SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RaveN
2018-01-05, 10:14
Nissan Leaf 24 kWh po 2 latach użytkowania w Irlandii
Autor Wiadomość
bebosz 

Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 56
Skąd: Irlandia, Co.Wexford
Wysłany: 2018-01-04, 23:42   Nissan Leaf 24 kWh po 2 latach użytkowania w Irlandii

witajcie
Zanim zakupilem swojego nowego liscia w 2016r to posilkowalem sie wiedza z tego forum
dzieki wszystkim za wiedze.
odwdzieczam sie teraz informacja o stanie pojazdu na dzien dzisiejszy czyli dokladnie po 2 latach exploatacji.

Przebieg dokladnie 50.000km
serwisy zrobione 0 (oprocz tego pierwszego po 1000km)
sklonilo mnie to forum czyli fakty ktore ustalilem a mnianowicie ze nic sie nie popsulo innym uzytkownikom a w serwisie gwarancja jest bez wzgledu czy robie serwusy czy nie.

wiec u mnie nic sie nie popsulo bateria jaka byla taka jest zadnego ubytku.

pas na foelik troche za krotki trzeba bylo dokupic przedluzke o kilka cm za 5 euro

ostatnio dojechalem po rza pierwszy baterie do konca he he juz kilka razy i ja i zona dojechalismy do domu na zolwiku ale tym razem 500m od domu zdechl. zadzwonilem po zone odpalilem lifa wspomaganie nie dziala wowczas za to hamolce owszem i zaciagnolem pasatem do domu pod wtyczke.

mamy co prawda 3 lata darmowy dojazd do klienta doladowanie na ulicy lub hol do najblizszej wtyczki ktorych jest tu co kawalek milion darmowych oczywiscie.

zasieg na naszej baterii 24kwh jest okolo 100 km zima czy latem (napewno powolna jazda nie poprawia zasiegow ) poprostu zwykla jazda bez butowania to spoko ZAWSZE 100km raz sie postaralem wyszlo 125km ale u kazdego moze to roznie wygladac

rachunek za ladowanie to okolo 35 euro miesiecznie w domu a ostatnie kilka miesiecy tankujemy w miastach na stacjach paliw i po drodze gdzies tam wiec placimy NIC he he.

leaf to porzadny z zajebistym pierdolnieciem szybki samochod przyklejony do drogi brzydal.

polecam polecam polecam wciaz ludzia powtarzam dziennie 100km zadko robisz a jesli nie robisz wiecerj dziennie to kup takie auto nawet w PL a ladowarke miej w domu co wieczor podlaczasz i na nocnej taryfie tanio jedziesz. te auta to wciaz nowosc wiec produceci nie chca cegos spiepszyc bo zniecheca kupujacych i spala sie na starcie wiec te auta sa zajebiscie dobrze zrobione tak aby sie nie psuly. amen

mam nadzieje ze komus ten artykol sie przyda a i jeszcze jedno w IE wciaz rzad doklada sie 5000 euro do twojego zakupu auta
wciaz daje kase na zainstalowanie ladowarki przy domu
i dealerzy wciaz daja 4000euro za byle zlom twojego starego rzecha gdy kupujedz leafa.

pozdrawiam fetors gleba
_________________
Usmiechaj sie duzo
Ostatnio zmieniony przez RaveN 2018-01-05, 10:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
RaveN 
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 1156
Wysłany: 2018-01-05, 10:15   

No to super, że jesteś zadowolony.

Jak opony po tych 50.000 km? Miałeś całoroczne, czy zmieniałeś lato/zima? Wytrzymały?

Dla porządku dodam jeszcze link do tematu, w którym zastanawiałeś się nad zakupem:
:arrow: Lepiej kupić Nissana Leafa 24 czy 30 kWh? (Irlandia)
_________________
Samochody Elektryczne - SamochodyElektryczne.org
 
     
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2869
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2018-01-05, 11:18   Re: Nissan Leaf 24 kWh po 2 latach użytkowania w Irlandii

bebosz napisał/a:

leaf to porzadny z zajebistym pierdolnieciem szybki samochod przyklejony do drogi brzydal.


To stwierdzenie rządzi ;)
gdzie mieszkasz w Wexford? może wpadnę kiedyś ;)

:)
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
bebosz 

Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 56
Skąd: Irlandia, Co.Wexford
Wysłany: 2018-04-17, 01:24   

RaveN napisał/a:
No to super, że jesteś zadowolony.

Jak opony po tych 50.000 km? Miałeś całoroczne, czy zmieniałeś lato/zima? Wytrzymały?

Dla porządku dodam jeszcze link do tematu, w którym zastanawiałeś się nad zakupem:
:arrow: Lepiej kupić Nissana Leafa 24 czy 30 kWh? (Irlandia)

Wczoraj bylem u oponiarza wyczaic co i jak. wiec dzis przebieg 58000km opony bieznik od 2mm do 5 mm jakos tak dziwnie choc opony zdarte rownomiernie
wynika z tego ze trzeba by za miesiac wymienic wiec przebieg okolo 60000 bedzie jak nic. i teraz najlepsza czesc.
ja na oponach sie nie znam taka informacje dostalem od oponiarza ze opony srednio wytrzymuja 35000 jak lepsze przyczepne i hamowania droga krotsza to z regoly starczaja na krocej sa takze lepsze drozsze oczywiscie i starcza na troche wiecej niz sredniaki ale 60000 na jednych oponach to dobry wynik wlasciwie zajebiscie dobry wynik. wiec mowie prosze takie same opony jak mam dunlopy cos tam cos tam 17 inczuff. pan oddzwonil za kilka dni i mowi ze jego poszukiwania dowiodly ze dunlop tych akurat opon obecnie nie sprzedaje i z opini uzydkownikow wnosi ze pierwsze opony obojetnie jakiej firmy sa zajebiste a pozniej tej samej firmy juz nie i czesto takich samych jak od nowosci to nie doataniesz bo nie ma na rynku.
Dziwne to troche czy ktos cos wie w temacie ?
chetnie poszerze wiedze bo jakby czeka mnie wydatek 500jewro to warto sie zaglebic w temat.
_________________
Usmiechaj sie duzo
 
     
bebosz 

Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 56
Skąd: Irlandia, Co.Wexford
Wysłany: 2018-04-17, 01:25   Re: Nissan Leaf 24 kWh po 2 latach użytkowania w Irlandii

highend napisał/a:
bebosz napisał/a:

leaf to porzadny z zajebistym pierdolnieciem szybki samochod przyklejony do drogi brzydal.


To stwierdzenie rządzi ;)
gdzie mieszkasz w Wexford? może wpadnę kiedyś ;)

:)


okolice new ross wexford
_________________
Usmiechaj sie duzo
 
     
ggtp1

Dołączył: 05 Kwi 2018
Posty: 22
Wysłany: 2018-04-17, 09:52   

Witam,
mam pytanie jak stwierdziłeś , że bateria nie ma ubytku , jest taka jak była?
Mam nadzieje że nie po tym , że ma 12 / 12 kresek.
Kuzyn ma taką 30 dziestkę z 16r. z przebiegiem 10 tys. i na dzień dzisiejszy takie cudo jest warte poniżej 70koła na moje oko oczywiście ( porównując do zakupu kolegi to duży ubytek cenowy ) , stety czy niestety . Jak ktoś chętny to nawet by się go pozbył co innego mu chodzi po głowie teraz.
Ostatnio zmieniony przez ggtp1 2018-04-17, 10:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
ggtp1

Dołączył: 05 Kwi 2018
Posty: 22
Wysłany: 2018-04-17, 10:12   

Odnośnie opon. Bo się znam na tym.
Nic nie zgłębisz, nic nie wyczaisz, gość ma racje, sam jestem w szoku, że to wie .
Opon takich jak na fabryczny wypust nie kupisz , więc się tym nie przejmuj . Te opony są inne z pewnych powodów , po za tym kosztowały by dużo więcej , a klient nie lubi wysokich cen.
Kupuj normalne opony i nie szukaj cudów .
Nawet z boku na oponie idzie dotrzeć do informacji zakodowanej , że wiem czy opona była na pierwszy wypust z fabryki auta i to konkretnej marki , inne oznaczenie ma vw inne mercedes inne nissan. Takie opony kiedyś się zbierało z pojedynek takie w stanie 100% i był super komplet ale roczniki się różniły trochę ( nic to nie przeszkadzało jak by ktoś się pytał)
np pewnej marki model 9090 225/45 R17 w golfie IV , sam byłem w szoku gość zrobił 80 000 km ! i nie były zatajone przesadnie.
Więc idąc tym tropem , kupuj opony nie najtańsze bo się nie nacieszysz , ale tych samych nie szukaj bo nie są dostępne w sprzedaży z wielu powodów. Chyba, że znajdziesz gdzieś od kogoś używki , na zasadzie ktoś kupił auto na 16 calach stalowych iii nie jeździł na tym wcale , bo zakupił 17 cali ładny komplet , stałówki 16 posłużyły na zimowe od razu , a te oryginały z pierwszego wypustu teraz sprzedaje "okazyjnie" na ogłoszeniu bo mu nie potrzebne są . I mają one 2-3 lata i przebieg np 5000 km i są jak nowe i warto je kupić , rok tu nie gra roli te 3 lata jak nie trzymał ich na słońcu i deszczu na dworze oczywiście:)
Można by długo pisać o oponach i miejsca zabraknie tu.
Ostatnio zmieniony przez ggtp1 2018-04-17, 11:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
ggtp1

Dołączył: 05 Kwi 2018
Posty: 22
Wysłany: 2018-04-17, 10:18   

ps. a szokiem jest to że nawet jak by kupić 10 letnie pewnej marki model prymacy ( pierwsza edycja ) tu 205/55 R16 w lefie przychodzi ( rozmiar bardzo popularny w wielu autach od wielu lat) to wytrzymają więcej niż nowe jakiekolwiek , taki był ten model super . A po nim to nawet milimetrów oponie pożałowali , często 1 mm - to dużo , też nie bez powodu ( tanio miało być )
Ostatnio zmieniony przez ggtp1 2018-04-17, 11:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
ggtp1

Dołączył: 05 Kwi 2018
Posty: 22
Wysłany: 2018-04-17, 10:30   

aaa z tego co czytam masz chyba 17 cali opony:) to co nic w tym temacie to nie zmienia
a z ciekawości masz 215/50 czy 205/50 jeśli 17 ??? bo widziałem takie i takie , jak 16 cali to 205/55 R16 ewentualnie 215/55 R16 . Fabrycznych opon z założenia nie sprzedają ludziom , bo tak ma być , a ogólnie na jedno wychodzi bo były one dużo droższe i co , po co to komu :) mało ludzi lubi drogoooo , mimo tego, że mogli by mieć coś super , a szmat przecież nie zamontują do auta w fabryce bo jak to będzie wyglądać , auto za 33 tysi ojro , a klient ma cięższa nogę lubi ostro i co po 15 tys km brak opon????? To by było .
A tak te wytrzymają dużo . A my w sklepie mamy szmaty kupić i często wymieniać bo na tym kasę się robi :) a nie na jakiś oponach co się nie zużywają .
 
     
bebosz 

Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 56
Skąd: Irlandia, Co.Wexford
Wysłany: 2018-04-17, 17:37   

Dziekuje wiec niestety koles powiedzial dokladnie to samo
_________________
Usmiechaj sie duzo
 
     
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 660
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-04-17, 17:53   

Akurat z tymi 10-letnimi oponami to najczęściej są długowieczne nie dlatego, że wtedy były produkowane tak świetne opony, tylko często są one twarde jak plastik. Ale przyczepności to już nie mają. Miałem takie continentale na moim spaliniaku i były tragicznie twarde i nie trzymały auta w zakrętach i na mokrym, ale zużywać się nie chciały.
 
     
ggtp1

Dołączył: 05 Kwi 2018
Posty: 22
Wysłany: 2018-04-17, 23:50   

ok, ale nie mówimy o oponach na C tylko na M i o konkretnym modelu Primacy i uwierz mi one nie robią się twarde nie ma takiej opcji , zużywają się też tylko wolniej , guma inna.( 10 lat ok ale nie zamontowane na aucie nie robiącym kilometrów tylko w magazynku leżące. Dobrą gumę idzie poznać organoleptycznie .
A opony na P to już w połowie tego czasu to kamienie:) . Ale wszystko jeszcze rozchodzi się jeszcze o konkretny model nie tylko markę .
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16