Zlot 2020
SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Tesla model 3
Autor Wiadomość
ken-wywietrznik

Dołączył: 24 Lut 2020
Posty: 31
Wysłany: 2020-05-21, 07:23   

Ja w końcu kliknąłem update do 2020.12.11.2. Coś się źle zupdate'owało, Tesla nie umiała tego nadpisać zdalnie, bo się nie chciały nowe update'y instalować (sypało błędami z instalacją 12v, a bez 12v nie można nic instalować). W końcu się poddali, przysłali lawetę i zabrali samochód do Wiednia (bo najbliżej ode mnie).

Na przyszłość nauczyłem się, żeby instalować update'y w miejscach, gdzie można łatwo lawetą podjechać (nie tak jak ja tym razem 🤦‍♂️).
  
 
 
Apolonia 


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1171
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2020-05-21, 13:28   

U mnie też jakiś błąd siedzi, muszę to zdiagnozować tylko nie bardzo wiem jak to zrobić.
Może jakiś bezpiecznik strzelił. Tu pytanie czy Tesla Model 3 ma bezpieczniki?
 
 
Apolonia 


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1171
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2020-05-25, 12:19   

Bronek daj znać jak załapiesz nową wersję oprogramowania,
może w końcu dostanę jakąś poprawkę do mojego błędu.
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1425
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-05-25, 14:19   

Jest ciągle 2020.12.11.1


Cos tam tez skakało na ekranie z mapą . ( kiedys też tak było) .
Ale restart to zalatwił .
Jest jak to u nas - swietnie trzymając pas ale reszta wiadomo po europejsku .
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
Apolonia 


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1171
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2020-05-25, 14:53   

Jest już 2020.16 pewnie z niczym nowym ale u mnie ciągle woła.
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1425
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-05-25, 16:19   

Jesli tak to WIFI sprawdź ??
A cos dziwnego : na aplikacjach u mnie i żony w telefonach było do tej poru Upgrade 1000- Funtow chyba ? i nie ma .czy moę cos sie przelogowało via strona internetowa konta ?

Albo zaraz bedzie ta aktualizacja 16 ???

Nie zbadane sa losy i zamiary Tesli I to mi sie podoba :mrgreen:
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1425
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-05-27, 05:55   

Zdalnie aktualizuję 2020.16.2.1
https://teslaownersonline.com/threads/software-build-v10-2-2020-16-latest-2020-16-2-1.16179/
Ps . Mam dożywotni pakiet premium jak się okazało . Czyli mapy , streaming, website itd

Jest po 25 minutach - zmiany kosmetyczne . Toybox - układ i formatowanie pena lub dysku . tworzenie katalogu teslacam ? I podział mocy ładowarek I to tyle .
Ludzie z Forum narzekaja na w dalszym ciagu agresywną jazdę i zjazdy z autostrady . No i faktycznie wg mnie robi to ostro. Wczoraj przy 120km/h w ostatniej chwili wskoczyła w zjazd bez zwalniania i kierunkowskazu . To chyba spowodowane jest gps i mapami ??? Nie zwalnia wcale przed zjazdem .
Natomiast czasem do pierwszego np . Wyprzedzania Autopilot potrafi nie zawracac glowy nawet pare minut

https://youtu.be/c1l891lEMKM
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
  
 
 
Apolonia 


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1171
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2020-05-27, 12:41   

Czyli masz już 2020.16, teraz czas na mnie.
Jak dożywotka to już zostanie z małżonką przez lata.
Ty pewnie wycelujesz coś nowego.
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1425
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-05-27, 13:11   

Zero sexu , moze sobie pójdzie... Doslownie : pójdzie nie pojedzie .


Mnie te aktualizacje głównie obchodzą pod kontem doskonalenia autopilota Jezdżę na nim permanetnie . reszta to mi wisi . nawet wycieraczki itd .
Mogli by włączyć podglad z bocznych kamer. Brakuje mi tych 360 ..
Parkowanie tylko na schemacie pare razy okazało się nieciekawe . trawnik lub zakaz.
Nie widac tak jak w Nissanie gdzie chce zaparkować - brak widoku otoczenia .
Tylna kamera jest swietna - "widac moje uszy"
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
  
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1425
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-05-28, 11:10   

Kto mi tu na "moje niebo wlata" dzisiaj pod Lidlem z Dolnego Śląska śmiała nieumyta niebieska T m3 stanąć???
:mrgreen:
Sprawdzę wieczorem na Sentry Mode i wyciagne konsekwencje.
W prawej i tylnej kamerze powiniem konterfekt zobaczyć. :mrgreen:

20200528_090339_copy_1280x720.jpg
Plik ściągnięto 18 raz(y) 259,32 KB

_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
  
 
 
Apolonia 


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1171
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2020-05-28, 14:52   

Też ma dach oklejony na czarno ;) hehehe
 
 
ken-wywietrznik

Dołączył: 24 Lut 2020
Posty: 31
Wysłany: 2020-05-28, 16:34   

ken-wywietrznik napisał/a:
Ja w końcu kliknąłem update do 2020.12.11.2. Coś się źle zupdate'owało, Tesla nie umiała tego nadpisać zdalnie, bo się nie chciały nowe update'y instalować (sypało błędami z instalacją 12v, a bez 12v nie można nic instalować). W końcu się poddali, przysłali lawetę i zabrali samochód do Wiednia (bo najbliżej ode mnie).

Na przyszłość nauczyłem się, żeby instalować update'y w miejscach, gdzie można łatwo lawetą podjechać (nie tak jak ja tym razem 🤦‍♂️).


Wygląda, że finalnie cały ten update będzie mnie kosztował 350€, ze 30 telefonów i kupę gadania. Nie polecam, szczególnie w krajach gdzie nie ma service center i jak są zamknięte granice.

Niby "jest zrobione", ale co tak naprawdę zrobili to nikt nie wie, bo "zdiagnozowali", że problem wystąpił, bo robiłem update z rozładowanymi bateriami: 12v i główną (co jest nieprawdą, bo miałem 27% i byłem podłączony do prądu, a 12v nie rzucała żadnych ostrzeżeń - mam to nawet udokumentowane, ale ich nie obchodzi, bo "zrobione").

Obsługa klienta: 2/10
Zaufanie do serwisu: 2/10
Ilość dni bez samochodu: pewnie 10, ale nie wiem, bo jeszcze nie odebrałem.
  
 
 
Apolonia 


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1171
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2020-05-28, 16:46   

Popatrz popatrz moje problemy też zaczęły się od rozładowanej 12V.
Jeździ działa, ale do dziś wypisuję, że Update chce.
Jako, że granice są przykleszczone, to nie jadę do Berlina.
Szukałem kogoś, kto to potrafi zdiagnozować w Poznaniu, Wrocławiu,
ale nie odpisują na maile, a telefonicznie obiecują i nic.
Może znacie jakiś adres w zachodniej Polsce.
  
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1619
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-05-28, 16:56   

Ja wiem, że leaf to nie tesla, ale jedyne usterki jakie dopadły moje auto związane były właśnie z rozładowaną baterią 12V. Wygląda na to, że w elektrykach jest ona tak rzadko ładowana, że niedomaga częściej niż w spaliniakach (gdzie jest ładowana cały czas przy odpalonym silniku). Podejrzewam, że to kolejny sposób na wykręcenie jak największego zasięgu. Trochę to słabe, biorąc pod uwagę potencjalne następstwa.

Poniekąd rozwiązaniem jest brak baterii 12V, ale to też ma swoje wady. Mam tak w vectrixie i nie polecam.
 
 
ken-wywietrznik

Dołączył: 24 Lut 2020
Posty: 31
Wysłany: 2020-05-28, 17:50   

Apolonia napisał/a:
Popatrz popatrz moje problemy też zaczęły się od rozładowanej 12V.
Jeździ działa, ale do dziś wypisuję, że Update chce.
Jako, że granice są przykleszczone, to nie jadę do Berlina.
Szukałem kogoś, kto to potrafi zdiagnozować w Poznaniu, Wrocławiu,
ale nie odpisują na maile, a telefonicznie obiecują i nic.
Może znacie jakiś adres w zachodniej Polsce.

A Ty nie masz nówki na gwarancji? Nie kombinowałbym wtedy nic z nieautoryzowanymi warsztatami, tylko zgłosił w aplikacji mobilnej problem, umówił wizytę w Warszawie i zapłacił np. Danielowi Grzyb, żeby Ci odwiózł do serwisu, on chyba robi takie rzeczy.
Może nawet by Ci mobilnego technika przysłali i nawet by nie trzeba było nigdzie jeździć. Często też takie rzeczy załatwiają od ręki przez telefon (po angielsku).

Do Berlina bez umówionej wizyty też nie ma co jechać.
  
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1425
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-05-28, 18:07   

Ja kiedyś zglosilem zawieszenie updatu via aplikacja . Niby że zainstalowana a wołała o akutalizację .
potem autopilot padł i nie reagował
I po kilku dniach wszystko poszło, a zgłoszenie zniknęło . czy zdalnie ?? czy dociągnęło latki ???

Serwis Tesli to porazka . Ale trudno , mogłem sobie Toyotę samoładującą kupić

Ad Nissan : Miałem przeboje ale wynikajace z początków elektryfikacji tego zacofanego Kraju.
Po pioerwsze klopot z odpaleniem SIM i apki , potem z grzaniem fotela a akualizacji nie zrobili do dzisiaj . I wiecej im auta nie dam bo popsują . Ale serwis starajacy sie autko zastepcze na kilkanascie dni dali nóweczkę nawet wypasioną .

W Tesli olali moje zgłoszenie parujacej lampy zero odzewu i kontaktu , to sobie powiercilem dziurki i ... Mam ich w tyłku .
Póki co .

Krązy taka historia wkurzonego ... Czy prawdziwa pewnie tak https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-samochody-elektryczne/samochodyelektryczne/news-list-o-melexie-zwanym-potocznie-tesla,nId,4521380#iwa_source=worthsee
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
  
 
 
Apolonia 


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1171
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2020-05-28, 18:25   

Do Berlina mam 40 min i mówię w języku wroga, ogarnę bez problemu.
14 dni w domu nie chce siedzieć, sprawa do załatwienia on-line,
przy aktualizacji, problem w tym, że się aktualizuje i ponownie woła
jakis sterownik. Początek był od 12V, widać to po moich pytaniach tu
w temacie. Do serwisu laweta, to pojadę jak motor padnie.
Dla mnie dziwne jest, że nie ma w necie opisu kodów usterek Tesli.
Tak np. usterka APP oznacza, że dotyczy autopilota, UI oznacza interface użytkownika.
Po literkach są cyfry i można zidentyfikować jaki element ma problem.
Było by łatwiej z opisem kodów, bo obstawiam, że pierdoła.
Jeżeli po kodzie wiedział bym, ze nie pierdola to bym z gwarancji korzystał.
Obecnie nie wiem i nie mam kontaktu z żadnym diagnostą.
Czekam lepszych czasów i przedlucham serwisów w Berlinie
 
 
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1542
Wysłany: 2020-05-28, 20:45   

ken-wywietrznik napisał/a:
ken-wywietrznik napisał/a:
Ja w końcu kliknąłem update do 2020.12.11.2. Coś się źle zupdate'owało, Tesla nie umiała tego nadpisać zdalnie, bo się nie chciały nowe update'y instalować (sypało błędami z instalacją 12v, a bez 12v nie można nic instalować). W końcu się poddali, przysłali lawetę i zabrali samochód do Wiednia (bo najbliżej ode mnie).

Na przyszłość nauczyłem się, żeby instalować update'y w miejscach, gdzie można łatwo lawetą podjechać (nie tak jak ja tym razem 🤦 ).


Wygląda, że finalnie cały ten update będzie mnie kosztował 350€, ze 30 telefonów i kupę gadania. Nie polecam, szczególnie w krajach gdzie nie ma service center i jak są zamknięte granice.

Niby "jest zrobione", ale co tak naprawdę zrobili to nikt nie wie, bo "zdiagnozowali", że problem wystąpił, bo robiłem update z rozładowanymi bateriami: 12v i główną (co jest nieprawdą, bo miałem 27% i byłem podłączony do prądu, a 12v nie rzucała żadnych ostrzeżeń - mam to nawet udokumentowane, ale ich nie obchodzi, bo "zrobione").

Obsługa klienta: 2/10
Zaufanie do serwisu: 2/10
Ilość dni bez samochodu: pewnie 10, ale nie wiem, bo jeszcze nie odebrałem.



Dziwne, naprawde. Serwis jest w Warszawie apropos. A dlaczego 350euro?? Ja sie z czyms takim nie spotkalem. Auto masz na gwarancji przeciez.

Serwis Ci w Warszawie skaswal 350euro??? Cos mi nie gra.
_________________
https://www.teslanacodzien.pl - rzetelnie o teslach, ktorymi jezdzimy. Porady, informacje, technika. Warto czytac!
 
 
Apolonia 


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1171
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2020-05-28, 21:19   

Nie no pisze że Wiedeń.
Winę po jego stronie stwierdzili i rachunek wystawili.
Ja wiem, że u mnie też będzie moja wina i rachunek.
Ja tylko rozkodowanie błędu GTW potrzebuje.
 
 
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1542
Wysłany: Wczoraj 6:55   

Apolonia napisał/a:
Nie no pisze że Wiedeń.
Winę po jego stronie stwierdzili i rachunek wystawili.


Fakt, nie doczytalem, ze Wieden. Mimo wszystko, ja na gwarancji nie placilem nigdy za nic.
_________________
https://www.teslanacodzien.pl - rzetelnie o teslach, ktorymi jezdzimy. Porady, informacje, technika. Warto czytac!
 
 
ken-wywietrznik

Dołączył: 24 Lut 2020
Posty: 31
Wysłany: Wczoraj 7:08   

Apolonia napisał/a:
Winę po jego stronie stwierdzili i rachunek wystawili.
Nie.

wodnik7 napisał/a:
A dlaczego 350euro?
Byłem na Węgrzech, zamiast przysłać kogoś kto naprawi na miejscu to zabrali do Wiednia. "Naprawili" i powiedzieli "gotowe, do odbioru". A austriackie granice zamknięte przynajmniej jeszcze 3 tygodnie i mnie nie wpuszczą.
Warsztat nie chciał nawet 70km do granicy odprowadzić, "bo nie mają tego w zwyczaju". 350€ kosztowała laweta, której pozwolą do Austrii wjechać i wyjechać.

Od początku wiedzieli, że to może być problem jak wywiozą za granicę, ale "takie są procedury" i "nie nasz problem". Z perspektywy czasu można to było o wiele prościej rozwiązać, bez zabierania mi samochodu na 10 dni i wożenia w tą i z powrotem, ale pomoc online nie była na tyle sprytna co ja po szkodzie 🤷‍♂️

wodnik7 napisał/a:
Mimo wszystko, ja na gwarancji nie placilem nigdy za nic.
To chyba się już zmienia. Mi znaleźli jakiś plastik w środku uszkodzony i pytali czy za dodatkową stówkę i półtora tygodnia czekania chcę wymieniać. Nie wierzę, że to ja zdążyłem zepsuć w 6-miesięcznym samochodzie, ale oni twierdzą, że na gwarancji tego nie ruszą.
  
 
 
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1542
Wysłany: Wczoraj 7:28   

wodnik7 napisał/a:
Mimo wszystko, ja na gwarancji nie placilem nigdy za nic.
To chyba się już zmienia. Mi znaleźli jakiś plastik w środku uszkodzony i pytali czy za dodatkową stówkę i półtora tygodnia czekania chcę wymieniać. Nie wierzę, że to ja zdążyłem zepsuć w 6-miesięcznym samochodzie, ale oni twierdzą, że na gwarancji tego nie ruszą.[/quote]

Podjedz do Linzu. Tam kupowalem nasza P85D, byli mega pomocni, fajni, mili. Niech Ci ten plastik naprawia:)

Szkoda, ze COVID tak Ci namotal.. Mimo wszystko przyjemnosci z jazdy!
_________________
https://www.teslanacodzien.pl - rzetelnie o teslach, ktorymi jezdzimy. Porady, informacje, technika. Warto czytac!
 
 
Apolonia 


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1171
Skąd: lubuskie
Wysłany: Wczoraj 8:18   

Cytat:
A Ty nie masz nówki na gwarancji?

Kolega powyżej wyjaśnił dlaczego się do Berlina nie wybieram.
 
 
ken-wywietrznik

Dołączył: 24 Lut 2020
Posty: 31
Wysłany: Wczoraj 9:33   

vwir napisał/a:
Ja wiem, że leaf to nie tesla, ale jedyne usterki jakie dopadły moje auto związane były właśnie z rozładowaną baterią 12V. Wygląda na to, że w elektrykach jest ona tak rzadko ładowana, że niedomaga częściej niż w spaliniakach (gdzie jest ładowana cały czas przy odpalonym silniku). Podejrzewam, że to kolejny sposób na wykręcenie jak największego zasięgu. Trochę to słabe, biorąc pod uwagę potencjalne następstwa.


Sprawdziłem w instrukcji i wg Tesli jak samochód jest niepodłączony i "idle" to powinien ładować regularnie 12v z głównej baterii. O sytuacji jak samochód jest podłączony do prądu nic nie piszą, więc zakładam, że wtedy też.

Może być tak, że u mnie jak Sentry Mode działa 24/7 to samochód prawie nigdy nie jest "idle", więc to 12v się nie ładowało regularnie, ale… U mnie usterka się pojawiła po tym jak wyjątkowo byłem podłączony przez 14h do 220v 🤷‍♂️

Podejrzewam jakiś błąd w sofcie kiedy ma się 12v ładować i trzymam kciuki, że to już (lub wkrótce) jakimś updatem poprawione 🤞
  
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1425
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: Wczoraj 10:12   

Chyba trzeba na alliexpress jakiś licznik kupić i podpiąć pod aku
W końcu jak człek wydał te 200 plus to nawet i na Allegro można kupić drożej
?
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 14