SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy warto kupić Teslę S/X/3 z USA?
Autor Wiadomość
highend 


Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2729
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-08-20, 12:29   

deadaster napisał/a:
Ten Model S z linku mam jego zdjęcia sprzed naprawy - była niezła kolizja dodatkowo sprzedawca twierdzi bardzo ciekawe rzeczy - wkleje Wam jutro przebieg rozmowy bo jest wart uwagi. Gdyby jedynym problemem Tesli z USA był SC to bym taką też kupił ale brak gwarancji problemy z navi są zbyt ciężkie do przejścia... Już prędzej kupie EU uszkodzone ale nie zablokowane by naprawić.


Najlepsze, że znam kogoś kto kupił Teslę z tego komisu (oczywiście USA)
Niestety tak działają sprzedawcy i ciekawe kiedy rynek takich wyeliminuje.
I bardzo dobrze, że każde auto z USA można tak dokładnie sprawdzić po VINie.
Osobiście nie mam nic do uszkodzonych i dobrze naprawionych aut - pod warunkiem, że sprzedawca o tym informuje.

sam ostatnio trafiłem na nieuczciwy komis (chcialem kupić busa dostawczego) - dałem zaliczke w czerwcu, komis do dziś nie potrafi ogarnąć dokumentów, ale najgorsze, że autem jeżdżą i zrobili nim 7000km w miesiąc. Zwrotu zaliczki nie mogę się doprosić. Będzie Sąd.
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
     
PatrykS 
Opel Ampera 2012r.


Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 1484
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-08-20, 13:02   

vwir napisał/a:
230V w stanach to coś zupełnie innego niż u nas. Tam jest to właśnie 2x110V, jak kolega wyżej wspominał. Czyli masz dwie fazy po 110V, a nie fazę 230V i zero jak u nas.
A brak możliwości ładowania na SC dla niektórych (na przykład dla mnie) to żaden minus.
Dla łądowarki w samochodzie to żadna różnica - i tak do jej dwóch przewodów wejściowych zostanie podane sumaryczne napięcie 220V. We wtyczce Tesli są tylko dwa przewody, tak jak w Type 1 (nie liczę uziemienia ochronnego, ale ono nie ma tu znaczenia). W ten sam sposób działają u nich urządzenia na 220V jak suszarki do prania.
_________________
FIAT 126p 0.65 24KM 1981r. -> Citroen AX 1.1 60KM 1991r. -> FIAT Punto 1.2 75KM 1995r. -> Opel Ampera 1.4 86KM + 0.0 150KM 2012r. oraz żony Mitsubishi i-MiEV 0.0 63KM 2011r.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 11