SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Peugeot 106 EV prośba o pomoc
Autor Wiadomość
Carcik 
Instalator Paneli PV


Wiek: 25
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 532
Skąd: Piła
Wysłany: 2017-04-30, 14:22   

Tak, możesz się wpiąć szybciej bo już w kable Sagemboxa, 2 i 3 od lewej. Te kable są spięte na stałe z baterią ale przez licznik energii.
_________________
Citroen Saxo Electrique
9,6kWh Li-Ion + 1,1kWh Pb = 10,7kWh
Zasięg 78 kilometrów i rośnie

Montaż Paneli Fotowoltaicznych
https://www.facebook.com/ecoautomationpila/
 
 
jarek

Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 64
Wysłany: 2017-04-30, 14:57   

Wiesz może ile maxymalnie mogę puścić przez te piny?
 
 
Pir-serwis 


Wiek: 42
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 1206
Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 2017-04-30, 15:18   

Ładowarka stacjonarna dawała 150A.
Ale bezpieczniej mniej...
A zapomniałem, że ty masz litowe!
To pompuj śmiało nawet i tyle co słupek da 11kw.
Trzy prostowniki ,każdy równo fazę dociazy, tyle że wskaźnik ci nie ruszy energii ale na BMS będziesz widział.
_________________
Blog - Konwersja ICE na BEV - Daewoo Tico vs Citroen BX

Citroen Berligo Electrique
Saxo 2D 5os Electrique
Saxo Van Electrique
P106 4os Electrique
 
 
jarek

Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 64
Wysłany: 2017-05-09, 17:15   

Rozebrałem wtyk ale niestety w obu nie ma pinów do szybkiego ładowania. ale faktycznie je jest napięcie w gnieździe auta.
 
 
jarek

Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 64
Wysłany: 2017-05-09, 17:25   

Znalazłem i zamówiłem z Chin taki miernik energii
https://www.aliexpress.co...0608.0.0.fm1i4m
Myśle że powinien pasować jako wskaźnik energii w akumulatorach.
 
 
Carcik 
Instalator Paneli PV


Wiek: 25
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 532
Skąd: Piła
Wysłany: 2017-05-09, 19:15   

W żadnym wtyku nie ma grubych pinów, były tylko w stacji szybkiego ładowania na kablu. A w samochodzie w każdym są i jest tam napięcie aku zawsze.

Ale on będzie pokazywał tylko napięcie a nie stan procentowy, jedyną wykładnią będzie wskaźnik Ah albo Wh po pełnym naładowaniu wtedy wiesz że 140Ah możesz spokojnie wyjechać.

Nie będzie Ci pokazywał hamowania odzyskowego tj zakres pomiarowy w dół jest tylko 0A. A skoro w Norwegii pełno górek to nie mały udział regenu jest w jeździe tym bardziej lit lepiej przyjmuje ładowanie od Ni-cd.
_________________
Citroen Saxo Electrique
9,6kWh Li-Ion + 1,1kWh Pb = 10,7kWh
Zasięg 78 kilometrów i rośnie

Montaż Paneli Fotowoltaicznych
https://www.facebook.com/ecoautomationpila/
 
 
jarek

Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 64
Wysłany: 2017-05-09, 19:38   

Czytałem w opisie że zlicza ładowanie i rozładowanie, ale zobaczymy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 11