SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciekawy zasilacz EVSE 16A
Autor Wiadomość
Apolonia 
Tesla Model 3 i ZOE


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1904
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2021-03-30, 16:46   Ciekawy zasilacz EVSE 16A

Kupiłem EVSE jak poniżej, dobra cena, jak na nowy sprzęt schludnie oprawiony i obiecujący 16A czyli 3,6kW.
Wtyk 230V porządny, z termicznym zabezpieczeniem, dosyć duża cegła w oprawie gumowej, patrz link
https://allegro.pl/uzytkownik/Super1231dry/obsluga-akumulatorow-i-ukladu-elektrycznego-stacje-ladowania-pojazdow-elektrycznych-261151?bmatch=cl-e2101-d3681-c3682-aut-1-3-0319
Po ocenie wyglądu, sprawdziłem w akcji. Podłączyłem do Zoe z przejściówką z siły 32A na 3x16A i okazuje się że jednak tylko 10A.
Próbowałem na innych gniazdkach tych 16A i z zabezpieczeniem 16A, zawsze 10A spróbuje jutro i w Tesli, może się coś pojawi.
Macie jakieś wyjaśnienie na te 10A zamiast 16A?
_________________
Dla chcących zakupić Teslę poniżej link polecający.
https://ts.la/alejan15145 1500 km SC w prezencie.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 3187
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2021-03-30, 16:57   

Wszystko zależy na jaki rynek było robione .
Popatrz się na ich kartę katalogową
https://www.ttieurope.com...%20A4%20Web.pdf
A może jak na Francję ma kontaktron we wtyczce ( do gniazd GreenUP)
A tu masz instrukcję obsługi po naszemu
https://www.aptiv.com/doc...vrsn=c427f33e_2
_________________
http://bit.ly/3n82hb8
 
 
Apolonia 
Tesla Model 3 i ZOE


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1904
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2021-03-30, 20:10   

Hmm greenup, to ja magnes przyłożę do wtyczki i poleci szybciej.
Mimo, że z obiecanych 16A jest 10A, to zadowolony jestem z zakupu.
_________________
Dla chcących zakupić Teslę poniżej link polecający.
https://ts.la/alejan15145 1500 km SC w prezencie.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 3187
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2021-03-30, 21:08   

Najlepiej jak rozbierzesz wtyczkę , o ile jest rozbieralna.
Jeśli nie jest rozbieralna rozbierz pudło EVSE i rozłącz kabelki przykręcone do płyty głównej.
Sprawdź dobrym omomierzem przejścia pomiędzy kabelkami . Możesz mieć łącznie 5 albo nawet 6 przewodów . Fazowy , neutralny i ziemię.
Oprócz tego mogą być dwa albo trzy od czujników temperatury . Zazwyczaj są 2 termistory NTC o oporności ok 10 kOhm przy 25 stopniach. Kolorystyka kabelków czarny - wspólny . Czarno -fioletowy . wyjście z jednego czujnika temperatury . Filoetowo-szary wyjście z drugiego czujnika temperatury.
Jeśli różnica oporności jest większa między tymi dwoma czujnikami niż 300 Ohm EVSE zaczyna ograniczać prąd.
A ponieważ Aptiv to nowa nazwa Delphi to wątpię aby robili na specjalne zamówienie PSA z systemem GreenUp . Chociaż wszystko jest możliwe bo PSA jest jednak sporym odbiorcą ich produktów
_________________
http://bit.ly/3n82hb8
 
 
Apolonia 
Tesla Model 3 i ZOE


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1904
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2021-03-31, 07:45   

Dziękuję za wnikliwe wyjaśnienia, kupiłem ja w miejsce opisywanego Mennekes.
Raczej nie będę jej rozgrzebywał, potestuje na Tesli i będzie jako powolny ssak e-soku.
Może wyjaśnieniem jest opis PSA, strona druga pkt. 2 w linku do pdf poniżej:
https://media.peugeot.de/file/35/7/elektrisch-durchstarten.659357.pdf
_________________
Dla chcących zakupić Teslę poniżej link polecający.
https://ts.la/alejan15145 1500 km SC w prezencie.
 
 
Apolonia 
Tesla Model 3 i ZOE


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1904
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2021-03-31, 11:15   

Opel opisuje to tak https://www.opel-accessor...9QX2x-33UknttqV!-1390741002/vehicles/Corsa-e%20F
czyli jako greenup
_________________
Dla chcących zakupić Teslę poniżej link polecający.
https://ts.la/alejan15145 1500 km SC w prezencie.
 
 
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 3187
Skąd: Warszawa/Wawer
Wysłany: 2021-03-31, 11:20   

Czyli próba z magnesem powinna zadziałać.
O takie ułożenie magnesu się sprawdza przy wtyczkach GreenUp bo taka jest lokalizacja magnesu w gnieździe GreeUp
Może być mniejszy magnesik

IMG_20191123_122510.jpg
Plik ściągnięto 9 raz(y) 92,67 KB

_________________
http://bit.ly/3n82hb8
 
 
Apolonia 
Tesla Model 3 i ZOE


Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1904
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2021-03-31, 13:28   

Tak to właśnie działa. Wracając do sprzętu Aptiv Tesla policzyła go na 8A - 2 kW nieco słabo,
w nawiązaniu do etykiety. Morał nie kupujcie oczami 16A, bo się można rozczarować, lub trzeba będzie
przykombinować z grenup lub magnesik. Wiadomo że drugie rozwiązanie nie kosztuje 500 zł jak gniazdo.
_________________
Dla chcących zakupić Teslę poniżej link polecający.
https://ts.la/alejan15145 1500 km SC w prezencie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13