SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Polski tani, oszczedny, Samochod miejski dla calej europy
Autor Wiadomość
mann25 
6kWh/100km vmax120


Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 382
Skąd: VenloNL-DE IzbickoPL
  Wysłany: 2016-11-30, 11:11   Polski tani, oszczedny, Samochod miejski dla calej europy

Kto sie podejmnie?
moj pomysl stworzyc na bazie Twizy niskim kosztem pojazd kat L7e ktory by powalil spalinowego Smatra for Two pod prawie kazdym wzgledem.
Mysle o wyposarzeniu na poziomie pelnowymiarowego samochodu, ABS, Ogrzewanie, Klima, Radio, el. szyby, wspomaganie, system bezkluczykowy itd. vmax 120km/h

mysle ze duzo europejczykow bylo by chetnych, mlodzi na prawko kat B1, studenci, samotni, rodziny jako drugie autko na dojazdy do pracy i Emeryci na wypady do biedronki czy tez zawiesc babcie do lekarza.

auto za 7.000euro, ktore w miescie srednio zuzywalo by podobnie jak twizy 6kWh/100km i kazdego bylo by stac na wymiane akku po 7-10 latach??? (pakiet akku Li-ION 8kWh ~50kg ~ 10.000zl) zasieg ponad 100km

Twizy autko niby male ale lepiej trzyma sie drogi, oferuje lepsza pozycje i wiecej miejsca dla kierowcy(190cm 90kg) niz Maluch (fiat 126p)

Jak na kategorie L7e silnik 15kW przy tak niskiej massie (400kg + akku + kierowca 90kg) robil by swoje, z pod swiatel gonil by wszystkie przecietne spaliniaki.

Czy to nie jest konfort na codzienne dojazdy do pracy, wypady w dwojke do centrum po jakis ciuch, na kawe , do restauracji, basen, jakies wieczorne zajecia czy na silownie?

Amsterdam jak widac to same obwodnice/autostrady

wiec jak ktos chce przyleciec i na lotnisku wyporzyczyc autko zeby pozalatwiac sprawy/pozwiedzac miasto to najpopularniejsza i najlepsza live nawigacja google Maps ktora kazdy ma w smartfonie poprowadzi autostradami, dlatego tez autko powinno rozpedzac sie do tych 120km/h

bardzo fajnie by bylo z przeszklonym dachem, z hakiem na mala przyczepke (wieksze zakupy, lub szafki z ikea)

i bagaznikiem na koffer lub wieksze gabaryty z tylu samochodu na przemian przepinane albo hak albo bagaznik

a jak ktos bedzie chcial to sobie w wlasnym zakresie zalatwi Range Extender :mrgreen: na bagaznik za auto, wazne zeby tylko myla mozliwosc ladowania w czasie jazdy, bo sa tez ludzie ktorzy na wakacje, pod namiot, nad morze wybieraja sie na motocyklu, a tym pojazdem bylby juz chyba duzo wiekszy konfort ogrzewanie klima, oslonioenie przed wiatrem i deszczem wiecej miejsca na bagaze

a agregacik na te pare razy do roku zamiast kupowania mozna tez wyporzyczyc, w wyporzyczalni narzedzi


co sadzicie moim pomysle? o tym jak by skonstruowac cos polskiego w tym stylu?? macie jeszcze jakies ciekawe pomysly? czy mozna bylo by jeszcze jakos to udoskonalic? moze jakies propozycje degesin szkice wrzucicie?
wazne zeby bylo tanio i schludnie ;)
_________________
126p>Samara 1.3>Golf II 1.3>Mazda 626 IV 1.8>Sierra II 2.0>Cordoba 1.6>Golf IV1.6>A4 1.8 LPG>Polo III 1.4TDI>A2 1.4TDI>Polo IV 1.4BMTDI 2007>Passat B6 1.6BMTDI 2009>Passat B7 1.6BMTDI 2011>CaddyMaxi II 1.6BMTDI 2012r> 2020 CaddyMaxi 60kmEV+0,6l LPG REX?
 
     
konstruktor

Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 85
Wysłany: 2016-11-30, 22:41   tylko po co ?

Jest juz Twizzy, to po co robic to samo....

szkoda prądu
 
     
mann25 
6kWh/100km vmax120


Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 382
Skąd: VenloNL-DE IzbickoPL
Wysłany: 2016-12-01, 08:43   

nie mowie zeby kopiowac Twizy, tylko zrobic cos duzo lepszego na tej platformie, idealnego Jak na kategorie L7e, moze nawet predkosc podniesc do 130km/h? odpowiednik motocykla na katA1 125ccm

Twizy chodz ma wielu wielbicieli ma 3 powazne wady i dlatego nie moze konkurowac z np. Smartem spalinowym samochodem miejskim za 46.600zl
1. Za maly vmax
2. Brak ogrzewania/szczelnosci kabiny
3. Chory leasing akku i limit kilometrow

Jak by nie to to pewnie bylo by to zemobilizowanie europy tak jak kiedys maluch zmotoryzowal polske
Na europejskim rynku brak TANICH, SZYBKICH, OSZCZEDNYCH malych autek. A w dzisiejszych czasach prawie kazdy jezdzi sam do pracy ewentualnie zabiera 1 osobe

ile potrzeba kassy na otworzenie takiej lini produkcyjnej?
_________________
126p>Samara 1.3>Golf II 1.3>Mazda 626 IV 1.8>Sierra II 2.0>Cordoba 1.6>Golf IV1.6>A4 1.8 LPG>Polo III 1.4TDI>A2 1.4TDI>Polo IV 1.4BMTDI 2007>Passat B6 1.6BMTDI 2009>Passat B7 1.6BMTDI 2011>CaddyMaxi II 1.6BMTDI 2012r> 2020 CaddyMaxi 60kmEV+0,6l LPG REX?
 
     
mann25 
6kWh/100km vmax120


Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 382
Skąd: VenloNL-DE IzbickoPL
Wysłany: 2016-12-03, 15:16   

Nowy Design
_________________
126p>Samara 1.3>Golf II 1.3>Mazda 626 IV 1.8>Sierra II 2.0>Cordoba 1.6>Golf IV1.6>A4 1.8 LPG>Polo III 1.4TDI>A2 1.4TDI>Polo IV 1.4BMTDI 2007>Passat B6 1.6BMTDI 2009>Passat B7 1.6BMTDI 2011>CaddyMaxi II 1.6BMTDI 2012r> 2020 CaddyMaxi 60kmEV+0,6l LPG REX?
 
     
konstruktor

Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 85
Wysłany: 2016-12-03, 20:22   nowy design

To jest T.25, kupione przez Yamahe od Gordon Murrey...
 
     
mann25 
6kWh/100km vmax120


Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 382
Skąd: VenloNL-DE IzbickoPL
Wysłany: 2016-12-03, 22:55   

bardzo fajny design, w rzucie bocznym idealnie sie pokrywa tylko jak by nie ten uklad siedzen
_________________
126p>Samara 1.3>Golf II 1.3>Mazda 626 IV 1.8>Sierra II 2.0>Cordoba 1.6>Golf IV1.6>A4 1.8 LPG>Polo III 1.4TDI>A2 1.4TDI>Polo IV 1.4BMTDI 2007>Passat B6 1.6BMTDI 2009>Passat B7 1.6BMTDI 2011>CaddyMaxi II 1.6BMTDI 2012r> 2020 CaddyMaxi 60kmEV+0,6l LPG REX?
 
     
Pir-serwis 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1016
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2016-12-04, 08:26   

Jeśli chcesz poruszać się 100+ oraz minimum 100km nie wierzę ,że 8kwh wystarczy dla Ciebie.

Wedle mnie V 100max wystarczy.
Nie potrzeba się ścigać z tirami.
_________________
Paweł-Elektryczny Citroen BX
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX
Peugeot 106 Van Electrique
Saxo 4os 5D Electrique
Saxo Van Electrique
 
     
jacusw 
inwestor

Wiek: 32
Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 13
Wysłany: 2016-12-04, 17:57   

Pir-serwis napisał/a:

Wedle mnie V 100max wystarczy.

na 120 kmh też starczy tyle że.. taki popychacz powietrza o tak kiepskim Cx długo nie pojedzie z taką prędkością i nie ma szans żeby to była oszczędna jazda przy takich prędkościach, bo spalinowce projektowane na 170 kmh maks o dużo lepszej aeridynamice mają silniki 75KM, czyli 55kW.
To łatwo policzyć, tylko co niektórym wynalazcom się nie chce-wolą gdybać i śmieszne osiągi proponować bez podoparcia fizyką.
Ot tak żeby coś popisać na forum, zamiast konkretów myśli ściętej głowy...
Nawet bez liczenia przez analogię można oszacować ile mocy potrzeba żeby jechać z jakąś prędkością, nie wspominając o wpływie topologi terenu.
W takim samochodzie elektrycznym bardziej bym się przejmował nie vmax, ale.. tym czy dam radę wdrapać się na bardziej stromą górkę jak czasami spalinowiec ledwo daje radę zwłaszcza w zimie ;)

Zapomnijcie o vmax, martwcie się bardziej czy się wam uda dojechać do następnego gniazdka z prądem, bo jak braknie to nie da się go przynieść w 5L pojemniku po oleju :)
 
     
mann25 
6kWh/100km vmax120


Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 382
Skąd: VenloNL-DE IzbickoPL
Wysłany: 2016-12-04, 18:21   

Pir-serwis,
Cytat:
Jeśli chcesz poruszać się 100+ oraz minimum 100km nie wierzę ,że 8kwh wystarczy dla Ciebie.

masz racje, ale to juz od kazdego inwidualna sprawa. czasami potrzebny jest zasieg, czasami chce sie tylko szybko 20km obwodnica na lotnisko dotrzec

Faktem bedzie to ze autko w miescie nadal bedzie srednio zuzywac te 6kWh/100km
a w prospekcie moglo by sie na przyklad przekonujaco prezetowac
srednie zuzycie pradu w miescie na 100km 6kWh
przyspieszenie 0-100km/h 9 sekund
predkosc maxymalna 120km/h
zasieg na jednym ladowaniu max 120km

vmax jest po to zeby zapewnic psychiczny konfort, nie po to zeby caly czas jezdzic na maxa

mentalnosc ludzi jest taka a nie inna i nawet w polsce, jesli by w salonie BMW powiedzieli klijetowi ze w ofercie maja wszystkie autka nawert te z 4 litrowym silnikiem z vmaxem 250km/h zablokowane do 140km/h bo taka jest maxymalna predkosc na polskiej autostradzie 8-) , to kazdy by ich wysmial :lol:

dlatego mam namysli zeby vmax byl chociaz na poziomie brzeszczota(fiat126p) zeby mogl konkurowac z 2 osobowym smartem(0.6i vmax135km/h)
_________________
126p>Samara 1.3>Golf II 1.3>Mazda 626 IV 1.8>Sierra II 2.0>Cordoba 1.6>Golf IV1.6>A4 1.8 LPG>Polo III 1.4TDI>A2 1.4TDI>Polo IV 1.4BMTDI 2007>Passat B6 1.6BMTDI 2009>Passat B7 1.6BMTDI 2011>CaddyMaxi II 1.6BMTDI 2012r> 2020 CaddyMaxi 60kmEV+0,6l LPG REX?
Ostatnio zmieniony przez mann25 2016-12-04, 18:54, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
mann25 
6kWh/100km vmax120


Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 382
Skąd: VenloNL-DE IzbickoPL
Wysłany: 2016-12-04, 18:27   

jacusw,
Kod:
na 120 kmh też starczy tyle że.. taki popychacz powietrza o tak kiepskim Cx długo nie pojedzie z taką prędkością i nie ma szans żeby to była oszczędna jazda przy takich prędkościach, bo spalinowce projektowane na 170 kmh maks o dużo lepszej aeridynamice mają silniki 75KM, czyli 55kW.
To łatwo policzyć, tylko co niektórym wynalazcom się nie chce-wolą gdybać i śmieszne osiągi proponować bez podoparcia fizyką.
Ot tak żeby coś popisać na forum, zamiast konkretów myśli ściętej głowy...
Nawet bez liczenia przez analogię można oszacować ile mocy potrzeba żeby jechać z jakąś prędkością, nie wspominając o wpływie topologi terenu.
W takim samochodzie elektrycznym bardziej bym się przejmował nie vmax, ale.. tym czy dam radę wdrapać się na bardziej stromą górkę jak czasami spalinowiec ledwo daje radę zwłaszcza w zimie ;)

Zapomnijcie o vmax, martwcie się bardziej czy się wam uda dojechać do następnego gniazdka z prądem, bo jak braknie to nie da się go przynieść w 5L pojemniku po oleju


tak waskie oplywowe autko niby ma miec wielgasny opor powietrza, wiekszy od malucha?
samochodu elektrycznego nie mozna porownywac do spaliniakow, 15kWh dla 400kg w zupelnosci wystarcy na gorki male i duze, to juz jest w praktyce sprawdzone w podobnych autkach tego typu
Pir-serwis chyba jezdzi duzo wiekszymi i grubo ponad tonowymi autkami o podobnych mocach?
Twizy 13kW https://www.youtube.com/watch?v=CRCf_4t3zD4 116km/h
a prad mozna przyniesc w przenosnym agregacie :lol:
moze oszacowujesz jaka predkoscia mozesz jechac duzo ciezejszym i szerszym maluchem?
_________________
126p>Samara 1.3>Golf II 1.3>Mazda 626 IV 1.8>Sierra II 2.0>Cordoba 1.6>Golf IV1.6>A4 1.8 LPG>Polo III 1.4TDI>A2 1.4TDI>Polo IV 1.4BMTDI 2007>Passat B6 1.6BMTDI 2009>Passat B7 1.6BMTDI 2011>CaddyMaxi II 1.6BMTDI 2012r> 2020 CaddyMaxi 60kmEV+0,6l LPG REX?
Ostatnio zmieniony przez mann25 2016-12-04, 19:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
jacusw 
inwestor

Wiek: 32
Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 13
Wysłany: 2016-12-04, 19:10   

mann25 napisał/a:
Twizy 13kW https://www.youtube.com/watch?v=CRCf_4t3zD4 116km/h

Strasznie trzęsie w tym małym pudełku-zapis wideo wygląda jak z cros rowerowych tyle że tutaj ładna szybka droga :D
Pozatym mimo iż gość ma więcej gadżetów przed kierownicą-pewnie monitoruje każdą cele w bateriach :) A nie pokazuje pochylenia terenu a wygląda na to że z górki ma przez te kilka minut jak udało mu się po minucie rozbujać do 100+ kmh .

Drgania są takie przy tej prędkości jak... w kapsule Apollo wchodzącej w Ziemską atmosferę-w sumie podobny fan zjechąc z górki na rowerze cross, jak chwalic się przekroczeniem 100kmh w zjeździe z "górki na pazurki" :)

mann25 napisał/a:

a prad mozna przyniesc w przenosnym agregacie :lol:

Zanim podładuje baterie pojazd zostanie odholowany na koszt właściciela.
Z tego co się orientuję nie można z takiego agregatu korzystać w czasie jazdy, bo lobby spalinowe zadbało o swoje interesy ... :)
 
     
mann25 
6kWh/100km vmax120


Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 382
Skąd: VenloNL-DE IzbickoPL
Wysłany: 2016-12-04, 20:45   

dlaczego odcholowany? w BMWi3 tez chodzi agregat w czasie jazdy
twizy ma 13kW i jest fabrycznie stworzony do max 85km/h
tu na forum sa tez koledzy ktorzy na lemco 14kW ciezkim wielkim autem 1250kg osiagaja podobne predkosci, wiec niby dlaczego autko wielkosci wiekszego Quada mialo by miec z tym problem
Drgania sa w kazdym sportowym samochodzie, tylko ze w twizym pizga do tego kac i reka sie trzesie :lol:
oprucz tego w twizym sa twarde gumowe siedzenia, na jazde probna radzil bym zabrac poduszke ortopedyczna pod tylek :mrgreen:
_________________
126p>Samara 1.3>Golf II 1.3>Mazda 626 IV 1.8>Sierra II 2.0>Cordoba 1.6>Golf IV1.6>A4 1.8 LPG>Polo III 1.4TDI>A2 1.4TDI>Polo IV 1.4BMTDI 2007>Passat B6 1.6BMTDI 2009>Passat B7 1.6BMTDI 2011>CaddyMaxi II 1.6BMTDI 2012r> 2020 CaddyMaxi 60kmEV+0,6l LPG REX?
Ostatnio zmieniony przez mann25 2016-12-04, 22:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 1040
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-12-04, 21:20   

mann25 napisał/a:
dlaczego odcholowany?
Jak Ci zabraknie np. na autostradzie, albo w innym sprzyjającym parkowaniu miejscu.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
jacusw 
inwestor

Wiek: 32
Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 13
Wysłany: 2016-12-04, 21:22   

mann25 napisał/a:
Drgania sa w kazdym sportowym samochodzie, tylko ze w twizym pizga do tego kac i reka sie trzesie :lol:

W tym sportowym rowerze do ścigania się po szosie (na zdjęciu stare opony od górala) udało się praktycznie wyeliminować drgania dzięki sprężynie kupionej bezpośrednio u producenta i jedno popołudnie zabawy ze spawarką :D
Zamiast oryginalnej rury od siedzenia z alu wstawiono ponad 0.5m długości stalową i do tego pospawano resztę, dzięki czemu koszty robocizny praktycznie tylko, czyli zabawy po godzinach siedzenia w biurze rozrywka.
Notabene, dzieki temu zabiegowi na nierównościach drga tylko lekki alu rower z Praktikera, a jeździec bardzo przyzwoicie amortyzowany i dzie…i temu że schowane jeszcze ponad 0.5m rury pod siodłem ma gwarancję, że rower nie odjedzie bez siodła :D
 
     
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1007
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2016-12-04, 22:14   

Takie małe bździdełka sa od dawna dostępne ( nawet sa całkiem aerodynamiczne)
www.retrade.eu
http://climacar.dk
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/
 
     
mann25 
6kWh/100km vmax120


Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 382
Skąd: VenloNL-DE IzbickoPL
Wysłany: 2016-12-04, 22:40   

jas_pik,
Cytat:

Takie małe bździdełka sa od dawna dostępne ( nawet sa całkiem aerodynamiczne)

ja tu o malym szybkim samochodzie miejskim a wy tu wyskakujecie z rowerami albo motorowerami wlokacymi sie 45km/h :roll:

pokaz mi prosze autko mocy 15kW o wymiarach i masie twizy majace fajne przyspieszenie i vmax na poziomie fiata 126p a w miescie srednio zuzywajace 6kWh/100km

moze przypomne ze fiat 126p byl 2 razy wiekszy i ciezejszy niz twizy, fabrycznie mial moc 17kW i rozpedzal sie do 120km/h
:roll:
_________________
126p>Samara 1.3>Golf II 1.3>Mazda 626 IV 1.8>Sierra II 2.0>Cordoba 1.6>Golf IV1.6>A4 1.8 LPG>Polo III 1.4TDI>A2 1.4TDI>Polo IV 1.4BMTDI 2007>Passat B6 1.6BMTDI 2009>Passat B7 1.6BMTDI 2011>CaddyMaxi II 1.6BMTDI 2012r> 2020 CaddyMaxi 60kmEV+0,6l LPG REX?
 
     
gienek333 

Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 936
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-12-05, 00:00   

Silniki elektryczne mają inną charakterystykę niż spalinowe. Oczywiście moc potrzebna do osiągnięcia danej prędkosci jest taka sama w obu przypadkach, ale inne jest osiąganie tej prędkośći w czasie.
 
     
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1007
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2016-12-05, 01:02   

mann25 napisał/a:
a wy tu wyskakujecie z rowerami albo motorowerami wlokacymi sie 45km/h :roll:

Nie pokazuję Ci gotowców ale gotowe karoserie - pomysły czekające na konwersję - silniki elektryczne

mann25 napisał/a:
pokaz mi prosze autko mocy 15kW o wymiarach i masie twizy majace fajne przyspieszenie i vmax na poziomie fiata 126p a w miescie srednio zuzywajace 6kWh/100km

Właśnie w takich małych pojazdach masz szansę uzyskać tak małe zużycie energii

mann25 napisał/a:
moze przypomne ze fiat 126p byl 2 razy wiekszy i ciezejszy niz twizy, fabrycznie mial moc 17kW i rozpedzal sie do 120km/h
:roll:

Maluch rzeczywiście miał tyle mocy ale osiągał max 100 km/h ( poza moim bo mój standardowo osiągał 130 km/h - ale ja robiłem przeróbki swojego na WAT)
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/
 
     
domino

Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 645
Skąd: Wielka Brytania
Wysłany: 2016-12-05, 07:00   

Na Shelll Eco Marathon co roku mamy szereg konstrukcji z których można wziać przykład design gdzie zespoły projektują, buduja i testują energooszczędne pojazdy. Pojazdy muszą mieć jak najmniejszy współczynnik Cx.

http://www.greenmotor.co....016-report.html

http://www.shell.com/ener...comarathon.html

Coraz więcej zespołów co roku startuje z różnych krajów i co niektórzy nawet mają ciekawy design.
 
     
jacusw 
inwestor

Wiek: 32
Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 13
Wysłany: 2016-12-05, 07:49   

domino napisał/a:
Pojazdy muszą mieć jak najmniejszy współczynnik Cx.

Te o dobrym Cx wygladają mniej więcej jak mój bolid :)



Większość elektryków to popychacze powietrza, bo firmy które je robią dbają o swoje interesy-przy gorszym aero szybciej zuzyją się baterie, bo oprócz nich za bardzo nie ma co się psuć w w maszynie z bezszczotkowym silnikiem-to ma im dac pewne zyski, bo bez baterii nie pojadą te mini pojazdy...
 
     
mann25 
6kWh/100km vmax120


Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 382
Skąd: VenloNL-DE IzbickoPL
Wysłany: 2016-12-05, 07:55   

domino,

ten jest nawet calkiem calkiem, jak by tak tylko zwerzyc pod uklad siedzen 1+1, no i troche wieksze te dzwi musialy by byc zeby dziadek z babcia mogli dogodnie wejsc do srodka
z tymi dzwiami to katastrofa dziadek nie ma sie czego zlapac wchodzac do srodka, moim zdaniem powinny byc otwierane na bok jak w normalnym samochodzie, tu mozna by jeszcze lepiej to rozwiazac, siedzenie powinno byc przy wsiadaniu jeszcze bardziej przesuwalne do przodu, wlaz mog by byc tez troche wiekszy rozciagniety w strone tylnego kola

jas_pik,
Cytat:
Nie pokazuję Ci gotowców ale gotowe karoserie - pomysły czekające na konwersję - silniki elektryczne

no to chyba twizy juz by bylo duzo lepsze na przerobke/rozbudowe
Cytat:
Właśnie w takich małych pojazdach masz szansę uzyskać tak małe zużycie energii

o to wlasnie mi chodzi, jak najmniejsze zuzycie energii przy zachowaniu jak najlepszego konfortu, zeby w srodku sie czuc o wlasnie tak, prawie jak w waskiej tesli model s :mrgreen:

Cytat:
Maluch rzeczywiście miał tyle mocy ale osiągał max 100 km/h

moj bez przerobek w pojedynke bez bagarzu po prostej w bezwietrzne dni, zawsze udalo sie rozbujac do 120, oczywiscie trzeba bylo czekac.... i czekac... i czekac... :mrgreen:
_________________
126p>Samara 1.3>Golf II 1.3>Mazda 626 IV 1.8>Sierra II 2.0>Cordoba 1.6>Golf IV1.6>A4 1.8 LPG>Polo III 1.4TDI>A2 1.4TDI>Polo IV 1.4BMTDI 2007>Passat B6 1.6BMTDI 2009>Passat B7 1.6BMTDI 2011>CaddyMaxi II 1.6BMTDI 2012r> 2020 CaddyMaxi 60kmEV+0,6l LPG REX?
Ostatnio zmieniony przez mann25 2016-12-05, 10:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
domino

Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 645
Skąd: Wielka Brytania
Wysłany: 2016-12-05, 10:02   

"jacusw"
Cytat:
Te o dobrym Cx wygladają mniej więcej jak mój bolid :


Zespół „Smart Power” z Politechniki Śląskiej to napędzany baterią elektryczną pojazd - „MuSHELLka” .

to twój zespół?
Czy jaki team reprezentujesz?
 
     
domino

Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 645
Skąd: Wielka Brytania
Wysłany: 2016-12-05, 10:10   

mann25

Cytat:
ten jest nawet calkiem calkiem, jak by tak tylko zwerzyc na uklad siedzen 1+1, no i troche wieksze te dzwi musialy by byc zeby dziadek z babcia mogli dogodnie wejsc do srodka.


Wiem dlatego dałem linka i taki pojazd mógłby mieć dwuczęściowe drzwi jak ma Mazda RX8.
Przednie drzwi otwierałyby się normalnie a drugie małe pod wiatr dla ułatwienia właśnie wejścia na tylne siedzenie.
 
     
mann25 
6kWh/100km vmax120


Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 382
Skąd: VenloNL-DE IzbickoPL
Wysłany: 2016-12-05, 13:08   

domino,
Cytat:
Przednie drzwi otwierałyby się normalnie a drugie małe pod wiatr dla ułatwienia właśnie wejścia na tylne siedzenie.

to tez jest dobre rozwiazanie, bo przewaznie jezdzi sie samemu, chociaz pojedyncze dzwi tez nie byly by za duze, no i chyba tansze wiec po co kombinowac
_________________
126p>Samara 1.3>Golf II 1.3>Mazda 626 IV 1.8>Sierra II 2.0>Cordoba 1.6>Golf IV1.6>A4 1.8 LPG>Polo III 1.4TDI>A2 1.4TDI>Polo IV 1.4BMTDI 2007>Passat B6 1.6BMTDI 2009>Passat B7 1.6BMTDI 2011>CaddyMaxi II 1.6BMTDI 2012r> 2020 CaddyMaxi 60kmEV+0,6l LPG REX?
 
     
domino

Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 645
Skąd: Wielka Brytania
Wysłany: 2016-12-05, 14:55   

Żeby nie mieć problemu jak w TWIZY czy RE-volt!
Wsiadałem do nich i było to niewygodne -wiem co mówie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12