SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[S] Kabel do ładowania typ 2
Autor Wiadomość
Ferdek 

Dołączył: 22 Sie 2018
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-08-04, 21:16   [S] Kabel do ładowania typ 2

Sprzedam kabel do ładowania Phoenix Contact 5kW 20A 4m sprężynka.
Typ 2 - Typ 2
Made in Germany. Prawie nowy, bez śladów używania
800zł

Odbiór osobisty Warszawa lub wysyłka.
_________________
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2950
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-08-05, 21:28   

Z opisu wynika, że to kabel 16A/3,7kW, jednofazowy.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Ferdek 

Dołączył: 22 Sie 2018
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-08-06, 22:57   

PatrykS napisał/a:
Z opisu wynika, że to kabel 16A/3,7kW, jednofazowy.


Zgadza się jednofazowy. No właśnie ten producent podaje amperaż na wartości 20A, a nie 16A. No i to jest faktycznie Made in Germany, a nie German Technology jak to niektóre dalekowschodnie marki opisują.

To jest dokładnie taki model:
https://www.phoenixcontac...tedCategory=ALL
_________________
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2950
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-08-07, 08:57   

Ferdek napisał/a:
No właśnie ten producent podaje amperaż na wartości 20A, a nie 16A.
Tak, niektórzy producenci podają 20A, bo taka jest obciążalność przewodów 2,5mm2, ale tak czy siak kabel zgłasza się stacji jako 16A i w rezultacie taki maksymalnie prąd weźmie samochód.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Ferdek 

Dołączył: 22 Sie 2018
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-08-12, 18:11   

PatrykS napisał/a:
Ferdek napisał/a:
No właśnie ten producent podaje amperaż na wartości 20A, a nie 16A.
Tak, niektórzy producenci podają 20A, bo taka jest obciążalność przewodów 2,5mm2, ale tak czy siak kabel zgłasza się stacji jako 16A i w rezultacie taki maksymalnie prąd weźmie samochód.


Dzięki za info, trochę mnie zaskoczyłeś.
Dziwna sprawa z tym prądem. Czyli sprawdzałeś taki kabel ładowarką, że faktycznie zaniża na 16A? Nawet jak podłączymy do 32A? Czy miałeś na myśli 16Amperową?
Ten kabelek ma opór 680, podczas gdy u innych producentów też podają tą wartość dla prądu 20A. Czemu miałby pobrać mniej..trzeba by zmierzyć...

https://www.dalroad.com/w...spec.pdf#page=7
http://bals.pl/media/syst...679e.pdf#page=3

Ad; cena - wysyłka paczkomat/kurier gratis.
_________________
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2950
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-08-12, 20:04   

Ferdek napisał/a:
Czyli sprawdzałeś taki kabel ładowarką, że faktycznie zaniża na 16A?
Nie sprawdzałem praktycznie - samochodem, ale jak kabel 16A (680ohm na PP) podłączałem do EVSE 32A to podawała ona PWM ok. 25%, czyli dla 16A. Może chodzi o prąd ciągły i chwilowy - zobacz tu w tabeli "PWM duty cycle indicating ampere capacity":
https://en.wikipedia.org/wiki/SAE_J1772
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Ferdek 

Dołączył: 22 Sie 2018
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-08-15, 12:52   

No właśnie średnio można coś znaleźć w necie na temat takich rzeczy. Nie potrafię za bardzo odnieść się do tego co napisałeś o tych PWMach. :)
Z tego co rzuciłem okiem to chyba ten opornik jest na PP, a nie CP. Na wiki podają, że to mierzone CP. Sam już nie wiem, a też (jeszcze) nie mam jak sprawdzić :(

W każdym razie kabel 100% sprawny, daję gwarancję rozruchową/mogę ew. podjechać na jakąś ładowarkę w okolicy jeśli ktoś chciałby sprawdzić model.
_________________
 
 
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2950
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-08-15, 21:58   

Ferdek napisał/a:
Nie potrafię za bardzo odnieść się do tego co napisałeś o tych PWMach.
To sygnał podawany przez stację na CP - informujący m.in. ile samochód może wziąć prądu.


Ferdek napisał/a:
Z tego co rzuciłem okiem to chyba ten opornik jest na PP, a nie CP.
Zgadza się. Tabelkę z wartościami PWM na CP w % podałem jako przykład, gdzie specyfikują prądy ciągłe i chwilowe, może analogicznie jest ze specyfikacją prądów związanych z rezystorem na PP.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11