SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nissan Leaf II (2018) Tekna w Polsce
Autor Wiadomość
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1331
Wysłany: 2018-10-27, 15:19   

Ale z ta moca przylacza to jest tak, ze wlasnie wiekszosc ma 3fazy i 16A, a jednej na 32A - juz nie. Wiec ja nie sadze, ze ktos cos zakladal, tylko poszli na latwizne: w Anglii i USA nie ma 3faz, to i takiej ladowarki nie wsadzili. Po prostu.

Dlatego jestem za tym, by wszedzie gdzie sie da stawiac typ2 22kw - dla kazdego optymalnie. A nie, w Grodzisku Maz. na parkingu P+R dwie szybkie 50kw.. bzdura:) ale jest, i fajnie ze w ogole, choc za te kase toby cale miasto typ2 oblizyc mogli..
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 678
Skąd: Kołobrzeg

Wysłany: 2018-10-27, 15:47   

W Leafie by ruszyć w trasę, ja potrzebuję DC a reszta to męczarnia mniejsza lub większa.
Mówię o Leafie 2,
A Rapid Gate, nawet nie wspominam.

Ostatecznie mając jednak na uwadze i koszty i przyjemność z jazdy, te 6Kw ładowarki tego auta, jakoś "od biedy" ujdzie. Ale tylko sporadycznie i po mozolnym planowaniu podróży. Oczywiście gdy w ogóle da się wyrwać z środkowego Pomorza?
A tak co? 250km jazdy i z 6 godzin ładowania? Paranoja. :roll:

NISSAN LEAF 2, to o nim tu jest, to samochód okolicznościowy etymologicznie od ślubów chrzcin i pogrzebów a zarazem od okolicy, to określenie pochodzi. Gdyż po za nią raczej upierdliwy w korzystaniu.

Ja już raczej sobie, daleko nim nie pojeżdżę.

To moje spostrzeżenia a propos mojej sytuacji. Inni mając np. odpowiedni "rozstaw" ładowarek, lub nawet gniazd, a do tego czas by dopełnić zapas energii ( np praca-dom) itp. I może to tak niedoskwierać.

Ale... :mrgreen: jest u mnie, dzięki tej tragedii światełko w tunelu... :mrgreen: Żona, coś tam wspomina o Tesli :mrgreen:
Takie o to wnioski rodzinne po ostatnim wyjeździe.
:-D Pozytywne

Trzeba mieć widocznie kilka, albo jedno za to "pożądne" auto elektryczne.??? Tak to smutno, wygląda "na żywo" "elektrocośtam" u nas.
Czas pokaże, czy będzie leasing nasz do przejęcia (to dobra oferta), czy drugie auto?
.
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
wik6

Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 302
Wysłany: 2018-10-28, 07:08   

Wracam do tematu jak najlepiej ładować akumulatory.
Całkowicie się nie zgadzam z tym , że cykl 0-70 jest najlepszy.
Moim zdaniem cykl 30-90 jest najlepszy.
Rozładowanie poniżej 30% szczególnie jeśli jest powodowane bardzo ekonomiczną jazdą tzn. małym prądem rozładowujemy powoduje uszkadzanie najsłynniejszych ogniw w zestawie. To najsłabsze ogniwa mogą schodzić wcześniej do napięć progowych już przy 30% baterii.
Natomiast ładowanie powyżej 90% to takie trochę katowanie podczas tego ostatniego okresu następuje głównie rozgrzewanie baterii co mocno skraca żywotność. Ilość cykli ładowania w przedziale 30-90% nie ma znaczenia a znaczenie ma ilość energii pobranej-oddanej oraz intensywności tych cykli tj. czym wolniej tym lepiej.
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 678
Skąd: Kołobrzeg

Wysłany: 2018-10-28, 07:29   

Chylę czoła, przed Twoją walką o zasięg. Poczytałem kilka Twoich postów i wiem, że masz sport/zabawę z walką o zasięg, czyli o oszczędzanie energii
Tym samym obserwujesz auto wnikiliwie i analuzujesz

Ale akurat zależości sposobu ładowania a wpływu na żywotność baterii jednak trudno dociec? Bez badań i odpowiedniego czasu analizy?
Skąd masz takie dane?

Co prawda mi nie zależy bardzo na ekonomii jazdy ale na żywotności akumulatorów raczej tak. Choćby przez wzgląd na przyszłego użytkownika, gdy auto sprzedam lub przekażę.
Zresztą jestem za rozsądną optymalizacją działań, tym bardziej, że dla mnie nie ma przeszkód by tak ładować aby było to ekonomiczne.
Akurat z okolic od 10 czy 30% do 70/ 80/90% nie ma znaczenia w logistyce.

Na pewno jedna nie od zera, bo to tylko sporadyczne przypadki (np. wczoraj).
Ciekawy jestem... złotego środka

Twierdzisz, że ilość cykli nie ma znaczenia? OK, ale skąd ta opinia?
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
wik6

Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 302
Wysłany: 2018-10-28, 09:07   

Zauważ ,że hamowanie odzyskowe to też cykl ładowania.
Czym krótsze cykle ładowania małym prądem tym lepiej.
Pewnie gdyby ładować między 79-80% to było by 1000000 cykli a akumulator by nic nie zmienił pojemności.
Ważna jest też temperatura ładowania by nieprzekraczała 25C a temperatura w czasie jazdy 35C jeśli powstała wyniku temperatury zewnętrznej.
Tylko wtedy należy wyłączyć tryb Eko by zmniejszyć intensywność hamowania odzyskowego.
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 678
Skąd: Kołobrzeg

Wysłany: 2018-10-28, 09:27   

:!: Bardzo logiczna konkluzja a propos cykle (ilość), a rekuperacja.
Tylko teoretyzując czy intensywność takiego ładowania hamowaniem jest istotna,?
Jego czas i wartości prądu a wpływ na baterię? Czy to nie za daleko idące kombinacje?

Dla wygody użytkowania, bo po to w większości kupujemy samochody, trzeba przyjąć jekieś "zdrowe" zasady i pogodzić się z odstępstwem od niach gdy zajdzie taka potrzeba.

Ja przyjmuję dół ok 20% ; Góra ładowania ok 85%, co daje mi ponad 220km zasięgu, akurat na mój statystyczny tydzień. Raczej ładowane 3kw
Gdy potrzeba to wiadomo 6kw itd...

Niemniej warto pewne rzeczy wiedzieć :kufel

Ps. Nissan akurat ma długoletnie doświadczenie... i tak czy siak, Na np 10 lat użytkowania te pojemności jakoś nie po spadały bardzo nisko.
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 3018
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-28, 10:05   

wik6 napisał/a:
Rozładowanie poniżej 30% szczególnie jeśli jest powodowane bardzo ekonomiczną jazdą tzn. małym prądem rozładowujemy powoduje uszkadzanie najsłynniejszych ogniw w zestawie. To najsłabsze ogniwa mogą schodzić wcześniej do napięć progowych już przy 30% baterii.
To nieprawda - jeśli pakiet jest w dobrym stanie to najsłabsze ogniwa osiągają napięcia progowe dopiero po wyczerpaniu rezerwy (czyli ostatnie oddechy żółwika). W pakietach Li-Ion napięcie każdego z nich monitorowane jest niezależnie i pojemność pakietu determinuje najsłabsze z nich (tj. jeśli został 1% prądu/ładunku to tyle zostało w najsłabszym ogniwie, w bardziej zużytych pakietach może to oznaczać, że najsilniejsze ogniwo ma jeszcze np. 5%). Nie ma więc w normalnych warunkach możliwości osiągnięcia napięcia progowego przez żadne z ogniw, a jeśli z jakiegoś powodu tak się stanie to układ monitorujący odłączy baterię i samochód stanie, miał tak kiedyś kolega z Poznania w niemłodym Trojaczku po mocniejszym depnięciu przy resztce prądu w niskiej temperaturze.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
wik6

Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 302
Wysłany: 2018-10-28, 13:19   

To są moje życiowe obserwacje z samochodu jak i innych urządzeń.
Nie jestem kompetentny do dalszej dyskusji bo nie mam większej wiedzy.
A jedno jest pewne samo zbliżenie do napięć progowych bardzo zmniejsza żywotność akumulatorów.
 
 
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1450
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-10-28, 18:19   

Te procenty, to są producenta samochodu, a nie ogniw. Nie wiemy jakie poziomy ustalił. Mam kilkaset baterii z laptopów Toshiba z 2003r. Ogniwa Sanyo 2.2Ah połączone po 3 równolegle. Producent baterii podaje pojemność 6.45 Ah. Bateria po naładowaniu do pełna w laptopie i rozebraniu ma napięcia 4.05 V na ogniwo (ogniwa można ładować do 4.2). Największym wrogiem ogniw jest wysoka temperatura, wynika to z konstrukcji aku. Między dwiema foliami jest elektrolit, który wrze w temperaturze ponad 60°C. Przy dużych obciążeniach występują miejscowe wzrosty temperatury (podobnie jak aku jest bardzo zimny).
 
 
wik6

Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 302
Wysłany: 2018-10-28, 21:34   

Tak fachowo.
https://www.elektroda.pl/...pic3461853.html
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 678
Skąd: Kołobrzeg

Wysłany: 2018-10-28, 22:04   

Cytuję i wytłuściłem to co chyba przeczy Twoim obserwacją? :!:
Zresztą i w tym artykule jest widoczne domniemanie a nie prawda objawiona

Cytat:
wyniki testów dynamicznych (DST), które odzwierciedlają utratę pojemności ogniwa w funkcji cykli definiowanych różnym poziomem naładowania i rozładowania. Na wykresie, największa utrata pojemności występuje kiedy w pełni naładowany akumulator jest rozładowywany do 25% początkowego stanu... . Strata będzie jeszcze większa, gdy zostanie rozładowany do końca. Operowanie między 85% a 25% pozwala uzyskać większą trwałość, niż w przypadku ogniwa ładowanego do 100% i rozładowanego (....) . Najmniejszą utratę pojemności uzyskuje się ładując ogniwo do 75% pojemności i rozładowując do 65%. Ale takie użytkowanie nie wykorzystuje w pełni akumulatora. (..... ) .


Cytat:
Akumulatory ładowane do 85% pracują dłużej niż te ładowane na 100% pojemności. Chociaż mogą przetrwać więcej cykli, to jednak ten sposób nie wykorzystuje w pełni pojemności akumulatora.

• 75–65% SoC pozwala uzyskać największą liczbę cykli
pojazdy elektryczne stosują metodę 85%–25% SoC, aby wydłużyć czas życia akumulatorów
• 100–25% SoC pozwala na najdłuższy czas eksploatacji na jednym ładowaniu, jest najbardziej efektywnym wykorzystaniem akumulatora, ale zmniejsza trwałość ogniwa.
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1450
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-10-28, 23:38   

Tak "fachowo" to do jakiego poziomu Leaf ładuje aku (na celę) i dla niego to jest 100%, bo (przynajmniej dla mnie elektroda to nie jest wyrocznia).
 
 
wik6

Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 302
Wysłany: 2018-10-29, 18:43   

Podsumowanie dyskusji.
Najlepiej użytkować akumulatory w przedziale 20-90%
Najbardziej szkodliwe dla akumulatorów jest w kolejności od najmocniej
Temperatura
Jazda poniżej 20% naładowania.
Codziennie ładowanie do pełna.

A według mnie
Lepiej częściej ładować i krócej
Ładować do 25C a użytkować do 30C temp. aku.


Zazwyczaj ustawiam czas ładowanie 2h krócej od sugerowanego.
 
 
wik6

Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 302
Wysłany: 2018-11-02, 19:00   

I tak jeszcze coś dlaczego nie do 0 i nie na Max i dlaczego ładowanie ograniczyć czasowo a nie polegać na bms.
https://m.youtube.com/watch?v=x9C9ueW0ctM
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 678
Skąd: Kołobrzeg

Wysłany: 2018-11-03, 11:50   

W Nissanie II.. jest taki problem, że podłączqjąc go do ładowarki podstawowej, samochód zaczyna ładować i ten proces można przerwać przyciskiem w celu rozłączenia.
Gdy tego nie dokonamy, to ponownie po pewnym czasie rozpoczyna się ładowanie.

Czyli aplikacja z e swoim "rozpocznij ładowanie" , to nieporozumienie. Jeśli chodzi o domowe ładowarki
Jak CHademo, nie wiem.

Pewnie gdybym ustawił timer, to wtedy będzie można wcześniej proces ładowania uruchomić?
Nawet nie chce mi się tego sprawdzać, bo co raz więcej odkrywam "wschodniego myślenia". Choć jest tam cywilizacja, to odmienna.
To co mi się nie podoba

To co jest do kitu, Bronek poniżej napisał/a:

, Aplikacja jest wolna i z bezsensownymi statystykami,
, regulacja kierownicy w jednej osi,
, ciągłe potwierdzania zgody, przy uruchomieniu na przekazywania danych,
- w związku z tym są inne przebiegi, realny i ten w aplikacji czy na stronie internetowej
, brak chłodzenia baterii
, wzmacniacz czy subwoofer w bagażniku
, klapa bagażnika manualna
, jedna szyba podnoszona automatycznie,
, do :dupa y opony
, ładowanie zawsze po podłączeniu, brak możliwości zatrzymania (chyba, że coś źle robię)

,cdn :mrgreen:

Ale póki co, więcej jest plusów dodatnich :idea:
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2385
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2018-11-03, 12:44   

Możesz sam poprawić konstruktorów
Bronek napisał/a:
, brak chłodzenia baterii

Tu akurat nie wiem jak ale pewnie da się zrobić tak jak jest to rozwiazane w trojaczkach - czyli specialny dukt powietrzny aby powietrze z klimatyzacji (schłodzone) leciało do pudła z akumualtorami
Bronek napisał/a:
jedna szyba podnoszona automatycznie,

Kupić takie same przyciski jakie ma kierowca i podmienić - wtedy wszystkie będą autoamtyczne
Bronek napisał/a:
wzmacniacz czy subwoofer w bagażniku
Przenieść pod siedzenie pasażera

,
Bronek napisał/a:
opony
wymienić

,
Bronek napisał/a:
ładowanie po uruchomieniu

Zwykły timer ( nawet mechaniczny za klika zł)
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 678
Skąd: Kołobrzeg

Wysłany: 2018-11-03, 12:53   

:mrgreen: Ja dwupraworęczny, ale obecnie za 179000 polskich złotych, to kurde mogli mnie wyręczyć z poprawy tych dupereli.
Ale, nawet problem z oponami... - bo nie muszę w zimie nim jeździć--mi wisi.

Tylko piszę aby Ci co mają zamiar kupić sobie to coś, wiedzieli na co wydają np. "wdowi grosz" :mrgreen:

Jest takie coś jak gwarancja itd... do tego pewnych rzeczy bez widocznej rzeźby nie da się zrobić..
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2385
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2018-11-03, 19:23   

Bronek napisał/a:
Jest takie coś jak gwarancja itd... do tego pewnych rzeczy bez widocznej rzeźby nie da się zrobić..

Nie demonizuj spraw gwarancyjnych.
Ja już przechodziłem takie rzeczy z Renault( a to ten sam koncern).
Gwarancję utracisz wyłącznie wtedy gdy mechanicznie dokonasz naruszeń w konstrukcji czy układzie elektrycznym ( przecięcia przewodów - ale wtedy tracisz gwarancję wyłącznie na ten przewód) .
Inne podejście do tematu zakazało by Ci samodzielnej wymiany żarówki - nieprawdaż?
Jeśli więc wyjmiesz przykładowe przyciski sterujące okien i je zmienisz na te automgiczne to gwarancji nie utracisz na nic więcej niż na wyjęte już przyciski :)
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 678
Skąd: Kołobrzeg

Wysłany: 2018-11-03, 20:04   

OK. Tylko mi się nie chce. Bo to auto mnie nie kręci.

Przyjmuję te dziwne "niedociągnięcia" z pokorą i zdziwieniem jak większość tych co go testowało lub go kupiło.

Nie jest warte tuningu, bo wygląd ma jak "aromat identyczny z naturalnym".
Jest "zwykłe" , lekko tym samym nudne. Dla wielu to plus, a dla mnie, chyba nie? Brak fantazji i taka to Micra bis, czyli" babskie".. Tylko, że naprawdę fajnie jeździ i ma kilka niezłych gadżetów.

Najbardziej mnie wkurza - tego póki co nie można zmienić-, to ciągłe potwierdzanie udostępnienia danych.
To ta procedura, którą na filmiku próbuje facet jakoś skrócić.
https://youtu.be/w-XgFhiqBK0

Wymieniam jego wady i zalety jedynie pro publico bono, na zimno i wg mojego odczucia. Inni może inaczej postrzegają. Śledzę zagraniczne fora i tam też są różne opinie.

Nie zakochuję się w takich samochodach. Po prostu w Nissanie, Kii, czy innym Renualcie, nie da się bez flaszki zakochać.
To akurat takie raczej bezduszne przedmioty tych marek.
Ale są za to inne samochody co ten "spirytus" mają..... :mrgreen:
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 678
Skąd: Kołobrzeg

Wysłany: 2018-11-23, 11:24   

Po kilku tysiącach km, to dorzucę jeszcze uwagę do działania aplikacji.
Jest co najmniej kapryśna. Potrafi nie łączyć bo coś pewnie z serwerem.
Ale to dziwne, bo przez stronę internetową i swoje konto można.

Niemniej i jedna i druga opcja trwa długo, czasem za długo.

O ile to, nie ma znaczenia gdy loguje y się dla zabawy, by poznać dane i duperele ( przebiegi, rankingi, zużycie itp... głupoty), to denerwuje gdy chce się na kilka minut przed wejściem do samochodu ustawić parametry grzania/klimatyzacji.
A tu aplikacja, czy strona internetowa, nie działa szybko. Widać problem po komentarzach na Play Store.
Dobrze, że jest timer w samym aucie .

Z valboxem autko jest idealne jako "lokalne" , lecz koniecznie opony Dunlop są do wyrzucenia i to nawet w lecie.
Sam te opony zostawiłem póki co , bo jeżdżę tylko po mieście i w dobrą w miarę pogodę lub bardzo delikatnie .
..................
Ładowanie domowe samochodu tu jednak polecam 32A i stację szybszą.

Owszem wystarczy też wolne evse 230volt, ale to kwestia jaki sobie ustalimy algorytm ładowania i przy chęci skorzystania z taryfy tańszej, na 1x naładować prawie pustych baterii się nie da.

Mój pierwszy samochód z grzaną kierownicą i to zaskakująco przyjemna funkcja.

Pro Pilot się przydaje i działa nieźle. Wymaga uwagi ale jest orzydatny.
Parkowanie automatyczne... no tu raczej tylko dla zabawy i świadomości że się ma. Praktycznie niepotrzebne.
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 678
Skąd: Kołobrzeg

Wysłany: 2018-11-30, 18:05   

A światła ma dziwne jak na nasze prawo...
mijania na ścianie i drodze i drkgowe na ścianie

Amerykanin w Paryżu jak nic, :shock:

20181130_172157-1032x581.jpg
Plik ściągnięto 19 raz(y) 52,35 KB

20181130_172641-1032x581.jpg
Plik ściągnięto 20 raz(y) 96,33 KB

20181130_172205-1032x581.jpg
Plik ściągnięto 19 raz(y) 82,83 KB

_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 678
Skąd: Kołobrzeg

Wysłany: 2018-12-10, 19:28   

To co jest do kitu, Bronek poniżej wymienia:

, Aplikacja jest wolna i z bezsensownymi statystykami, CZĘSTO nie działa
, Regulacja kierownicy w jednej osi,
, Ciągłe potwierdzania zgody, przy uruchomieniu na przekazywania danych,
- w związku z tym są inne przebiegi, realny i ten w aplikacji czy na stronie internetowej

, Brak chłodzenia baterii
, Wzmacniacz czy subwoofer w bagażniku
, Klapa bagażnika manualna, a jest kluczyk zbliżeniowy, to w czym problem?
, Jedna szyba podnoszona automatycznie,
, Do :dupa y opony
...cd

, Brak podświetlenia wszystkich przycisków na drzwiach, szczególnie otwarcia/zamknięcia
, Podgrzewanie siedzeń albo słabiutkie, albo chce jajka na twardo ugotować 8-)
, Nie grzeje siedzenia, a tylko kierownicę w trybie programowania ogrzewania lub przez aplikację
, nie ma doświetlenia zakrętów
, lampki ostrzegawcze "martwej strefy" w lusterkach to trochę porażka. Nie są dostrzegalne w polu widzenia. Jest to za szeroko aby patrząc przed siebie je dostrzec Powinne być zdublowane na konsoli, plus sygnał. Bo choć ostrzegają to chyba pasażerów na tylnej kanapie.

cdn.. chyba
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 678
Skąd: Kołobrzeg

Wysłany: 2018-12-17, 08:40   

Właśnie dzisiaj instruowałem żonę jak ładować auto aby uniknęła np tego.. :mrgreen: https://youtu.be/gRGaoppp9ko
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 678
Skąd: Kołobrzeg

Wysłany: 2018-12-20, 23:43   

Bronek napisał/a:
Właśnie dzisiaj instruowałem żonę jak ładować auto aby uniknęła np tego.. :mrgreen: https://youtu.be/gRGaoppp9ko


No i jej się spodobło :mrgreen:
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 3018
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-12-23, 20:15   

Bronek napisał/a:
Właśnie dzisiaj instruowałem żonę jak ładować auto aby uniknęła np tego.. https://youtu.be/gRGaoppp9ko
Mi to wyglądało trochę na wyreżyserowane.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14