SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Mercedes B Electric Drive
Autor Wiadomość
Adams87 

Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 15
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-02-09, 10:38   

Jak cenowo wyszedł Ci ten samochód, był w jakiś sposób uszkodzony?
 
 
seboo 

Wiek: 46
Dołączył: 09 Sie 2017
Posty: 50
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2018-02-09, 14:50   

Adams87 napisał/a:
Jak cenowo wyszedł Ci ten samochód, był w jakiś sposób uszkodzony?

Auto było uderzone w prawe przednie koło, skrzywiony wahacz i amortyzator, pogięty błotnik (kupiłem używane wahacz i błotnik, amortyzator kupiłem nowy). Do pomalowania poszły zderzak, błotnik i prawy próg (nakładka ) auto wyszło mnie na gotowo po rejestracji 82k zł.
_________________
Ciągła walka z wiatrakami
 
 
Karwoś 

Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 208
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2018-02-09, 22:35   

JA od 2005 roku jeżdżę samochodami z USA - najczęściej sprowadzone sobie z uszkodzeniem tzw kosmetycznym - jak wyżej - wydaje mi się że jakość wykonania jest lepsza niż w europie - a to opinie po 6 samochodach. Może nie są tak "wypasione" jak w EU ( przynajmniej te sprzed 2013) ale żadne duperele w nich nie wychodzą.
_________________
500e
 
 
seboo 

Wiek: 46
Dołączył: 09 Sie 2017
Posty: 50
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2018-02-16, 14:30   

Śmigam B klasą od tygodnia, przeciętnie robie około 50-80 km dziennie tak w koło komina. Zrobiłem juz ponad 400km. Przy tej pogodzie bliskiej zera zasięg w okolicach 90km. No nie powala na kolana, ale zobaczymy co będzie wiosną. Auta nie trzymam w garażu bo miejsca brakuje.
+ szybko nagrzewa się wewnątrz (nie potrzeba skrobaczki)
+ super przyśpieszenie
+ cichutki
- mały zasięg (jak narazie)
- nie mam jeszcze polskiego menu i temperatura zewnętrzna wyświetlana jest w stopniach Farenheita
_________________
Ciągła walka z wiatrakami
 
 
RaveN 
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 1210
Wysłany: 2018-02-16, 20:52   

seboo napisał/a:
- mały zasięg (jak narazie)

Może coś pomoże informacja, że on ma na co dzień zasięg 80% z tego co pamiętam. Ręcznie (każdorazowo) można włączyć ładowanie do 100% w komputerze, wtedy będzie miał większy zasięg, ale przed kolejnym ładowaniem trzeba to znów włączyć (ograniczenie zrobiono, żeby zwiększyć trwałość aku i żeby tego w sposób ciągły nie używać).
_________________
Samochody Elektryczne - SamochodyElektryczne.org
 
 
seboo 

Wiek: 46
Dołączył: 09 Sie 2017
Posty: 50
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2018-02-16, 20:56   

RaveN napisał/a:
seboo napisał/a:
- mały zasięg (jak narazie)

Może coś pomoże informacja, że on ma na co dzień zasięg 80% z tego co pamiętam. Ręcznie (każdorazowo) można włączyć ładowanie do 100% w komputerze, wtedy będzie miał większy zasięg, ale przed kolejnym ładowaniem trzeba to znów włączyć (ograniczenie zrobiono, żeby zwiększyć trwałość aku i żeby tego w sposób ciągły nie używać).

Troche się bawiłem i śmigałem po menu ale nie znalazłem nigdzie tej opcji :-(
gdzie to szukać, czasami te 20% mogłoby uratować dupkę :mrgreen:
_________________
Ciągła walka z wiatrakami
 
 
Jacek Z
jazdan

Dołączył: 30 Gru 2017
Posty: 19
Skąd: Norwegia
Wysłany: 2018-04-18, 11:53   

seboo napisał/a:
RaveN napisał/a:
seboo napisał/a:
- mały zasięg (jak narazie)

Może coś pomoże informacja, że on ma na co dzień zasięg 80% z tego co pamiętam. Ręcznie (każdorazowo) można włączyć ładowanie do 100% w komputerze, wtedy będzie miał większy zasięg, ale przed kolejnym ładowaniem trzeba to znów włączyć (ograniczenie zrobiono, żeby zwiększyć trwałość aku i żeby tego w sposób ciągły nie używać).

Troche się bawiłem i śmigałem po menu ale nie znalazłem nigdzie tej opcji :-(
gdzie to szukać, czasami te 20% mogłoby uratować dupkę :mrgreen:


musisz miec Range Plus (przycisk pokazany czerwona strzalka na fotce).. mi to daje 13..14% wiecej zasiegu.

R+.jpg
Plik ściągnięto 32 raz(y) 286,41 KB

_________________
MB250e, Mitsubishi PHEV
 
 
bro

Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 207
Wysłany: 2018-06-01, 12:27   

moze komus sie przyda:
https://shop.quickchargepower.com/JdeMO-for-the-Mercedes-B-Class-ED-and-B250e-JdeMObclassED.htm
 
 
seboo 

Wiek: 46
Dołączył: 09 Sie 2017
Posty: 50
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2018-06-04, 18:37   

Ciekawe to JdeMo ale drogie.
Ja narazie je jeżdżę gdzieś daleko, tak do 100km najdalej. Zasięg wzrósł, przy temperaturze 26"C do 155km na pełnym ale jak się jedzie płynnie to myśle że 180-190 powinien zrobić. Staram sie nie dopuszczać by baterie się rozładowywały do poniżej 8%
Fajne funkcie np.: Chłodzenie kabiny (lub grzanie) po naciśnieciu przycisku otwieranie dżwi.

Nie mam przycisku Range Plus :cry: mam tylko przycisk sport (może na USA nie wychodziło?)
_________________
Ciągła walka z wiatrakami
 
 
Jacek Z
jazdan

Dołączył: 30 Gru 2017
Posty: 19
Skąd: Norwegia
Wysłany: 2018-06-08, 22:02   

seboo napisał/a:

Fajne funkcie np.: Chłodzenie kabiny (lub grzanie) po naciśnieciu przycisku otwieranie dżwi.


Mozesz napisać cos wiecej?
_________________
MB250e, Mitsubishi PHEV
 
 
seboo 

Wiek: 46
Dołączył: 09 Sie 2017
Posty: 50
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2018-07-16, 17:19   

Jacek Z napisał/a:
seboo napisał/a:

Fajne funkcie np.: Chłodzenie kabiny (lub grzanie) po naciśnieciu przycisku otwieranie dżwi.


Mozesz napisać cos wiecej?


Witam, dawno tu nie zaglądałem a więc: Po ustawieniu w menu "sterowanie z kluczyka" zaraz po naciśnieciu otwierania włacza mi się chłodzenie lub grzanie w zależności od ustawienia klimatyzacji na srodkowym panelu.

co do zasięgu wzrósł do 140km (na wyświetlaczy po naładowaniu), ale jak się jedzie ciągle to wydaje mi się że jakieś 180 km powinien zrobic.

w cadziennym użytkowaniu sprawuję sie bardzo dobrze.
_________________
Ciągła walka z wiatrakami
 
 
seboo 

Wiek: 46
Dołączył: 09 Sie 2017
Posty: 50
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2018-09-01, 17:59   

Autkiem zrobiłem już ponad 10 tys km. Jest super na miasto. Spalinówki zostają w tyle przy starcie z pod świateł! Nie oszczędzam prądu, jeżdżę jak zwykłym autem i zabieg min 140-150km
Dla mnie super!
_________________
Ciągła walka z wiatrakami
 
 
Jacek Z
jazdan

Dołączył: 30 Gru 2017
Posty: 19
Skąd: Norwegia
Wysłany: 2018-09-01, 18:34   

Tak trzymaj! Musisz ostro jeździć, jak się nam robią polskie temperatury zasieg skacze mi ponad 180km bez range plus...ale ja się telepie max 80km/h ;-) .. Od marca zeszlego roku stukneło 30kkm, poza klapką "wlewu" zadnych awarii..
_________________
MB250e, Mitsubishi PHEV
 
 
seboo 

Wiek: 46
Dołączył: 09 Sie 2017
Posty: 50
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2019-02-18, 13:48   

Podsumowując rok jazdy B klasą: jedno czerwone ostrzeżenie na wyświetlaczu by odwiedzić serwis, a wystarczyło tylko zrehabilitować akumulator, czyli podłączyłem na rozładowanie i ponowne naładowanie akumulatora i błąd znikł. Po za tym wszystko bardzo dobrze.
_________________
Ciągła walka z wiatrakami
 
 
Jacek Z
jazdan

Dołączył: 30 Gru 2017
Posty: 19
Skąd: Norwegia
Wysłany: 2019-03-16, 17:50   

a ja na dwu lecie posiadania EV popełniłem filmik z jazdy zimą
https://youtu.be/h1YtmjIas6s
pierwszy w moim zyciu wiec prosze o wyrozumiałość ;-)
_________________
MB250e, Mitsubishi PHEV
 
 
seboo 

Wiek: 46
Dołączył: 09 Sie 2017
Posty: 50
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2019-03-16, 19:23   

Jacek Z napisał/a:
a ja na dwu lecie posiadania EV popełniłem filmik z jazdy zimą
https://youtu.be/h1YtmjIas6s
pierwszy w moim zyciu wiec prosze o wyrozumiałość ;-)


Jacku, filmik suuuper :)
_________________
Ciągła walka z wiatrakami
 
 
Jacek Z
jazdan

Dołączył: 30 Gru 2017
Posty: 19
Skąd: Norwegia
Wysłany: 2019-05-13, 09:39   

Dzieki Seba, w sierpniu chyba machne sie nim do Oslo - 600 km - to byc mozez zrobie jakas relacje. Bedzie hardcorowo, 2 h jazdy, 2 h ladowania :shock:



seboo napisał/a:
Jacek Z napisał/a:
a ja na dwu lecie posiadania EV popełniłem filmik z jazdy zimą
https://youtu.be/h1YtmjIas6s
pierwszy w moim zyciu wiec prosze o wyrozumiałość ;-)


Jacku, filmik suuuper :)
_________________
MB250e, Mitsubishi PHEV
 
 
seboo 

Wiek: 46
Dołączył: 09 Sie 2017
Posty: 50
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2019-05-13, 10:33   

seboo napisał/a:
Podsumowując rok jazdy B klasą: jedno czerwone ostrzeżenie na wyświetlaczu by odwiedzić serwis, a wystarczyło tylko zrehabilitować akumulator, czyli podłączyłem na rozładowanie i ponowne naładowanie akumulatora i błąd znikł. Po za tym wszystko bardzo dobrze.


Ten komunikat mi wyskoczył kilka razy i zauważyłem że dzieje sie tak jak, jak jeździ sie bardzo mało dziennie 10-20 km w koło komina i używa klimy lub grzania auta (widocznie ciągnie z akumulatora małego wszystko?) bo jak ostatnio przez tydzień dojeżdżałem do Koszalina 100km w jedną stronę to żaden komunikat nie wyświetlił się.
_________________
Ciągła walka z wiatrakami
 
 
Jacek Z
jazdan

Dołączył: 30 Gru 2017
Posty: 19
Skąd: Norwegia
Wysłany: 2019-05-13, 12:23   

Ja sporo jeżdziłem "w koło komina" z grzaniem ale nie skutkowało to komunikatami.
Miałem kiedyś polecenie kontaktu z serwisem gdy podczas ładowania wyłączyłem prąd (bezpiecznik w rozdzielnicy garazu). Cos mu się tam źle zinterpretowało, ale sam zniknął po ponownym ładowaniu.
A pierwszy komunikat mialem ze 2 tygodnie po kupnie - niedostateczny poziom wody w układzie chłodzenia. Byłem na serwisie, dodali i wiecej plynu nie ubywalo. Widac sie odpowietrzal po fabrycznym zalaniu...
Raz sie tez pokazał error ABSu gdy brodziłem w głębokim śniegu, przestało działać odzyskiwanie energii i tempomat ale po restarcie błąd zniknął... Takze autko miewa czasem humorki, nie trzeba sie tym zabardzo przejmować.. Wkurzająca była awaria klapki tankowania.. Na szczescie miałem dość prądu by dojechac na warsztat. Wymienili silniczek blokady i odpukać półtora roku działa.
Miałem juz dwie wizyty na przegladach gwarancyjnych, na drugim autko utknęło na dobre 5h podłączone do komputera. Jakis update softu strasznie zamulało, ale dali auto zastępcze więc nie mogę marudzić.
_________________
MB250e, Mitsubishi PHEV
 
 
bro

Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 207
Wysłany: 2019-05-13, 12:41   

Jacek Z napisał/a:
Dzieki Seba, w sierpniu chyba machne sie nim do Oslo - 600 km - to byc mozez zrobie jakas relacje. Bedzie hardcorowo, 2 h jazdy, 2 h ladowania :shock:


w Stanach robią adapter ChaDeMo, ale nie jest tani:

https://shop.quickchargepower.com/JdeMO-for-the-Mercedes-B-Class-ED-and-B250e-Tesla-JdeMObclassED.htm;jsessionid=96594FEE18055C4369136CF1AE628825.p3plqscsfapp006
 
 
Jacek Z
jazdan

Dołączył: 30 Gru 2017
Posty: 19
Skąd: Norwegia
Wysłany: 2019-05-13, 14:39   

Słał już kolega taką informację. Istotnie droga zabawa..


bro napisał/a:
Jacek Z napisał/a:
Dzieki Seba, w sierpniu chyba machne sie nim do Oslo - 600 km - to byc mozez zrobie jakas relacje. Bedzie hardcorowo, 2 h jazdy, 2 h ladowania :shock:


w Stanach robią adapter ChaDeMo, ale nie jest tani:

https://shop.quickchargepower.com/JdeMO-for-the-Mercedes-B-Class-ED-and-B250e-Tesla-JdeMObclassED.htm;jsessionid=96594FEE18055C4369136CF1AE628825.p3plqscsfapp006
_________________
MB250e, Mitsubishi PHEV
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2952
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-05-13, 16:24   

U nas do zrobienia nawet 10x taniej - w Amperze power bank sobie tak ładuję, e-NV200 też ładowałem z zewnętrznego dodatkowego gniazda CHAdeMO :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13