SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nissan Leaf 62kWh
Autor Wiadomość
GTX7 
GTX7


Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 172
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-11-04, 18:51   Nissan Leaf 62kWh

Zacny pojazd, którego oddech na plecach powinna czuć (moim zdaniem) Tesla Model 3 :-)

Zerknijcie na efekty kilkudniowego testu w Łodzi :-)

https://youtu.be/a49wRe7e4RA
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 714
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-04, 19:45   

E tam mam 40 stke i teraz T3... Nissan tańszy, wolniejszy, napęd na przód, bez aktualuzacji on line i na filmie jedzie trybie eko, czyli mułowatym z lekka.
Jest tańszy sprawdza dobrze itd.Tempomat autopilot bardzo dobry. Niemniej majac go od ponad roku, to twierdzę że to inna liga niż Tesle.
I raczej im nie zagraża.

Za kilka tygodni jak przetestuję TM3 LR DM porównam do Nissana i napiszę kilka słów.
Ten 62 od 40 kwh ma tylko kosmetyczne zmiany, poza baterią..
Aplikacja to cieniutka wiesza się co chwila, działa jak chce.
Niemniej warto, dla samego auta, i za te ok 200 tyś, ale do Tesli brakuje mu i koncepcji i parametrów. Wykonanie za to ma bardzo dobre. Jest to samochód tradycyjny w swej formie, napędzany elektrycznie. Poprawny i nudny.
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
  
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1226
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-11-04, 22:44   

Po pierwsze i najważniejsze to auta z innych segmentów, więc tak średnio ze sobą konkurują. Leaf to segment C (kompakt), a tesla 3 to segment D. Tesla jest 20 cm dłuższa, 10 cm szersza, ma o 17cm większy rozstaw osi, itd. To tak jakbyśmy porównywali golfa i passata. Niby jedno i drugie to vw, ale jednak to nie to samo.
 
 
rafmat

Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 247
Wysłany: 2019-11-05, 08:47   Re: Nissan Leaf 62kWh

GTX7 napisał/a:
Zacny pojazd, którego oddech na plecach powinna czuć (moim zdaniem) Tesla Model 3 :-)

Zerknijcie na efekty kilkudniowego testu w Łodzi :-)

https://youtu.be/a49wRe7e4RA


Jasne, szczególnie, że Leaf nie ma wciąż aktywnego chłodzenia/grzania baterii a to podstawa... Rożnica jest jedna podstawowa jak w Leafie mamy pokazany zasięg do przejechania 300km to w rzeczywistości przejedziemy góra 230km w Tesli jak mamy napisane 300km to rzeczywiście tyle przejedziemy. Moim zdaniem za drogi jest Leaf sporo na dzisiejsze warunki i konkurencję i w środku archaiczny, apka to porażka nie ma co porównywac responsywaności nawet to dlatego, że w Leafie obsługa apki nadal działa na zasadzie wysyłania smsów od auta do serwera lub co najwyżej gprs. Tesla to zupełnie inna liga, moim zdaniem jak ktoś decyduje się na zakup nowego auta to lepiej jest dołożyć do 3.
_________________
Zoe 22kWh Intens R240 2016, Tesla S 85D EU 2015 SC (full support and warranty).
 
 
GTX7 
GTX7


Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 172
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-11-05, 16:41   

Bronek napisał/a:
E tam mam 40 stke i teraz T3... Nissan tańszy, wolniejszy, napęd na przód, bez aktualuzacji on line i na filmie jedzie trybie eko, czyli mułowatym z lekka.
Jest tańszy sprawdza dobrze itd.Tempomat autopilot bardzo dobry. Niemniej majac go od ponad roku, to twierdzę że to inna liga niż Tesle.
I raczej im nie zagraża.

Za kilka tygodni jak przetestuję TM3 LR DM porównam do Nissana i napiszę kilka słów.
Ten 62 od 40 kwh ma tylko kosmetyczne zmiany, poza baterią..
Aplikacja to cieniutka wiesza się co chwila, działa jak chce.
Niemniej warto, dla samego auta, i za te ok 200 tyś, ale do Tesli brakuje mu i koncepcji i parametrów. Wykonanie za to ma bardzo dobre. Jest to samochód tradycyjny w swej formie, napędzany elektrycznie. Poprawny i nudny.


1. Racja Appka lepsza u Tesli o niebo
2. Silnik w 62KW też jest inny nie tylko Acu - jest sporo mocniejszy.
3. TM3 jest lepsza, ale w mojej opinii jeżdżąc szósty rok różnymi EV Nissan jest najbliżej od 2013. To również efekt powstania mniejszego Modelu 3.
Kiedy lata temu po-testowałem i zamówiłem pierwszego Leafa w salonie i zaraz potem pojechałem do Berlina przejechać się tym https://youtu.be/YgS8ua7fE4g
To różnica była dużo większa - moim zdaniem :-)
 
 
GTX7 
GTX7


Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 172
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-11-05, 16:47   

vwir napisał/a:
Po pierwsze i najważniejsze to auta z innych segmentów, więc tak średnio ze sobą konkurują. Leaf to segment C (kompakt), a tesla 3 to segment D. Tesla jest 20 cm dłuższa, 10 cm szersza, ma o 17cm większy rozstaw osi, itd. To tak jakbyśmy porównywali golfa i passata. Niby jedno i drugie to vw, ale jednak to nie to samo.


Z tymi segmentami to się nie upieram, ale w środku różnice niewielkie. Jedynie przy pakowaniu bagażnika z tyłu - jest pewien kontrast.
Zresztą w S, którą 3-ci rok mam przyjemność często jeździć też szału nie ma... niestety szwagier w "śmierdzącym" Superbie ma więcej miejsca :-/ .... choć dogonić mnie to już nie potrafi :-)
 
 
GTX7 
GTX7


Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 172
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-11-05, 16:59   Re: Nissan Leaf 62kWh

rafmat napisał/a:
GTX7 napisał/a:
Zacny pojazd, którego oddech na plecach powinna czuć (moim zdaniem) Tesla Model 3 :-)

Zerknijcie na efekty kilkudniowego testu w Łodzi :-)

https://youtu.be/a49wRe7e4RA


Jasne, szczególnie, że Leaf nie ma wciąż aktywnego chłodzenia/grzania baterii a to podstawa... Rożnica jest jedna podstawowa jak w Leafie mamy pokazany zasięg do przejechania 300km to w rzeczywistości przejedziemy góra 230km w Tesli jak mamy napisane 300km to rzeczywiście tyle przejedziemy. Moim zdaniem za drogi jest Leaf sporo na dzisiejsze warunki i konkurencję i w środku archaiczny, apka to porażka nie ma co porównywac responsywaności nawet to dlatego, że w Leafie obsługa apki nadal działa na zasadzie wysyłania smsów od auta do serwera lub co najwyżej gprs. Tesla to zupełnie inna liga, moim zdaniem jak ktoś decyduje się na zakup nowego auta to lepiej jest dołożyć do 3.


1. Z tym chłodzeniem to prawda, ale różnymi Leafami zrobiliśmy w quriers.pl spokojnie 300 tyś km i ten problem pojawił się 3-4 razy max
2. Ze spadającym zasięgiem mam wrażenie że się mocno poprawiło w tym modelu, nie trzeba Ci na pewno tłumaczyć, że EV liczy zasięg na podstawie ostatnich ok 100 km i jak kierowca zmienia styl jazdy to i zasięg się zmienia - czasem też rośnie...
Kiedy eNV200 (40kWh) wjechałem na Etnę miałem chyba 22 km zasięgu, a po kolejnych 25 km zjazdu miałem 150 km zasięgu ;-) Tu filmik z tej wyprawy https://youtu.be/WC7edz27MK8 Niestety z samej Etny już nie miałem czasu nic zmontować i wrzucić :-/
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 714
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-05, 18:39   

GTX7 napisał/a:
https://youtu.be/YgS8ua7fE4g
To różnica była dużo większa - moim zdaniem


Ale nie do tego porównujemy! A do z 2018 r!
:!:
Zasieg i przekłamania to wynik algorytmu. Miałem niby 156km jeszcze i wyjechalem na drogę szybkiego ruchu 120/h i ledwo zrobił 115km a tu 4% baterii., ale z grzaniem itp.
W temp ok 20 stC potrafi i ok 280km po mieście przejechać bez oszczedzania.

W sobotę jadę odebrać, to co niewątpliwie jest na topie. :mrgreen:
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
 
 
bro

Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 218
Wysłany: 2019-11-06, 03:08   

Bronek napisał/a:

W sobotę jadę odebrać, to co niewątpliwie jest na topie. :mrgreen:


gratulujemy! jedziesz do Berlina czy na Pragę?
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 714
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-06, 08:40   

bro napisał/a:
Bronek napisał/a:

W sobotę jadę odebrać, to co niewątpliwie jest na topie. :mrgreen:


gratulujemy! jedziesz do Berlina czy na Pragę?

Dp Szczecina . Tesla kupiona przez pośrednika Centrumcars24.
Dzisiaj rejestrujemy , ale ciekawe czy się uda bo nie ma karty pojazdu i nie wszystkie WK chcą tak rejestrować . Nigdy nie kupowałem tak auta . ??
U nas nie może być normalnie i przyjaźnie , zobaczymy ????
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 714
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-06, 14:50   

Kicha.... 4rech deliberowało godzinę w WK i tylko aby stworzyc pozory pewnie, ksero papierów i niby analiza i odpowiedź jutro? Urzednik sie boi... Czego? Kontroli.
Wg niego Karta Pojazdu powinna byc zalatwiona przez importera.
Pośrednik milutki, grzeczny i kulturalny ale..... Nakręcam się wiec chwila oddechu :-?
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
 
 
krawcu 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 631
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2019-11-06, 15:06   

To pierwszy raz ten pośrednik sprowadza samochód że się nie orientate co jest wymagane przy rejestracji?
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 596
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2019-11-06, 15:29   

krawcu napisał/a:
To pierwszy raz ten pośrednik sprowadza samochód że się nie orientate co jest wymagane przy rejestracji?


Hehe przecież to WK wydaje tą kartę, bo to nic innego jak przywóz nowego z Niemiec.
Problem mają w tym, że nie był rejestrowany w Niemczech i nie mieści się to im w szablony.

Znam takie akcje z kredytami na mieszkania i rozważaniami czy rynek wtórny czy pierwotny.

Firma X, zleca firmie Y, wybudowanie kamienicy, następnie, po odbiorze, przekazanie jej do firmy X.
Firma X, po przejęciu obiektu, dzieli go na lokale i sprzedaje tego "torta" po kawałku.
Tu powstaje problem, czy to nowe-pierwotne, czy wtórne-nieużywane, hehehehe uwielbiam ten kraj.

Zawsze proponuję nie wciągać petenta w takie rozważania, ale w miarę szybko dać gotowe rozwiązanie.

Tak, lokal był nowy, bo nigdy nie zasiedlony, jak i auto, jest nowe, bo nigdy nie rejestrowane.
Należy wydać kartę.

Chcieliśmy do EU, jesteśmy w EU, to obywatele mają prawo swobodnego transferu towarów
i kapitału, a urzędnicy muszą to ogarniać we wszystkich językach.

Powyższa zasada wolności, ma jeden wyjątek, do dziś nie rozwikłany przez system.
Jak przenieść B.V. czy GmbH lub Sp. z o.o. z kraju do kraju.
Zna ktoś odpowiedz na to ograniczenie swobody unijnej?
  
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 714
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-06, 16:27   

Ano jest jak jest... Nie kumam ???? Klient chce szybko i bezproblemowo , chce zapłacić i płaci daje jeszcze zarobić "znajomym Króliczka" czyli Ubezpieczenie i picowanie lakieru .... a tu kombinacje ?? Janusze ojcowie Dziesiki i Brianka tak mają i tyle i potem to się roznosi i zaraża .

W umowie "dokumenty wymagane do rejestracji" .... A potem telefonicznie ," mogą być problemy" , bo były takie przypadki !! .
No to chwila ??? Uprzedzamy ,że będziemy kombinować i jak się uda to OK ale niekoniecznie . I czy się na to godzę ??? Bo to będzie np trochę taniej
Nie ja sie bym nie zgodził i wybrał bym innego lub ustalił inne zasady .
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 596
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2019-11-06, 17:07   

To nie wina pośrednika, to wina urzędników. Im się po prostu w ramkę schematu nie zmieściło,
bo musi być duży "brief" i mały. Ten mały otrzymuje się, jak się zarejestruje w Niemczech.
Drożej, to jest jak się robi niemieckie rejestracje wywozowe, bo konieczne jest ubezpieczenie OC,
w przypadku kiedy auto jedzie do PL na kołach, a tego chciano zapewne uniknąć.
Urzędnik w naszym kraju nie rozumie takiej sytuacji.
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 714
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-06, 19:22   

Racja. Małego nie bylo, wiadomo. I skupili sie tylko na fakturze od Pośrednika. A jak tak, to Karta Pojazdu powinna być , bo wg nich i niby Ustawy, Kartę Pojazdu załatwia importer.
I choć mogliby wystąpić jako Urząd o wydanie takiej karty, to Urzędnik się boi. Nie wiem czego, jak to jest w intetesie wszystkich?
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
 
 
kalex 

Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 398
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-11-06, 21:00   

Ja pier... Czemu mnie to nie dziwi. Ja bym te całe urzędnicze towarzystwo kijem rozpędził. Wydział komunikacji to jest wyjątkowy beton od kiedy pamiętam.
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 714
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-06, 22:48   

Nie ma żadnego przekretu
. Auto eko, nówka, klient w krawacie.
Wszystkie podatki zapłacone. A muliste prawo z trzesącymi gaciami urzędnikami Armią tych niekompetentynych ludzi żyje z naszych podatków.
Mogłem jeździć na niemieckich lub czeskich blachach i mieć w tyłku ten zakichany kraj węgla..
Stary a głupi...
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 596
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2019-11-07, 08:53   

Bronek spokojnie to tylko kwestia paru dni i będzie dobrze.
Wiem wiem kolejny długi weekend, ale w garażu już może się ładować.
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 714
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-07, 09:03   

Apolonia napisał/a:
Bronek spokojnie to tylko kwestia paru dni i będzie dobrze.
Wiem wiem kolejny długi weekend, ale w garażu już może się ładować.


:mrgreen: w garażu fakt ale nie moim. I jak wiadomo to ZABAWKA , a duże dzieci nie lubią jak Mikołaj się spóźnia .
Dlatego miało być tylko miło.

Nakręcam się :oops: , rzeczywiście , to nie warte nawet zapalenia papierosa czy 50gr wódki . Nie pije nie pale . :lol:
Ale jest gorzej niż już było i to w wielu dziedzinach . Psiejemy .

Jak nie masz kumpli to leżysz , jest jak za dawnych lat .... Tylko strach większy w Narodzie
OK temat załatwiony http://forum.samochodyele...p?p=47189#47189
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 11