SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RaveN
2016-12-22, 11:13
Nowy Projekt - Elektryczny Motocykl
Autor Wiadomość
zinho

Wiek: 23
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-23, 15:12   

Jaką maksymalną prędkość będzie miał Twój silnik i jaki masz promień koła?
 
     
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1379
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2016-12-23, 16:16   

Gdzieś na moich innych kompach miałem plik Excela do wyliczeń danych do skuterów/motocykli .jak go znajdę to opublikuję
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/

Sprzedam:
P106E 1996 3d zielony metalik 4os
P106E 1998 3d biały 4os
SaxoE 2002 5d biały 4os
 
     
mann25 
6kWh/100km vmax120


Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 394
Skąd: VenloNL-DE IzbickoPL
Wysłany: 2016-12-23, 16:29   

Tu jest pare silnikow indukcyjnych z regulatorami obrotow silnikow, kreca do 15.000obr/min http://www.into.pl/silniki/ Do tego jakis pakiecik Li-ion18650 z BMS i ladowarka
_________________
126p>Samara 1.3>Golf II 1.3>Mazda 626 IV 1.8>Sierra II 2.0>Cordoba 1.6>Golf IV1.6>A4 1.8 LPG>Polo III 1.4TDI>A2 1.4TDI>Polo IV 1.4BMTDI 2007>Passat B6 1.6BMTDI 2009>Passat B7 1.6BMTDI 2011>CaddyMaxi II 1.6BMTDI 2012r> 2020 CaddyMaxi 60kmEV+0,6l LPG REX?
 
     
pabblo_pl
początkujący

Dołączył: 21 Gru 2016
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-12-23, 16:29   

Koło 150/15 cali co do silników to rozważam dwie opcji od kol. Gienek333:
1. Bosch szeregowy 3kW, 48V 1800 obr./min
2. Fiat szeregowy (od pompy) 9kW (s3-20%),48V, 2800 z tym iż u mnie 24 lub 36V więc obroty pewnie podobnie jak Bosch.

Jeśli ratio wynikające z zębatek 15:46 wyliczyłem dobrze to dane w tabelkach są obiecujące.

A więc źle to robiłem bo dane w 1 tabeli odpowiadają za przełozenie w skrzyni biegów której u mnie nie ma. Więc trzeba przyjąć 1 i wtedy dla silnika Fiata i obrotów 2300 wygląda to tak:

15x46


26x46


Wychodzi z tego że trzeba zastosować przednią zębatkę w granicach 19-21 i wtedy przy 36V na silniku Fiata i ok. 2100 obrotów prędkości są znośne.
Ostatnio zmieniony przez pabblo_pl 2016-12-23, 18:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Carcik 
Instalator Paneli PV


Wiek: 24
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 533
Skąd: Piła
Wysłany: 2016-12-23, 17:56   

Opona 15cali 150 i profil zapewne 80% (wnosze po screenach) daje:

15cali * 2,54 = 38,1cm (średnica felgi)
150mm * 80% = 12cm (wysokość opony)

Promień koła to 1/2 felgi + opona więc:

( 38.1cm / 2 ) + 12cm = 31.5cm (nasze r)

Wzór na obwód koła to 2 * pi * r, więc:

2 * pi * 31,5cm = 195cm

Teraz już z górki, ratio przełożenia 3,066 więc:

1800obr/min / 3,066 = 587obr/min (obroty już na kole)
587obr/min * 1,95m = 1144m/min (prędkość na minute)
1144m/min * 60 ~~ 68km/h (już na godzine)

Brakuje do 100km/h-120km/h chyba że napięcie pociągniesz.
_________________
Citroen Saxo Electrique
9,6kWh Li-Ion + 1,1kWh Pb = 10,7kWh
Zasięg 78 kilometrów i rośnie

Montaż Paneli Fotowoltaicznych
https://www.facebook.com/ecoautomationpila/
 
     
pabblo_pl
początkujący

Dołączył: 21 Gru 2016
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-12-23, 18:06   

Twoje wyliczenia potwierdzają to co na stronie,
przy 36V i 2100 obrotach silnika fiata na 15/46 wyjdzie ok. 80.
Ale jeśli przyjmiemy przełożenie 21/46 czyli ratio 2.19 to prędkość maksymalna ok. 112km/h
Czyli już znośnie :)
 
     
Carcik 
Instalator Paneli PV


Wiek: 24
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 533
Skąd: Piła
Wysłany: 2016-12-23, 18:17   

Zwrócę tylko uwagę na zastosowane ogniwa, zgodnie z danymi katalogowymi.

INR18650-29E
Ilość 108 sztuk.

Ciągły prąd rozładowania 2.75A
Chwilowy prąd rozładowania 8,25A
Napięcie nominalne 3,6V

To bez większego rozczulania się nad szczegółami połączeń i układu:

Moc ciągła 1 ogniwa: 9,9W
Moc chwilowa 1 ogniwa: 29,7W

Ogniwek masz 108, więc:

Moc ciągła pakietu: ~~ 1070W
Moc chwilowa pakietu: ~~ 3200W

Z tym że prąd 8A chwilowy to może kilka sekund, taki prąd jest bardzo duży jak na zwykły li-ion 18650, pomyśl nad jakąś wersją wysoko-prądową jak jeszcze nie kupiłeś ogniw albo nad znacznym powiększeniem pakietu. Tak ze 4 razy.
_________________
Citroen Saxo Electrique
9,6kWh Li-Ion + 1,1kWh Pb = 10,7kWh
Zasięg 78 kilometrów i rośnie

Montaż Paneli Fotowoltaicznych
https://www.facebook.com/ecoautomationpila/
 
     
pabblo_pl
początkujący

Dołączył: 21 Gru 2016
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-12-23, 18:34   

Pisałem że ten pakiecik to tylko testy a może i też nie.
Spróbuje je sprzedać po 4 zł szt. a zainwestuję w sony vtc4 i planuje dać ok. 30-34p

Jedno pytanie czy wejdą ale to po Św.
 
     
mann25 
6kWh/100km vmax120


Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 394
Skąd: VenloNL-DE IzbickoPL
Wysłany: 2016-12-23, 20:21   

Czy moc 3kW nie bedzie czasem za malo na 120km/h?
Ile wazy motocykl bez silnika? Ile silnik, controller i ile akku?
_________________
126p>Samara 1.3>Golf II 1.3>Mazda 626 IV 1.8>Sierra II 2.0>Cordoba 1.6>Golf IV1.6>A4 1.8 LPG>Polo III 1.4TDI>A2 1.4TDI>Polo IV 1.4BMTDI 2007>Passat B6 1.6BMTDI 2009>Passat B7 1.6BMTDI 2011>CaddyMaxi II 1.6BMTDI 2012r> 2020 CaddyMaxi 60kmEV+0,6l LPG REX?
 
     
pabblo_pl
początkujący

Dołączył: 21 Gru 2016
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-12-23, 21:00   

Jeśli 3 kw ma nominał to w piku pewnie więcej.
Motocykl to Hyosung GV 250 Aquila waga na sucho 160kg.
Ile bateria ciężko powiedzieć ale zakładam że wyjdzie podobnie, silnik,skrzynia też sporo waży.
Właśnie doczytałem że kolega kondziu ten sam sterownik Curtis 1204 do 36V używał na 48V i działał bez problemu.
 
     
zinho

Wiek: 23
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-24, 01:48   

Mi wyszło około 70, to że tyle wychodzi to nie znaczy że tyle pojedzie. Trzeba wziąć pod uwagę moment silnika ;)
 
     
wwojciech 
pasjonat

Wiek: 30
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 12
Wysłany: 2016-12-24, 09:02   

Nie patrzylbym ile w piku ma mocy dla predkosci max tylko dla nominalu. Jesli wyjdzie na plaskiej drodze 3kW moc dla 70km/h to taka bym przyjal Vmax, kazdy dlugi pochyl sprawi ze silnik bedzie sie mocno grzal a predkosc spadnie. Chcialoby sie rajdowac ale tikiem na rajdy nie pojedziesz
 
     
palo

Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 60
Wysłany: 2016-12-24, 09:31   

Zapomnij mi na prostej równej drodze moto Aprillia 125 .Waga po konwersji 130kg +ja około 100kg przy 70km/h (prędkość max właśnie około 70-76km/h w zależności od naładowania aku ciągnęło z aku jakieś 4,8kW). Sterownik Sabvoton 150A silnik BLDC 3kW w tylnym kole więc żadnych strat z tytułu przekładni.
 
     
pabblo_pl
początkujący

Dołączył: 21 Gru 2016
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-12-24, 10:20   

Palo jak to na silniku 3kw jeździ, dobrze się zbiera?
Napisz coś więcej, jaki masz aku ile zasięgu?

Przy takim montażu jak będzie u mnie można pobawić się przełożeniami, przednia zębatka w stosunku do małej. Na tej stronie co podałem świetnie to widać jak zmienia się zakres obrotów i prędkości.
Oczywiście nie twierdzę że 3kw wystarczy żeby te max prędkości osiągnąć to pokażą testy.
 
     
palo

Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 60
Wysłany: 2016-12-24, 11:26   

pabblo_pl napisał/a:
Palo jak to na silniku 3kw jeździ, dobrze się zbiera?
Napisz coś więcej, jaki masz aku ile zasięgu?

Przy takim montażu jak będzie u mnie można pobawić się przełożeniami, przednia zębatka w stosunku do małej. Na tej stronie co podałem świetnie to widać jak zmienia się zakres obrotów i prędkości.
Oczywiście nie twierdzę że 3kw wystarczy żeby te max prędkości osiągnąć to pokażą testy.


To był silnik RHR 205-50 Jeździło bo już jest silnik szczotkowy 8kW centralnie i łańcuchem na tył sterownik 450A aku 20s 40p na wysokoprądowych SONY 18650. Więc jak łatwo obliczyć w silnik w piku pchane jest grubo ponad 30kW . Masa w tej chwili około 150kg . Nm na tylnym kole ze 450. No robi robotę ale konstruktor (bo to nie moje moto a w zasadzie motorower bo na moto nie dało się u nas zarejestrować w świetle obecnych przepisówów) chce coś lżejszego i takie sobie buduje . Dlatego jeśli chcesz mieć jakiś tam zasięg mieć i nie ogromną masę co wpływa na zasięg bo przy tej masie pojazdu i tych mocach (prądy przy każdym ruszaniu i przyspieszaniu "wyciągają" z aku takie ilości Wh/1km że głowa boli od samego liczenia) to tylko aku litowe , niestety nie ma innej drogi .
 
     
pabblo_pl
początkujący

Dołączył: 21 Gru 2016
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-12-24, 11:32   

Ja mam sterownik 275A max czyli ok. 10kw, tylko zastanawiam się czy silnik 3 KW centralny z łańcuchem da radę.
Czy jednak dać od razu 9 kw a baterię chce dać na początek 10s40p na sony vtc4.

Tylko zastanawiam się jak ja to wszystko poupycham bo jedna sekcja 1s40p to 14x40cm klocek ;d razy 10;d
 
     
palo

Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 60
Wysłany: 2016-12-24, 11:34   

Więcej nie piszę bo to nie mój projekt . Właściciel jeśli będzie chciał sam to zrobi. Chociaż wątpię bo on woli coś budować niż się rozpisywać .

Moto to nie samochód i ma swoje ograniczenia i to znaczne a do tego sezon na moto w naszej szerokości geograficznej krótki (taki żeby przyjemność dawał bo co za radocha jeździć w deszczu przy +10) więc przy budowie niestety nie ma miejsca na zbyt wiele kompromisów zwłaszcza w kluczowych punktach. Dlatego ja skupiam się na zasilaniu samochodu a nie moto.
Co do wyboru silnika to mi RHR205-40 (dopiero 205-50 jako tako dawał radę) w rowerze 45kg się mocno grzał przy 12s a co dopiero Ty będziesz miał przy swojej masie . Moim zdaniem sporo mocniejszy silnik potrzebujesz bo bez przerwy będzie miał za ciężko .
On ma jak dobrze liczę 840 ogniw (nowych) i zasięg od około 40-80km jak dobrze pamiętam w zależności od stylu jazdy a prędkość też nie kosmos bo ograniczoną przełożeniem do chyba 80-parę a ty chcesz do 120 . zdajesz sobie sprawę jakich mocy potrzebujesz ? Silnik nie może mieć 3kw no chyba że planujesz się raz rozpędzić do 120 a potem przez 30min jeżdzić do 45 by się schłodził .
 
     
pabblo_pl
początkujący

Dołączył: 21 Gru 2016
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-12-24, 12:42   

Tylko jedno ale,
Jego sterownik może pobrać 30.000 W (450A x 72V) i z jego aku 40p tyle ciągnie.
Przyjmijmy dla żywotności aku (jeśli chcesz, aby aku dożył te przynajmniej 300 cykli przy spadku pojemności do 80%), że będzie to 8A max czyli 450A/8A = 56P i tyle powinien mieć minimum ogniw.

W moim przypadku 275A/8A = 34p a będzie min. 40p co da 6.5A z jednego ogniwa.
Mój sterownik 275A x 36V pobierze max 9900W z aku 40p czyli 1/3 tego co jego.

Uważam iż ma dużo za mocny sterownik, na moim małe auto pojedzie a na jego to można odpalić średniej wielkości auto z silnikiem 20 - 26 KW albo i więcej:D a nie motor. Wyjątek to ograniczenie mocy do ok. 200A i wtedy jest ok. dla motocykla. Sam uważam że 275 A to za dużo na moto.
 
     
palo

Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 60
Wysłany: 2016-12-24, 14:06   

Jego ogniwa moga ciągłego 15A a nie przewiduje dla tego aku i projektu pracy 10lat więc mu jakoś przy zasięgu 40-80km na ładowaniu 300-400cykli nie robi różnicy zapewne .
Zdziwisz się jak dużo prądu trzeba by się taki elektryczny "klusek" jakoś w miarę porównywalnie zbierał np z jakąś 350-ką .
 
     
pabblo_pl
początkujący

Dołączył: 21 Gru 2016
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-12-24, 14:17   

Co z tego że mogą, zgodnie z charakterystyką VTC5 mogą i 30A w laboratorium w idealnych warunkach z chłodzeniem ale padną po 50-100 cyklach,
ja podałem bezpieczne granice. Jeśli przyjmiemy 150 cykli przy 15A to 150 x 100km zasięgu to przebieg mamy raptem 15000km czy to tak dużo? A można przy większej ilości osiągnąć 500x100km, co da nam ok. 50.000 km jest różnica? A teraz jeśli przyjmiemy że te przebiegi są mocno zawyżone to podzielmy je przez dwa i mamy 7.500 do 25.000 km.
Teraz cenowo przyjmuję koszt aku 2000 zł bo w tych granicach go zrobię (6s40p na vtc4) to przy 7.500 daje 0.26 zł a przy 50.000 0.08 zł za km jazdy plus prąd i eksploatacja.
Ja będę się trzymał mniejszego poboru z jednego ogniwa i wyliczeń które ci podałem, a i ja buduje chopperka a nie scigacza z założeniem na kat. B czyli porównuje do 125 cm a nie 350cm.
Dzięki za cenne uwagi.
Edit:
podałem ceny dla 10s40p wyliczenia dla 6s40p
 
     
mann25 
6kWh/100km vmax120


Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 394
Skąd: VenloNL-DE IzbickoPL
Wysłany: 2016-12-24, 17:40   

wwojciech napisał/a:
Jesli wyjdzie na plaskiej drodze 3kW moc dla 70km/h to taka bym przyjal Vmax, kazdy dlugi pochyl sprawi ze silnik bedzie sie mocno grzal a predkosc spadnie

palo napisał/a:
Co do wyboru silnika to mi RHR205-40 (dopiero 205-50 jako tako dawał radę) w rowerze 45kg się mocno grzał przy 12s a co dopiero Ty będziesz miał przy swojej masie . Moim zdaniem sporo mocniejszy silnik potrzebujesz bo bez przerwy będzie miał za ciężko .
On ma jak dobrze liczę 840 ogniw (nowych) i zasięg od około 40-80km jak dobrze pamiętam w zależności od stylu jazdy a prędkość też nie kosmos bo ograniczoną przełożeniem do chyba 80-parę a ty chcesz do 120 . zdajesz sobie sprawę jakich mocy potrzebujesz ? Silnik nie może mieć 3kw no chyba że planujesz się raz rozpędzić do 120 a potem przez 30min jeżdzić do 45 by się schłodził .

Tak jak koledzy pisza ;)
pabblo_pl napisał/a:
Teraz cenowo przyjmuję koszt aku 2000 zł bo w tych granicach go zrobię (6s40p na vtc4) to przy 7.500 daje 0.26 zł a przy 50.000 0.08 zł za km jazdy plus prąd i eksploatacja.
Ja będę się trzymał mniejszego poboru z jednego ogniwa i wyliczeń które ci podałem, a i ja buduje chopperka a nie scigacza z założeniem na kat. B czyli porównuje do 125 cm a nie 350cm

nowe ogniwo SONY US18650 VTC4 2100mAh 30A najtaniej 22zl sztuka (strasznie drogo wypadaja, najtaniej z markowych chyba SAMSUNG ICR18650-26H Li-ion 3,7v 2600mAh 47g za 11,9zl sztuka )
6s40p daje 240sztuk czyli 5.280zl

Motocykle 125ccm np. Yamaha YZF-R125, Aprilia RS 125, Honda NSR 125 standarsowo maja po 11kW, 15Nm vmax 120km/h przy masie 140kg, 6 biegowe skrzynie biegow.
Wiec z tym 3kW przy masie 400kg liczyl bym co najwyzej 50-60km/h
_________________
126p>Samara 1.3>Golf II 1.3>Mazda 626 IV 1.8>Sierra II 2.0>Cordoba 1.6>Golf IV1.6>A4 1.8 LPG>Polo III 1.4TDI>A2 1.4TDI>Polo IV 1.4BMTDI 2007>Passat B6 1.6BMTDI 2009>Passat B7 1.6BMTDI 2011>CaddyMaxi II 1.6BMTDI 2012r> 2020 CaddyMaxi 60kmEV+0,6l LPG REX?
 
     
palo

Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 60
Wysłany: 2016-12-24, 20:19   

pabblo_pl napisał/a:
Co z tego że mogą, zgodnie z charakterystyką VTC5 mogą i 30A w laboratorium w idealnych warunkach z chłodzeniem ale padną po 50-100 cyklach,
ja podałem bezpieczne granice.


A ja Tobie podam moje pomiary .Ogniwo VTC4 katowane przeze mnie prądem ładowania 2c czyli 4,2A a rozładowywane prądem 30A aż do 2,5V a potem ostygnięcie z 10 min i znowu 2C i po zakończeniu ładowania na nowo rozładowanie 30A aż do 2,5V i tak 68x . A po zapiskach zobaczyłem że między 1 a 68 cyklem różnica 30mAh (z tym że po 5 cyklach pojemność nieznacznie wzrosła względem 1-go cyklu dlatego pomiędzy największą pojemnością i najmniejszą wyszło około 60mAh) . Fakt temperatura ogniwa pod koniec rozładowania wynosiła aż 80 stopni aleto świadczy o tym jakie to są świetne ogniwa. I to jedno ogniwo a co dopiero 40p takich (no zgoda niezupełnie takich samych ale 15A ciągłego rozład. też Sony 2100mAh). Dla nich to żadna robota zwłaszcza że w sezonie kolega nie zrobił dużo cykli . Zgoda zwiększenie ilości p (obniżenie temperatury pracy do poziomu max 40 stopni C znacznie wydłuża żywotność ogniw (bo głównie temp szkodzi ogniwom ale kto z nas z tego skorzysta. Ja nie robiąc w sezonie 3tyś km na jednośladzie i pod siebie obliczam ile mi trzeba aku . Jeśli Ty robisz więcej dokładaj więcej p to tylko wyjdzie im na dobre ale nie należy przesadzać tylko zawsze zakładać (ilość podcel)/cena x zakładany czas pracy . Bo co mi po tym że aku będzie miało 80% początkowej pojemności po 10latach jak już w połowie tego będą ogniwa o wiele lżejsze , pojemniejsze i tańsze . Zdaję sobie sprawę że postęp w ogniwach nie idzie już tak gwałtownie w górę ale celowo przerysowałem . Choć są juz opracowane ogniwa o zdolności zmagazynowania 500Wh energii z kg masy i są na bazie taniej siarki czy coś w ten deseń .
 
     
palo

Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 60
Wysłany: 2016-12-24, 20:42   

Spokojnie złóż sobie niewielki pakiet na początek powiedzmy połowę zakładanej pojemności do prób i niezbyt katorżniczej pracy (przynajmniej pojazd będzie lżejszy :) )A potem jeśli zabraknie ci zasięgu dołóż drugie tyle zrównoleglając oba pakiety i tyle .
Tyle że Ty jak widzę zakładasz zasięg 40km i prędkość średnią 70km/h a max 120km/h z której będziesz korzystał bo nie wierzę że nie przyciśniesz . To wtedy ten Twój zakładany pakiet 6s40p na te 40km zasięgu będzie zdecydowanie za mały . Dobrze radzę złóż jakiś mniejszy pakiet (który wydoli prądowo i nie ubije ogniw) na początek i zobacz czy zasięgi wychodzą jakie chcesz przy Twoim stylu jazdy. A potem zdecyduj czy chcesz się pchać dalej w rozwijanie projektu i chcesz dalej kasę pchać . Pisze to bo z tego co pisałeś jest to Twój pierwszy projekt i od razu moto . JA przy mocnym rowerze otworzyłem oczy jak zacząłem ostro jeździć a miałem zużycie na poziomie 67Wh/1km nawet a to było 12kW w piku przy masie pojazdu 45kg i silniku w kole (nie było strat przekładni).
Ostatnio zmieniony przez palo 2016-12-24, 20:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
pabblo_pl
początkujący

Dołączył: 21 Gru 2016
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-12-24, 20:56   

mann25 napisał/a:

nowe ogniwo SONY US18650 VTC4 2100mAh 30A najtaniej 22zl sztuka (strasznie drogo wypadaja, najtaniej z markowych chyba SAMSUNG ICR18650-26H Li-ion 3,7v 2600mAh 47g za 11,9zl sztuka )
6s40p daje 240sztuk czyli 5.280zl


Wiesz po 22 zł to ten pakiet kosztował by 5280 za same ogniwa. Dużo nie pomyliłeś się z ceną na końcu twojego cytatu. Mam je po ok 7 zł do rozbiórki z większych pakietów.
 
     
palo

Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 60
Wysłany: 2016-12-24, 21:00   

Ja kupowałem VTC4 po 5zł/szt (nówki szt z niedogrzanych pakietów) . Na forum arbiter kolega sprzedaje od czasu do czasu . To są mega ogniwa :) Właśnie katuję 69x VTC4 ład. 2C (4,2A) i zaraz rozładowanie 30A mu zasunę :) ciekawe co powie po miesiącu przerwy . Moje DUO4010 już się nie może doczekać :)

Edyta:Właśnie idzie na 30A już poszło 1500mAh i 85W z celi ech ogniwo śmierdzi jak lokówka
:)
No i koniec ogniwa w dłoni nie można utrzymać dłużej niż 1sek.
A 69-te rozładowanie 30A pokazało 2064mAh . Wcześniej rezystancja ogniwa po tych 68x wynosiła 8miliohmów.
Te SONY to są prawdziwe kosiory :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 12