SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[Sprzedam] Ładowarki 32A / 7,4 kW Type 1
Autor Wiadomość
RacoCars 

Wiek: 28
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 2
Wysłany: 2017-07-10, 13:19   [Sprzedam] Ładowarki 32A / 7,4 kW Type 1

RacoCars jest polską spółką, zajmującą się rozwiązaniami dedykowanymi elektromobilności i samochodom elektrycznym (electric vehicles, EV).

Jesteśmy dystrybutorem ładowarek do samochodów elektrycznych marek Circontrol (Hiszpania - www.circontrol.com) oraz Ratio (Holandia - www.ratio.nl/en).

Mamy na sprzedaż 3 sztuki ładowarek marki Ratio, model 35338 (EV Wallbox), przeznaczone do domowego ładowania m.in. następujących modeli samochodów elektrycznych:
- Chevrolet Volt
- Citroen C-zero
- Fisker Karma
- Ford Focus Electric
- Mitsubishi I-miev
- Mitsubishi Outlander
- Nissan Leaf
- Opel Ampera
- Peugeot Ion
- Renault Fluence ZE
- Renault Kangoo ZE
- Toyota Prius plug-in

Ładowarka Ratio 35338 EV Wallbox wykorzystuje prąd zmienny z gniazda jednofazowego 230V o natężeniu do 32A, umożliwiając ładowanie z mocą do 7,4 kW co pozwala naładować np. Nissana Leafa w czasie ok. 4 godzin.

Ładowarki są nowe, fabrycznie zapakowane, z 2-letnią gwarancją producenta. Wystawiamy faktury VAT.

Specyfikacja:
Standard ładowania: IEC 61851-1, Mode 3
Napięcie na wejściu: 1 faza 230V / 50 Hz
Maksymalne natężenie prądu na wejściu: 32A
Maksymalny prąd na wyjściu: 7,4 kW, możliwość dostosowania natężenia 10A, 16A lub 32A
Połączenie z samochodem: 5-metrowy przewód, złącze typu 1
Temperatura pracy: od -25oC do +50oC
Wilgotność: do 95%
Stopień zabezpieczenia: IP54
Zabezpieczenie elektryczne: Zewnętrzne
Materiał obudowy: PC/ABS (tworzywo sztuczne)
Komunikacja z użytkownikiem: 3 diody LED
Wymiary (wysokość x szerokość x głębokość):401,0 x 251,0 x 109,5 mm
Waga: 5,0 kg
Oznakowanie: CE
Sposób montażu:naścienny

Link do aukcji na allegro: http://allegro.pl/ladowar...4.html?no-rwd=1
 
     
rafmat

Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 110
Wysłany: 2017-07-10, 15:30   

Myślę, że na forum ciężko będzie sprzedać bo cena w porównaniu z kontrolerem Viridian kosmos... ładowarka to nic innego jak kontroler...
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1601
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-07-10, 17:32   

rafmat napisał/a:
Myślę, że na forum ciężko będzie sprzedać bo cena w porównaniu z kontrolerem Viridian kosmos... ładowarka to nic innego jak kontroler...
Jest wiele osób, również na tym forum, dla których różnica w cenie rzędu 2kPLN nie uzasadnia ryzyka związanego z kupnem czegoś bez gwarancji, niewiadomego pochodzenia, a podłączasz do ładowarki zwykle sprzęt warty majątek. Kolejna grupa to tacy, którzy nie są w stanie sami pomajsterkować w tematach elektrycznych. Słowem ładowarki z tego ogłoszenia jak najbardziej mogą znaleźć nabywców.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 546
Wysłany: 2017-07-10, 17:46   

Aczkolwiek za 7,4kW to tanio nie jest..
 
     
rafmat

Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 110
Wysłany: 2017-07-10, 19:39   

W dzisiejszych czasach ładowarka 7,4kW to już przeżytek, Leaf ładuje się około 5h z takiej ładowarki pod warunkiem, że ma dodatkową opcję 6.6kW na pokładzie. Podstawa to ładowarka 3 fazowa 16A minimum a najlepiej 32A czyli 22kW. Co do gwarancji, daruj gwarantuję Ci, że zrobiona ładowarka w Polsce dłużej popracuje i pewniej niż ta zrobiona na chińskich podzespołach.. "Podłączają majątek" oczywiście, że tak primo po pierwsze nie wyobrażam sobie aby takiego majątku nie ubezpieczyć choćby nawet od pożaru, secondo => dzisiejsze auta mają tyle zabezpieczeń, że jeśli choć trochę coś jest nie tak natychmiast jest wszystko odłączane. Popróbuj poładować sobie na miejskich ładowarkach, które czasami nie do końca są sprawne, w ogóle ładowanie Ci się nie odpali. Oczywiście, że klient się znajdzie jak na wszystko, jak dla mnie to cena za wysoka za 1/3 ceny masz ładowarkę 43kW AC :) i to jest dopiero ogień => Zoe w 30min od pustej baterii do pełna :) . Problem w tym wypadku jest inny trzeba zazwyczaj zwracać się do zakładu energetycznego o podniesienie limitu mocy umownej bo standard nie wystarcza :) . Powodzenia w sprzedaży, chętnie przygarne informacje jak ida CI te ładowarki biorąc pod uwagę to, że zazwyczaj każdy na wyposażeniu auta ma taką ładowarkę. Sam w piwnicy mam ze 3 takie... tak jak piszę powyżej za mała moc jak na te czasy no chyba, że ktoś ładuje auto po nocach ale wtedy jest mu bez różnicy czy ładuje 5-6h czy 10-11h z 3.3kW np. Leafa.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1601
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-07-10, 21:38   

Żeby nie było - nie mam ze sprzedającym nic wspólnego, tak się tylko wymądrzam mając parę informacji w tym temacie.

wodnik7 napisał/a:
Aczkolwiek za 7,4kW to tanio nie jest..
Znajdziesz w Polsce taniej nową fabryczną ładowarkę?

rafmat napisał/a:
W dzisiejszych czasach ładowarka 7,4kW to już przeżytek, Leaf ładuje się około 5h z takiej ładowarki pod warunkiem, że ma dodatkową opcję 6.6kW na pokładzie. Podstawa to ładowarka 3 fazowa 16A minimum a najlepiej 32A czyli 22kW.
Akurat 7,4kW to jedyna i całkiem popularna opcja, o ile ktoś nie dysponuje ZOE lub Teslą, a z całym szacunkiem to jednak pod względem ilości margines. Nissany (Leaf, e-NV200), i3'ki, Ioniq'i, Ampery-e to nie są przeżytki, a w AC właśnie 7kW mają. Ładowarka 3x16A ogranicza takie samochody do 16A - trochę bez sensu.

rafmat napisał/a:
Co do gwarancji, daruj gwarantuję Ci, że zrobiona ładowarka w Polsce dłużej popracuje i pewniej niż ta zrobiona na chińskich podzespołach.
Zgadzam się, ale znajdź taką tańszą niż ta w tym ogłoszeniu. Jeden znajomy mi polski producent zamierza wprowadzić tańszą, ale chyba jeszcze chwilę to potrwa.

rafmat napisał/a:
"Podłączają majątek" oczywiście, że tak primo po pierwsze nie wyobrażam sobie aby takiego majątku nie ubezpieczyć choćby nawet od pożaru,
Z pewnością w ubezpieczeniu znajdziesz wyjątki od niefachowej instalacji czy niecertyfikowanej ładowarki.

rafmat napisał/a:
secondo => dzisiejsze auta mają tyle zabezpieczeń, że jeśli choć trochę coś jest nie tak natychmiast jest wszystko odłączane.
A jednak parę przypadków wypalonych gniazd w samochodzie widziałem na zdjęciach, nie wiem co było przyczyną (być może ktoś wtyczkę w błoto zanurzył), ale parę scenariuszy da się wymyśleć.

rafmat napisał/a:
biorąc pod uwagę to, że zazwyczaj każdy na wyposażeniu auta ma taką ładowarkę
No nie taką - zwykle to 2,2kW (10A). Ile to godzin dla Leafa, jeśli narzekałeś na 5h na 7kW? Na 7kW to zresztą 3,5h przypuszczam, nie 5.

rafmat napisał/a:
tak jak piszę powyżej za mała moc jak na te czasy
No tak się składa, że akurat niewiele dziś jest samochodów, które z takiej mocy mogą skorzystać, i tendencja jest malejąca - nowy ZOE ma 22kW zamiast 44kW, nowe Tesle 15kW zamiast 22kW.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 546
Wysłany: 2017-07-10, 23:50   

rafmat napisał/a:
tak jak piszę powyżej za mała moc jak na te czasy
No tak się składa, że akurat niewiele dziś jest samochodów, które z takiej mocy mogą skorzystać, i tendencja jest malejąca - nowy ZOE ma 22kW zamiast 44kW, nowe Tesle 15kW zamiast 22kW.[/quote]

to tylko delikatnie poprawie, nowe tesle maja 11kW (lub topowe 16,5kW), a zoe mialy "tylko" 43kW, nie 44;))))

ale to fakt, zjezdzaja w dol, aczkolwiek pojecia nie mam, dlaczego:(
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1601
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-07-11, 11:05   

wodnik7 napisał/a:
to tylko delikatnie poprawie, nowe tesle maja 11kW (lub topowe 16,5kW), a zoe mialy "tylko" 43kW, nie 44;))))
To ja jeszcze delikatniej, że nowe i stare Tesle miały 11kW w standardzie, za dopłatą stare miały 22kW, za dopłatą nowe 16,5kW :-)

wodnik7 napisał/a:
ale to fakt, zjezdzaja w dol, aczkolwiek pojecia nie mam, dlaczego:(
Bo tam gdzie masz dostępne szybkie ładowarki nie jest potrzebna szybka pokładowa (duża, droga i ciężka) - na co dzień ładujesz się powoli w domu, jak coś wypadnie to na mieście się szybko podładujesz. Póki co w Polsce jeszcze przydają się szybkie pokladowe, bo gniazd siłowych jest pełno, a szybkich ładowarek mało.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
tomo14858

Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 51
Wysłany: 2017-07-11, 19:57   

Dosłownie na dniach stałem przed dylematem zakupu EVSC - type2 7,2 kWh. Wybierałem między zbudowanym zestawem a gotowym. W moim przypadku cena części a gotowego zestawu to 60 do 100. Zdecydowałem się na gotowca za 1800zl.
https://www.finn.no/bap/f...nnkode=68377107
Może dlatego że nie znam się na elektronice - niechcialbym żeby mi się coś spalilo 😆. Każde urządzenie może się popsuć, jeśli ktoś prowadzi oficjalną dystrybucję ponosi odpowiedzialności za towar. Ubezpieczenie jeśli by doszło do szkody sprawdzi co było przyczyną. Do tego łatwiej z gwarancją jeśli podanie. To mój punkt widzenia.
_________________
Nissan Leaf (2015)-> Opel Ampera(2016) -> Opel e-ampera
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1601
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-07-11, 21:48   

tomo14858 napisał/a:
Może dlatego że nie znam się na elektronice - niechcialbym żeby mi się coś spalilo 😆.
Dodaj że gabaryty gotowca były zdecydowanie bardziej akceptowalne :-) BTW: ma on licznik energii?

tomo14858 napisał/a:
Może dlatego że nie znam się na elektronice - niechcialbym żeby mi się coś spalilo 😆. Każde urządzenie może się popsuć, jeśli ktoś prowadzi oficjalną dystrybucję ponosi odpowiedzialności za towar. Ubezpieczenie jeśli by doszło do szkody sprawdzi co było przyczyną. Do tego łatwiej z gwarancją jeśli podanie. To mój punkt widzenia.
Potwierdzenie moich słów. Ja nieskromnie powiem, że na elektronice trochę się znam, i swoich dzieł nie boję się podłączać do samochodów, ale już każdy poza mną może mieć co do tych urządzeń pewne obawy - w końcu robił je amator. Niemniej każdy kto się trochę zna może sobie zrobić takie urządzenie dużo taniej, i w takiej formie / z takimi opcjami jakie chce.

A tak w ogóle - ale się off-top zrobił :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
tomo14858

Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 51
Wysłany: 2017-07-11, 23:28   

PatrykS napisał/a:
tomo14858 napisał/a:
Może dlatego że nie znam się na elektronice - niechcialbym żeby mi się coś spalilo 😆.
Dodaj że gabaryty gotowca były zdecydowanie bardziej akceptowalne :-) BTW: ma on licznik energii?


Licznik zawsze mogę zlecić 😆. Chciałbym żeby był w przypadku korzystania u kogoś nieznajomego. Plus jeszcze taki ze nie używam kabla Type2 bo on już jest w EVSC.

Głównie chodzi o pewność że jak coś się stanie to będzie spokój z ubezpieczeniem. Na ścianie elektronika się inaczej zachowuje niż ta przekładana i podłączania w różnych miejscach 😉
_________________
Nissan Leaf (2015)-> Opel Ampera(2016) -> Opel e-ampera
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1601
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-07-12, 00:24   

tomo14858 napisał/a:
Plus jeszcze taki ze nie używam kabla Type2 bo on już jest w EVSC.
Akurat wg mnie to minus, który chcę u siebie wyeliminować, bo niepotrzebnie robi się kłębowisko kabli w bagażniku - wystarczy ten jeden do publicznych stacji plus własna mała stacja prywatna :-)

tomo14858 napisał/a:
Głównie chodzi o pewność że jak coś się stanie to będzie spokój z ubezpieczeniem.
To upewniłbym się, że ma toto chociaż znak CE. Jeśli dobrze rozumiem opis to dość skromny jest zestaw ograniczeń prądu - 32A/16A/10A/6A. Jak jakieś gniazdo 32A bedzie wisiało na bezpieczniku 25A to będzie trzeba ograniczyć aż do 16A, a dałoby radę ciągnąć o połowę więcej.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Panaceum 
..... na wszystko

Wiek: 47
Dołączył: 20 Kwi 2017
Posty: 95
Skąd: Ów-Krak
Wysłany: 2017-07-12, 00:38   

PatrykS napisał/a:
Dodaj że gabaryty gotowca były zdecydowanie bardziej akceptowalne :-) BTW: ma on licznik energii?...

Na załączonym zdjęciu widać, że jest standardowy licznik. Obok podstawowych parametrów wskazuje moc pobraną, a nie oddaną do akumulatorów.
_________________
Często piszę z błędami, gdy okularów nie założę, wybaczcie.
 
     
RacoCars 

Wiek: 28
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 2
Wysłany: 2017-07-19, 09:50   

Panowie,

Dyskusja rzeczowa zawsze mile widziana :)

Cieszymy się, że nasza oferta wzbudziła takie emocje ;-)

Wiemy na pewno jedno - oferowany przez nas sprzęt jest objęty gwarancją producenta i działa bardzo dobrze. Mamy zadowolonych klientów w kraju używających tego modelu. Dla zainteresowanych możemy przesłać zdjęcia zainstalowanej ładowarki i opis wrażeń użytkowników.

Pozdrawiamy,

Zespół RacoCars
 
     
Panaceum 
..... na wszystko

Wiek: 47
Dołączył: 20 Kwi 2017
Posty: 95
Skąd: Ów-Krak
Wysłany: 2017-07-20, 22:41   

tomo14858, A ile dałeś za tę ładowarkę? Bo tej waluty nie umiem przeliczyć.
4200, czego? Chyba nie EUR. Od 2002 roku obowiązuje w Finlandii EUR, więc nawet przyjmując, że cena jest w markach fińskich to 4200/6=700EUR. Przepłaciłeś i chińczyka kupiłeś (którego chyba trzeba potrząsnąć, żeby prąd zmienić). Lepsze ładowarki, też chińskie są tańsze (530EUR) tylko trzeba poszukać.
Nie będę zdziwiony, jak ten sprzęt pójdzie prosto z Chin do Ciebie. Ja tak właśnie miałem z jednym sklepem i musiałem odprawę robić. Kilka sklepów internetowych tak robi (nie mówię że wszystkie). Jak już wywalisz kasę na zakup w sklepie, to żeby nie stracić zapłaconego dołożysz cło i podatek (u nas to +30%) a i tak w koszty firmy tego nie zaliczysz, bo Ci prywatnie odprawią.
Oni (te oszukujące sklepy) bazują na jednorazowym kliencie, bo i tak do nich nie wróci po następne zakupy.
Drugie pytanie: czy ten niebieski wtyk jest dedykowany na pewno do 32A? U nas tego typu wtyki to max 16A. Do 32A to tylko CEE 5pin.
A do schuko 10A jak się wepniesz?
_________________
Często piszę z błędami, gdy okularów nie założę, wybaczcie.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1601
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-07-21, 11:37   

Panaceum napisał/a:
którego chyba trzeba potrząsnąć, żeby prąd zmienić
Fakt - kolejny nietypowy sposób, spotkałem już jedną przełączaną magnesem :-)

Panaceum napisał/a:
Drugie pytanie: czy ten niebieski wtyk jest dedykowany na pewno do 32A? U nas tego typu wtyki to max 16A. Do 32A to tylko CEE 5pin.
Są niebieskie gniazda 3-pinowe (1-fazowe) 32A, choć bardzo mało popularne u nas. A z tego co wiem tomo14858 kupił wersję z wtyczką siłową.

Panaceum napisał/a:
A do schuko 10A jak się wepniesz?
Wystarczy prosta przejściówka za 20-30zł :-)
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
tomo14858

Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 51
Wysłany: 2017-07-21, 17:56   

Panaceum napisał/a:
tomo14858, A ile dałeś za tę ładowarkę? Bo tej waluty nie umiem przeliczyć.
4200, czego? Chyba nie EUR. Od 2002 roku obowiązuje w Finlandii EUR, więc nawet przyjmując, że cena jest w markach fińskich to 4200/6=700EUR. Przepłaciłeś i chińczyka kupiłeś (którego chyba trzeba potrząsnąć, żeby prąd zmienić). Lepsze ładowarki, też chińskie są tańsze (530EUR) tylko trzeba poszukać.
Nie będę zdziwiony, jak ten sprzęt pójdzie prosto z Chin do Ciebie. Ja tak właśnie miałem z jednym sklepem i musiałem odprawę robić. Kilka sklepów internetowych tak robi (nie mówię że wszystkie). Jak już wywalisz kasę na zakup w sklepie, to żeby nie stracić zapłaconego dołożysz cło i podatek (u nas to +30%) a i tak w koszty firmy tego nie zaliczysz, bo Ci prywatnie odprawią.
Oni (te oszukujące sklepy) bazują na jednorazowym kliencie, bo i tak do nich nie wróci po następne zakupy.
Drugie pytanie: czy ten niebieski wtyk jest dedykowany na pewno do 32A? U nas tego typu wtyki to max 16A. Do 32A to tylko CEE 5pin.
A do schuko 10A jak się wepniesz?


1800zl i jak dla mnie to dobra opcja. Po pierwsze kupiłem od norweskiej firmy z gwarancja. Z mojego doświadczenia wiem ze takie firmy nie stwarzają żadnych problemów z ewentualna naprawą. Na zdjęciu jest wtyczka niebieska która popularna jest w Norwegii. Wtyczkę zmieniłem na tradycyjna 5 piniwa bo chce korzystać z evsc w Polsce - bez dopłaty.
Evsc jest produktem z chiny, kable ze znakiem TüV, znak CE na puszce.
Czy dobrze kupiłem? Okaże się za jakiś czas 😉
Jak są lepsze oferty to zawsze mogę odesłać i kupić nową
_________________
Nissan Leaf (2015)-> Opel Ampera(2016) -> Opel e-ampera
 
     
tomo14858

Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 51
Wysłany: 2017-07-21, 18:00   

Panaceum napisał/a:
A do schuko 10A jak się wepniesz?


Nie ma takiej potrzeby bo ma oryginalny evsc 10A 😉
_________________
Nissan Leaf (2015)-> Opel Ampera(2016) -> Opel e-ampera
 
     
metu 


Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 99
Skąd: Katowice
  Wysłany: 2017-07-22, 07:51   

PatrykS napisał/a:
Znajdziesz w Polsce taniej nową fabryczną ładowarkę?

Ja kupiłem 32A przenośną jednofazową (oczywiście z regulacją prądu, wtyk CEE 5 pin). Jest wystawiona na Alledrogo - najlepiej zadzwonić do sprzedającego, można coś po negocjować.
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 1601
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-07-22, 07:58   

metu napisał/a:
Ja kupiłem 32A przenośną jednofazową (oczywiście z regulacją prądu, wtyk CEE 5 pin). Jest wystawiona na Alledrogo - najlepiej zadzwonić do sprzedającego, można coś po negocjować.
Faktycznie ciekawa opcja, nawet wersja z WiFi jest, rzeczywiście jakiś rynek się zaczyna u nas tworzyć :-) Co ciekawe to przenośne zwykle były droższe od stacjonarnych.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
wester 


Dołączył: 20 Sty 2017
Posty: 62
Skąd: Łupowo
Wysłany: 2017-07-22, 17:21   

A ta niebieska wtyczka będzie pasować do czerwonego gniazda siłowego? ( małego) Czy trzeba sobie podmienić?
 
     
wodnik7

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 546
Wysłany: 2017-07-22, 18:28   

niebieska ma 3 bolce, czerwona 5.
 
     
wester 


Dołączył: 20 Sty 2017
Posty: 62
Skąd: Łupowo
Wysłany: 2017-07-24, 09:35   

Chodziło mi o wielkość raczej, mniejsza ilość bolców nie przeszkadza przecież wcale ( gniazdo czerwone ma 5 dziurek a ładowarka i tak jest jednofazowa). Dowiedziałem się już - nie będzie pasować, ale można zmienić przecież wtyczkę na czerwoną.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 12