SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[sprzedam] Vectrix VX1
Autor Wiadomość
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2953
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2015-09-06, 09:23   [sprzedam] Vectrix VX1

http://olx.pl/oferta/vect...D5-IDbA9Vr.html
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2953
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2015-11-26, 13:20   

obniżka ceny na 7999 :) :mrgreen:
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
Danziger 

Wiek: 32
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 15
Skąd: Born, NL
Wysłany: 2016-06-02, 17:24   

Highend masz jeszcze jakiegos Vectrixa na sprzedaz?
W rozsadnej cenie, aby byl sprawny ;)
Jesli nie to czy latwo taki skuterek rozebrac aby do kombika go wpakowac i przywiezc z UK/NL/DE?

Chcialbym vectrixa nabyc i za 2/3 latka zdobyc 18 celek z pakietu leafa 30kWh...powinno dac to 200km zasiegu :)
 
 
 
bro

Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 136
Wysłany: 2016-06-02, 20:53   

Dołączam do pytania - ile może kosztować taka konwersja?
 
 
Carcik 
Instalator Paneli PV


Wiek: 25
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 532
Skąd: Piła
Wysłany: 2016-06-02, 21:09   

Nie wiadomo bo nikt nie sprzedaje "celek" z Leafa, nawet jak ktoś je będzie posiadał to nie odda ich "za psi huj" tylko zawoła kwotę odpowiednią do rynkowej ceny akumulatorów (pewnie 1000-1500zł/kWh) więc nie ma co się napalać że za 2 flaszki zbuduje się moto z 200km zasięgu.
_________________
Citroen Saxo Electrique
9,6kWh Li-Ion + 1,1kWh Pb = 10,7kWh
Zasięg 78 kilometrów i rośnie

Montaż Paneli Fotowoltaicznych
https://www.facebook.com/ecoautomationpila/
 
 
Danziger 

Wiek: 32
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 15
Skąd: Born, NL
Wysłany: 2016-06-03, 06:34   

Sa oferty chociazby w usa, ale wiadomo oferta moze byc a produktu brak... pakiet wyniesie pewnie min. 10tys pln plus bms i inne rzeczy jak przetwornice, aby vectrixa szybciej ladowac to kolejne min. 10tys pln.
Za 2-3 lata pewnie "da sie" rozbitkow bedzie coraz wiecej w usa moga to w PL tez powinnismy dac rade
 
 
 
Carcik 
Instalator Paneli PV


Wiek: 25
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 532
Skąd: Piła
Wysłany: 2016-06-03, 08:35   

Weż pod uwagę że te ogniwa z Leafa będzie chciał każdy, i użytkownik Saxo Peugota106 Berlingo, pewnie wielu do rowerów :) każdy chce tanio zwiększyć zasięg. Nie tylko Ty jeden wpadłeś na pomysł używania tych ogniw. Sam bym je łyknoł jak by była znośna cena (~500zł/kWh).

Ale wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że Nissan będzie odkupował akumulatory albo dawał spore rabaty przy zakupie nowego zdając stary. W końcu powstają z nich Powerwalle Nissana, i jeden taki pakiet samochodowy to chyba 3 powerwalle więc nikt nawet za 10tysi Ci ich nie sprzeda jak tam są warte 5x więcej :)
_________________
Citroen Saxo Electrique
9,6kWh Li-Ion + 1,1kWh Pb = 10,7kWh
Zasięg 78 kilometrów i rośnie

Montaż Paneli Fotowoltaicznych
https://www.facebook.com/ecoautomationpila/
 
 
Danziger 

Wiek: 32
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 15
Skąd: Born, NL
Wysłany: 2016-06-03, 09:39   

Tak tylko Carcik ja ta kwote 10tys PLN odnioslem do 18 celek czyli ~1/3 pakietu leafa ;) powinno sie udać za jakis czas kupic te moduly przecież auta ulegaja wypadkom badz jakims samozaplonom :/ napewno bedzie to towar deficytowy na rynku.
 
 
 
Carcik 
Instalator Paneli PV


Wiek: 25
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 532
Skąd: Piła
Wysłany: 2016-06-03, 10:12   

Gorzej jak kupisz takie celki z 70% sprawności z wyeksploatowanego leafa. To już lepiej kupić inne aku jak masz dać 10tys za ~10kWh.
_________________
Citroen Saxo Electrique
9,6kWh Li-Ion + 1,1kWh Pb = 10,7kWh
Zasięg 78 kilometrów i rośnie

Montaż Paneli Fotowoltaicznych
https://www.facebook.com/ecoautomationpila/
 
 
Danziger 

Wiek: 32
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 15
Skąd: Born, NL
Wysłany: 2016-06-03, 10:43   

Trzeba liczyc na szczęście. Wiele jest na plus idealne wymiary modułów, gestosc wieksza niz 200Wh/kg i zwarta budowa. Na rynku chyba nie ma innej alternatywy i trzeba czekac ;)
 
 
 
Carcik 
Instalator Paneli PV


Wiek: 25
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 532
Skąd: Piła
Wysłany: 2016-06-03, 11:34   

200Wh/kg w nowym, a wiesz jak ludziom uciekają belki ze wskaźnika. Przy 80% już gęstości masz "tylko" 160Wh/kg.

Owszem dużo lepsze od LiFePO4 które mają lichą gęstość, ale w li-ion taki wynik da się osiągnąć na złomie laptopowym bez większej segregacji.

Niestety albo stety ogniwa 18650 są najlepiej dopracowaną technologią i nic się nie może się równać (no może trochę li-pole modelarskie ale to nie to zastosowanie)

Nie zniechęcam ale będzie ciężko. Trzymam kciuki żeby udało Ci się trafić na dobre ogniwa, najlepiej z takiego Leafa którego TIR skasował zaraz po wyjeździe ze salonu :-D
 
 
Danziger 

Wiek: 32
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 15
Skąd: Born, NL
Wysłany: 2016-06-03, 12:18   

Poprostu roboczo godziny tez trzeba wliczac w projekt ;) ...
Najwygodniej bedzie wpakowac li-iony z leafa ;]
Zaraza XXI wieku brak czasu.
 
 
 
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2953
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-06-03, 15:17   

Danziger napisał/a:
Highend masz jeszcze jakiegos Vectrixa na sprzedaz?
W rozsadnej cenie, aby byl sprawny ;)
Jesli nie to czy latwo taki skuterek rozebrac aby do kombika go wpakowac i przywiezc z UK/NL/DE?

Chcialbym vectrixa nabyc i za 2/3 latka zdobyc 18 celek z pakietu leafa 30kWh...powinno dac to 200km zasiegu :)


Vectrixa mam 2 sztuki - napisz propozycję ceny.

Co do ogniw NiMh - są w idealnym stanie, ja je doładowywuję raz na 2 miesiące jak stoi bo on pobiera sobie codziennie 7mA czy "jakoś tak" - można to wyłączyć flashując przerobiony soft - piszą o tym na forum Vectrixa.

Ja bym jeździł tak jak jest, 40-60km zasięgu masz pewne i nadal są dobre pomimo wieku. Nie ma co dramatyzować, że aku "5 lat i na szrot" bo to wszystko zależy od wielu czynników.
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
rzepon 

Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 36
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-06-03, 23:52   

http://allegro.pl/nissan-...6231624529.html
cały pakiet od Leaf za 19900zł
http://allegro.pl/nissan-...6231624743.html
pojedyncza cela 500zł
_________________
http://www.evalbum.com/4085
 
 
Carcik 
Instalator Paneli PV


Wiek: 25
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 532
Skąd: Piła
Wysłany: 2016-06-04, 08:42   

Wg danych ta cela jeśli waży 4kg to ma "aż" 125Wh/kg\

Gdzie ten mit o gęstości ponad 200Wh/kg ? Gdzie te ogniwa które biją na głowę najlepsze 18650 ?

Chyba Elon Musk zrobił wielki błąd idąc w 18650 przecież 240Wh/kg to nic...
 
 
Danziger 

Wiek: 32
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 15
Skąd: Born, NL
Wysłany: 2016-06-04, 10:27   

Do ceny to sam musisz powiedziec ile chcesz :)

Cena bedzie napewno w przedziale 8-13tys pln w zaleznosci od stanu bateri i jak bedziemy sie rozliczy (faktury srutki tutki)

Bardziej Highend interesuja mnie szczegoly czy masz wszystkie paiery czy skutery sa wyrejestrowane z uk, czy zrobiles oplaty skarbowe itp... w dowodzie jest wbita moc ciagla czy peak bo to tez bedzie in plus jak ciagla wiadomo z jakich powodow ;)

Prosze napisze ile spraw jest do zalatwienia z Vectrixami

Carcik ok przesadzilem z tymi ponad 200Wh/kg, ale
celka wazy 799gx4= 3.2kg co daje 156Wh/kg...
W pakiecie leafa 30kWh mamy juz gęstość 195Wh/kg.
Oczywiscie Musk wie co robi, ale nie czepiajmy sie szczegółów.
Poprostu chalupnicze zgrzewanie celek jest nieekonomiczne chyba, ze jest to jedyne hobby i mamy na to czas.
 
 
 
Carcik 
Instalator Paneli PV


Wiek: 25
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 532
Skąd: Piła
Wysłany: 2016-06-04, 11:58   

Wykorzystując elementy modelarskie (uchwyty, taśmy, łaczniki) używanie 18650 jest bardzo nie ekonomiczne, sam tego doświadczyłem. Zastąpienie Saxo-P106 na 18650 to około 3000zł na same tasiemki,bms,uchwyty i inne pierdoły.

Żeby był jakiś sens trzeba oderwać się od tego "świata" modelarskiego i nie kupować nic do budowy aku-pakietów tylko budować od zera i na popularniejszych materiałąch.

Podam przykład, zgrzanie 2200 ogniw 18650 to około 80mb taśmy niklowej, koszt minimalny to 1000zł, grubszej i pewniejszej 1500zł. Chore ceny ale wystarczy iść do hurtowni metali i poprosić o blachę mosiężną 0,2mm, po opłąceniu 65zł w kasie i 40min z nożyczami mam 100mb taśmy mosiężnej o lepszych parametrach niż ta "Pure nickiel".

Takich przykładów mogę podawać wiele, kto nie myśli ten płaci, kto kombinuje to na takich ludziach zarabia.
_________________
Citroen Saxo Electrique
9,6kWh Li-Ion + 1,1kWh Pb = 10,7kWh
Zasięg 78 kilometrów i rośnie

Montaż Paneli Fotowoltaicznych
https://www.facebook.com/ecoautomationpila/
 
 
drgrin 
Drgrin


Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 277
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2016-06-07, 15:40   

Danziger napisał/a:
Sa oferty chociazby w usa, ale wiadomo oferta moze byc a produktu brak... pakiet wyniesie pewnie min. 10tys pln plus bms i inne rzeczy jak przetwornice, aby vectrixa szybciej ladowac to kolejne min. 10tys pln.
Za 2-3 lata pewnie "da sie" rozbitkow bedzie coraz wiecej w usa moga to w PL tez powinnismy dac rade


Robiłem ostatnio konwersję VX1 na LI-poly kokam 53Ah, 7kwh system pod klucz wyszedł 16k PLN. Cele nowe, ale tzw. leżaki, 5 letnie.
 
 
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2953
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-06-07, 20:12   

W dowodzie nie ma mocy.
Wpisze diagnosta.

w UK wyrejestrowany

Oplat nie ma zadnych. Co bym mial oplacac?;)
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
jatko 


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 337
Wysłany: 2016-06-09, 21:36   

A skąd diagnosta weźmie moc? Można by moc "ograniczyć" na papierze i zarejestrować to na kat B?
_________________
Za ok 2 tygodnie będę sprzedawał Citroen C4 Grand Picasso 2011r 2.0 hdi przebieg ok 143 000km. ... Czas na Amperę ... a może Teslę ??
 
 
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2953
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-06-10, 02:54   

Z wujka google ;)
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
Danziger 

Wiek: 32
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 15
Skąd: Born, NL
Wysłany: 2016-06-10, 13:30   

Właśnie z tym będzie problem. Diagnosta pewnie wpisze moc chwilową i wtedy już Vectrix nie kwalifikuje się na kat. B...
Pozostaje Emco novax s4000.
 
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1207
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-06-10, 14:02   

Diagnosta nie może wpisać mocy chwilowej.
W grę zawsze wchodzi godzinowa ciągła.
Tesla ma 69KW pomimo ,że chwilowo 5x tyle.
Peugeot 106 11kw a chwilowo jest 30.
Tak ma być.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Citroen Berligo Electrique
Saxo 2D 5os Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2953
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-06-10, 19:11   

Vectrix ma cos kolo 20kW ?

Dostalem oferte zamiany. Ktos chce vectrix i daje mi samochod Think (1gen) z NiCd (popsuty zasieg) i z uszkodzona ladowarka. Ale auto jezdzi. Warto? Moze ktos chce Thinka? ;) fotki mam.
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1207
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-06-10, 23:27   

Vectrix 7kw.
Think, fajny.
:)
Jak dajesz to biorę.
:)
Prześlij mi na mail zdjęcia.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Citroen Berligo Electrique
Saxo 2D 5os Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11