SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Outlander PHEV
Autor Wiadomość
domino

Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 956
Skąd: Wielka Brytania
Wysłany: 2019-05-25, 22:10   

Na 2020r Mitsubishi zapowiada 3 PHEVy z baterią 20-22 kWh + elektryk na 500km.
 
 
tomusy
O-PHEV, BMW i3 94Ah


Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 265
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2019-05-27, 18:17   

Fajnie ale PHEV z bateria 20 kWh o 2-3 lata spozniony.

Podobno ma byc ASX pure EV i tutaj duzy PLUS!
 
 
tomusy
O-PHEV, BMW i3 94Ah


Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 265
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2019-06-12, 07:27   

Dzisiaj oddałem PHEVa do akcji serwisowej, wymiana zacisków hamulcowych za free - powód wymiany - mogą rdzewieć :)

niżej:
https://www.uokik.gov.pl/...d=14559&print=1

Dziwne bo w wykazie brakuje mojego VINu, może dlatego, że auto kupione za zachodnią granicą.
Także , dzwońcie, pytajcie i oddawajcie do wymiany, bo jak ostrzegają:

"Outlander PHEV (GG0W) może dojść do korozji elementów zacisków hamulców tylnych. Może to skutkować obniżeniem skuteczności hamowania hamulców tylnych oraz hamulca postojowego, a w konsekwencji stwarzać zagrożenie kolizją, zarówno w ruchu, jak i na postoju."
 
 
mmazi
1xEV i 1xPHEV


Dołączył: 27 Lip 2018
Posty: 161
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2019-06-12, 12:37   

Ja wczoraj podczas jazdy ostrej PHEVEM, dostałem na wyświetlaczu Symbol żółwika . Czyżby baterie miały za ciepło ? Na zewnątrz było +35.
_________________
Spark EV , Outlander PHEV.
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 3053
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-06-12, 12:53   

mmazi napisał/a:
Ja wczoraj podczas jazdy ostrej PHEVEM, dostałem na wyświetlaczu Symbol żółwika . Czyżby baterie miały za ciepło ? Na zewnątrz było +35.
Hmm, ciekawe, a klima nie słabuje?
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
mmazi
1xEV i 1xPHEV


Dołączył: 27 Lip 2018
Posty: 161
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2019-06-12, 13:39   

Nie, wszystko dobrze działa. Przyspieszał ok, nie pozwolił powyżej 140km/h jechać ...
_________________
Spark EV , Outlander PHEV.
 
 
tomusy
O-PHEV, BMW i3 94Ah


Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 265
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2019-06-12, 21:01   

Ponad rok jeżdżę i jeszcze nigdy żółwika u siebie nie widziałem.
 
 
Blazer 

Dołączył: 09 Lut 2019
Posty: 33
Wysłany: 2019-06-13, 18:51   

Ja też byłem wczoraj na tej samej akcji serwisowej co @tomusy + wgrywanie nowego oprogramowania (14-sto cyfrowy kod zamiast 10-cio). Mnie mieli w systemie więc zostałem poinformowany o takiej konieczności przy pierwszej nadarzającej się okazji. Jeżeli pojedziecie autem do autoryzowanego serwisu, to mają oni obowiązek wykonać wszystkie przewidziane akcje serwisowe (za przyjęcie auta i brak ich wykonania-grożą serwisowi nawet kary finansowe-chyba że na piśmie klient odmówi wykonania takiej usługi).

Co do żółwika, to zobaczymy co będzie jak zrobię dłuższy przejazd w takie upały-oby był to pojedynczy problem.
 
 
deynio 

Dołączył: 03 Cze 2018
Posty: 4
Skąd: W-wa
Wysłany: 2019-06-15, 11:36   

Witam.
Planuję wymienić olej w silnikach elektrycznych PHEV 2013, czy ktoś z Was robił taką "operację" może podpowie, jaki olej i na co szczególnie zwrócić uwagę.
Będę wdzięczny za instrukcję wymiany, z tego co powiedzieli mi w serwisie Mitsubishi, producent nie przewiduje takiej wymiany, a my wiemy swoje...
Pozdrawiam.
 
 
jasam 

Wiek: 43
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 16
Skąd: Białystok/Choroszcz/
Wysłany: 2019-07-08, 18:16   

Założyłem oddzielny temat ale może tutaj będzie właściwiej?
Czy ktoś zna za i przeciw odnośnie https://www.otomoto.pl/of...3-ID6C2Gmi.html
To pierwszy taki duży zakup a nie specjalnie mam kogoś kto się zna na PHEV i mógłby jechać ze mną 600 km by się wypowiedzieć.
Interesuje mnie czy ta cena to nie pułapka i w jakim rzeczywiście stanie jest autko i jego akumulator.
_________________
https://www.plugshare.com/location/142510
 
 
deynio 

Dołączył: 03 Cze 2018
Posty: 4
Skąd: W-wa
Wysłany: 2019-07-08, 20:42   

Bida wersja, bez szyberdachu, brak grzanych foteli, elektrycznej klapy, ale przebieg zacny, o ile prawdziwy...
 
 
jasam 

Wiek: 43
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 16
Skąd: Białystok/Choroszcz/
Wysłany: 2019-07-08, 21:34   

Biedna tzn. która?
-Invite Plus
-Intense
-Intense+
-Instyle Navi.
Czego jeszcze nie będzie?
Bez tego co wymieniłeś można żyć :)
Gdzie sprawdzić i określić co z np, kamerą cofania, nawigacją ledami DRL czy asystentem pasa?
_________________
https://www.plugshare.com/location/142510
 
 
tomusy
O-PHEV, BMW i3 94Ah


Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 265
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2019-07-09, 10:35   

JASAM - odpisałem Ci tam, gdzie post.
Ten podlinkowany egzemplarz z otomoto pod względem wyposażenia ogólnie wygląda kropka w kropkę jak mój (mój czarny)
Oczywiście zdaje sobie, że to "bieda" wersja, ale cena była adekwatna do wyposażenia.
 
 
pkup

Dołączył: 10 Lip 2019
Posty: 1
Wysłany: 2019-07-10, 06:49   

Ktoś poleci jaki kupić OBD2 do watchdoga
 
 
tomusy
O-PHEV, BMW i3 94Ah


Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 265
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2019-07-10, 15:16   

u mnie działa najtańszy:

https://allegro.pl/oferta/interfejs-elm-327-bluetooth-bt-obd2-2017-z-polski-6977138042
 
 
mmazi
1xEV i 1xPHEV


Dołączył: 27 Lip 2018
Posty: 161
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2019-07-11, 09:52   

A ja z innej beczki, ciągnie z was ktoś Przyczepe Kempingową PHEVem ?

Mam Baileia 470/4 i MW 950kg , DMC 1177kg. Jazda poniżej 70km/h to katorga. Silnik wyje jak szalony. Przy 70km/h załącza się jak ja to mówię "piątka" i obroty spadają - jest cicho. Próbowałem włączać 4WD, eco, charge, save i raczej w niczym to nie pomagało :lol: .

Jestem skazany na "wycie" silnika za każdym razem kiedy mam puste baterie ? :-?
_________________
Spark EV , Outlander PHEV.
 
 
jasam 

Wiek: 43
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 16
Skąd: Białystok/Choroszcz/
Wysłany: 2019-07-13, 06:15   

Natrafiłem na ciekawą dyskusję o próbie wydłużenia zasięgu Outlandera PHEV poprzez dodatkowy akumulator lub wymianę na większy http://www.myoutlanderphe....php?f=9&t=2777
W związku z tym mam pytanie czy znacie takie realizacje? Czy ktoś już się zajmuje takimi usługami?
_________________
https://www.plugshare.com/location/142510
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 2411
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2019-07-13, 09:37   

A nie widziałeś kto to zrobił ?
Nasz klubowy kolega Vtech z Krakowa :)
Ja też robię ale w zupełnie inny sposób ( nie poprzez zmianę ogniw na 18650).
Raczej w stylu "powerbank" na podładowanie głównej baterii trakcyjnej
Ale uprzedzam tanie to nie jest
_________________
http://bit.ly/2Nuk7Fs
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 3053
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-07-15, 09:11   

Wiem że na sali jest jeszcze jeden człowiek chcący podmienić ogniwa w Outlanderze. A co do Powerbanka w bagażniku to może jednak lepiej spróbować podłączyć go do pakietu głównego? Udaje się w Leafie/e-NV200 to może i tu się uda.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Claymore


Dołączył: 21 Mar 2019
Posty: 9
Wysłany: 2019-07-26, 19:07   

tomusy napisał/a:
u mnie działa najtańszy:

https://allegro.pl/oferta/interfejs-elm-327-bluetooth-bt-obd2-2017-z-polski-6977138042


Doprawdy? Działa???
Za Twoim zaleceniem zakupiłem. NIE Dziękuję - Z Watchdog NIE działa... :-/
 
 
Blazer 

Dołączył: 09 Lut 2019
Posty: 33
Wysłany: 2019-07-28, 20:16   

Ten działa:
https://allegro.pl/oferta/interfejs-icar-pro-vgate-ios-android-bt-4-0-obdii-7499125451
 
 
tomusy
O-PHEV, BMW i3 94Ah


Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 265
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2019-07-29, 13:48   

Claymore napisał/a:

Doprawdy? Działa???


Tak u mnie działa. Aby udowodnić mam nakręcić film czy jak?
 
 
tomusy
O-PHEV, BMW i3 94Ah


Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 265
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2019-07-29, 13:53   

W nocy z wczoraj na dzisiaj wykonałem reset BMU
Sukces. Pojemność z 89% wzrosła do 100% (Od 34 Ah do 38 Ah)

Dodam, że mam zamontowany PHEV BOX i działa poniższa procedura!

1) Wyjeździłem do 26,1, załączone zdalne ogrzewanie, 20,9% SOC. (poniżej 26% nie mogłem uruchomić grzania)

2) Odłączyłem (-) 12V na 2h, okna zamknięte, bagażnik otwarty

3) Podłączyłem oryginalne EVSE, później (-) od AKU 12V na 2-3 sekundy aż „pstryknie” ładowanie

4) Zostawiłem auto na noc – około 7h

5) Z gniazdka do auta poszło 9,87 kWh (tylko około 300-400 Wh więcej niż normalnie)

6) Podłączyłem (-) 12V i koniec procedury

Ubytek pojemności u mnie był mały więc i zysk mały.

Dzisiaj przejechałem około 7 km gdy pojemność osiągnęła 34 Ah.

Realnie więc zyskałem około 5km. Na tyle liczyłem.

Do pracy po przejechaniu 15 km zostało 78%, a z reguły zostawało między 70-74% (w zależności od jazdy, warunków, etc.)

Procedura na swoją odpowiedzialność. Jak komuś nie zadziała nie moja wina :) - jednym działa (jednym do 38Ah innym do 40 Ah) innym wcale nie działa.

Fotki wrzuciłem do grupy PL na FB.

https://www.facebook.com/...3&theater&ifg=1
 
 
mmazi
1xEV i 1xPHEV


Dołączył: 27 Lip 2018
Posty: 161
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2019-08-02, 17:47   

Moje spostrzeżenia dot ciągnięcia przyczepy. Tragiczny jest PHEV do ciągnięcia przyczepy kempingowej. Przyczepa DMC 1177kg wiec zestaw dmc ma 3487kg. Pomijam spalanie, bo to zależy od wielu czynników -teren płaski lub górzysty, stopień załadowania samochodu, przyczepy, noga kierowcy, drogi lokalne lub autostrady.
Jadąc w trybie Normal, po prostu ciągnie na prądzie , ale prądu szybko brakuje, wiec chodzi spalinowy. Na lokalnych drogach jak wiadomo, prędkość max to 50-70km/h. Wiec gdy baterie puste, to samochód wyje tak bardzo, jakoby miał wyskoczyć spod maski. Nie jest to przyjemne jeśli rodzina spi w aucie a ty po prostu jedziesz ... starasz się ich nie obudzić , wiec lekko przyspieszasz, żeby nie wyło....
kolejny bubel wg mnie to jazda z wyższymi prędkościami - licznikowe 90km/h (realne 85km/h). Żeby przyczepa nie wężykowała, włączam normalnie 4X4 na stałe, no i na monitorze wyglada to tak , silnik napędza przednie koła (spalinowy) i ładuje baterie, i jednocześnie energia z baterii idzie na tylną oś. Nie muszę wam mówić, ze przy takim obciążeniu jednak nie daje rady napędzać przodu i ładować ? Wiec gdy baterie puste, rozłącza napęd (chodził cicho wtedy) i włącza się kosiarka na 1000000rpm i jazdaaa ładujemy baterie i jedziemy na samych elektrykach. Jak się naładuje chociaż trochę, to znów załącza się mechanicznie silnik spalinowy z kołami i znów cisza...
Ale ma plus, super się prowadzi bo ciężki i rzadko przyczepa wężykuje dzięki temu. Poza tym spalanie z przyczepą takie, jak Antara 2.0cdti miała bez przyczepy -miedzy 11 a 12l.
_________________
Spark EV , Outlander PHEV.
 
 
dracoone

Dołączył: 04 Wrz 2019
Posty: 1
Wysłany: 2019-09-04, 14:19   

Cześć Panowie i Panie,

W niedługim czasie planuje zakup MO PHEV.
Pytanie takiej jak w najszybszy i najskuteczniejszy sposób rozpoznać ze auto ma ogrzewanie elektryczne?
Wiem ze jest ono w wersjach od intense navi ale ponoc nie ma ich w buissnes wersjach z Holandi.
Z góry dziekuje za odpowiedź.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11