Mitsubishi iMiEV (Gdańsk) |
Autor |
Wiadomość |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 2672 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-12-01, 13:40
|
|
|
Czy orientuje się ktoś może, czy europejska wersja miała pilota do zdalnego włączania ogrzewania/klimy i podglądu stanu ładowania?
http://www.imiev411.com/c/using-miev-remote
W ASO robią duże oczy - nigdy nie widzieli i nie słyszeli o takim.
---EDIT (RaveN) Posty scalone, z uwagi na wydzielenie tematu
Mimo braku tego pilota i paru innych mankamentów (nic nigdy nie jest tak idealne jak w opisie na Allegro/Otomoto ) kupiłem wczoraj sztukę z 2011r. - superanckie małe autko CHAdeMO faktycznie działa, sprawdzone w Poznaniu (w tym słynnym sześćsetnym Lidlu ) i w Gdańsku.
To wersja 35kW, nie 47kW - faktycznie były dwie? |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
Ostatnio zmieniony przez RaveN 2016-12-04, 11:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
metu

Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 118 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2016-12-02, 17:38
|
|
|
Gratuluję zakupu.
Jaki masz przebieg i zasięg (pojemność akku)? |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 2672 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-12-02, 18:33
|
|
|
metu napisał/a: | Gratuluję zakupu. | Dziękuję
metu napisał/a: | Jaki masz przebieg i zasięg (pojemność akku)? | Przebieg chyba z 68 tysięcy, z tego ogłoszenia wypatrzonego przez highend'a:
http://otomoto.pl/oferta/...&id_at=20013955
Co do zasięgu i pojemności - nie wiem, na przeglądzie przedsprzedażnym nie było czasu na badanie baterii (to chyba z dobę trwa). Jak już znajdę chwilę, żeby podłączyć aplikację caniOn, to może więcej będę wiedział. A kiedyś zabiorę przenośny agregat i sprawdzę zasięg co do kilometra na jakiejś fajnej trasie
Ale niespodzianka z fabryczną "ładowarką" (EVSE) Panasonic, tą do ładowania ze zwykłego gniazdka - jest 16A tak jak napis na niej głosi, sprawdziłem w Amperze - już nie będę musiał zabierać w podróż swojego umobilnionego naściennego grzmota |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1317
|
Wysłany: 2016-12-02, 19:45
|
|
|
Gratuluje! A i cena zdjae sei byc calkiem przystepna, no i przebieg w porzadku! |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 2672 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-12-02, 20:56
|
|
|
wodnik7 napisał/a: | Gratuluje! A i cena zdjae sei byc calkiem przystepna, no i przebieg w porzadku! | Również dziękuję Jak na zupełnie porządnego nowoczesnego elektryka to cena jest znikoma rzekłbym I to CHAdeMO - coś czego bym bardzo sobie życzył w Amperze |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
MOTORASTA
Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 110
|
Wysłany: 2016-12-02, 21:14
|
|
|
To twoja Ampera "tankowała" wczoraj pod Lidlem ? byłem wczoraj koło 14.00, łyknąłem 5KW CHAdeMO, chętne bym pogadał ale nie mogłem czekać.
Gratuluje nabytku |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 2672 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-12-02, 21:45
|
|
|
MOTORASTA napisał/a: | To twoja Ampera "tankowała" wczoraj pod Lidlem ? byłem wczoraj koło 14.00, łyknąłem 5KW CHAdeMO, chętne bym pogadał ale nie mogłem czekać. | Tak, to moja Co za ruch na tej ładowarce - ja byłem pierwszy, po mnie przyjechał wtedy jeszcze nie mój i-MIEV, potem widzę Ty, jak wróciliśmy i-MIEVem z przeglądu to obok mnie stała biała Tesla P90 (czyli obok siebie trzy białe elektryki się znalazły ) z właścicielem chętnym do rozmowy, ale na złość się spieszyłem, bo jeszcze trzeba było sfinalizować transakcję i wrócić do domu Szkoda, że się minęliśmy - a w serwisie tyle czasu czekaliśmy, można było wykorzystać na spotkanie. Na A1 przez większość drogi panowały tragiczne warunki ze śnieżycą zalepiającą przednią szybę mimo wycieraczek na pełnej prędkości, takich przebojów jeszcze w życiu nie zaznałem - cały dzień w deszczu, a na deser 60km/h w kilometrowych wężykach osobówek i TIRów na A1.
MOTORASTA napisał/a: | Gratuluje nabytku | Dziękuję |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 2672 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-12-02, 21:49
|
|
|
PatrykS napisał/a: | To wersja 35kW, nie 47kW - faktycznie były dwie? |
OK - poszukałem trochę i wychodzi że to moc ciągła i chwilowa.
Ktoś coś wie o tym pilocie?
http://www.imiev411.com/c/using-miev-remote |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1317
|
Wysłany: 2016-12-02, 21:52
|
|
|
Cytat: | Na A1 przez większość drogi panowały tragiczne warunki ze śnieżycą zalepiającą przednią szybę mimo wycieraczek na pełnej prędkości, takich przebojów jeszcze w życiu nie zaznałem - cały dzień w deszczu, a na deser 60km/h w kilometrowych wężykach osobówek i TIRów na A1. |
Apropos, jak z Poznania iMievem do Gdanska A1? Ladowanie w Lodzi, ale i tak wciaz malo? Tak tylko sie pytam:)) |
|
|
|
 |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1317
|
Wysłany: 2016-12-02, 21:54
|
|
|
Apropos MieV Remote, znalazlem info, ze toto dopiero od drugej generacji bylo-a Ty kupiles 2011 rok, wiec 1 gen. Nie bedziesz mial:( |
|
|
|
 |
bodix

Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 308 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2016-12-02, 21:56
|
|
|
No Patryk stajnia ci się powiększa. Teraz to se poszalejesz na jednym ładowaniu, a do tego szybkie ładowanie. Czyli śmiało możesz już wpaść na kawę bez konieczności ładowania w trasie. Super - gratulacje. |
|
|
|
 |
Pawiel
Opel Ampera 2013

Wiek: 39 Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-12-02, 22:17
|
|
|
A co z Ampera?
Chyba sie jej nie pozbyles.
Poza tym gratuluje nowego nabytku. |
_________________ |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 2672 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-12-02, 22:39
|
|
|
wodnik7 napisał/a: | Apropos, jak z Poznania iMievem do Gdanska A1? Ladowanie w Lodzi, ale i tak wciaz malo? Tak tylko sie pytam:)) | Przejechał całą ponad 300-kilometrową drogę bez przerwy i to wyjeżdżając z Poznania miał chyba ledwo dwie kreski baterii, żadnego ładowania po drodze, jak babcię kocham. Co prawda na lawecie Gdyby w Bydgoszczy było CHAdeMO to bym pewnie przyjechał nim na kołach, ale 6-7h ładowania rozciągnęłoby całą imprezę na sporo ponad dobę, tym razem nie miałem tyle czasu.
wodnik7 napisał/a: | Apropos MieV Remote, znalazlem info, ze toto dopiero od drugej generacji bylo-a Ty kupiles 2011 rok, wiec 1 gen. Nie bedziesz mial:( | Eh, szkoda - zdalne włączanie ogrzewania/klimy to jednak jeden z najprzydatniejszych bajerów elektryka, chociaż ciepłe powietrze od razu po włączeniu ogrzewania też daje mu sporą przewagę nad spalinówkami bez webasto.
bodix napisał/a: | No Patryk stajnia ci się powiększa. Teraz to se poszalejesz na jednym ładowaniu, a do tego szybkie ładowanie. Czyli śmiało możesz już wpaść na kawę bez konieczności ładowania w trasie. | No jak pojawi się tam u Was CHAdeMO to bądź pewien, że jednego dnia wpadnę - jak mi go żona pożyczy Tymczasem musimy się umówić na spotkanie w Jantarze 22 i/lub 29 stycznia - będę przejazdem. Może do tego czasu będzie już tam stacja?
bodix napisał/a: | Super - gratulacje. | Dziękuję
Pawiel napisał/a: | A co z Ampera?
Chyba sie jej nie pozbyles. | O nie, to pierwsza miłość i oby nic nie rdzewiało Maluszek jest dla żony, tylko ciii, żeby się nie wydało przed Wigilią
Pawiel napisał/a: | Poza tym gratuluje nowego nabytku. | Dziękuję |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
MOTORASTA
Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 110
|
Wysłany: 2016-12-02, 22:45
|
|
|
Cóż się dziwisz - jedyna ładowarka w okolicy Stawiają też Supercharger ale ten służyć będzie tylko dla pasożytów :( |
|
|
|
 |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1317
|
Wysłany: 2016-12-02, 22:53
|
|
|
Ej, Motorasta, czemu Ty mnie pasozytem nazywasz? ;(( |
|
|
|
 |
MOTORASTA
Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 110
|
Wysłany: 2016-12-02, 23:02
|
|
|
Z tego co się orientuję Tesla nie chce autoryzować ładowania innych aut ze swoich ładowarek ale sama konstruuje i certyfikuje przejściówki np. CHadeMo i pracują nad adapterem CCS. Przepraszam kolego ale nie miałem Ciebie osobiście na myśli tylko firmę. |
|
|
|
 |
PatrykS
Opel Ampera 2012r.

Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 2672 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-12-02, 23:06
|
|
|
MOTORASTA napisał/a: | Cóż się dziwisz - jedyna ładowarka w okolicy | No jedyna CHAdeMO - ale AC to parę w Poznaniu macie wg Plugshare. Chciałem je odwiedzić, ale czasu nie starczyło, tylko w Ikei w Bydgoszczy się zatrzymałem na chwilę.
wodnik7 napisał/a: | Ej, Motorasta, czemu Ty mnie pasozytem nazywasz? ;(( | Może dlatego, że ktoś tu podnosił, że Tesle ładują się na wszystkich stacjach, ale nie każdy EV może się ładować na stacjach Tesli - nie widzę tu powodu do pretensji, bo jeśli ktoś za własną kasę stawia stację to już chyba jego decyzja komu pozwala się ładować. BTW: czy Tesla zrobi też przejściówkę CCS->Mennekes? |
_________________ FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r. |
|
|
|
 |
MOTORASTA
Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 110
|
Wysłany: 2016-12-02, 23:14
|
|
|
W sumie może masz rację, w końcu sami finansowali swoje stacje, ale skoro są eko to mogli by choć parę KW AC użyczyć w drodze. Ponoć pracują nad adapterem CCS ale problem tkwi w ładowarce zabudowanej w aucie.Prędzej czy później będzie adapter bo CCS jest certyfikowany w uni |
|
|
|
 |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1317
|
Wysłany: 2016-12-02, 23:15
|
|
|
PatrykS napisał/a: | BTW: czy Tesla zrobi też przejściówkę CCS->Mennekes? |
No wlasnie, tez bym chcial.. Choc kiedys tez myslalem o zakupie przejsciowki chademo, ale poki co nie bylo sensu, zawsze jakos sie gdzie indziej da naladowac. Ale w sumie CCS powinien byc prosty, bo to w sumie DC-DC.. Ale nie slychac nigdzie o tym nic..
I zgadzam sie z Toba Patryku, gdyby nie program Superchargerow, toby auta elektryczne nie zrobily takiego przelomu, jaki mamy: ze nawet GM bolta musial wypuscic, i Niemcy elektryki zaczynaja obiecywac. Bo dzieki SC mozna na wlasne oczy zobaczyc, ze 20' ladowania wystarczy na 200km jazdy, i dlatego mozna odbywac dluzsze podroze nie tracac komfortu... I gdyby nie oni, toby takiej rosnacej konkurencji nie bylo:(
Wiec nie pasozyty (bo przeciez nikomu nie zabieraja miejsca w SC! i tesla za ten prad tez placi..) |
|
|
|
 |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1317
|
Wysłany: 2016-12-02, 23:20
|
|
|
MOTORASTA napisał/a: | W sumie może masz rację, w końcu sami finansowali swoje stacje, ale skoro są eko to mogli by choć parę KW AC użyczyć w drodze. Ponoć pracują nad adapterem CCS ale problem tkwi w ładowarce zabudowanej w aucie.Prędzej czy później będzie adapter bo CCS jest certyfikowany w uni |
no wlasnie NIGDZIE oficjalnej informacji o adapterze CCS nie ma. Problemu w aucie nie ma tez, bo DC to DC, i tyle. Co wiecej, gdzies juz o tym pisalem: w type2 wg specyfikacji mozna bylo (jak tesla!) puszczac tez DC, ale zamiast tego "wymyslono" CCS, co bzdura kompletna jest. Ale nowy wtyk, gniazdo, kasa na "wdrozenie":(
A uzyczyc sie nie da! Zaden inny EV by sie nie podladowal (w DC przez Type2 zaden nie potrafi! tylko tesla wykorzystuje STANDARD!) A AC w SC nie ma, bo po co. |
|
|
|
 |
MOTORASTA
Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 110
|
Wysłany: 2016-12-02, 23:21
|
|
|
Jeszcze raz przepraszam za swój długi jęzor kolegę, i rzeczywiście mocno napędzili rynek do przodu, dziwi mnie illa sprawa; sokro superchargery teoretycznie miały służyć do podróży dlaczego budują go w centrum Poznania a nie gdzieś na wylocie z niego ? |
|
|
|
 |
MOTORASTA
Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 110
|
Wysłany: 2016-12-02, 23:25
|
|
|
Europa nie chciała płacić Japończykom za patent CHadeMo czy cos w tym stylu i dletego wykombinowali CCS. Chademo komunikuje się po Canie który jest w każdym nowszym aucie i dlatego Tesla nie ma z tym problemu natomiast CCS jest po jakimś połączniu modemowym czy coś i dlatego jest problem z komunikacją z ładowarką, strona DC nie stanowi problemu |
|
|
|
 |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1317
|
Wysłany: 2016-12-02, 23:31
|
|
|
MOTORASTA napisał/a: | Jeszcze raz przepraszam za swój długi jęzor kolegę, i rzeczywiście mocno napędzili rynek do przodu, dziwi mnie illa sprawa; sokro superchargery teoretycznie miały służyć do podróży dlaczego budują go w centrum Poznania a nie gdzieś na wylocie z niego ? |
Ano wlasnie, to taka "dziwnosc" jest, tez nie rozumiem.. Jadac Berlin-Wawa godzina w plecy niepotrzebnie:( Zazwyczaj SC sa poza miastem, przy autostradach (www.supercharge.info). No ale lepiej, ze w ogole powstaje... W Katowicach od pol roku stoi zbudowany, i nici:( |
|
|
|
 |
MOTORASTA
Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 110
|
Wysłany: 2016-12-02, 23:40
|
|
|
Może tak dlatego aby zdobyć nowych klientów którzy mieszkają w mieście ale np. nie mają gniazdka/garażu aby ładować. Supercharger mógłby ładować auta z CHadeMO bo skoro w jedną stronę działa to w drugą też szło by zrobić z tym że to dla nich infrastruktura dla konkurencji.Szkoda trochę :( |
|
|
|
 |
wodnik7
teslanacodzien.pl
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 1317
|
Wysłany: 2016-12-02, 23:49
|
|
|
Nie, w miastach mieszkajac powinno sie "ladowac tam, gdzie komorke", czyli w domu i w pracy, mowil wielokrotnie Musk.
Problemem jest to, ze zadne auto nie doladowuje sie tez tak szybko jak tesla: pojezdzisz po Zachodzie czy USA i zauwazysz, ze tam niekiedy SC sa "przeladowane", mimo ze tesle stoja okolo 15-30'. A gdyby tak "wolny" "normalniak" mial stanac, to juz w ogole masakra, i by sie tesla do "swojego" SC nie dopchala.. |
|
|
|
 |
|