SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload
Tesla Shuttle

Poprzedni temat «» Następny temat
Tesla Model 3
Autor Wiadomość
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1002
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-12-05, 13:33   

Akurat dostanie się do OS ma się nijak do cennika, ale oznacza tyle, że gość dostał się do systemu operacyjnego, z oprawnieniami root. Czyli może sobie tam zainstalować na przykład dowolną przeglądarkę internetową. Albo jakąś grę. Nie wspominając o możliwości podpięcia się z klawiaturą i myszką. Próbował się też dostać do systemów bezpieczeństwa (jak na przykład AP) ale one oczywiście są niezależne od infotainment i mu się nie udało.
 
 
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1317
Wysłany: 2018-12-05, 14:51   

W Niemczech od 57.900€. Vat nizszy (19%)
 
 
tomo14858

Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 71
Wysłany: 2018-12-06, 00:31   

Ceny w Norwegii od 454 700 bez podatku

Wersja performance od 546 000
_________________
Nissan Leaf (2015)-> Opel Ampera(2016) -> Opel e-ampera -> Toyota Rav4 electric
 
 
DaroWien

Dołączył: 09 Maj 2016
Posty: 39
Skąd: Wieden
Wysłany: 2018-12-06, 08:38   

tomo14858 napisał/a:
Ceny w Norwegii od 454 700 bez podatku

Wersja performance od 546 000


Za model 3?? 😱😱😱 to juz lepiej kupic w Niemczech model X i jeszcze troche kasy zostanie 😂😂😂
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1002
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-12-06, 10:18   

DaroWien napisał/a:
tomo14858 napisał/a:
Ceny w Norwegii od 454 700 bez podatku

Wersja performance od 546 000


Za model 3?? 😱😱😱 to juz lepiej kupic w Niemczech model X i jeszcze troche kasy zostanie 😂😂😂


Ale wiesz, jaka w Norwegii obowiązuje waluta i jaki jest jej kurs?
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 496
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-12-06, 10:38   

454700 koron norweskich bez podatku To ok 201 423,617 złotego polskiego

454700 NOK = 46984,70 EUR

Przeliczając następnie z euro to 201 523,785 złotego polskiego

Aż się nie chce wierzyć ??
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
tomo14858

Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 71
Wysłany: 2018-12-06, 11:32   

Bronek napisał/a:
454700 koron norweskich bez podatku To ok 201 423,617 złotego polskiego

454700 NOK = 46984,70 EUR

Przeliczając następnie z euro to 201 523,785 złotego polskiego

Aż się nie chce wierzyć ??




_________________
Nissan Leaf (2015)-> Opel Ampera(2016) -> Opel e-ampera -> Toyota Rav4 electric
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 496
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-12-06, 12:47   

Nie w tym sensie, że Tobie nie wierzę ale w sensie , że w kraju bogatszych ludzi ceny są akceptowalne.

Gdyby u nas taka cena była, to czy brać Leafa za prawie 180 tyś zł i mieć auto bezduszne, fakt też fajne, ale również "byle jakie" jak : :mrgreen: jak "aromat identyczny z naturalnym" .
Czy dać parę złotych więcej i mieć coś co nawet nazwę ma spektakularną? Ja wiem co bym zrobił. :mrgreen:
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1002
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-12-06, 12:51   

Przede wszystkim to dopłacasz te 'parę złotych' za to, że masz dual motor i long range. To jest dużo więcej warte, niż spektakularna nazwa.
 
 
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1317
Wysłany: 2018-12-06, 15:40   

I w krajach zachodnich masz dostep do superchargerow..:)
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 496
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-12-06, 16:07   

No i dlatego, bym wiedział co zrobić. Ale nie było mi dane i chyba długo nie będzie.. A znając nasze realia to cena też będzie Narodowa.
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 333
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-12-08, 13:30   

Jak już cena mi pasuję, to zostaje jedno pytanie, ile kosztuje ładowanie na SC?
 
 
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1317
Wysłany: 2018-12-08, 14:00   

Wszytsko opisane na steonie tesli..


Ale z przyjemnosci pomoge:

https://www.tesla.com/de_DE/support/supercharging

0,50 pln za minute do 60kW, powyzej 60kW 1.00
 
 
bro

Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 175
Wysłany: 2019-01-11, 17:28   

może komuś przyda się w przyszłości - bagażnik dachowy:


https://electrek.co/2019/01/11/tesla-model-3-roof-rack-efficiency-test/

https://shop.tesla.com/us/en/product/vehicle-accessories/model-3-roof-rack.html

 
 
tomo14858

Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 71
Wysłany: 2019-01-29, 21:45   

Jestem po 20 minutowej jeździe wersja performance. Jednym słowem bomba 😁 Przyspieszenie jest bardzo przyjemne, chce przez to powiedzieć ze czuć ogromna moc a to co mnie urzekło to płynność i lekkość. Kilka miesięcy wcześniej jeździłem pół dnia X 100D i wiem ze słabsze auto ale w 3 zdecydowanie lepsze odczucia przyspieszenia i prowadzenia auta.
Tak jak porównują auto do BMW 3 w prowadzeniu to ja się pod tym podpisuje. W porównaniu do poprzednich tesli ta można opisać jako lekka i zwiną.
Wnętrze jak dla mnie bardzo ok, wiem ze w schowkach może zginąć karta pojazdu i tylko serwis ja wyciągnie 😁. Materiał w autku dla mnie wystarczająco dobre miękkie i przyjemnie się komponują. Siedzenia z przyjemnej skórki ale mogą być wąskie dla dużych. Jestem szczupły i wpakowałem sie idealnie. Ekran po za zasięgiem dla konkurencji. Wiem ze osobno zamontowano komputer nie tak jak w poprzednich modelach i jest niby szybszy nie w S i X - chłodzenie cieczą komputera odseparowanego od ekranu.
W poprzednim weekend testowałem kone i napisze tak ze warto dorzucić do tesli bez dwóch zdań 😁
_________________
Nissan Leaf (2015)-> Opel Ampera(2016) -> Opel e-ampera -> Toyota Rav4 electric
 
 
piotras24 

Wiek: 34
Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 27
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2019-01-30, 05:00   

Ja dzisiaj jeździłem wersją long range, all wheel drive :) Przyspieszenie od zera genialne. Takiego kopa w żadnym spalinowym nie czułem. Przy wyższych prędkościach już tak nie czuć, ale od świateł nieźle wbija w fotel.
Bardzo zwinnie się prowadzi. Jestem pod wrażeniem, szczególnie że baterie trochę ważą.
Materiały wykończeniowe też w porządku, ale znalazłem kilka niedoróbek (np uszczelka która dolega do drzwi w słupku B była niedokładnie zamontowana - trochę wystawała). Auto z września 2018, więc takie rzeczy już raczej nie powinny mieć miejsca...
Bagażnik pojemny, ale wolałbym liftbacka.
 
 
bro

Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 175
Wysłany: 2019-01-30, 14:04   

https://youtu.be/kElpp4OEAv8

od 11:00 min jest pokazane jak prezentuje nowe UMC - wśród końcówek nie ma red plug - czy to oznacza że nie ładuje się z trzech faz (czy tylko nie ma tej końcówki i trzeba dokupić / mieć stare UMC)?
 
 
KilleR.racer 

Wiek: 39
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 340
Skąd: Zbójna k.Łomży
Wysłany: 2019-01-30, 14:23   

W teorii na stronie widziałęm że wersje Long Range i Performance mają się ładować 11kw czyli 3F16A ale najwidoczniej producent nie daje UMC od razu mocnego i mozna brać 1F32A z tej niebieskiej "kamperowej" Wtyczki. O czym nasz specjalista i wykładowca od elektromobilności powiedział " nie wiem po co to dali ", Ale on był jeszcze w totalnym szoku po jeździe testowej wiec mogło mu mózg zlasować od tego mega przyspieszenia. Ogólnie słaby kanał to i nawet podstawowych waznych infomacji nie przekazał. Ale mogę zrozumieć że "Kowalski" moze i nie musi wiedzieć jak to ładować w domu bo nie o to chodzi tylko pojedzie na ładowarkę i wetknie CSS combo od GREENWAY lub innej firmy która go fajnie skroi???
ps.
Nie to co BJORN ale on to podaje za dużo konkretnej wiedzy dla osób którzy wiedza co słyszą bo większość to nawet nie wie co to kWh i myla to kw
 
 
 
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1317
Wysłany: 2019-01-30, 14:39   

Bro: opisalem to na mojej stronie: www.teslanacodzien.pl

Krotko: stare umc ratuje.
 
 
bro

Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 175
Wysłany: 2019-01-30, 15:49   

dzięki, już patrzę
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 333
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2019-01-30, 15:51   

Jakie szanse dajecie takiej ofercie netto?
https://www.otomoto.pl/of...html#dbd417bce0
https://www.otomoto.pl/of...html#dbd417bce0
Mi konfigurator tesli policzył 251 tyś. brutto za taki jak sobie wymyśliłem.
Dostawa Marzec 2018. Chyba myślimy to samo.
 
 
KilleR.racer 

Wiek: 39
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 340
Skąd: Zbójna k.Łomży
Wysłany: 2019-01-30, 19:49   

Oferta z kapelusza dla laika co nic nie kuma, do tego licza na jelenia chyba i napaleńca co chce mieć juz i koniec i przepłaci. Ale Model 3 z usa to nie model S. SC nie działa i niema adaptera chademo zostaje tylko ładowanie AC i to mocą z 1 fazy 7,2kw idealne auto ale przez ładowanie robi sie wozidło w koło komina (ELON wiedział co robi bo przy tak dużym wypuście na rynek USA wiedział że bitki zaleją Europę !!!! Ale juz się coś wymyśli i i tak będą wersje USA w Europie to tylko kwestia czasu)
 
 
 
bro

Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 175
Wysłany: 2019-01-31, 13:23   

Apolonia napisał/a:

Mi konfigurator tesli policzył 251 tyś. brutto za taki jak sobie wymyśliłem.


jak to wyliczyłeś? w .no czy w .pl?
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 333
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2019-01-31, 15:09   

58.400 Euro x 4,3 zł niemiecki i austriacki konfigurator
 
 
tomo14858

Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 71
Wysłany: 2019-01-31, 18:17   

Dowiedzialem sie ze model 3 jest tak zbudowany zeby ograniczyc czas serwisu, nie ma juz takich patenow jak z Ska zeby wymienic wachacz to wyciagamy baterie - jak sie dowiedzialem chodzi o to ze glowka sruby musi byc od strony baterii by w razie wypadku nie wbila sie w nia. Serwisant powiedzial ze zawieszenie proste jak w golfie, zmiana swiatel tylnich 15 min nie jak w Sce kilka godziny ze wzgledu na roznieranie elementow na klapie z kiepskim dojsciem

Na jazde probna model 3 przylecialy samolotem do Norwegii, nikt niechce zdradzic ile osob czeka na nia. Termin odbioru od konca lutego, moim zdaniem szybko sie rozladuje kolejka i bedzie mozna smialo importowac auto z Norwegii ....z 5 letnia gwarancja, chyba ze przy prywantym imporcie cos sie zmienia.
_________________
Nissan Leaf (2015)-> Opel Ampera(2016) -> Opel e-ampera -> Toyota Rav4 electric
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 11