Przesunięty przez: RaveN 2017-12-05, 14:52 |
J1772 type 1 do type 2 z ładowaniem DC (fast charging)? |
Autor |
Wiadomość |
njet
Dołączył: 01 Gru 2017 Posty: 28
|
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3102 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-12-05, 00:57
|
|
|
Zobacz tu:
http://forum.samochodyele...opic.php?t=2105
W ostatnim wpisie RaveN podał linka do właściwej przejściówki. |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
njet
Dołączył: 01 Gru 2017 Posty: 28
|
Wysłany: 2017-12-05, 10:09
|
|
|
Ha! Napisałem do nich maila z pytaniem o cenę. Fajnie że ktoś to zrobił. Dzięki Patryk, dam znać jak cena.
u: Jakby ktoś był ciekawy ceny tego adaptera to dostałem od nich odpowiedź właśnie:
Cytat: | The unit price of our ccs 2 to ccs 1 adapter is usd1000. And the production time is about one week. |
|
|
|
|
 |
KilleR.racer
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2016 Posty: 387 Skąd: Zbójna k.Łomży
|
Wysłany: 2017-12-08, 11:48
|
|
|
Proste jak drut. Skoro zaoszczędziłeś na kupnie auta z USA ( no chyba że dałeś się wydoić ) to nie szukaj półśrodków tylko zmień gniazdo w aucie na CSS COMBO2 . Najbardziej racjonalne chyba że auto zamierzasz ładować tylko z AC. Nawet po tej przeróbce powinno zostać ci grosza bo fury z USA to inne ceny.
Jak nie masz na to chęci , to po Polsku znajdz frajera na auto który nie bedzie wiedział co to szybkie ładowanie i sprzedaj mu auto. A sobie kup auto z EU używkę z DE lub Norwegii wyjdzie drożej ale bedzie jak należy. |
|
|
|
 |
njet
Dołączył: 01 Gru 2017 Posty: 28
|
Wysłany: 2017-12-08, 16:46
|
|
|
I orientujesz się w koszcie takiej modyfikacji? |
_________________ E-Golf 2015 SE @ Kraków |
|
|
|
 |
Karwoś
Dołączył: 20 Lis 2017 Posty: 208 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2017-12-09, 16:13
|
|
|
A nie lepiej kupić przejściówkę na type 2 - 580 zł i ładować. Chyba że o co innego chodzi ? |
_________________ 500e |
|
|
|
 |
njet
Dołączył: 01 Gru 2017 Posty: 28
|
Wysłany: 2017-12-11, 15:09
|
|
|
Chodzi o szybkie lądowanie prądem stałym.
Przejściówka o której mówisz na to nie pozwala. |
_________________ E-Golf 2015 SE @ Kraków |
|
|
|
 |
njet
Dołączył: 01 Gru 2017 Posty: 28
|
|
|
|
 |
Slawek
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sie 2017 Posty: 208 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2018-01-15, 17:28
|
|
|
CSS COMBO2 jest montowane w nowych EV i używki raczej nie kupisz, pytaj raczej w serwisach ASO. Takie gniazdo ma Hyundai Ioniq, i europejskie EV po 2016. |
|
|
|
 |
njet
Dołączył: 01 Gru 2017 Posty: 28
|
Wysłany: 2018-01-16, 10:42
|
|
|
Dzięki za info.
Powoli szukam gniazda. Jak się uda gdzieś kupić to wg specyfikacji są wymienialne. |
_________________ E-Golf 2015 SE @ Kraków |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 2471 Skąd: Warszawa/Wawer
|
|
|
|
 |
njet
Dołączył: 01 Gru 2017 Posty: 28
|
Wysłany: 2018-01-18, 09:18
|
|
|
Super, dzięki! Ja akurat dostałem w międzyczasie odpowiedź od http://www.electway.net/p...2_EV_inlet.html gdzie ten sam inlet mają za $500.
Spoko, możę ten wątek się docelowo przemieni w how-to wymiany gniazda ))) |
_________________ E-Golf 2015 SE @ Kraków |
|
|
|
 |
vwir
Vectrix, Leaf
Dołączył: 04 Paź 2016 Posty: 1286 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2018-01-18, 10:27
|
|
|
Niezła przebitka - 500$ vs 130$. A jak to jest z tym DC? Zamienia się kable 1:1 i działa? Nie trzeba żadnej elektroniki 'po drodze'? |
|
|
|
 |
krawcu
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 657 Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: 2018-01-18, 12:49
|
|
|
Wydaje mi się że nic nie bedzie trzba dodatkowo zmieniać. Jeśli tak jest to może do starych Leaf'ów zrobić gniazdo type 2 ? |
|
|
|
 |
vwir
Vectrix, Leaf
Dołączył: 04 Paź 2016 Posty: 1286 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2018-01-18, 12:57
|
|
|
Oczywiście, że można tak zrobić do leafów. Przecież masz kable type2->type1, które żadnej logiki w sobie nie mają. Tyle tylko, że i tak wykorzysta jedynie jedną fazę. Z AC nie ma żadnego problemu. Bardziej mi chodziło o to, czy z DC też jest 1:1. |
|
|
|
 |
njet
Dołączył: 01 Gru 2017 Posty: 28
|
Wysłany: 2018-01-18, 13:44
|
|
|
Wkleję moje znaleziska wieczorem, wg specyfikacji dostępnej online chyba nie trzeba nic. Wręcz różnice były w AC gdzie trzeba było zamieniać kolejność kabli, a DC było z tego co pamiętam bez żadnych zmian.
Wg mnie te przejściówki DC (które linkowaliśmy wyżej) są drogie ponieważ drogie są ich komponenty: obie końcówki. To trochę jak z chademo do Tesla kosztuje srogo bo wtyczka kosztuje krocie. |
_________________ E-Golf 2015 SE @ Kraków |
|
|
|
 |
vwir
Vectrix, Leaf
Dołączył: 04 Paź 2016 Posty: 1286 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2018-01-18, 14:03
|
|
|
No jeśli to rozpracujesz to sam będę poniekąd zainteresowany, bo biorąc pod uwagę ceny i dostępność aut w stanach, to taki na przykład bolt nie byłby złą opcja. Na razie jego sens zabija zbyt wolne ładowanie auta z usa w europie. |
|
|
|
 |
bernbern
Dołączył: 11 Maj 2016 Posty: 12
|
Wysłany: 2018-04-10, 01:19
|
|
|
I ktoś zmienił już gniazdo ? Osobiście mam i3 z USA i zastanawiam się, czy wszystko będzie pasowało z tym gniazdem z ali |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 2471 Skąd: Warszawa/Wawer
|
|
|
|
 |
bernbern
Dołączył: 11 Maj 2016 Posty: 12
|
Wysłany: 2018-04-10, 08:45
|
|
|
Na sprzedaż?oryginalnr czy z Ali ? |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 2471 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2018-04-10, 08:58
|
|
|
Na sprzedaż - oryginalny ale prawdopodobnie nie z BMW wraz z mechanizmem zamykającym i z okablowaniem . Proszę o szybką decyzję bo wyjeżdżam jutro w nocy na dłużej .
606252818 |
_________________ http://bit.ly/2Nuk7Fs |
|
|
|
 |
k73
Dołączył: 03 Maj 2018 Posty: 11 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-05-06, 20:29
|
|
|
vwir napisał/a: | No jeśli to rozpracujesz to sam będę poniekąd zainteresowany, bo biorąc pod uwagę ceny i dostępność aut w stanach, to taki na przykład bolt nie byłby złą opcja. Na razie jego sens zabija zbyt wolne ładowanie auta z usa w europie. |
50kW, jakie ma Bolt na ładowaniu DC, to zbyt wolno?? |
_________________ Chevy Bolt EV |
|
|
|
 |
Yapco
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 33 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 2019-05-29, 18:16
|
|
|
Nie słyszałem jeszcze, żeby ktoś zrobił konwersje gniazda USA do europejskiego standardu DC.
Wielu zamierzało, ale na tym się skończyło.
Ja uważam, że to niewykonalne.
A jeżeli wykonalne, to nieopłacalne. |
_________________ BMW I3 REX |
|
|
|
 |
krawcu
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 657 Skąd: Grodzisk Maz.
|
Wysłany: 2019-05-29, 21:13
|
|
|
Yapco napisał/a: | Nie słyszałem jeszcze, żeby ktoś zrobił konwersje gniazda USA do europejskiego standardu DC.
Wielu zamierzało, ale na tym się skończyło.
Ja uważam, że to niewykonalne.
A jeżeli wykonalne, to nieopłacalne. |
A to?
http://forum.samochodyele...er=asc&start=50 |
|
|
|
 |
jas_pik

Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 2471 Skąd: Warszawa/Wawer
|
Wysłany: 2019-05-29, 21:21
|
|
|
Yapco napisał/a: | A jeżeli wykonalne, to nieopłacalne. |
Wykonalne i opłacalne o ile sie zdobędzie kompletne gniazdo w dobrej cenie ( taniej niż przejściówka) |
_________________ http://bit.ly/2Nuk7Fs |
|
|
|
 |
|