SamochodyElektryczne.org - Forum Strona Główna SamochodyElektryczne.org - Forum
SamochodyElektryczne.org

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nissan Leaf II - premiera
Autor Wiadomość
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 627
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-05-14, 17:02   

Można czekać jeszcze dłużej . DO usr .. śmierci .

Na cmentarzach są elektryczne karawany :-D
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
rangerek 

Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 53
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2018-05-14, 23:04   

Bronek napisał/a:
Na cmentarzach są elektryczne karawany :-D

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

to nie tak do końca - dla mnie przypadkiem użycia jest pozbycie się benzyniaka i używanie TYLKO EV albo tylko benzyny - stąd dla mnie progiem wejścia jest umożliwienie dojechania na wakacje do Chorwacji, narty w Austrii czy do Disneylandu z dziećmi bez spędzenia 3 dni w trasie głównie na chłodzeniu baterii (nie mam nic przeciwko "tankowaniu" co 1,5h po 20-40 minut)
ok drugim warunkiem jest cena - nie stać mnie (niestety) na nową Teslę S czy X więc górna granicą jest bliżej 150-170k niż 400k

bardzo liczyłem na Leafa 2 - ale póki co rozczarowuje - a Plus zobaczymy jaka cena i jak z ładowaniem :)
_________________
Twój podpis wykonał niedozwoloną operację i zostanie zamknięty........
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 627
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-05-14, 23:57   

Jeszcze nie ten czas.
Nawet przez myśl mi nie przyszło, by zawracać sobie głowę logistyką jazdy elektrykiem dalej niż do granic województwa.
I nawet gdyby taka fanaberia mi przyszła do głowy, to Chwalmy Panu, że jest tak mało tych samochodów elektrycznych , bo inaczej czekało by podwójne czekanie lub zmiana trasy. A to z powodu np. zajęcia ładowarki.

Dzwoniłem dzisiaj do Nissana i nic się nie zmieniło... odbiór na drugą połowę sierpnia.
I oczym my tu mówimy.
Kupę tysięcy osób ma w nosie, to ładowanie brzydkie guziczki i ustawianie kierownicy. Kupują sobie zabawkę.

To tak jak z Teslą, w innej lekko skali, ale też ludzie wybaczają jej niedociągnięcia w imię połechtania próżności.
To jak babskie szpilki, niewygodne ale jaki wtedy tyłek i noga !

Na razie to w większości są auta zabawki, dla grupy ciekawskich i na ogół przy kasie... A tych wielu. Po prostu dużo ludzi na to stać, jeszcze rynek jest jak gąbka.
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
rangerek 

Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 53
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2018-05-15, 04:43   

Bronek napisał/a:
To jak babskie szpilki, niewygodne ale jaki wtedy tyłek i noga !

są babeczki, co zmutowały i im wygodnie w szpilkach (na szczęście dla nas ;) )

Bronek napisał/a:
Kupę tysięcy osób ma w nosie, to ładowanie brzydkie guziczki i ustawianie kierownicy. Kupują sobie zabawkę.


tu niestety zgoda - bo to fajne auto jest tak na prawdę ale miejskie - i ten zasięg to tak na prawdę nie wiem po co podnosili :)

Bronek napisał/a:
I nawet gdyby taka fanaberia mi przyszła do głowy, to Chwalmy Panu, że jest tak mało tych samochodów elektrycznych , bo inaczej czekało by podwójne czekanie lub zmiana trasy. A to z powodu np. zajęcia ładowarki.

no i zazdraszczam możliwości posiadania EV "dla zabawy"

u nas tak, zdecydowanie, a zresztą do jazdy wkoło komina to się można w domu ładowac :)

ale jak przeglądałem plugshare to taka Austria to jednak by już ogarneła ładowanie masowe, do tego supercharger jak się masz ładować 15 minut to też nie jakoś długie czekanie

no i gdybym miał być repem w białym EV :) to bym nie dał rady chyba :D no chyba, żebym u każdego klienta się ładował :D ale te klika wyjazdów w roku to bym właśnie chciał móc ogarnąć tym samym samochodem - a dojazd do pracy do Krakowa raz w tygodniu 100km i ladowanie sie na parkingu w biurze z 3kW :) bym z przyjemnością (zwłaszcza, że KRK pozwala buspasem)
_________________
Twój podpis wykonał niedozwoloną operację i zostanie zamknięty........
 
 
bro

Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 202
Wysłany: 2018-05-24, 23:03   

https://www.youtube.com/watch?v=MpUyspG2Mio

przerażające..
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 627
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-05-25, 06:53   

Ok. Ale zauważcie jeden paradoks, tu wszyscy i słusznie walczą o te szybkie ładowania, bo to jak gdyby powinien być standard.

A przy sprzedaży, podają jako swego rodzaju zaletę, gdy auto ma tych "szybkich ładowań" mało.



W obecnym czasie, przy takiej skromnej podaży i jeszcze nieokrzepłej technologii, stale ewoluującej, każde auto elektryczne ma swoje kardynalne wady.

No i znajdzdzie mi samochód spalinowy... idealny. Miałem ich ponad 30, tak mnie wnerwiły, że zapragnąłem na prąd :mrgreen: A tu... rapid gate i zawiechy Tesli, akumulator w leasingu Zoe, i brak modeli na rynku. Jak tu żyć? 8-)
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
kalex 

Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 379
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-05-25, 08:12   

Bronek napisał/a:
A przy sprzedaży, podają jako swego rodzaju zaletę, gdy auto ma tych "szybkich ładowań" mało.


Gdyby było chłodzenie nie było by tematu.
 
 
KilleR.racer 

Wiek: 39
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 357
Skąd: Zbójna k.Łomży
Wysłany: 2018-05-25, 09:37   

I zapomniałeś o grzaniu :) Ale małą ilość ładowań ma znaczenie w niekorzystnym klimacie typu Arizona , Kalifornia itd . Bo w innym przypadku nie ma to znaczenia o ile bateria była balansowana co kilka ładowań DC. Ogólnie powinno się mieć lekką wiedzę posiadając takie auto jeśli chce się mieć baterię i auto na dłużej. Jak ktoś ma na to wyrąbane to może nie czytać i uczyć się niczego.
 
 
 
highend 


Wiek: 42
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 3029
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2018-05-25, 10:52   

może jakiś proces zbiorowy i zwroty aut jak w przypadku diesel gate?
no bo czemu nie...

niech to nissan naprawi (doda chłodzenie) :)
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
jatko 
jatko


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 437
Wysłany: 2018-05-25, 11:22   

Przecież to nie jest Leaf 2.0 tylko 1.5 - stara technologia w nowej budzie, prawdziwe 2.0 jest planowane na przyszły rok, już z chłodzeniem baterii. Nissan najprawdopodobniej chciał się wstrzelić przed konkurencją i zgarnąć trochę rynku, oby tym zagraniem nie strzelili sobie w stopę, bo pijarowo słabo to wygląda.

A ludzie kupują bo to coś nowszego, "ładniejszego", z większym zasięgiem, konkurencji praktycznie żadnej, a pewnie większość z posiadaczy nawet nie zauważy rapitgate, bo i tak jeżdżą wokół komina
_________________
Volt 2014

Boże wybacz wszystkie bluźnierstwa jakie padają pod moim adresem z ust kierowców jadących za mną

https://www.facebook.com/iNasiTuByli/
 
 
highend 


Wiek: 42
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 3029
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2018-05-25, 12:03   

jatko napisał/a:
Przecież to nie jest Leaf 2.0 tylko 1.5 - stara technologia w nowej budzie, prawdziwe 2.0 jest planowane na przyszły rok, już z chłodzeniem baterii. Nissan najprawdopodobniej chciał się wstrzelić przed konkurencją i zgarnąć trochę rynku, oby tym zagraniem nie strzelili sobie w stopę, bo pijarowo słabo to wygląda.

A ludzie kupują bo to coś nowszego, "ładniejszego", z większym zasięgiem, konkurencji praktycznie żadnej, a pewnie większość z posiadaczy nawet nie zauważy rapitgate, bo i tak jeżdżą wokół komina



a ja prawie kupiłem Leafa 1.5 ;) ale nieee.. powstrzymałem się.
_________________
electrique.pl - www.electrique.pl
 
 
 
KilleR.racer 

Wiek: 39
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 357
Skąd: Zbójna k.Łomży
Wysłany: 2018-05-25, 13:37   

Za LEAF'a 1,5 masz całkiem fajna Używaną Teslę 85 albo nowego BOLTA jak dobrze się ogarniesz. Ale jak zwykle większość bedzie miała mokre gacie gdzie to ja bede serwisował te auta. Odwieczny problem naszych forumowiczów.
 
 
 
wodnik7
teslanacodzien.pl

Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 1331
Wysłany: 2018-05-25, 14:02   

... a leaf 1.5 czy nawet 2.0 a tesla to... nie wiem, nie da sie porownac.
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 627
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-05-25, 14:30   

Czy tak, czy siak, to tylko samochód i po paru latach idzie dalej lub szkoda całkowita, OIOM itd ... gdy dotknie nas pech.

Jeśli, to jesf oczko w głowie i szczyt marzeń, pasja lub obsesja, lub cel życia... to jak np Iphonami i kartami graficznymi. Mniej nawet wtedy używania masa benchmarków i pogoni za osiągami. ciągłe analizy ile i za ile , tuning i zawracanie głowy.

To tylko auta, nie spodoba mi się to dwóch latach zmienię lub nawet wcześniej. Zresztą do sierpnia mam czas, zaliczka jest zwrotna... Tylko jw brak alternatywy. Używek nie chcę, ten etap życia już dawno zakończyłem, chyba że "kulciak" .

A czekać rok lub więcej, to absurdalne i tak się podziwiam za cierpliwość.

Jest też ten "mentalny" haczyk, że mam mieć go w "promocji" i to działa jak podarowany otwieracz do konserw podczas prezentacji garków Zepter lub pościeli uzdrawiająco/odmładzającej :oops: :lol: aTym samym... zgodnie z wypraniem mi mózgu, wydając 158tyś "zaoszczędzam" prawie 20 :cry: :evil: 8-) :mrgreen: Tak to działa ten marketing na mnie głupiego konsumenta.
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
kalex 

Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 379
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-05-25, 15:54   

Bronek , model posiada "wady" - ale ten ulepszony będzie kosztował na pewno grubo ponad 200 tysi , więc tak jak pisałem wcześniej , będzie Pan zadowolony. Myślę że nie powinieneś rezygnować tym bardziej że od początku było wiadomo że tak będzie ( z ładowaniem i temperaturą baterii).
 
 
vwir
Vectrix, Leaf

Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 1123
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-05-25, 16:26   

No właśnie wszystko zależy od tego kto i jak będzie go używał. Nie jest to długodystansowiec i nie ma się co czarować, że jest inaczej. Ale odległość rzędu 200km pokona bez problemu (nawet zimą), na miejscu ładowanie i później powrót. Śmiem twierdzić, że to pokrywa potrzeby zdecydowanej większości społeczeństwa. Oczywiście bardzo uparci ludzie mogą się nim wybrać w podróż 1000km, ale to auto się do tego po prostu średnio nadaje.
A wszystkie bajery (tak jak zresztą gość wymienia w filmie) są lepsze niż u konkurentów. Boli jedynie czas ładowania w długich trasach. A jeśli ktoś nie kupuje tego auta w długie trasy to właściwie może nawet tego problemu nie zauważyć.
 
 
KinT 

Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 33
Wysłany: 2018-05-25, 16:33   

KilleR.racer napisał/a:
Odwieczny problem naszych forumowiczów.

...bo i istotny. Nie każdy ma:
- odpowiednią wiedzę ( i czas ją zdobywać)
- odpowiednio dużo czasu na naprawy/przestoje auta, bo nie ma komu albo czym naprawić
- miejsca do naprawiania (warsztat, garaż)
- odpowiednich narzędzi (klucze, elektronika).

Podejrzewam, że nie każdy ma w domu miernik, nie wspominając o umiejętności posługiwania się nim. A gdzie lutownica, etc.
Takie obawy, moim skromnym zdaniem, są przejawem zdrowego rozsądku.

Leaf 1.5 wygląda dużo lepiej niż poprzednik. Zresztą cała ta stara linia nissanów wyglądająca jak żaby mi się w ogóle nie podobała.
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 627
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-05-25, 16:48   

Ostanie posty to dla mnie wsparcie w trudnych chwilach, nieprawdą więc jest, że "chomo chomni lupus est" :mrgreen:
Tak "ubogacony", czekam aby zdać relację bez ciśnienia na szkło - czytaj YT, czy piep.. FB itd.

Jeśli coś drgnie w infrastrukturze, to może i do miasta pojadę (po uprzednim sporządzeniu testamentu)

Ktoś już taką relację popełnia:

http://naprad.eu/okiem-uz...issana-leaf-ii/

http://www.wykop.pl/ramka...rad-wszystko-o/
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
KilleR.racer 

Wiek: 39
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 357
Skąd: Zbójna k.Łomży
Wysłany: 2018-05-25, 21:11   

KinT napisał/a:
KilleR.racer napisał/a:
Odwieczny problem naszych forumowiczów.

...bo i istotny. Nie każdy ma:
- odpowiednią wiedzę ( i czas ją zdobywać)
- odpowiednio dużo czasu na naprawy/przestoje auta, bo nie ma komu albo czym naprawić
- miejsca do naprawiania (warsztat, garaż)
- odpowiednich narzędzi (klucze, elektronika).

Podejrzewam, że nie każdy ma w domu miernik, nie wspominając o umiejętności posługiwania się nim. A gdzie lutownica, etc.
Takie obawy, moim skromnym zdaniem, są przejawem zdrowego rozsądku.

Leaf 1.5 wygląda dużo lepiej niż poprzednik. Zresztą cała ta stara linia nissanów wyglądająca jak żaby mi się w ogóle nie podobała.

I widzisz dochodzimy do setna . EV i PV to moja pasja , zajawka i chętnie poszedłbym o krok dalej i chętnie bym otowrzył taki warsztat z naprawą i serwisem tylko EV . Jest juz tego sporo tyle że.
1) Ceny nie będą za 5PLN
2) Bez problemu mógłbym ogarniać odbiór i dostawę z pod i do domu ale to kosztuje
3) Każdy jednak wolałby mieć taki serwis najlepiej za płotem albo chociąz w sąsiednim mieście 20km od domu
4) Wymagania ludzie mają z górnej półki ale jak coś szukają to sortują po najniższej cenie, sam wpadam w tę pułapkę :)
5) Mam już przykładu torochę bo miałem ładowarkę 6,6kw do LEAF'a i klika osób dzowniło jak słyszało cenę to już jednak nie.
6) Skoro nie ma się czasu to zapewne ja też go nie mam ale poświęcam dużo na dokształcanie się i nauke w praktyce nie teoriii !!!! Oferuję już teraz usługi takie jak nie są dostępne w serwisie.
7) Nie jedej kupił auto tanio a teraz szuka wymiany baterii albo jej regeneracji ale jak mówimy o kwotach rzędu w tysiącach to każdy o jeju.
8) Po to jest forum żeby pomagać sobie na wzajem i nie powiedziałem jeszcze nikomu że wiem ale nie powiem bo poświęciłem na to 4 lata
9) Zresztą mam znajomego bardzo dobrego elektonika samochodowego i w jego fachu jest to samo. Najpierw Pan zenek wkłada tam rece albo sam właściiel porzeźbią a potem jak już jest kaplica to do niego. I potem jest z górnej półki bo niestety chytry traci 2 razy.
 
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 627
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-05-25, 21:47   

Nie wszyscy, tak podchodzą, jak opisujesz w pkt. 3 i 4..

Wiedza, chęci i dobra robota, są doceniane. To kwestia grupy docelowej.

Warto być czujnym, nowe nadchodzi i nie tylko auta z drugiej ręki, po dzwonach i odpadowe zaczną się pojawiać, to i klieńci będą z samochodami do naprawy, bo sami czasu lub ochoty nie mają o wiedzy nie wspomnę.

Ktoś kto wypruwa flaki na topielca top marki, nie wyda kasy na kompetentny serwis, bo jej nie ma. A jak ma forsę i kupił topielca, to tym bardziej , bo mu szkoda. Natura taka, dziadowska. Tacy są wszędzie niezależnie od kraju.

W biznesie, nie tylko kasa się liczy, ale znalezienie się w pewnym miejscu w odpowiednim czasie.
Także powodzenia życzę :kufel
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
rangerek 

Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 53
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2018-05-31, 20:25   

kalex napisał/a:
ale ten ulepszony będzie kosztował na pewno grubo ponad 200 tysi

myślisz, że tak grubo pójda?
obecnie Tekkna 170k wg konfiguratora - a do tego nawet u nas mają być (kiedyś) dopłaty i promocje (jak ta co Bronek zamówił :D )
i będą mieli wtedy pewnie Konę i może w planach Ionica 40kWh (z blue Linkiem na pokładzie) jako konkurencję i nie będą mogli walnąc ceny z d....
_________________
Twój podpis wykonał niedozwoloną operację i zostanie zamknięty........
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 627
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-05-31, 23:13   

Moim zdaniem pojawią się lepsze, sprawniejsze i zarówno droższe jak tańsze..

Bo to logiczne o ile ten biznes ma się rozkręcać.

Ad Nissan, nie sądzę by cena była wyższa za większe baterie i chłodzone , ale pewnie zostanie uzyskane kosztem bajerów.
Czyli Tekna teraz dobijająca do 180 tyś zł przekroczy te dwie stówy, niższe warianty nie powinny, bo będzie prawdziwa konkurencja. A Nissan będzie już oklepany.

Gdyby była teraz alternatywa, teraz to olał bym tego Nissana, ale dla siebie jej nie widzę. Zrezygnował bym, chć ani rapid gate ani kierownica czy inne zarzuty mnie nie dotykają. Powodem jedynie odreagowanie na , głupotę konstruktorów , brak rozsądku lub olanie konsumenta.

Stare już BMW i3 jako tako...bym zaakceptował.

PS. Gdy jak zamawiałem to Euro było nawet p0 4,15 Teraz 4,30.. przy 180tyś x te 15groszy =.... :cry:
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
rangerek 

Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 53
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2018-05-31, 23:28   

mnie odstrasza to RapidGate - bo ono mnie nie dotknie w trasie dom-praca kiedy jede sam :D tylko w trasie "na ferie do Austrii :) " albo na "wakacje do Chorwacji" gdzie jade z dwójką dzieci poniżej 10 lat (o nerwowej małżonce nie wspomnę - ale ją uspokoi troche jazda ~100km/h), którym nie wytlumaczysz, że jedziemy 20h bo japoński księgowy oszczędził na dostawcy baterii :) (bo te Nissanowe nigdy nie były przewidziane do chłodzenia)

No i jak dziś sprawdziłem wg konfiguratora proPilot i LEDy (czyli 2 rzeczy które chcę) lepiej w Tekknie mieć w cenie N-C + dopłata :D (choć wydawało mi się, że pilot był w każdej a tylko parkowanie za dopłątą)

Ionic z większą baterią i aplikacją!!!! by rozwiązał dylemat - choć mam teraz Elantre z wypożyczalni i mnie ich kierownica i rozwiązania logiki do szału doprawadzają (mając Opla jest dla mnie logiczne, że radio nie włącza się z poziomem głośności z ostatniego razu tylko ustalonym wcześniej :D , czy to, że wszystkie 4 szyby są pełny automat a nie trzymaj przycisk :D , o takim drobiazgu jak tempomat dzialajacy na kazdy dotyk +- a nie tylko jesli nacisniecie bedzie pomiedzy 0,2 a 0,3 s :D - pare dni mi zajeło dostosowanie się do ich przycisków :D )

ciekawe jak to w Leafie :D
_________________
Twój podpis wykonał niedozwoloną operację i zostanie zamknięty........
 
 
Bronek 
Nssan Leaf Tekna II


Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 627
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-06-01, 00:03   

Ostatnio miałem kilka aut na raz i dwa motocykle... Kto by to spamiętał gdzie co i jak..

Dalsze trasy robimy kamperem a to śmierdzący diesel. Nawet po zakupy nim jeździliśmy.

Dlatego takie narzekanie redaktorka czy testera na YT z ciśnieniem na szkło, - na twarde plastiki, lub brak możliwości wyłączenia całkowitego ESP itp. to pierdolamento.
Fakt są pomocne ale orientacyjnie, bo każdy sam musi się przekonać na czym mu zależy i co jak się sprawdza.
Po za tym nie ma idealnego uniwersalnego samochodu jak nie ma laptopa smarfona czy żony :-D


A już pisanie, że jest wysoki próg załadunku lub brak dziury na narty, jest nagminne... Kurcze, co to, sztaplarkę kupują ludzie głównie lub ciężarówkę albo busa pod stok narciarski... :mrgreen:

Taki RR daje parasolkę w drzwiach i wszyscy o tym gadają jakby to było cudem. Ja bym vibrator dał w Nissanie.
Podobnie z tym ciągłym, śledzeniem aplikacjami co i ile zużywa itd. Czyli jak z kartami lub grami, niektórzy patrzą na parametry a nie grywalność.
Samochód to samochód ma cieszyć i spełniać rolę.... samochodu a nie czegoś?.... No właśnie czego?

Jest co prawda wąska grupa ludzi, dla których to cel sam w sobie. Ale po trzydziestce powinno się z tego wyrosnąć.. Powinno? :mrgreen:
_________________
Komarek; 6 motocykli; Syrenka; Polonez; CITROËNY 2xBX +1xXM; Hyundai; Audi, Renault Clio, Scenic; Peugeot; Chevrolet SSR; Mercedes G; Mini; Fiaty: Maluchy, Doblo, Ducato-campery (Mcluois i Rapido);Toyota Corolla; Ford ;Jeep Wrangler; Nissan Leaf i inne
 
 
rangerek 

Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 53
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2018-06-01, 15:01   

Bronek napisał/a:
a twarde plastiki, lub brak możliwości wyłączenia całkowitego ESP itp. to pierdolamento.

pełna zgoda - większość narzekań jest bezsensowna kompletnie ale pokazuje z drugije strony (jeśli potrafisz odfiltrować bzdury) wady i zalety i teraz zastanawiasz sie ktora wada jest wada dla ciebie i ktore zalety sa istotne :)

Bronek napisał/a:
brak dziury na narty,

ja bym bardziej się doczepił jeśli nie ma podłokietnika z kubkami z tyłu w aucie rodzinnym :D

ale właśnie, każdy ma swoje fanaberie (dziś w hyundaiu (elantra) znalazlem koleną "wadę" :D jak cofam i coś mu w kamerze nie pasuje to tylko piszczy i koniec a w Oplu mam dokaldnie mruganie w miejscu gdzie mu przeszkadza i kolorek zolty czerwony)

a wracając do Leafa 2 - to akurat to, że jadąc w jakąkolwiek trasę (test/wyścig Bjorna z Ioniqiem) będzie strach czy się nie obrazi i nie będzie się ładował 3h działa na wyobraźnię - swoją drogą tam te zasięgi zimowe były dramatycznie niskie
_________________
Twój podpis wykonał niedozwoloną operację i zostanie zamknięty........
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11