BMW i3 USA - zamiana z CCS 1 na CCS2 (Combo 2) |
Autor |
Wiadomość |
tomaug
Wiek: 39 Dołączył: 25 Wrz 2018 Posty: 41
|
Wysłany: 2018-10-10, 21:57 BMW i3 USA - zamiana z CCS 1 na CCS2 (Combo 2)
|
|
|
Witam,
Czy jest możliwość gdzieś w woj. Mazowieckim za przerobić/wyminić w i3 gniazdo z ccs1 combo 1 na ccs2 combo 2. Poradzicie coś gdzie , ile to może mniej więcej kosztować i czy się w ogóle da to zrobić ? |
Ostatnio zmieniony przez RaveN 2018-10-11, 06:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tomusy
O-PHEV, A-Hybrid

Dołączył: 04 Lut 2015 Posty: 193 Skąd: mazowieckie
|
|
|
|
 |
tomaug
Wiek: 39 Dołączył: 25 Wrz 2018 Posty: 41
|
Wysłany: 2018-10-11, 18:03
|
|
|
Widziałem ten adapter, ale jak mam płacić 5 tys to wole przerobić samochód znacie kogoś w wawie ? |
|
|
|
 |
gednet
Dołączył: 30 Lip 2018 Posty: 29
|
Wysłany: 2018-10-11, 18:26
|
|
|
Mam nieodparte wrażenie, że może się przeróbka nie udać... I pewnie producenci przejściówek o tym wiedzą i stąd taka kosmiczna cena adapterów. Obym się mylił. Póki co w e-Golf nikomu się przeróbka nie udała. Ja też poległem. |
|
|
|
 |
tomaug
Wiek: 39 Dołączył: 25 Wrz 2018 Posty: 41
|
Wysłany: 2018-10-11, 18:43
|
|
|
Wydaje mi się ze to tylko kwestia wymiany gniazda, może wystarczy tylko kupić europejska i zamienić. Myslalem ze ktoś próbował, bo sporo i3 z USA |
|
|
|
 |
tomaug
Wiek: 39 Dołączył: 25 Wrz 2018 Posty: 41
|
Wysłany: 2018-10-11, 18:46
|
|
|
Wydaje mi się ze to tylko kwestia wymiany gniazda, może wystarczy tylko kupić europejska i zamienić. Myslalem ze ktoś próbował, bo sporo i3 z USA |
|
|
|
 |
gednet
Dołączył: 30 Lip 2018 Posty: 29
|
Wysłany: 2018-10-12, 22:25
|
|
|
Mi się też tak wydawało. A trochę modyfikacji i retrofitów już zrobiłem. Ktoś na forum opisywał również Forda e-Focusa - też bez skutku. Oby z i3 było inaczej. |
|
|
|
 |
tomaug
Wiek: 39 Dołączył: 25 Wrz 2018 Posty: 41
|
Wysłany: 2018-10-12, 22:35
|
|
|
No to okazuje się że nie jest to takie proste. Dzwoniłem nawet do BMW i mówili że nie da się zrobić że nie mają autoryzacji do amerykańców. Szczerze mówiąc wątpię, jakaś ściema na odwal się. Pozostaje kupić kabelki i ładować w domu. Koszt przejściówki do szybkiego ładowania totalnie nieopłacalne 5 tyś. Jak ktoś ma auto z REX nie ma uzasadnienia kupowania, nigdy tego nie nadrobię na darmowych słupkach a ile stracę czasu to już moje |
|
|
|
 |
suma
Dołączył: 20 Sie 2017 Posty: 32 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-10-14, 07:01
|
|
|
oczywiście przeróbka z ccs1 na ccs2 jest możliwa.
wykonano juz taką na fordzie focus ale z użyciem kabla z wersji europejskiej i dodaniem mikrostyku przy częsci dc .
najlepiej wykonac ja przy pomocy kabla z gniazdem z wersji europejskiej a najtaniej to mocując nowe gniazdo na starych kablach.
trzeba pamiętać o tym ze przy koncach kabli sa czujniki temperatury 1 do kabla ac i drugi do dc.
po przeróbce ac zadziała odrazu a dc trzeba dostosować.
najczęściej wystarczy mikrostyk i odpowiedni opornik aby po wykryciu podłaczenia ccs2 dc komputer zadziałał poprawnie.
gniazda różnią się dodatkowo opornikami identyfikującymi co jest najmniejszym problemem. |
|
|
|
 |
|