17:57
|
|
|
Dziś -11 stopni od 30-80% 42min , mam 32Ah bateri i 142k przebiegu |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3059 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-02-26, 18:24
|
|
|
Oj przydało by się grzanie akumulatorów w naszych "trojaczkach" |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3731 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2018-02-27, 02:33
|
|
|
rzepon napisał/a: | Mi na greenway ładuje max 18,2kW mojego I-ON | Spróbuj ładować od zera (tj. ~10% wg caniOna) - wtedy widzę nawet ponad 40kW, co prawda krótko, z minutę |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3059 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-02-28, 00:22
|
|
|
W końcu dotarł OBDLink MX - i po przetestowaniu chyba z 10 różnych sztuk ELM-ów stwierdzam do Canion-a tylko to.
I w końcu poprawny pomiar pojemności akumulatora 45,33Ah |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
|
|
|
 |
yoorek
Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 2018-02-28, 20:40
|
|
|
jas_pik napisał/a: | W końcu dotarł OBDLink MX - i po przetestowaniu chyba z 10 różnych sztuk ELM-ów stwierdzam do Canion-a tylko to.
I w końcu poprawny pomiar pojemności akumulatora 45,33Ah |
Gdzie kupiłeś? Ja na mojego OBDLinka z Chin czekam już ponad miesiąc. :(
Testowałeś go też do aplikacji EVBatMon? |
_________________ https://www.facebook.com/Yoorek.Elektrodriver/ |
|
|
|
 |
yoorek
Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 2018-02-28, 21:01 Moc
|
|
|
Panowie jaką moc mają Wasze i-Mievy / trojaczki? Mój z Norwegii ma w papierach 35 kW a nawet w Wikipedii nie ma takiej mocy, tylko 47 kW. |
_________________ https://www.facebook.com/Yoorek.Elektrodriver/ |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3059 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-02-28, 21:53
|
|
|
Z Ebay-a
U mnie w dokumentach oryginalnych moc podana jest 49 kW i tak tez została wpisana w DR ( ale tak naprawdę jest to moc maksymalna) i jako taka jest też określona w instrukcji ale pod warunkiem że masz silnik Y4F1.
A po co płacić za EVBatmon skoro wszystko jest w Canion-ie |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
Ostatnio zmieniony przez jas_pik 2018-02-28, 23:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3731 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2018-02-28, 22:52
|
|
|
U mnie 35kW. |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
yoorek
Dołączył: 14 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 2018-03-01, 16:08
|
|
|
jas_pik napisał/a: | Z Ebay-a
U mnie w dokumentach oryginalnych moc podana jest 49 kW i tak tez została wpisana w DR ( ale tak naprawdę jest to moc maksymalna) i jako taka jest też określona w instrukcji ale pod warunkiem że masz silnik Y4F1.
A po co płacić za EVBatmon skoro wszystko jest w Canion-ie |
A jak w canionie znajde status % baterii? Ile jej ubyło po 6 latach? |
_________________ https://www.facebook.com/Yoorek.Elektrodriver/ |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3059 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-03-01, 16:58
|
|
|
Canion pokaże Ci Ah przy wskazaniu przebiegu
 |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3059 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-03-02, 09:43
|
|
|
Podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera
W niektórych Wersjach wyposażeniowych wystarczy dołożyć włącznik i już będą podgrzewane siedzenia .
Wystarczy sprawdzić czy są pod fotelem wszystkie wtyczki
 |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3731 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2018-03-02, 10:13
|
|
|
jas_pik napisał/a: | Wystarczy sprawdzić czy są pod fotelem wszystkie wtyczki | I jak u Ciebie? |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3059 Skąd: Warszawa/Wawer
|
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3059 Skąd: Warszawa/Wawer
|
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3059 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-03-02, 11:59
|
|
|
Programowanie plikota zdalengo strowania do IMiev ( oraz najnowszych bliźnikaów)
1.Włącz pilot
2. Naciśnij i przytrzymaj "Mode", "Send / On" i "Arrow left". Wszystkie ikony na ekranie zaświecą się po krótkim czasie
3. Następnie włóż klucz i obróć do pozycji "ACC" i odczekaj 3-5 sekund, następnie wróć do "Wył." (Wszystkie drzwi zamknięte, itp.)
4. Teraz przekręć klucz do "ACC", następnie "ON", a następnie z powrotem do "Off" 4 razy
5. W ciągu 30 sekund od jednego, ukończ krok 4 naciśnij przycisk "Send / On" na pilocie. Poczekaj na potwierdzenie z pilota
6. Naciśnij "Send / On" ponownie, aby potwierdzić, że samochód ją zweryfikował, teraz otrzymasz komunikat "Err" na pilocie, jeśli coś poszło nie tak.
7. Przekręć klucz na "ON" i potem z powrotem do "Off"
Cała procedura pokazana jest na filmie
https://youtu.be/UFF89jBMTIk |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3059 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-07-24, 23:49
|
|
|
iMiev jeżdzi i nawija sobie kliometry , a teraz dołaczył do niego braciszek Peugeot iON jedyna róznica to taka że jest biały .
W końcu w domu zapanowała zgoda , nie wyrywamy sobie z synem samochodów . Tylko kazdy jeździ tym który akurat jest naładowany
W lecie ( temperatury zewnątrzne ponad 25 stopni ) oba maja zasięgi około 130 km ,dziennie pokuja oba po około 100 km i dalej wracają z 1/4 naładowania . |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3059 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-09-26, 20:26
|
|
|
Temperatura na zewnątrz spadła i zasięgi już trochę zmalały ( przy temperaturze zewnętrznej ok 10 stopni) tylko 122 km ( na obu)
Ale coś innego chciałem tu opublikować .
Na podstawie badań zrobionych przez kolegów z Francji zrobiliśmy taką grafikę pokazującą różnice pomiędzy ładowaniem za pomocą EVSE (14A) oraz Chademo
SOC - to stan naładowania
I- prąd ładowania
P- moc ładowania
Oczywiście prosta wskazująca ładowanie od zera to tylko aproksymacja aby wykres wyszedł poprawnie .
 |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3731 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2018-09-26, 20:40
|
|
|
jas_pik napisał/a: | Na podstawie badań zrobionych przez kolegów z Francji zrobiliśmy taką grafikę pokazującą różnice pomiędzy ładowaniem za pomocą EVSE (14A) oraz Chademo | Widzę pełen prąd CHAdeMO (125A) przez jakieś 20 minut - u mnie przez może minutę widzę 120A, potem spada dość szybko. Jednak zmiana typu ogniw w 2012r. ma jakieś plusy. |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
gienek333
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 1568 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-09-26, 21:29
|
|
|
Może to późna pora, ale wykresy bez jednostek (jeszcze dla daltonisty) to trochę przesada . Z 5 minut kombinowałem o co biega. |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 3059 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-10-09, 10:56
|
|
|
Procedura auto adaptacji systemu ABS/ASR w trojaczkach ( gdy zacznie Ci się świecić kontrolka ABS/ASR na stałe lub mimo przekroczenia prędkości 10 km/h nie gaśnie lub od czasu do czasu mruga )
* uruchom zapłon aż zapali się lampka "Ready/Gotowy"
* ustaw kierownicę w pozycji środkowej (pozostaw w tym położeniu na 10 s)
* obróć kierownicę do oporu po lewej i przytrzymaj 2 s.
* obrócić kierownicę aż do oporu w prawo i przytrzymać przez 2 sekundy.
* ustawić kierownicę z powrotem w pozycji środkowej.
* Wyłącz zapłon i wyjmij klucz całkowicie.
* włączyć zapłon aż zapali się lampka "Ready/Gotowy" i pozostawić 10 s.
* wyłącz zapłon i wyjmij klucz |
_________________ http://bit.ly/3n82hb8 |
|
|
|
 |
|