SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[Sprzedam] Przejściówka type2-> schuko 1f + 3f
Autor Wiadomość
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1330
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2017-06-17, 22:02   [Sprzedam] Przejściówka type2-> schuko 1f + 3f

Dla posiadaczy pojazdów starego typu lub konwersji którzy chcą się ładować na słupkach publicznych mam na zbyciu fachowo oprzygotowaną przejściówkę z typ2 na schuko 1f + 3f
Cena 600 zł
Włącznik blokuje wtyczkę w słupku i pozwala na podanie napięcia :)
Sam je stosuję juz od dawna we wszystkich swoich pojazdach.

kontakt PM lub 606252818
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/

Sprzedam:
P106E 1996 3d zielony metalik 4os
P106E 1998 3d biały 4os
SaxoE 2002 5d biały 4os
Ostatnio zmieniony przez RaveN 2017-06-18, 15:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1596
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-06-18, 21:37   

Mam coś podobnego swojej roboty - fajna rzecz, bo można np. z jednego słupka 22kW ładować 6 wolnossących pojazdów jednocześnie, albo też pojazd i laptopa.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
dsctom 

Dołączył: 16 Sie 2016
Posty: 41
Skąd: Gdańśk
Wysłany: 2017-06-19, 13:21   

pokaż foty tego cuda bo robi wrażenie :)
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1596
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-08-24, 10:27   

Tak ostatnio wyglądało to na jednym ze spotkań - 5 ładowarek Type 1 przygotowanych dla głodnych :-)


_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
EVgarage 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 288
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-08-24, 11:35   

Ale heca!
 
     
kalex 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 143
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-08-26, 06:36   

PATRYK :) :) :-D Co za pająk.
 
     
zeeltom 


Wiek: 60
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 1048
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2017-08-26, 06:43   

Prawie, jak instalacja na zlocie w Żyrardowie :D
 
     
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 545
Wysłany: 2017-09-18, 18:26   

teraz dopiero widze tego posta - przeslicznie!

Apropos, to Ty hobbystycznie te kable gromadzisz i ladowarki? :) )
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1596
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-09-18, 20:28   

wodnik7 napisał/a:
Apropos, to Ty hobbystycznie te kable gromadzisz i ladowarki? )
Tak :-) Choć mam plany ich montażu tu i ówdzie (włączając własne podwórko), to póki co nie bardzo mi wystarcza na to czasu :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
faraon87 

Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-09-21, 00:17   

Świetna sprawa. A masz może taka samą przejściówkę dla Typ1? W moim fluence ZE oraz fiacie 500e mam typ1 i szukam właśnie opcji ładowania z trzech faz.
 
     
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1330
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2017-09-21, 07:32   

Ale typ1 nie ma 3 faz niestety
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/

Sprzedam:
P106E 1996 3d zielony metalik 4os
P106E 1998 3d biały 4os
SaxoE 2002 5d biały 4os
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1596
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-09-21, 07:38   

faraon87 napisał/a:
W moim fluence ZE oraz fiacie 500e mam typ1 i szukam właśnie opcji ładowania z trzech faz.
Ta przejściówka robi trzy fazy z Type 2, a Ty wygląda że potrzebujesz "odwrotnie" - Type 1 z trzech faz. Czyli potrzebujesz EVSE jak ta (tak naprawdę jednofazowa 32A/7kW Ci wystarcza):
https://www.e-station-sto...ng-station.html
Tu masz znacznie tańszą opcję, ale trzeba by zmienić wtyczkę na Type 1:
http://allegro.pl/show_item.php?item=6934355377
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1330
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2017-09-21, 14:13   

[quote="PatrykS"] Czyli potrzebujesz EVSE jak ta (tak naprawdę jednofazowa 32A/7kW Ci wystarcza):

Potwierdzam , wystarczy dowolny EVSE ( nawet najtańszy o małym prądzie i stycznik który da Ci 32A na jedną fazę .
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/

Sprzedam:
P106E 1996 3d zielony metalik 4os
P106E 1998 3d biały 4os
SaxoE 2002 5d biały 4os
 
     
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 362
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-09-21, 15:17   

Czekaj, ale dodanie stycznika przecież nic nie da, jeśli EVSE ograniczy prąd do jakiejś małej wartości.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1596
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-09-21, 15:20   

vwir napisał/a:
Czekaj, ale dodanie stycznika przecież nic nie da, jeśli EVSE ograniczy prąd do jakiejś małej wartości.
Zgadza się.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1330
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2017-09-21, 16:44   

vwir napisał/a:
Czekaj, ale dodanie stycznika przecież nic nie da, jeśli EVSE ograniczy prąd do jakiejś małej wartości.

Jak nie jak tak .
Evse będzie sterownikiem do stycznika który będzie dawał duzy prąd na jedną fazę - jak bedę miał chwilę czasu to zrobię schemat .
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/

Sprzedam:
P106E 1996 3d zielony metalik 4os
P106E 1998 3d biały 4os
SaxoE 2002 5d biały 4os
 
     
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 362
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-09-21, 20:49   

Chyba nie zrozumiałeś, o co kolega pytał. Pyta o kabel, który ma na wejściu 3f, a na wyjściu type1 do auta. Innymi słowy - pyta po prostu o evse.
 
     
jas_pik


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 1330
Skąd: Warszawa/Praga Płd.
Wysłany: 2017-09-21, 21:11   

EVSE które podaję na1 fazę 32 A . rzadko się takie spotyka a jeśli juz są to są drogie .
Dlatego proponuje zrobienie czegoś takiego za pomocą dowolnego EVSE które będzie sterowało cewkę stycznika dla włączenia takiego prądu.
To żadna filozofia.
_________________
https://www.facebook.com/mediapik/

Sprzedam:
P106E 1996 3d zielony metalik 4os
P106E 1998 3d biały 4os
SaxoE 2002 5d biały 4os
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1596
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-09-21, 21:37   

jas_pik napisał/a:
Dlatego proponuje zrobienie czegoś takiego za pomocą dowolnego EVSE które będzie sterowało cewkę stycznika dla włączenia takiego prądu.
Włączenie zasilania to jedno, a sygnalizacja dopuszczalnego prądu przez linię CP samochodowi to drugie - jak stacja jest 16A (czy 10A jak przenośne) to samochód więcej nie weźmie, chyba że się zepsuł. Niektóre stacje są konfigurowalne i można zmienić sygnalizowany przez nie prąd, ale to rzadkość.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 362
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-09-22, 05:16   

Dokładnie tak jak pisze Patryk. To evse decyduje, ile samochód może maksymalnie pobierać prądu. Inaczej to by nie miało sensu, bo skąd samochód miałby wiedzieć, czy masz zabezpieczenie 16A czy 32A w swojej instalacji? Co ciekawe, evse ogranicza prąd, a nie moc. Czyli zmieniając napiecie możemy zwiększyć moc. To właśnie wykorzystałem przy przeróbce ładowarki ze 120V na 230V. Teraz ładuje dwa razy szybciej niż oryginalnie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13