SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
SAM Cree Re-Volt Ładowarka i konwerter DC/DC SAM II
Autor Wiadomość
rzepon 

Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 42
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-03-24, 22:33   SAM Cree Re-Volt Ładowarka i konwerter DC/DC SAM II

Witam, jak w temacie, uruchamiam takiego sama co były produkowane w IMPACT w Pruszkowie i mam uszkodzoną ładowarkę i konwerter DC/DC ( są w jednej obudowie)
Jest zalana żywicą i chyba nic się nie da zrobić :-(
Może ktoś wie co w nich padało albo gdzie się to da naprawić?
Chciałbym pozostać przy oryginale zakres napięciowy akumulatora 115,2-149,5V
Pozdrawiam
Rzepon
_________________
http://www.evalbum.com/4085
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2253
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2019-03-24, 22:39   

Chyba jedyne rozwiązanie to zakup ładowarki od Vectrixa ( te same napięcia ) ale łatwiejsza do zdobycia.
Chyba mam nawet jedną sprawną :)
_________________
Daj mi lajka na FB :)
https://www.facebook.com/mediapik/
 
 
drgrin 
Drgrin


Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 285
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2019-04-15, 21:59   Re: SAM Cree Re-Volt Ładowarka i konwerter DC/DC SAM II

rzepon napisał/a:
Witam, jak w temacie, uruchamiam takiego sama co były produkowane w IMPACT w Pruszkowie i mam uszkodzoną ładowarkę i konwerter DC/DC ( są w jednej obudowie)

Rzepon


Co konkretnie padło w ładowarce?
 
 
rzepon 

Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 42
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-04-16, 00:04   

Hmm, w jednej obudowie jest ładowarka i DC/DC, zalana jest żywicą, nie działają obie te rzeczy, może to być jakiś przekaźnik może transoptor może ...
_________________
http://www.evalbum.com/4085
 
 
drgrin 
Drgrin


Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 285
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2019-04-16, 08:38   

rzepon napisał/a:
Hmm, w jednej obudowie jest ładowarka i DC/DC, zalana jest żywicą, nie działają obie te rzeczy, może to być jakiś przekaźnik może transoptor może ...


te ładowarki padały na kilka sposobów.

Jeśli nie wywala bezpieczników w gniazdku od razu po podłączeniu to znaczy że jeszcze nie jest najgorzej.
Ładowarka w Revolcie jest mocno zintegrowana z ECU pojazdu i BMS, jeśli nie ma komunikacji CAN to nic nie zadziała. Może gdzieś jest uszkodzenie wiązki?

Gdzie stoi auto?
 
 
rzepon 

Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 42
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-04-16, 23:50   

Can na 100% działa bo jak mi aku 12v spada poniżej 12,5V to zaczyna stukać przekaźnik w baterii i chce odpalić DC/DC ale nie rośnie napięcie do 14V i tak se co chwile stuka (Błąd chyba 4000), po podłączeniu do gniazdka też stuknie przekaźnikiem (wywala błąd 8000), raz na chyba ze 100 ładowarka zadziałała i DC/DC też i tyle :-(
_________________
http://www.evalbum.com/4085
 
 
zeeltom 


Wiek: 61
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 1297
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2019-04-17, 05:17   

Może trzeba poszukać po kodach błędu?
_________________
http://pojazdyelektryczne.org
 
 
drgrin 
Drgrin


Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 285
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2019-04-18, 10:35   

rzepon napisał/a:
Can na 100% działa bo jak mi aku 12v spada poniżej 12,5V to zaczyna stukać przekaźnik w baterii i chce odpalić DC/DC ale nie rośnie napięcie do 14V i tak se co chwile stuka (Błąd chyba 4000), po podłączeniu do gniazdka też stuknie przekaźnikiem (wywala błąd 8000), raz na chyba ze 100 ładowarka zadziałała i DC/DC też i tyle :-(


Stukanie wynika ze zbyt niskiego napięcia w sieci 12V. Poniżej 10,5V stycznik w baterii HV się nie zamknie. Bez zasilania z HV ładowarka nie ruszy. Tak samo jest przy ładowaniu z sieci, DC/DC pracuje z HV, nie z 230V, więc jeśli bateria nie odpali to nie ma DC/DC i wszystko pada. Może problemem jest po prostu zużyty akumulator 12V? Spróbuj zamiast aku dać zasilacz 12V 10A, jak ci będzie odpalało ładowanie 100/100 to znaczy że aku do wymiany.

Pozdr.
 
 
rzepon 

Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 42
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-04-18, 22:40   

Aku 12V mam zewnętrzne 50Ah i jest OK, napisałem że jak napięcie spada poniżej 12,5V to właśnie przetwornica jest zasilana przez przekaźnik ale tak jakby system wykrywa że napięcie 12V nie rośnie to kłapie ponownie jak podłącze zewnętrzny prostownik to przestaje no bo idzie w górę.
_________________
http://www.evalbum.com/4085
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12