Zlot EV 2018
SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi iMiEV (Gdańsk)
Autor Wiadomość
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2069
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-12-31, 02:06   

Ładowanie 3
czas SOC[%] SOC[kWh] napięcie napięcie-śr-ogniwa min max-min zasięg
21:55 9,0% 0kWh 306V 3,48V 3,39V 0,20V 0km
01:51 100,0% 10,00kWh 361V 4,10V 4,10V 0,00V 100km

Tutaj postęp już niewielki - następne ładowanie powinno potwierdzić, że baterii zostało ok. 11kWh (licząc do zatrzymania samochodu po wyczerpaniu żółwika, tj. ostatnich 10%).
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
MOTORASTA

Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 89
Wysłany: 2016-12-31, 11:03   

Żółw potrafi oszukać, przy minusowej temp. pokazywało 3km zasięgu ale przy ostrzejszym ruszeniu wywalił żółwia i odłączył baterię. Może lepiej by go rozładować do końca ogrzewaniem. Wczoraj spotkałem Leafa przebieg 4k i zasięg 73km. Właściciel twierdził że auto ściągnięto z Nowego Jorku. Ciekawe co zepsuło baterię; Chademo czy może temperatury.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2069
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-12-31, 17:56   

MOTORASTA napisał/a:
Żółw potrafi oszukać, przy minusowej temp. pokazywało 3km zasięgu ale przy ostrzejszym ruszeniu wywalił żółwia i odłączył baterię.
Przy baterii w sile wieku może tak być - wystarczy że najsłabsze ogniwo zejdzie z napięciem poniżej progu (pewnie 2,7V). Gdyby to przewidzieli przy projektowaniu to monitorując stan baterii i jej temperaturę mogliby żółwika włączać wcześniej, lub limitować moc w locie tak, żeby progu nie przekroczyć. Niemniej będąc z baterią w okolicy rozładowania trzeba z nią jak z jajkiem - bo duże prądy nie służą wtedy jej trwałości.

MOTORASTA napisał/a:
Może lepiej by go rozładować do końca ogrzewaniem.
Ogrzewanie niestety wyłącza się po zgaśnięciu przedostatniego słupka baterii, klima działa ciut dłużej, a jeszcze dłużej ogrzewanie tylnej szyby i lusterek, niestety to już tak mała moc, że trzeba godziny lub dłużej, wolałem delikatnie zrobić jedno czy dwa kółka wkoło komina.

MOTORASTA napisał/a:
Wczoraj spotkałem Leafa przebieg 4k i zasięg 73km. Właściciel twierdził że auto ściągnięto z Nowego Jorku. Ciekawe co zepsuło baterię; Chademo czy może temperatury.
Długie stanie z naładowaną lub rozładowaną baterią, zwłaszcza na mrozie lub w upale. Może być też uszkodzenie jednego ogniwa - taką baterię można zregenerować. CHAdeMO nie miało szans - przy tym przebiegu mógł zrobić góra 40 ładowań. Do Leafa też jest jakaś apka typu caniOn (LeafSpy?) - można nią podejrzeć, czy któreś ogniwo jest słabe, czy raczej wiele z nich. Kilkukrotne wolne ładowanie i rozładowanie też może poprawić sytuację - BMS zbalansuje ogniwa i się do nich skalibruje.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2069
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-12-31, 18:04   

Tak w ogóle to dziś sprawdziłem te prognozowane 100km - udało mi się przejechać 90. Jakieś 30km po mieście, ze 20 obwodnicą (~80km/h), reszta dróżkami pozamiejskimi jakieś 60km/h, bez ogrzewania, tylko wiatrak na najwolniejszych obrotach. Z baterii wyszło ok. 10kWh. Nie ma więc rewelacji (bateria jednak nowa nie jest), ale wyniki lepsze od Ampery - 600kg różnicy masy robi różnicę :-) Jutro spróbuję sprawdzić zasięg na płaskiej drodze przy 50km/h - mam nadzieję zobaczyć sporo ponad 100km.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
MOTORASTA

Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 89
Wysłany: 2016-12-31, 20:21   

Aleś zaparty w tym testowaniu - trochę zimno. Mi cytryna grzeje do końca, nie wyłącza ogrzewania a Mitsu nie sprawdzałem jeszcze bo stoi u blacharza. Teraz z grzaniem robię 80km realnie, bez prognozuje na 110 ale nie zamierzam sprawdzać :mrgreen: Jestem ciekaw tego zasięgu poliftowego i pilota ogrzewania :-P :mrgreen: Życzę nowej właścicielce bezkolizyjnej nauki w nowym roku.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2069
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-12-31, 22:34   

MOTORASTA napisał/a:
Aleś zaparty w tym testowaniu - trochę zimno.
No co ja na to poradzę, że wigilia w tym roku w zimie wypadła :-)

MOTORASTA napisał/a:
Teraz z grzaniem robię 80km realnie, bez prognozuje na 110 ale nie zamierzam sprawdzać
Nasz po mieście z ogrzewaniem prawie na maksa i z podgrzewanym fotelem 50km daje radę. Po dzisiejszej jeździe poza miastem i kolejnym ładowaniu prognozuje 125km - ale to pobożne życzenia raczej.

MOTORASTA napisał/a:
Jestem ciekaw tego zasięgu poliftowego i pilota ogrzewania
Czyżby ten Mitsu u blacharza był młodszy niż 2011 - z pilotem? Kurcze, będę wypatrywał takiego - za rok znowu wigilia i mogłaby być kolejna niespodzianka :-)

MOTORASTA napisał/a:
Życzę nowej właścicielce bezkolizyjnej nauki w nowym roku.
Właścicielka dziękuje :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
MOTORASTA

Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 89
Wysłany: 2016-12-31, 22:49   

Mitsu jest produkcja 15 sprzedany w 16 czyli mniejsza bateria i pilot. Porównanie elektroniki napędów:
http://tufotki.pl/IQvjh
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2069
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-01, 10:26   

MOTORASTA napisał/a:
Porównanie elektroniki napędów:
http://tufotki.pl/IQvjh
O, sporo pozmieniali, to zawęża dawców części niestety :-(

A jak go zdobyłeś?
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2069
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-01, 10:57   

Ładowanie 4
Kod:

czas  SOC[%] SOC[kWh] napięcie napięcie-śr-ogniwa min    max-min zasięg
15:15   7,5%  0,00kWh 320V     3,64V              3,57V  0,12V     0km
23:10 100,0%  9,75kWh 361V     4,10V              4,10V  0,00V   125km


Wygląda na krok wstecz - 9,75kWh w porównaniu do ostatnich 10,00kWh, prawdopodobnie przez sporo wyższe niz poprzednio napięcie końcowe rozładowania - 3,64V względem 3,48V. Innymi słowy gdyby BMS bardziej dokładnie znał stan baterii to pozwoliłby przejechać parę kilometrów więcej wyduszając kilkaset Wh więcej z baterii, co pozwoliłoby wrzucić w nią tych paręset Wh więcej przy ładowaniu. Zrobię jeszcze ze 2-3 próby takich ładowań/rozładowań, ale raczej już wyraźnie widać, że jej pojemność to ok. 10kWh, co oznacza 33% spadku od nowości (zakładając dostępność 15kWh w nowej baterii). Wiek 5 lat, przebieg 68 tys. km.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2069
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-01, 11:02   

PatrykS napisał/a:
MOTORASTA napisał/a:
Żółw potrafi oszukać, przy minusowej temp. pokazywało 3km zasięgu ale przy ostrzejszym ruszeniu wywalił żółwia i odłączył baterię.
Przy baterii w sile wieku może tak być - wystarczy że najsłabsze ogniwo zejdzie z napięciem poniżej progu (pewnie 2,7V). Gdyby to przewidzieli przy projektowaniu to monitorując stan baterii i jej temperaturę mogliby żółwika włączać wcześniej, lub limitować moc w locie tak, żeby progu nie przekroczyć. Niemniej będąc z baterią w okolicy rozładowania trzeba z nią jak z jajkiem - bo duże prądy nie służą wtedy jej trwałości.
Tak w ogóle gdyby bateria była na gwarancji to wg mnie to zdarzenie kwalifikowałoby ją do wymiany gwarancyjnej. Wygląda że Mitsubishi uznaje baterię za dobrą, gdy jej pojemność jest większa niż 50% nowej - Twoja z pewnością tyle ma, a jej stan spowodował zachowanie samochodu niezgodne z instrukcją, bateria w lepszym stanie raczej by tego nie spowodowała.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
MOTORASTA

Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 89
Wysłany: 2017-01-01, 13:50   

Wydaje mi się że to przez -10 na dworze, odstałem 3 minuty i bez problemu dojechałem te 2km do domu.Żółw zaświecał mi się już przy ruszaniu spod świateł pod dość stromą górkę ale jak trochę odpuściłem to gasł, dopiero pedał w podłogę spowodował odłączenie. Z obserwacji wiem że te 3km to zasięg prognozowany przez komputer ale czasami mija się z prawdą. Tobie też prognozował ponad 100km zasięgu.W ciepłe dni we wrześniu lekką nogą bez problemu przejechałem na żółwiu 3km. To jak z wylewaniem z butelki :) końcówkę musi "wykapać" powoli.

Szczęśliwego Nowego roku dla wszystkich pasjonatów i oczywiście bezkolizyjnych i bezusterkowych przebiegów, oby nowych ładowarek w tym roku przybyło jak najwięcej.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2069
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-01, 15:04   

MOTORASTA napisał/a:
Wydaje mi się że to przez -10 na dworze
No ma to swój wpływ, ale to da się przewidzieć przy projektowaniu, nie powinno się to zdarzyć w samochodzie, który z żaden sposób nie zeznaje, że jest uszkodzony - a tu mogło spowodować wypadek, nawet ciężki. Jednak pionierom takim jak projektanci i-MiEVa lekko nie jest - wprowadzenie czegoś do produkcji to sztuka kompromisów, nie od razu powstanie arcydzieło.

MOTORASTA napisał/a:
Z obserwacji wiem że te 3km to zasięg prognozowany przez komputer ale czasami mija się z prawdą.
W końcu to tylko prognoza, więc jak najbardziej może się minąć z prawdą.

MOTORASTA napisał/a:
To jak z wylewaniem z butelki końcówkę musi "wykapać" powoli.
Genialnie trafne porównanie :-)

MOTORASTA napisał/a:
Szczęśliwego Nowego roku dla wszystkich pasjonatów i oczywiście bezkolizyjnych i bezusterkowych przebiegów, oby nowych ładowarek w tym roku przybyło jak najwięcej.
Przyłączam się do pięknych życzeń :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
manu20 

Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 3
Wysłany: 2017-01-06, 12:43   

Dzięki za testy pojemności baterii. Dla osób, które zamierzają nabyć takie auto z lat 2011-2012 w cenie ok 35 tys. brutto. Takie pomiary są pomocne. Do pracy mam 3,5 km w jedną stronę, na miejscu mogę się podładować i koszt prądu wrzucić w koszty swojej działalności. Mieszkam w niewielkim mieście o 65 tys. mieszkańców. Kilka. Razy w miesiącu odwiedziłbym większe miasto oddalone o 75 km. Z możliwością naładowania tam samochodu. Takie auto i to jeszcze z ogrzewaniem na pilota wydaje mi się w sam raz na teraz a za rok dwa może się rozejrzę za używaną e- amperą. Ile czasu I-miev ładuje się z gniazda "siłowej"?
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2069
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-06, 15:49   

manu20 napisał/a:
Ile czasu I-miev ładuje się z gniazda "siłowej"?
Masz na myśli CHAdeMO? Niby pół godziny do 80%. Jeszcze tego nie sprawdzałem, kiedyś podjadę rozładowanym i zobaczę.

A jeśli chodzi o zwykłe gniazdko to bateria mojego trochę już straciła pojemności i wystarczą 4h (nowemu potrzeba 6-7). I to bez względu na to, czy to 3 fazy czy jedna - może wziąć tylko 15-16A (3kW) ze względu na ograniczenie ładowarki (przetwornicy AC/DC) pokładowej.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2069
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-16, 23:03   

Nie mam ostatnio szczęścia z monitorowaniem ładowania - za każdym razem wieszała mi się komunikacja w aplikacji caniOn i nie mam wyniku pomiaru pojemności. Za to pierwszy raz dzisiaj przydało mi się szybkie ładowanie - samochód niemal rozładowany, a okazało się, że muszę jeszcze pojechać na przegląd (ostatni dzień). Z początku ładowało w tempie 17kW (kiedyś przy próbie widziałem 30kW), i powoli spadało aż do ok. 6kW. W pół godziny naładowało z ok. 12% do 71%. Z tego co widziałem moc ładowania ograniczana jest chyba napięciem najgorszego ogniwa - jedno z nich miało w tym czasie 4,105V, inne mniej. Stąd wniosek - ładowanie DC bardziej zużytej baterii trwa dłużej.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2069
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-22, 01:40   

Ładowanie ~10:
Kod:

czas  SOC[%] SOC[kWh] napięcie napięcie-śr-ogniwa min    max-min zasięg
16:06   9,5%  0,00kWh 323V     3,66V              3,63V  0,08V     0km
23:00 100,0%  9,79kWh 360V     4,10V              4,10V  0,00V    89km

Czyli pełne cykle ładowania niewiele zmieniły - bateria ma ok. 10kWh.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
kami2 

Wiek: 36
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 157
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-01-22, 20:36   

Dzięki Patryk za ciekawe testy.
9,8 kWh / 16 kWh = 0,61 pierwotnej pojemności
Mnożąc aktualną pojemność z czasem ładowania nowego pakietu otrzymujemy ciekawy wynik:
0,61 * 6,5h = 4h

Wygląda na to że aktualna pojemność jest z sporą dokładnością liniowo zależna od czasu ładowania i na podstawie czasu ładowania można w przybliżeniu ocenić pojemność baterii:)
 
     
kami2 

Wiek: 36
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 157
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-01-22, 20:42   

PatrykS napisał/a:
Z początku ładowało w tempie 17kW (kiedyś przy próbie widziałem 30kW), i powoli spadało aż do ok. 6kW. W pół godziny naładowało z ok. 12% do 71%. Z tego co widziałem moc ładowania ograniczana jest chyba napięciem najgorszego ogniwa - jedno z nich miało w tym czasie 4,105V, inne mniej. Stąd wniosek - ładowanie DC bardziej zużytej baterii trwa dłużej.


Zużycie baterii może nie było główną przyczyną wolnego ładowania tylko niska zimowa temperatura?
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2069
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-23, 09:36   

kami2 napisał/a:
Zużycie baterii może nie było główną przyczyną wolnego ładowania tylko niska zimowa temperatura?
Wprawdzie średnia temperatura baterii to było ok. 10 stopni, ale niewykluczone, że jedna z nich była chłodniejsza, bo na zewnątrz był lekki mróz. W trakcie ładowania włączył się wentylator i z ok. 17 stopni schłodził do 16 w jakieś 10 minut.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2069
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-02-24, 21:13   

Pojechałem znowu na CHAdeMO i mimo dość ciepłej baterii (~10 stopni) i rozładowanej mocno (~8%) to ładowanie nie było zbyt szybkie - przez parę minut ograniczenie do 17kW mimo że ogniwa nie miały nawet 3,9V, potem malało, w pół godziny 65% naładowania i tempo spadło do 6kW, temperatura baterii 12/14/17 stopni (min/avg/max). Sprawdzę jeszcze na tej drugiej ładowarce, ale pewnie nie będzie to miało wpływu. Ktoś widział lepsze wyniki w swoim? Spojrzałem w archiwum swoich zdjęć i na tym z pierwszego szybkiego ładowania widzę 18,5kW przy 13%, może jednak te 30kW mi się tylko przywidziało?
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 2069
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-02-25, 19:49   

Przy kolejnej wizycie miałem ok. 50% baterii, temperatura podobna, i również zaczęło się od 17kW, po osiągnięciu po chwili przez jedno z ogniw 4,1V moc zaczęła spadać. Sprawdziłem też mocne hamowanie z 80km/h i odzysk sięgał 20kW, powtórzyłem 2 czy 3 razy z podobnym wynikiem. Wydaje się więc, że producent po prostu ograniczył ładowanie do tych wartości, ale chętnie porównałbym wyniki z innych egzemplarzy tego fajnego autka.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2849
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-02-25, 23:48   

jeszcze 1-2 tygodnie i wyjedzie C-Zero (niedawny zakup), potestujem
jeszcze 2 miesiace i wyjedzie iOn.... ten angielski :) z małym przebiegiem
to teraz mam dwa trojaczki.... imieva kupie do kompletu dla teściowej haha;)
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2849
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-03-09, 10:06   

I jak zasięgi? nadal 70-80km ? U mnie c-zero testowany właśnie... rocznik 2012.
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
jatko 


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 295
Wysłany: 2017-03-09, 10:51   

highend, żona zadowolona z prezentu?
_________________
"Ideały to piękna rzecz, tylko ta siódma góra i siódma rzeka cholernie daleko!"
 
     
highend 


Wiek: 41
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2849
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-03-09, 13:54   

jatko napisał/a:
highend, żona zadowolona z prezentu?


oczywiście :) ona głównie jezdziła Leafem
testujemy zasięg aktualnie.... zobaczymy co wyjdzie, ale na 100km chyba nie ma co liczyć (może latem)
Tyle ile jest - wystarczy. Auto z 2012 roku.
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13