SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Tesla model 3
Autor Wiadomość
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 3091
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-11-22, 17:03   

Bronek napisał/a:
Dzisiaj sobie "Teofila" powyprzedzała
Ale niektórzy mieli tam widać przepisową prędkość w poważaniu :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
 
Bronek 
Leaf40/Tesla3LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 799
Skąd: Kołobrzeg
  Wysłany: 2019-11-22, 17:27   

PatrykS napisał/a:
Bronek napisał/a:
Dzisiaj sobie "Teofila" powyprzedzała
Ale niektórzy mieli tam widać przepisową prędkość w poważaniu :-)



Wszyscy niemal

Ps Depnąłem kilka razy, aby zagazowanym "passatopodobnym" pokazać gdzie ich miejsce w :-/ szyku ...
Miałem niestety tempomat , w postaci żony . :cry:
220 km/h robi podobnie jak każdą inna prędkość i jak Prezes Kozłowski w kiepskich się wypróżnia ...dynamicznie.
Dlatego jadę spokojne i tylko czasem dla frajdy przycisne . Niestety na S6 widać martwe zwierzęta .

Kiedyś miałem Chevy SSR ok 320 KM od z V8 i 5,3 l, ciągnął przyczepę kempingową , Tyl napęd laczki 295/4/20 Passatopodobni czekali na na wzniesienia , mylnie sądząc ,że przyczepkowiec zacznie zdychac . Jakie było zdziwienie :-o w

Mnie prędkość maksymalna nie kręci a przyśpieszenie . najlepiej mi się jeździ do 140km/h od motocykla do kampera ....

Kadr z programu do czytania Sentry mode dash cam itd z tego wyprzedzania na autopilocie.

https://youtu.be/1oJ8IbwgUno

...
fajnie można przesyłać filmiki na YouTube i do zdjęć itd ...[[/b]

tempFileForShare_20191122-181635-1024x768.jpg
Plik ściągnięto 27 raz(y) 113,53 KB

_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
 
 
Bronek 
Leaf40/Tesla3LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 799
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-24, 19:52   

W końcu po dwóch tygodniach na moja interwencję mailową uruchomili konto, czyli przypisali samochód do konta, a to pozwala na korzystanie z aplikacji i "superchargerow".
Niestety tego nie da się zrobić przez konto jako Inna Europa . Dodanie karty kredytowej itd . robiłem przez niemiecką .

Pełna inwigilacja . Tesla nie dla "maciarewiczopodobnych". Do przypisania Monice jej T"eofili" , trzeba podać dane osobowe z adresem, telefon i mail podany do konta Tesli ten oraz VIN i skany kolorowe Prawa Jazdy , DR..

Dziwne , bo działanie aplikacji zależy od telefonu . W moim Samsung starym A5/6 apka nie musi być uruchomiona i nawet nie widać jej w tle i uruchamia działanie auta .
Monimi Xiaomi Mi cos tam musi być w tle.
Summon tu po BT tylko ??? I raz działa raz nie , jestem w trakcie rozkminiania . . Po WiFi czy LTE raczej u nas nie zadziała
Kupiłem na Ebayu pilota pasywnego za ?? Ok 230 $
Ps Teofila to imię Babci żony . A ta też miała jaja. :mrgreen:

Mam pytanie??? Jak korzystać we dwoje z aplikacji ? Czy na obu telefonach ten sam login i hasło ?? Czy połączyć dwa razy różne konta? Czy jeśli będą dwa konta to profile się przełączą?? Raczej nie sądzę . W czyli będzie aktywny ten ostatni. W ciekawe jak zareaguje samochód gdy każdy sobie inaczej poustawia np powiadomienia na aplikacji?
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
 
 
Bronek 
Leaf40/Tesla3LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 799
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-26, 08:33   

Dzisiaj aktualizacja 2019.36.2.3 4a358fb
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
 
 
rafmat

Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 254
Wysłany: 2019-11-26, 09:53   

Spokojnie możesz używać 2 i więcej smarfonów z zainstalowanymi apkami Tesli jednocześnie, wszystkie będą aktywne, chyba raczej trudniej jest zrobić 2 indywidualne konta bo do raz założonego konta dodajesz później kazde następne auta i konto raczej się nie zmienia a jednego auta do dwóch kont Tesli raczej chyba Ci nie przypiszą ale tego nie wiem.... W S profile ustawień rozpoznawane są po kluczyku w 3 zapewne po smartfonie.
_________________
Zoe 22kWh Intens R240 2016, Tesla S 85D EU 2015 SC (full support and warranty).
 
 
Bronek 
Leaf40/Tesla3LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 799
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-26, 10:01   

Dzięki . Jeszcze nie sprawdzałem . Niestety jestem tylko mężem zony z Teslą . Co uwłacza mojej godności . Budzę się z krzykiem .
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
 
 
Bronek 
Leaf40/Tesla3LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 799
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-27, 10:09   

Aktualizacja aktualizacja 2019.36.2.3 4a358fb nikt nic nie wie .
Chyba to stabilniejsza wersja poprzedniej .
Skutkowało to tym ,że wywaliło mój telefon jako kluczyk i musiałem pokombinować z restartem tabletu , tak dla ciekawości . Wszystko ruszyło , ale nie chciała ponownie zobaczyć mojego telefonu jako kluczyka do jazdy .
Summon to generalnie u nas zawracanie tyłka . Wyjeżdża za mało niby 12m i po jednorazowym użytku nie chce ponownie wystartować . Czyli fajne auto ale ....są chrupki jest zabawa :-D

Natomiast aplikacja jest szybsza od "nissanowskiej" z bardzo dokładną lokalizacją . Z ciekawa opcją udostępnienia zdalnie samochodu do jazdy wciągu 2 minut chyba ??
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
 
 
rafmat

Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 254
Wysłany: 2019-11-27, 16:33   

Bronek nie porównuj szybkości działania apki z Nissanem bo to zupełnie inna technologia, Nissana pytasz o dane, Tesla udostępnia zawsze dane czy pytasz czy nie i stąd ta różnica w szybkości, wszystkie auta Tesli są w pełni ciągle online i jak pozwolisz odkładają mnóstwo potrzebnych lub mniej potrzebnych danych na serwery poprzez szerokopasmowy dostęp do internetu. Nissan/Renault to modemy GPRS lub max 2G/3G z okrojoną do minimum szybkością pracujące na dodatek w większości w trybie uśpienia. Wiesz dlaczego apka w Nissanie podobnie jak w innych autach tak topornie chodzi ponieważ jak klikniesz wyświetlenie jakiś danych to apka najpierw zapyta serwer, serwer wyśle zazwyczaj smsa do auta (w zależności oczywiście o co pytasz) a auto dopiero odeśle smsa do serwera i dostaniesz dopiero dane z serwera, czasem to zamiast smsów leci standardowymi danymi tak jak pisałem w zależności od tego o co pytasz. Tak czy inaczej jest to raczej technologia sprzed 10-15 lat lat. Tesle masz non stop w sieci na modemie LTE z prędkościami dochodzącymi nawet powyżej 20Mb/s. Z takich pożytecznych narzędzi wypróbuj sobie teslafi.com toporne graficznie narzędzie ale ma mnóstwo przydatnych informacji i funkcji warto od poczatku życia auta go używać bo później masz jak gdyby książkę serwisową online :) . Koszt to 5$/miesiąc ale uważam, że warto.
_________________
Zoe 22kWh Intens R240 2016, Tesla S 85D EU 2015 SC (full support and warranty).
 
 
Bronek 
Leaf40/Tesla3LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 799
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-27, 18:55   

Porównuje bo dlaczego nie porównywać
Dzisiaj koledzy przed zakupem jakiś elektryków jeździli i jedyny i drugim . Nissan jest o wiele cichszy mniej słychać "tarcie" jak gdyby napędu/opon/powierza ? . I to opinia kilku osób. Powyżej ok 120 trzeba głośniej gadać , a w Nissanie jest lepiej .
Np summon na BT raz działa raz nie i jest do kitu generalnie w tej naszej EU wersji . podtrzymuje ma lipny tempomat , nerwowy i bez RES itd .
Natomiast Autopilot jest dobry .( znów nam się obraził, bo tak robi jak się dodaje gazu itd w trakcie jego działania.) :-D

Nie jestem fanem czegokolwiek by nie widzieć wad i zalet . Część jest obiektywnych ale większość subiektywnych . A do tego z czasem wiele z nich odpada bo się przyzwyczajam.
Mam w Leafie Nissan Spy i z dwa razy go odpaliłem i już mi się nie chce. To tylko fajne samochody a nie sens życia. :-D jeżdżą i to ich rola.

Gdybym miał wybierać jeszcze raz to Nissan byłby w opcji , gdyby decydowała kasa.Nissa jest wart swej ceny w swoej klasie jako "drugiego auta"
Tesla też jest dla mnie druga, ale to dla mnie ! Nie mam ochoty planować trasy pod ładowarki .

Jest fajna dla kobiety na pewno :oops: Ja się w niej czuję jak w Mini Cooperze . Do trzydziestki jest męska , potem gender , w moim wieku ???? Babska :mrgreen: ALE ! Wybaczam.

Nissan ??? Obciachowy w ?. Raczej nijaki, taki ginacy w tłumie, że w sumie bez wyrazu i OK . Nie widać go .
Jest jak aromat identyczny z naturalnym .
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
  
 
 
rafmat

Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 254
Wysłany: 2019-11-27, 20:30   

Trzeba było S-kę kupić... 3 to tania Tesla i wszyscy narzekają na poziom wyciszenia, z Miejscem też nie jest tak różowo w S jest cicho i gabaryt spory, nie porównuj Leaf'a bo to już technologia, która trąci myszką zwłaszcza rapid gate, Teslą w trasy jeździ się bez stresu i nic się nie planuje, Leaf ma baterie słabe, które strasznie lecą przez brak aktywnego grzania chłodzenia, ja w S-ce po 90tys. km i 4 latach mam degradację na poziomie 1,9% i ładuję się sporo na SC, Leaf z takim przebiegiem ładowany na Chademo będzie miał degradację 15-20%. No i zasięg, Leafem przy prędkości 110-120km/h jak zrobisz 200km to uścinę Ci dłoń, S-ką bez stresu 400k+. Tesla to jedyny elektryk, który nie oszuka Cię na zasięgu i jadąc nią nie masz poczucia, że topnieje Ci zasięg w oczach, kajeździłem się już różnymi elektrykami i uwierz mi nie staraj się porównywać Leaf'a do Tesli, pojeździsz dłużej przekonasz się co mam na myśli.

Niezłe promocje na Leaf'a były, za te pieniądze nowe auto się opłaca ale drożej za Leaf'a nigdy bym więcej nie dał...
https://www.youtube.com/watch?v=czHht27zbSI

PS. Summon w S-ce działa dobrze nie zauważyłem problemów, podobnie jak aktywny tempomat czy autopilot, wszystko działa płynnie :) .
_________________
Zoe 22kWh Intens R240 2016, Tesla S 85D EU 2015 SC (full support and warranty).
  
 
 
Bronek 
Leaf40/Tesla3LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 799
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-27, 21:31   

Każdy ma inaczej , ja bym TM3 chętnie zmniejszył . Nie jeździmy osobowymi dalej jak ??/ nie wiem bo ponad rok temu byłem najdalej w Poznaniu . A w życiu ??? Florencja ? No Barcelona ..
Motocyklem wiecej i dalej jak osobowym .
Teraz kiedy już mamy i dobre drogi i niemal autonomiczną jazdę , szybką i bez smogu, to wolę jednak kamperem pomimo że to wyjący diesel . Ale ma kibel , prysznic i jest jak dom a nawet lepiej, gdyby był na prad ??? Cudo

Ps . Jeśli w dalszym ciągu Tesla będzie przodować i mieć ten odlot , a jej Track zmieści się w 3,5 T DMC , to nie postaram się go kupić .

A Leafa do Tesli da się porównać i to całkiem dobrze w miescie . Tesla jest gorzej wykonana , jest głośniejsza , toporniej się prowadzi itd ... Co nie odbiera jej innych zalet w innych warunkach .
Nie jest to idealne auto ale póki co intrygujące .
A forsa ????
No cóż to , nie kupiłem wywrotki...a zabawki i to z PEWEXU

Chciałem I3 w na pierwszy ogień ale Nissan akurat wszedł że swym Autopilotem i ciekawość mnie przekonała i nie żałuję a do tego 7% zniżki Evse 32A i 3000 zł upustu . jak na tamte czasy miodzio .
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
  
 
 
hkm 


Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 61
Skąd: Legnica
Wysłany: 2019-11-27, 21:49   

Bronek, gdzie ubezpieczyłeś auto?
 
 
Bronek 
Leaf40/Tesla3LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 799
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-27, 21:57   

Pzu ok 5000 pośrednik brokera załatwił . I jak tylko dostałem tymczasowy od razu polisa .

Ps i żeby nie było nie jestem bogaczem ale jak to mówią ,potrafię zarządzać zasobami. :mrgreen:

Wymiana samochodów następuje m/w co 5-6 lat i akurat trafiło na elektryki .a Tesla stosunkowo nie jest bardzo droga , to cena średniego Merca czy AUDI
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
  
 
 
hkm 


Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 61
Skąd: Legnica
Wysłany: 2019-11-27, 22:09   

Pytam z ciekawości, bo póki co u reszty firm model 3 nie istnieje...
Ja też PZU, niecałe 3700, max. zniżki. Dlaczego tyle, nie wiem, żona załatwiała.
 
 
Bronek 
Leaf40/Tesla3LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 799
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-27, 23:15   

Ubezpieczenie jest najczęściej od ceny a kwota to oprócz zniżek jeszcze pakiety udziały , serwis transport itd . Widziałem ofertę za 12 000 . Region itd
U nas full i suma nie ulega pomnejszeniu od kolejnych szkod
wariant od wszystkich ryzyk

wariant Super BRAK Limitu km od miejsca zamieszkania :!:
pomoc w drodze Europa i polska nw kierowca pasazer

Wariant serwisowy z autem zastępczym i pzu załatwia serwis

Auto wartość czyli 100% zwrotu jak zginie itd ...
No i na tzw uzytek zarobków co pozwala wrzucić w koszty.
Tesla za gotówkę czyli amortyzujemy
Wolę nie sprawdzać jak to dziala

Do tego mam jak zwykłe PZMo kartę na kierowcę w opcji VIP i Holowanie do 1000 km w UE .. To dodatek od kilku lat w związku z kamperem
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
  
 
 
hkm 


Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 61
Skąd: Legnica
Wysłany: 2019-11-27, 23:22   

Podobno jeszcze żadna nie zginęła poza przypadkiem w Stanach, gdzie gościu skroił auto, które wcześniej kilkukrotnie wypożyczał. No, ale tu jest Polska... chociaż chyba byłoby ciężko skroić auto, które jest stale online, a i testować nie ma za bardzo na czym. Ponoć jest w Polsce z 10 modeli 3, w tym nasze... i chyba nasze jedyne jako europejskie wersje...
 
 
Bronek 
Leaf40/Tesla3LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 799
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-28, 00:08   

:mrgreen: Do kwot za AC/OC niestety trzeba sie przyzwyczaić. Prawie trzy stowy auto. Normalka Niestety.
"Zginie" to np spali się , co w mediach jest nagminne. :mrgreen:
Z dodatków dodalem itd
Ceramiczne pokrycie na lakier.. Polecam jest prawie czysta a nie myłem
Gumowe maty wszedzie frunk trunk i środek
Plastikowe "sitko" na wlot do wentylacji pod maską
Uszczelkę szklanego dachu
Nakladki na pedały
Białe plastiki na konsole podłokietnik i porty usb miedzy fotelami.(wiocha ale mniej się palcuje) Przód- listwa biała i kierownicę: ebay- jadą Jeszce z USA/Chin.
Amazon i alliexpres itd (szkoda że nie wybralem białej tapicerki)!!!
Licząc naiwnie że żonie się nie spodoba ten minimalizm :-?

Adaptery do podnośnika do wymiany kół
Pilot pasywny (ebay jedzie/leci z USA)
Telefon (ładuje z gniazda 12v w konsoli via ładowarka 3A, bo te usb z przodu to lipa.
Tam jest wiadomo pendrive 128gb do sentry mode
SIŁOWNIKI PODNOSZACE KLAPY BAGAŻNIKÓW od razu fajne . Elektryczne to przegięcie , choć może ???
Koła z felgami zimowe ( jadą z Niemiec)
Osłony drzwi przed skopaniem butami takie naklejki na kieszenie
Wkład do konsoli bo tam przepastna przestrzeń
... I nie pamiętam co jeszcze :-? Ale generalnie to auto skończone i prawie optymalne .

BRAK mi w/w elektrycznego bagażnika , grzanej kierownicy, normalnego autopilota, kamer 360 st. Android Auto z Asystentem Google
Tylko to raczej czepialstwo niż poważne wady
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
  
 
 
bro

Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 228
Wysłany: 2019-11-28, 08:06   

hkm napisał/a:
Ponoć jest w Polsce z 10 modeli 3, w tym nasze... i chyba nasze jedyne jako europejskie wersje...


Z pewnością jest w Polsce znacznie więcej europejskich Modeli 3
 
 
Bronek 
Leaf40/Tesla3LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 799
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-28, 13:23   

Szanowna małżonka zostawiła w aucie znajomą i udała się na pośrednika krótkie zakupy.
No i alarm ,powiadomienie itd . Wg znajomej wywołany przez innego kierowcę na parkingu , który podjechał blisko .
Moim zdaniem jednak przez pasażerkę , która się poruszyła , a auto się uzbroilo jak Szanowna zabrała i telefon i kartę .

Głupio zostawiać człowieka z "DOG Mode" :mrgreen: , choć człowiek to jednak największą świni ą jest a takiego trybu nie ma . PIG Mode brak
:mrgreen:

jak praktycznie ? Otworzyć z aplikacji / ekranu ?
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
  
 
 
Bronek 
Leaf40/Tesla3LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 799
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-29, 14:13   

Zmieniłem OPONY I Tesla nie widzi czujników TPMS , pojezdzilem i szukała i nie znalazła .
Moze nie zamotowali ? Ale raczej to niemożliwe . Chyba jest jakiś skaner w warsztatach ? Coś mi panienka z serwisu mówiła o programowaniu?
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 637
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2019-11-29, 17:49   

Może zmienili kolejność.
 
 
Bronek 
Leaf40/Tesla3LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 799
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-29, 18:54   

Nowe z nowymi felgami , nie przekładka WYWAŻONE Ekstra ZAPAKOWANE kurier był nawet pod wrażeniem .

Nie można rozpoznać i czy to ma znaczenie przy konfigurowaniu systemu ?
To nowki z Hanoweru a u nas oponytanio.pl czyli Firma Delticom sprzedaje na całym Świecie. czy jakoś tak
Wybierasz samochód itd . W innych Tesli 3 nie mieli . Chcialem prosto a wyszło jak zwykle . reklamacja OK ale upierdliwe , gdyby np zapomnieli zamontować ?
Otrzymałem odpowiedź

Cytat:
Szanowny Panie,

dziękujemy za wiadomość.

Zwracamy się z prośbą o udanie się do stacji montażowej w celu sprawdzenia pracy czujników. W razie wystąpienia problemów z czujnikami, prosimy również o przesłanie potwierdzenia ze stacji montażowej o niemożliwości ich przyuczenia czy też ich braku.

W razie pytań prosimy o kontakt.

Z poważaniem,
Sylwia Rekas
Team Delticom AG
Brühlstr. 11, 30169 Hannover
Telefon: 0616 41 73 64
Fax: +48618800899

_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
  
 
 
kalex 

Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 403
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-11-30, 07:59   

Zobacz czy są nakrętki mocujące wentyl do felgi. Jak nie ma to zwykły wentyl. Nowe "czujniki" trzeba :
aktywacja
 
 
Bronek 
Leaf40/Tesla3LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 799
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-11-30, 12:51   

Panowie jestem z wioski i widocznie nie zasluguje na Teslę a na traktor . :mrgreen:


Po dwóch dniach jazdy :!: i wizycie w warsztacie gdzie tylko mi powiedziano (patrząc na wentyl że są!!) ruszyło . Samo jakby kpiąć że mnie :lol: lub ze strachu.

A Do Tego zimowki są cichsze o wiele od tych niby najcichszych Michelinow !!!

To nie wina tylko Tesli ,że głośno . Oryginały są do kitu i to się potwierdza co kiedyś sam stwierdziłem - nigdy więcej Michelinów . Miałem takie z mąką kukurydzianą w składzie i nie mogłem podjechać do garażu pod lekką górkę ..

Tylko muszę dodać, bo jest komunikat iż za nisko z ciśnieniem ...Jest 40 PSI a winno być 42 . Ale powinien zniknąć gdy uczymy od nowa a nie stosujemy fabryczne parametry ???

Ps Polecam ten serwis oponytanio.pl , choć widziałem niepochlebne komentarze . Kontakt , rady , reakcja i samo przygotowanie opon , przesyłka akurat u mnie na super poziomie.

Tym bardziej ,e za ten sam zestaw chciano ode mnie ponad 6 tyß w stacjonarnym warsztacie samochodowym ja zapłaciłem ok 4100 z fakturą na firme

tempFileForShare_20191130-133433-800x393.jpg
Plik ściągnięto 6 raz(y) 57,54 KB

_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR /FSD
Ostatnio zmieniony przez Bronek 2019-11-30, 13:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Apolonia 

Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 637
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2019-11-30, 13:35   

Michelin są też ciche, ale nie będzie takiej przyczepnosci jak Tesla
oczekuje. Tu przychodzi na myśl Michelin E-V nawet nie zapiszczy,
ale ma indeks Q czyli do 160 khm. Patrz zawsze na dB, przyczepność
i indeks prędkości, a zauważysz, że to ciężki temat i jak ma być do
wszystkiego, to jest do niczego. Tu przychodzi na myśl Michelin
Crossclimate niby do wszystkiego, a zużycie 0.5 do 1 kW wyzsze.
Tesla postawiła na przyczepność i prędkość, więc są twarde szumią.
Pewnie USA mają mniejsze pędy autostrasowe to i opony miękkie.
Ostatnio zmieniony przez Apolonia 2019-11-30, 13:53, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13