Silnik z Lexus RX400H |
Autor |
Wiadomość |
Carcik
Instalator Paneli PV

Wiek: 27 Dołączył: 07 Gru 2015 Posty: 532 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2016-02-03, 21:02
|
|
|
Skoda Felicia 1.3MPI + LPG
Masa gotowego do jazdy w tym stanie co jest teraz to 1080kg.
Wybebeszony może będzie lżejszy. |
_________________ Citroen Saxo Electrique
9,6kWh Li-Ion + 1,1kWh Pb = 10,7kWh
Zasięg 78 kilometrów i rośnie
Montaż Paneli Fotowoltaicznych
https://www.facebook.com/ecoautomationpila/ |
|
|
|
 |
KGB
Antypartyzant
Wiek: 38 Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 543 Skąd: z łona matki
|
Wysłany: 2016-02-04, 02:31
|
|
|
a co chcesz wybebeszac z Felicii ? ona fabrycznie to juz bieda,
ale wiadomo,ze po wyjeciu silnika i skrzyni biegow troche masy ubedzie |
_________________ dużo jeżdżę i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widzę takich wariatów co zapierd...a, aż głowa puchnie....
ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Dilgt
Dołączył: 07 Sty 2019 Posty: 5
|
Wysłany: 2019-01-31, 21:18
|
|
|
A skoro alternator można zmienić poprzez kontroler DC w silnik typu bldc to czy silnik pmsm jak z Lexusa, też można w ten sposób przekształcić? |
|
|
|
 |
wwojciech
pasjonat
Wiek: 33 Dołączył: 02 Gru 2013 Posty: 53
|
Wysłany: 2019-02-15, 08:30
|
|
|
Zastanawiam się tez nad tym zestawem. Silnik pewnie nominalnie będzie mial z 15kW. Dyferencjal ma przekładnie 6.859. Miedzi wydaje mi się że moze miec w okolicach 10kg więc nawet przezwoic to koszt 1000zl materiałów. Sterownik wektorowy 13kW 1220zl do 100V. BMS tani fo takich napięć. Co myślicie o takim rozwiązaniu? |
|
|
|
 |
Issac
Dołączył: 23 Gru 2015 Posty: 30
|
Wysłany: 2020-08-04, 15:16
|
|
|
wwojciech, jaki status pomysłu ?
Aktualnie mam taki most i zastanawiam się jak go niedrogo wysterować. |
|
|
|
 |
jatko
jatko

Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 519
|
Wysłany: 2020-08-04, 15:37
|
|
|
Robiłem podejście do skrzyni z GS450H + inwerter i sterowanie, niestety przysłali mi niekompletną skrzynię i walka o zwrot pochłonęła cały czas jaki miałem na zabawę. |
_________________ [*]Volt 2014 |
|
|
|
 |
|