Zlot 2020
SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Trex Navigator T500+
Autor Wiadomość
RadekNet 
Nissan Leaf 24kW

Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 120
Skąd: Sligo (Ire)
Wysłany: 2020-05-25, 16:18   Trex Navigator T500+

Przyszła pora na drugi pojazd elektryczny w rodzinie ;) Kupiłem sobie Trex'a Navigator T500+ z silnikiem Bionx w tylnym kole.

Można w nim łatwo (w sensie, że bez problemu z programowaniem baterii) wydłużyć zasięg? Druga bateria równolegle?
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1614
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-05-25, 16:31   

Tak robiłłem w którymś z swoich starych e bików .

Były to dwie baterie bagaz. nikowe i dałem jedna nad druga . Wtedy możesz dac nawet inne pojemności a tylko napiecie takie samo . mniej upiedliwe i skuteczniejsze.

Proponuję Ci zrobić przełączanie . Grube kable i pożądny przełącznik 6cio pinowy.
To lepsze . Bo masz kontrolę i wiesz jak jedna padnie do czas wracać na drugiej np . .
dziala jak rezerwa ,
zwieksznie pojemności ma mniejszy sens , tak mi radzili z forum ebikowego
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
RadekNet 
Nissan Leaf 24kW

Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 120
Skąd: Sligo (Ire)
Wysłany: 2020-05-25, 17:25   

No tak byloby najlepiej - dwie przelączalne baterie. Tylko czy wtedy oryginalny komputer nie zwariuje? Czytałem gdzieś, że w Bionxach baterie trzeba parować z silnkiem/sterownikiem.
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1614
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-05-25, 17:36   

A tego to Ci nie powiem . Bo to jakies kuriozum . Dlatego nigdy nie kupie juz "Firmowego" roweru . Serwis i takie cuda sa tego dowodem ,że to ....się mści
Miałem kilka i mam kilka . Więc ze swojego doświadczenia i kolegów z dwóch for internetowych nigdy takie błędu juz nie zrobie . Dwa rowery po trzech latach były do "wyrzuceniea' gdyz skończyła sie produkcja tej wersji i nic nie było do dostania . Serwisant był bezsilny.

Fakt sa to na ogół dobrze wykonane rowery . Piękne idealne dla kobiet wrecz czasem śliczne .kabelki i linki pochowane . Cud malina . I Ok dop[uki działają .
Ale za słabe i z ograniczeniami a serwis bywa tragiczny .itd .
Wybacz za te krytyczne słowa na wyrost i moze nie dotycza tej marki ?? Ale wole dac do zrobienia.

To moje doswiadczenia z ???? 8 czy 9 ebików ?

Mam obecnie 2x fat bike jeden 350 wat i za slaby drugi zony 1000wat i jest Ok tempomat manetka silnik przkładniowy
sam mam MTB z silnikiem przekladniowym tempomatem i manetką
zasiegi na samych manetkach to ok 30 km z pedałowaniem okazjonalnym z 50 km ?? Predkosci max to ok 35-45 km/h
Wiec jazda jak motorowerem . Ale tak nie jeździmy. wazny momnet obrotowy , bo jexdzimy np w Grecji a tam goraco górzyście i mozna zdechnąć jak sie nie jest pasjonatem kolarstwa.
250 wat to tzw pedelec tylko do wspomagania .
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
RadekNet 
Nissan Leaf 24kW

Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 120
Skąd: Sligo (Ire)
Wysłany: 2020-05-25, 18:56   

To co prawda mój pierwszy e-bike, ale myslę, że nie jest tak żle przy napędzie na koło ... rozwiązaniem na problemy z serwisem jest przejście na zewnętrzny sterownik, a wtedy można komponenty wymieniać dowoli.

Mam oczywiście nadzieję, że nie będę mieć problemów, ale co by nie było, mój stary rower sie na konwersję nie nadawał ;) A ten do spokojnego turlania się za 5- i 8-letnim synem powinien być akurat.
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1614
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-05-25, 19:16   

Jak sie spodoba , to .. :lol: A jak nie to tez dobrze. Niestety rower o slusznych parametrach kosztuje swoje ...
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
RadekNet 
Nissan Leaf 24kW

Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 120
Skąd: Sligo (Ire)
Wysłany: 2020-06-22, 14:06   

Bronek napisał/a:
Jak sie spodoba , to .. :lol: A jak nie to tez dobrze. Niestety rower o slusznych parametrach kosztuje swoje ...


Po przesiadce ze starego marketowca za 300 zł to nawet i bez wspomagania sie super jedzie ;) Ale wydaje mi się, że większa moc silnika to już w kierunku motocykla idzie - ja z rzadka używam więcej niż połowy mocy wspomagania. Tylko ta bateria i zasięg ... wychodzi na to, że to jednak nie takie proste będzie.
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1614
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-06-22, 18:11   

Niestety apetyt .....
Elektryki mają to do siebie , że jak ktoś polubi jazde na takim rowerze to chce co raz dalej zajechać bez języka na brodzie. A do tego z mniejszym wysiłkiem wjechac na górkę itp... I zaczyna się .. :mrgreen:
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1774
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-06-23, 09:26   

https://m.pl.aliexpress.com/item/4000830415992.html

100-120km/h. Powinno wystarczyć :)
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1614
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-06-23, 09:37   

Kupiłem swego czasu takie podobne 1000 wat ! ale z napędem na tył . Ok 3000 zł .
I po miesiącu poteżna bateria bo aż 27 KWh na 52 VOLTACH padła . :!:
Spec z Poznania co ją reanimować próbował . ale niestety musiałem zrobić nową ( Koszt spory) . stworzył nawet filmik .
Tym samym ja - fanatyk Chin i Alli - teraz nie bardzo polecam ich bezmarkowe wynalazki

Po prostu poupychane ogniwa bezimienne generalnie trzeba mieć szczęście albo pecha . Kwestia odsyłki takiego kloca to problem .
Dlatego w kwestii rowerów hulajnóg itp lepiej coś z Europy w sensie Europy ( choć wiadomo że i tak to z Chin)
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1774
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-06-23, 10:50   

Ja nie mówię, żeby to kupować, tylko taka ciekawostka. Wiesz, rozmawiamy o silniku 7000W ;) To już naprawdę potwór jak na taką zabawkę. Jakoś nie wyobrażam sobie szlifa na czymś takim przy 120km/h.
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1614
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-06-23, 14:20   

OK. Tylko sam uległem mani mocy i z jednej strony majac prawie stówę kg , to jej potrzeba . Nie o szybkość chodzi a o długie nawet łagodne podjazdy .

Niestety trzeba uwazac bo najdrozsza i najwazniejsza rzecz , czyli bateria w tych OKAZJACH moze być lipna. I to obojetnie czy to rower itd...
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
Henryczek
TM X

Dołączył: 19 Lis 2019
Posty: 36
Skąd: Południe
Wysłany: 2020-06-29, 19:13   

Bronek napisał/a:
A Bo to jakies kuriozum . Dlatego nigdy nie kupie juz "Firmowego" roweru . Serwis i takie cuda sa tego dowodem ,że to ....się mści .


E tam, ja sobie chwalę firmówkę, poza klockami i olejem do łańcucha zero kosztów./No za prąd oczywiście/.Po 200 km byłem na pierwszym przeglądzie, podokręcali śruby, posmarowali łańcuh,sprawdzili luft w amorach, podbili gwarancje, skasowali 80 zł i śmigam czwarty sezon:)
 
 
Bronek 
Leaf40/TM3AWD/LR


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 1614
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2020-06-29, 19:48   

Henryczku :mrgreen: ... Mozesz mi przypomnieć . :lol: cene tego rowerka
Jak to mówią Firma Firmie ...

Pułap do 10 000 robiony wg mnie powyzej nie wiem , bo mnie nie stac :oops:

PS OFF
Niejaki znany nam kolega Wiesiu z CT, jak mnie informował zanabył jakuzzy w wiadomym miejscu . A mnie moja SzP M lekko naciska na basenik z przeciwpradem ?? A Ty ponoć wisz o tym co nie co??

Jakuzzy stacjonarne "twarde" jakies tam mam, to czy warto taki sam basenik bez tej części do posiedzenia ? Czy wymienić ? Wolałbym oddzielnie a najlepiej wcale. Nie chce mi się
W ogóle mi to niepotrzebne ale kobicie ....odmówić to jeść nie da.
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX ;XM; Hyundai; Audi; Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Merc.Gela; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Kampery (Mcluois i Rapido);Toyota; Ford ;Wrangler; Nissan Leaf 40 ;Tesla LR-AWD /FSD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11