Zlot 2020
SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RaveN
2012-08-23, 08:05
Opel Ampera
Autor Wiadomość
Maxi 


Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 93
Skąd: Płock
Wysłany: 2020-03-11, 22:55   

Marek napisał/a:
czesc,
kupiłem sobie rejestrator z tylna kamerą i tu moje pytanie, czy ktoś przeciągał juz w Amperze kabel z tylnej szyby(kamery) do rejestratora na przedniej szybie? która "droga" najlepsza?
proszę o pomoc


Podsufitką albo progiem... jak wolisz. Kabel od kamerki jest tak cienki, że wciśniesz go bez demontażu listew. Ja będę ciągnął górą... krótsza droga.
 
 
Marek
marhal

Dołączył: 05 Sie 2019
Posty: 46
Skąd: Kąty Wr.
Wysłany: 2020-03-12, 07:49   

Maxi napisał/a:
Marek napisał/a:
czesc,
kupiłem sobie rejestrator z tylna kamerą i tu moje pytanie, czy ktoś przeciągał juz w Amperze kabel z tylnej szyby(kamery) do rejestratora na przedniej szybie? która "droga" najlepsza?
proszę o pomoc


Podsufitką albo progiem... jak wolisz. Kabel od kamerki jest tak cienki, że wciśniesz go bez demontażu listew. Ja będę ciągnął górą... krótsza droga.



dzieki za odp, ale czy podsufitką się wcisnę? czy muszę coś odklejac, odginać i czy nie ma ryzyka ,że pozniej podsufitka będzie odpadać?
 
 
Maxi 


Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 93
Skąd: Płock
Wysłany: 2020-03-15, 14:32   

dzieki za odp, ale czy podsufitką się wcisnę? czy muszę coś odklejac, odginać i czy nie ma ryzyka ,że pozniej podsufitka będzie odpadać?[/quote


Wciskasz kabel przy samej krawędzi. Nic ni musisz odginać.
 
 
KilleR.racer 

Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 418
Skąd: Zbójna k.Łomży
Wysłany: 2020-03-19, 11:17   

PatrykS napisał/a:
KilleR.racer napisał/a:
Moim zdaniem dzielicie włos na 2. Ewidętnie widać że i Jatko i Patryk dorośli do pure EV .
Żona ma EV. Rzadko jadę z rodziną w trasę dłuższą niż 60km, ale gdybym miał się wtedy wybrać elektrykiem poniżej 300km zasięgu @120km/h to pierwsza zajęta albo zepsuta stacja skończyłaby się dla mnie bardzo niewesoło :-) Liczę że w końcu moja Amperka doczeka się rozszerzenia do 30kWh, CHAdeMO i 22kW AC, docelowo droższego ~50kWh, wtedy będzie można myśleć o pozbyciu się silnika, chociaż jak on jest tak dobrze zintegrowany z samochodem to jest to jednak wygodna polisa w razie draki :-) I jaki unikat - nawet i3 REX nie oferuje takiego komfortu :-)

granit napisał/a:
Ale co w takim ecotecu ma niszczeć? Konserwacja jest zaprogramowana, aby silnik się uruchomił co jakiś czas.
Dokładnie.

Wystarczy że bedziesz miał auto z odpowiednią duża baterią : e-NIRO , kona 64kwh , TESLA , nawet OPEL AMPERA-e czy BOLT. I konieczna polisa w postaci dorobienia ładowania AC 22kw i masz spokojną głowę . Nawet od "rolnika" z siły w 3,5 godziny naładujesz do pełna furę. A płatne jak ci sie mega spieszy to GREENWAY raczej rzadko przyklęka ale sam się złapałem raz i musiałem holować auto pod Warszawą do następnej stacji. A jak juz gra idzie o koszta to raczej opcja Marka "MARAS" Ampera/volt + LPG jest ekologiczniej i bez zbędnych kilogramów a ECOTEC uwielbia LPG :) Dokładanie aku i wożenie silnika to paranoja I3 rex ma silniczek od skuterka to jeszcze mogę uznać za kompromis. Ale i tak bezsens. Co do autka Twojej żony jest to idealne wozidełko do miasta i to tyle.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 12