Przesunięty przez: RaveN 2012-08-23, 07:05 |
Opel Ampera |
Autor |
Wiadomość |
Marcel01
Marcel01

Wiek: 60 Dołączył: 26 Sie 2018 Posty: 35 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 2021-01-10, 07:09
|
|
|
„akumulator zimny wtyk za ciepły” - ten komunikat (Ampera 2013 polift) pojawiał mi się sporadycznie w okresie kiedy temperatura powietrza była poniżej -2 st. - tylko po wyjeździe z ciepłego (ok 20-23 st. C) garażu. |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=rdr1MSz8jds |
|
|
|
 |
Rafał
Opel Ampera

Dołączył: 26 Lis 2016 Posty: 190 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2021-01-17, 13:37
|
|
|
Czujniki ciśnienia w kołach po prawej stronie pojazdu jakiś czas temu zaczęły pokazywać niezmiennie ciśnienie 220 i 200, czyli chyba jakieś defaultowe.
Nabyłem coś takiego:
Czujniki ciśnienia
Po kilku kilometrach od zamontowania same zaczęły prawidłowo pracować:)
Poza brakiem logo GM wyglądają identycznie.
 |
|
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 3727 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2021-01-17, 16:19
|
|
|
Rafał napisał/a: | Nabyłem coś takiego:
Czujniki ciśnienia | Dobrze wiedzieć. Ja do zimówek zainwestowałem w komplet używanych od Insignii, jakieś 2 stówy z hakiem mnie to parę lat temu wyszło. |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
Maxi

Dołączył: 28 Paź 2017 Posty: 98 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2021-01-17, 19:28
|
|
|
Rafał rozbierz stare... pewnie tylko baterie padły |
|
|
|
 |
Rafał
Opel Ampera

Dołączył: 26 Lis 2016 Posty: 190 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2021-01-18, 12:50
|
|
|
Maxi napisał/a: | Rafał rozbierz stare... pewnie tylko baterie padły |
Próbowałem, ale są zalane czarną żywicą bardzo wredną do usunięcia bez uszkadzania elektroniki. |
|
|
|
 |
kalex
Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 417 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2021-01-18, 14:23
|
|
|
Trzeba wyciąć tylko baterię. Przykładasz 5 złotówkę po stronie plastikowej przy krawędzi , od strony wentyla. Tak jest ułożona bateria. Można na gorąco ją wykroić. Problem w tym że bateria jest zgrzana do styków. Nową baterię trzeba także zgrzać ze stykami , co nie jest proste. Dawno temu próbowałem reanimować w Renault , ale poległem na zgrzewaniu. |
|
|
|
 |
|