SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Fiat 500e California
Autor Wiadomość
krawcu 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 213
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2017-09-25, 11:29   

Myślę że trzeba zacząć od sprawdzenia napięcia baterii 12V i trakcyjnej. Możliwe że podniesienie napięć tych dwóch może rozwiązać problemy z błędami.
 
     
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1262
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2017-09-25, 15:26   

Tak jak w każdym innym elektryku napięcie aku pokładowego poniżej 12V i nie uruchomienie przetwornicy zaczyna generować błędy .
Duża ilość błędów też będzie generowana jeśli napięcie akumulatorów trakcyjnych w jest poniżej zakresu operacyjnego od 189V (min) do 399V (max).
W takim razie jeśli napięcie jest poniżej trzeba je podnieść zewnętrzną ładowarką.
Błedy widoczne gdy napięcie akumulatora pokładowego 12V spada poniżej 12V
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/

Sprzedam:
P106E 1996 3d zielony metalik 4os
P106E 1998 3d biały 4os
SaxoE 2002 5d biały 4os
 
     
Elektromaniak 

Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 10
Skąd: Tarnów/Kraków
Wysłany: 2017-09-28, 21:14   

maniek napisał/a:
zlatan69 mam już, mimo tego dzięki, może komuś się przyda.

czytałem ale się zakręciłem tymi diodami które pokazują Level 2,
wiec wydumałem ze ta "ładowarka/kabel" jest na 110 i 220V i rozpoznaje napięcie
i się automatycznie ustawia czy cuś


Wrócę do tematu,
Przyszedł mi fiat 500e z ładowarką podkładową na 110V.
Myślicie czy ta ładowarka też pójdzie na 230V?

zdjęcie ładowarki: https://www.icloud.com/sh...B0MJEsNWnGS053d
 
     
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 1020
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-09-28, 22:11   

Raczej nie.
 
     
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 338
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-09-28, 22:11   

A co ma napisane na tabliczce znamionowej? Jeśli nie wspominają 230V to bym na to nie liczył. Możesz za to zrobić tak, jak ja zrobiłem z ładowarką z leafa z usa. Opisałem to w jednym z tematów.
 
     
Elektromaniak 

Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 10
Skąd: Tarnów/Kraków
Wysłany: 2017-09-28, 23:07   

Mozesz podesłać linka?
 
     
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 338
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-09-29, 06:08   

http://forum.samochodyele...opic.php?t=1818
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 1481
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-09-29, 11:29   

Elektromaniak napisał/a:
Przyszedł mi fiat 500e z ładowarką podkładową na 110V.
Ładowarka pokładowa to przetwornica AC/DC wbudowana w samochód - nie chodzi Ci przypadkiem o EVSE, tj. "ładowarkę" podłączaną do gniazdka elektrycznego z jednej strony i do złącza ładowania samochodu (Type 1) z drugiej?

[quote="vwir" A co ma napisane na tabliczce znamionowej? Jeśli nie wspominają 230V to bym na to nie liczył.[/quote]Nie widzę zdjęcia, zakładam że chodzi o EVSE. Analizowałem niedawno taką od Priusa - model G9060-47190. Też miała 110V na obudowie, ale elementy zasilacza były przygotowane na 230V i działała bez problemów.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 11