SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy warto kupić Teslę S/X/3 z USA?
Autor Wiadomość
krawcu 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 606
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2018-11-16, 08:45   

Nie wiem czy w modelu S i X CCS się zmieści... raczej będą przejściówki.
 
 
rafmat

Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 240
Wysłany: 2018-11-16, 10:54   

Z tego co się zorientowałem to będzie retrofit superchargerów => dołożenie drugiego kabla z wtykiem CCS + przejściówki dla modelu S i X cos na wzór obecnego adaptera Tesla Chademo. 3 EU będzie mieć w standardzie CCS Combo.
_________________
Leaf 30kWh Tekna 2017, Zoe 22kWh Intens R240 2016, Tesla S 85D EU 2015 SC (full support and warranty).
 
 
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1331
Wysłany: 2018-11-16, 16:13   

I ten sposob (z adapteai chaemeo i CCS) nasz model s 2015 bedzie najbardzoej uniwersalnym samochodem pod wzgledem ladowania chyba na swiecie:))) lalala
 
 
Carlos 
EV Owner


Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 107
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-11-17, 17:49   

https://youtu.be/ZBvjkV8zG8U
 
 
Yapco 

Dołączył: 13 Cze 2018
Posty: 31
Skąd: Wwa
Wysłany: 2019-03-05, 20:14   

A ten z tego ogłoszenia jest opisany, że ma gniazdo ładowania europejskie.
Jest to w ogóle możliwe?
Widać, że auto z USA.
Przerabiał to ktoś z Was?

https://www.otomoto.pl/of...2-ID6BEXf4.html
_________________
BMW I3 REX
 
 
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1331
Wysłany: 2019-03-06, 21:46   

Mozna hakowac wszystko. Tylko moim zdaniem to bezsens. Lepiej kupic prawdziwa w Europie.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2297
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2019-03-06, 22:02   

Dotyczy to większości przeróbek samochodów z USA , bo ładowarka wbudowana na rynek USA to 7,2kW(32A) na jednej fazie a wersja EU to 11 kW na 3 fazach (16A)
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2910
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-03-07, 08:57   

jas_pik napisał/a:
Dotyczy to większości przeróbek samochodów z USA , bo ładowarka wbudowana na rynek USA to 7,2kW(32A) na jednej fazie a wersja EU to 11 kW na 3 fazach (16A)
Oj nie wiem czy nie mieli tam 11kW na jednej fazie w standardzie (50A) i 17kW w opcji Dual Charger (80A - max w Type 1).
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2297
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2019-03-07, 09:15   

@Patryk.
Pisałem o konkretnym ogłoszeniu z BMW i3 :) .
Tesle to zupełnie coś innego
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2910
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-03-07, 09:42   

jas_pik napisał/a:
@Patryk.
Pisałem o konkretnym ogłoszeniu z BMW i3 .
Tesle to zupełnie coś innego
Ups, nie zajrzałem w to ogłoszenie, wątek mnie zasugerował :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11